Prima, we zien het wel verschijnen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat inspiratie indrinken met pa.
Neen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet vooral je smoel houden lafsnor.
Zijn keel deed pijn.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet vooral je smoel houden lafsnor.
Jawel, gewoon je armenenharses houden. Je bent niet bij de meet geweest en doe dan niet leuk mee alsof je er wel geweest bent. Trek je snor dan gewoon terug naar Armenie en blijf daar mensen afmaken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, gewoon je armenenharses houden. Je bent niet bij de meet geweest en doe dan niet leuk mee alsof je er wel geweest bent. Trek je snor dan gewoon terug naar Armenie en blijf daar mensen afmaken.
Dat is niet echt de reden snorremans. Gewoon opbokken waar je niet hoort.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik reageerde in dit topic, omdat het over mij ging, maar scheld gerust verder.
Daar ga ik zelf wel over.quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet echt de reden snorremans. Gewoon opbokken waar je niet hoort.
We hadden je er graag bijgehad hoor.quote:
Je kan altijd nog de 21'ste naar Arnhem komen, we zeggen wel dat je onze valet koelie bent, mag je vast mee naar binnen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:01 schreef De_Guidance het volgende:
Hm ik twijfelde sowieso wel , maar ik neigde wel naar komen.
Alleen is er dus op heel vreemde wijze een klier opgezwollen in mijn keel, waar maandag een echo enzo van gemaakt gaat worden.
Dus hoewel mij verzekerd werd dat het niks ernstigs is , was ik niet echt in de borrel mood daarna, maar goed,
Dan gaan remlof, v_P en ik naar het theater.quote:
quote:
Dat zou met Nuance eenzelfde gemêleerd gezelschap vormen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan gaan remlof, v_P en ik naar het theater.
Thats what she saidquote:
Ik verheug me er al wel op, remlof naar een voorstelling over het bankwezen tussen theatergangers.quote:Op zondag 1 april 2012 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou met Nuance eenzelfde gemêleerd gezelschap vormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |