72? Komen we daar op uit als we alles winnen?quote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin idd, we gaan op 72 punten uitkomen.
54+6*3=72.quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
72? Komen we daar op uit als we alles winnen?
Gewoon een triest mannetje, dat nu het goed gaat in Amsterdam weer bij Ajax wil horen.
Waarom zouden PSV en Twente (met evenveel punten, PSV eentje meer dan) wel titelkandidaat zijn en Feyenoord niet.
De titel wordt ze wel cadeau gegeven zeg.. er is echt geen ploeg meer die zich nog een beetje inzet tegen ze.quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Wil het optimisme niet temperen maar denk dat plek 2 het hoogst haalbare is, als onze Amsterdamse vrienden zo bezig zijn.
Ajax moet nog uit tegen Heerenveen, Twente en Vitesse. Kans dat je daar in totaal 4 punten laat liggen is best aanwezig. De competitie duurt nog best lang...quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Wil het optimisme niet temperen maar denk dat plek 2 het hoogst haalbare is, als onze Amsterdamse vrienden zo bezig zijn.
Wat een onzin, ze spelen gewoon een uitstekende tweede seizoenshelft. Imho terecht dat ze (bijna) bovenaan staan.quote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De titel wordt ze wel cadeau gegeven zeg.. er is echt geen ploeg meer die zich nog een beetje inzet tegen ze.
Klopt, maar met het kan elke week weer anders zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Nonsense. Ze hebben na Manchester misschien 2 goede wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze spelen gewoon een uitstekende tweede seizoenshelft. Imho terecht dat ze (bijna) bovenaan staan.
[..]
Klopt, maar met het kan elke week weer anders zijn.
Ze spelen absoluut niet goed, maar elke klutsbal rolt erin daar deze weken.quote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze spelen gewoon een uitstekende tweede seizoenshelft. Imho terecht dat ze (bijna) bovenaan staan.
Alsof Twente/AZ/PSV/Feyenoord wekelijks de pannen van het dak spelen? Ze hebben met het B-elftal een bijna onoverbrugbare achterstand weggewerkt, en daarnaast winnen ze ook van de kleintjes. Ze profiteren gewoon van de onrust en het gerommel bij de concurrentie. Als je gewoon objectief kijkt naar wat er gebeurd is dan kan je niet anders concluderen dan dat ze het gewoon goed doenquote:Op zondag 1 april 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze spelen absoluut niet goed, maar elke klutsbal rolt erin daar deze weken.
Klinkklare onzin. De laatste 3 wedstrijden hebben ze zeker terecht gewonnen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nonsense. Ze hebben na Manchester misschien 2 goede wedstrijden gespeeld.
AZ en Ajax zijn wel licht favoriet .quote:Op zondag 1 april 2012 16:06 schreef Ritmo het volgende:
Triest overigens, hoe die neus van een Perez zegt dat Feyenoord absoluut geen titelkandidaat is.
Ze doen het goed qua resultaat, dat is een feit ja. Maar er wordt ze wel heel weinig strobreed in de weg gelegd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Twente/AZ/PSV/Feyenoord wekelijks de pannen van het dak spelen? Ze hebben met het B-elftal een bijna onoverbrugbare achterstand weggewerkt, en daarnaast winnen ze ook van de kleintjes. Ze profiteren gewoon van de onrust en het gerommel bij de concurrentie. Als je gewoon objectief kijkt naar wat er gebeurd is dan kan je niet anders concluderen dan dat ze het gewoon goed doen.
Het is echt geen complot van de KNVB om Ajax kampioen te maken hoor. Het is zaak om zelf niet dom punten te verspelen, en ik kan makkelijk meer dan 5 wedstrijden van Feyenoord noemen waar we zeer onnodig punten hebben laten liggen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze doen het goed qua resultaat, dat is een feit ja. Maar er wordt ze wel heel weinig strobreed in de weg gelegd.
Man dat heracles alleen maar bezig met de beker. Nee lekker is dat als je dik op je kloten krijgt. Lekker vertrouwen tanken. pfff lafaardsquote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef TC03 het volgende:
Snap niet hoe een selectie met zoveel middelmaat op het veld (Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz, Blind, Anita, Enoh en De Jong) zo superieur kan spelen.
Klote Boszquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Man dat heracles alleen maar bezig met de beker. Nee lekker is dat als je dik op je kloten krijgt. Lekker vertrouwen tanken. pfff lafaards
Geen complot, maar heb je Heracles zien spelen?quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is echt geen complot van de KNVB om Ajax kampioen te maken hoor.
Eens. Daarom idd gewoon vanaf nu alles blijven winnen en hopen dat die joden nog een paar keer een tegenstander treffen die zich wel inzet.quote:Het is zaak om zelf niet dom punten te verspelen, en ik kan makkelijk meer dan 5 wedstrijden van Feyenoord noemen waar we zeer onnodig punten hebben laten liggen. Dat is het probleem.
Heracles is thuis en uit een verschil als dag en nacht.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef TC03 het volgende:
Snap niet hoe een selectie met zoveel middelmaat op het veld (Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz, Blind, Anita, Enoh en De Jong) zo superieur kan spelen.
Idd, wat daar staat is gewoon zulk matig materiaal. Als zo'n G-voetballer als Ebecillio er zoveel kan maken, dan moet onze eigen G-voetballer Cabral toch ook wel eens wat goals kunnen maken?quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef TC03 het volgende:
Nog niet zo heel lang geleden vond ik Ebecilio een mindere versie van Cabral, nu is het andersom. Wat Cabral allemaal doet lijkt echt nergens op.quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, wat daar staat is gewoon zulk matig materiaal. Als zo'n G-voetballer als Ebecillio er zoveel kan maken, dan moet onze eigen G-voetballer Cabral toch ook wel eens wat goals kunnen maken?
Ja precies, dat is eigenlijk de enige speler die er onder Koeman slechter op is geworden.quote:Op zondag 1 april 2012 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden vond ik Ebecilio een mindere versie van Cabral, nu is het andersom. Wat Cabral allemaal doet lijkt echt nergens op.
Ik zou eerder zeggen dat hij de enige speler is die niet mee lijkt te kunnen in het niveau dat Feyenoord nastreeft.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies, dat is eigenlijk de enige speler die er onder Koeman slechter op is geworden.
Vorig seizoen liet ie nog wel eens leuke dingen zien, maar nu is het eigenlijk al het hele seizoen drama.
Nieuwe bijnaam voor Cabral: Diego IIquote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
Ja precies, dat is eigenlijk de enige speler die er onder Koeman slechter op is geworden.
Veel meer diepgang dan Cabral. Gister zag je hem ook een aantal maal eerst in de bal komen en vervolgens Koenders er helemaal uitlopen. Cabral wilt alles in zijn voeten jammer genoeg. Cisse kan denk ik op het moment veel meer betekenen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Overigens kan Cissé nog wel eens een hele belangrijke rol voor ons gaan spelen als ie zo doorgaat. Echt een mooi extraatje dat die nu goed begint te spelen en vooral te scoren.
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 1 april 2012 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat hij de enige speler is die niet mee lijkt te kunnen in het niveau dat Feyenoord nastreeft.
Idd. Hopen dat ie heel blijft.quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veel meer diepgang dan Cabral. Gister zag je hem ook een aantal maal eerst in de bal komen en vervolgens Koenders er helemaal uitlopen. Cabral wilt alles in zijn voeten jammer genoeg. Cisse kan denk ik op het moment veel meer betekenen.
Ja, want Leonardo II hadden we alquote:Op zondag 1 april 2012 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nieuwe bijnaam voor Cabral: Diego II
Je gaat er dus een beetje vanuit dat die joden de titel (van de armoede) pakken?quote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
Veel interessanter wat AZ vandaag doet dan die joden. Baal alleen van dat klote Groningen gister.
Ik ging er al vanuit dat Ajax thuis van Heracles zou winnen. Lijkt me ook niets vreemds aan.quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je gaat er dus een beetje vanuit dat die joden de titel (van de armoede) pakken?
Nee ok, dacht meer dat je bedoelde: we moeten ons op AZ richten en voor de 2e plek gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat Ajax thuis van Heracles zou winnen. Lijkt me ook niets vreemds aan.
Ik vond hem nooit echt veelbelovend hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, want Leonardo II hadden we al![]()
Neehoor, ik wil Cabral absoluut niet vergelijken met die dwaas.
Ik hoop dat het nog goed komt met hem, zijn begin bij Feyenoord was veelbelovend, ik kan niet begrijpen dat je er dan plotseling niets meer van kan .
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Niles-Crane het volgende:
Dilemma van de Feyenoorders: Moet AZ nu winnen of niet?
Doe maar niet, wij kunnen inlopen op een concurrent.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Niles-Crane het volgende:
Nee, gewoon verliezenquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Niles-Crane het volgende:
Als je het zo ziet liever een verlies iddquote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef Merkie het volgende:
De achterstand op de koploper was voor deze speelronde 5 punten, als AZ punten laat liggen zijn dat 4 punten geworden. Als we elke week een punt inlopen worden we moeiteloos kampioen.
Nee, want het is in het belang van Feyenoord om minimaal plek vier te bereiken aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Niles-Crane het volgende:
Sluit ik me volledig bij aan. Ajax morst weinig, minder dan de rest. Prima gedaan dus. Eigenlijk onbegrijpelijk als je ziet wat een materiaal ze hebben maar de feiten liegen niet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Twente/AZ/PSV/Feyenoord wekelijks de pannen van het dak spelen? Ze hebben met het B-elftal een bijna onoverbrugbare achterstand weggewerkt, en daarnaast winnen ze ook van de kleintjes. Ze profiteren gewoon van de onrust en het gerommel bij de concurrentie. Als je gewoon objectief kijkt naar wat er gebeurd is dan kan je niet anders concluderen dan dat ze het gewoon goed doen.
Feyenoord is trouwens 10 wedstrijden te laat begonnen met voetballen waardoor we nu deze achterstand hebben.
Als het even niet wil bij 020 dan is het ook altijd de tegenstander die geen knikker raakt en scoort Jaenet vertongen altijd. Hij sleept hun er erg vaak doorheen, ik kan dus ook niet wachten tot volgend seizoen als hij weg is.quote:Op zondag 1 april 2012 17:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sluit ik me volledig bij aan. Ajax morst weinig, minder dan de rest. Prima gedaan dus. Eigenlijk onbegrijpelijk als je ziet wat een materiaal ze hebben maar de feiten liegen niet.
Wat een wijsheden heb jij in je signature staan, sjongequote:Op zondag 1 april 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het even niet wil bij 020 dan is het ook altijd de tegenstander die geen knikker raakt en scoort Jaenet vertongen altijd. Hij sleept hun er erg vaak doorheen, ik kan dus ook niet wachten tot volgend seizoen als hij weg is.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een wijsheden heb jij in je signature staan, sjonge.
Dus dát werd er gezongenquote:
Jij bent een Feyenoorder?quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord is trouwens 10 wedstrijden te laat begonnen met voetballen waardoor we nu deze achterstand hebben.
quote:Reinste competitievervalsing dit, die goals gaan het verschil maken waarschijnlijk.
quote:wat een aanfluiting. Geen ss voor mij. Ik hoef die NSB-er van een vertonghen niet te zien en die twintig herhalingen die je gaat krijgen. Brr..... wat een enge bende daar.
Gelukkig valt dat hier mee.quote:Alleen de aankopen zijn geblesseerd en een dikke Sulejmani, valt allemaal reuze mee. Laatste wedstrijden constant tegen 10 man en vandaag tegen een ongemotiveerd Heracles.
Zo kan ik ook een 30-tal kansloze posts van ajax.netwerk aflplukken. Snap niet zo goed waarom je dat hier komt melden. Verkapte troll poging, beetje triest.quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent een Feyenoorder?
Complimenten dat je er zo realistisch naar kijkt. Dat zie ik niet veel mensen doen, niet bij Ajax, niet bij PSV en niet bij Feyenoord.
Soms kom je ook zulke reacties tegen:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig valt dat hier mee.
Neequote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo kan ik ook een 30-tal kansloze posts van ajax.netwerk aflplukken. Snap niet zo goed waarom je dat hier komt melden. Verkapte troll poging, beetje triest.
Oké, mag je nu weer fijn oprotten.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
En ja, dat kom je overal tegen.
Kan me nog een zekere Championsleageu wedstrijd herinneren waar jullie ook moord en brand riepenquote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Complimenten dat je er zo realistisch naar kijkt. Dat zie ik niet veel mensen doen, niet bij Ajax, niet bij PSV en niet bij Feyenoord.
[..]
[..]
[..]
Wat loop jij op feyenoord.netwerk rond?quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe ik niet. Kwam dit tegen hier op Fok.quote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat loop jij op feyenoord.netwerk rond?
Meer bezig met Feyenoord dan met zijn eigen club. Kenmerkt die neuzen wel.quote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat loop jij op feyenoord.netwerk rond?
Jajaquote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe ik niet. Kwam dit tegen hier op Fok.
Komt wel daar vandaan ja.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer bezig met Feyenoord dan met zijn eigen club. Kenmerkt die neuzen wel.
Oh nee he.quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
JajaIk geloof er helemaal niets van.
Zoek maar eens een post terug waarin dat staat, kneusje.quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Jij was degene die wou verliezen om Ajax geen kampioen te laten worden.
Sommige die op fok zitten wel ja, die zitten hier meer dan in de ArenAquote:Op zondag 1 april 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer bezig met Feyenoord dan met zijn eigen club. Kenmerkt die neuzen wel.
Ga eens terug naar ONZ en KLB jijquote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige die op fok zitten wel ja, die zitten hier meer dan in de ArenA
Maar niet iedereen over 1 kam scheren he pik
Indien Feijenoord kampioen wordt noem je het dan nog steeds de titel van de armoede?quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je gaat er dus een beetje vanuit dat die joden de titel (van de armoede) pakken?
Ja, jij bent ongeveer de enige hier die wel eens gaat. Sorry man.quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige die op fok zitten wel ja, die zitten hier meer dan in de ArenA
Maar niet iedereen over 1 kam scheren he pik
Sowieso elke thuiswedstrijdquote:Op zondag 1 april 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, jij bent ongeveer de enige hier die wel eens gaat. Sorry man.
Hij is in de war met Ritmoquote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoek maar eens een post terug waarin dat staat, kneusje.
Ja. Dan misschien nog wel meer... het feit dat je in 1 jaar van de 10e plek naar de 1e plek kan zonder 1 aankoop te doen is veelzeggend.quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef eight het volgende:
[..]
Indien Feijenoord kampioen wordt noem je het dan nog steeds de titel van de armoede?
Ik heb nooit gezegd dat Feyenoord moet verliezen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Happel het volgende:
Kampioen = kampioen. Dat gehuil over armoede altijd...
Dat zal wel maar als je dat elftal per positie vergelijkt met het huidige, wie van de huidige spelers zouden dan nog spelen? ik bedoel ermee te zeggen dat het niveau in de Eredivisie nu een stuk minder is dan toenquote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Inderdaad.
In 1999 werd dat ook over ons gezegd, terwijl we toen gewoon een bazenelftal hadden .
Helemaal niemand.quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal wel maar als je dat elftal per positie vergelijkt met het huidige, wie van de huidige spelers zouden dan nog spelen? ik bedoel ermee te zeggen dat het niveau in de Eredivisie nu een stuk minder is dan toen
In dat seizoen waren er ook wel wat mindere goden. Rzasza of hoe die knakker ook mocht hetenquote:
die Rzasza kwam later, speelde nog mee in de UEFA cup 2002. Wat een drama was die gast zeg.quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In dat seizoen waren er ook wel wat mindere goden. Rzasza of hoe die knakker ook mocht heten![]()
Ellery Cairo.
Maar het was gewoon een heel hecht team met als grote helden Bosvelt, Cruz, Kalou, Tomasson.
Korneev was een geniale voetballer man.quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou toen speelde je ook met gasten als Gyan, Graf en Korneev.
ja maar wel over zijn top.quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Korneev was een geniale voetballer man.
1 april grap van die droeftoeters uit Bredaquote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef mister_popcorn het volgende:
Kleine geruchten dat we naar Lurling hebben geïnformeerd voor na de zomer? Zal wel 1 april mop zijn.
Vond ik ook. Vol in de strijd .quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Korneev was een geniale voetballer man.
Zeker Roda moet winnen en Ajax moet eigenlijk verliezen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
nog niks in eigen hand, volgende wedstrijd gaat echt heel cruciaal worden.
Die mogen sowieso altijd verliezenquote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker Roda moet winnen en Ajax moet eigenlijk verliezen.
Één van de concurrenten gaat sowieso puntverlies lijden, dus ik heb het verkeerd. Vierde plek heb je nu wel volledig in eigen hand.quote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker Roda moet winnen en Ajax moet eigenlijk verliezen.
3e misschien ook alquote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Één van de concurrenten gaat sowieso puntverlies lijden, dus ik heb het verkeerd. Vierde plek heb je nu wel volledig in eigen hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |