Schattig zou niet mijn woordkeuze zijn gezien de toon.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Schattig hoor, dat jullie zoveel aan mij denken.
We hadden php om uwer beschonken gedrag meer dan te compenseren.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was er niet dus waarschijnlijk was het geen reet aan.
Het was net een begrafenis.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was er niet dus waarschijnlijk was het geen reet aan.
Hou dat vast.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
Hm mijn care-o-meter reageert helaas niet Erik.
Hoho, ik heb een gezellige dronk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden php om uwer beschonken gedrag meer dan te compenseren.
Dat is waar, krachtwoorden kunnen ook gezellig zijn.quote:
Haar vond ik niks aan. Die zat veelte snel vol.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder was er wel een paar keer.
Jullie zijn werkelijk zo laf om over mijn moeder te grappen terwijl ik er niet ben.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder was er wel een paar keer.
Alle moeders kregen ervan langs. Maar we hebben even stilgestaan bij je afwezigheid.quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zijn werkelijk zo laf om over mijn moeder te grappen terwijl ik er niet ben.
Oh, internet-luitjes toch.
Wederzijds.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was wel geslaagd u een keer in levende lijve te mogen ontmoeten, o wijze Delftenaar met bijbehorende "R".
Rot op man, anders gooi ik was orkazeik door je brievenbus.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Het is maar goed dat ik er niet was, anders had ik B_A in elkaar geramd.
Vind het ook oprecht jammer dat ik niet ben gegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle moeders kregen ervan langs. Maar we hebben even stilgestaan bij je afwezigheid.
Daar heb je mij niet mee, dat weet je.quote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rot op man, anders gooi ik was orkazeik door je brievenbus.
Dan gooi ik het toch gewoon bij de krant 'x' naar binnen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, dat weet je.
Lukt je lekker toch niet, baard.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch gewoon bij de krant 'x' naar binnen.
Ah, de papierbak doorzochtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |