Jij zit toch op de hoek?quote:
Ik zit achter dat ding. En die kale kop is van Picchia.quote:
quote:
We wachten nog op uw verslag.quote:
Dat gaat nog even duren, eerst wat vragen beantwoorden.quote:
Met name dat hoofd van Erik was even schrikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:36 schreef Dutchnative het volgende:
Is zo'n meet niet ontzettend raar in het begin?
Dat iedereen opeens een gezicht krijgt
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Picchia het volgende:
De hele avond racistische prietpraat van VVD'ers en D66'ers moeten aanhoren.
Maar goed dat De_Nuance er niet was, anders was hij vast in de gracht gegooid door die liberale racisten.
Ah dat is deel 5 al *terugklikt*quote:
Vragen beantwoorden?quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat nog even duren, eerst wat vragen beantwoorden.
Wel zonde dat Israël niet ter sprake is gekomen. Ik wilde de hele dag de hounds releasen maar niemand gaf het startsein.quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.
Maar we hebben het over hem gehad, dus in dat opzicht was hij er toch.
In Reya's absentie hebben de mods, admins en Erik maar de zware taak opgepakt de financiën rond te krijgen.quote:
Ik kan prima leven met VVD en D66 prietpraat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Picchia het volgende:
De hele avond racistische prietpraat van VVD'ers en D66'ers moeten aanhoren.
Maar goed dat De_Nuance er niet was, anders was hij vast in de gracht gegooid door die liberale racisten.
Schattig hoor, dat jullie zoveel aan mij denken.quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.
Maar we hebben het over hem gehad, dus in dat opzicht was hij er toch.
Precies, diep van binnen ween ik nog immer.quote:
Was wel geslaagd u een keer in levende lijve te mogen ontmoeten, o wijze Delftenaar met bijbehorende "R".quote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Wel zonde dat Israël niet ter sprake is gekomen. Ik wilde de hele dag de hounds releasen maar niemand gaf het startsein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |