SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 01-04-2012 11:04:25 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het welquote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Mooi dat hij werktHet maakte echt geen zak uit welke key je pakte zeker?
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mijquote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik op 14 april nog wel een gaatje heb, kun je dan?
Maar ik ben zo brakquote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mij
[ afbeelding ]
Je werkt toch!?!quote:Op zondag 1 april 2012 11:26 schreef Michhas het volgende:
Treinkaartje naar Tilburg kost gewoon 26 euro__!
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 1 april 2012 11:27 schreef Michhas het volgende:
Oké Piet ik ga even douchen en wat eten, daarna kijk ik even verder.
Ik beloof niks!
Dazloader?quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het wel![]()
Naja, who cares, alles werktIk moet alleen nog een oude HD uit mijn oude PC trekken, maar dat is serieus onmogelijk
Zit vastgeschroefd aan de andere kant van de bay, en daar kan je gewoon niet bijkomen.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan het niet goed zien, is dit Bozz of Pierre?
quote:
Niks, je bent een mietjequote:Op zondag 1 april 2012 12:04 schreef Michhas het volgende:
P-Bone, ik kom vandaag niet naar Tilburg. Ik ben FUBAR.
Gast, de URL van dat plaatjequote:Op zondag 1 april 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je bent een mietje
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar gegoogeld op angry arms crossedquote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, de URL van dat plaatje
Man-angry-at-her-wife-with-the-arms-crossed
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet meequote:
Had je nou tegen Vestersbos aan gekotst?quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet mee
quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet mee
ja manquote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had je nou tegen Vestersbos aan gekotst?
Nou en daar doe je dan hoeveel jaar overquote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
Tevens:
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!
Oh ja dat had ik ook alquote:Op zondag 1 april 2012 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat
Er zit blijkbaar ergens een 1-april grap, ik kan het in ieder geval niet vindenquote:
1apr12quote:Op zondag 1 april 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grand.Theft.Auto.V.DEV.BUILD.XBOX360-Caravan
AH YEAH !![]()
![]()
Precies. En anders is het wel een hele matige grap, als driekwart van de mensenhet niet eens kan vindenquote:Op zondag 1 april 2012 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij is de grap dat topic. Er is verder helemaal geen grap.
Nou als dat de grap is, is het wel een geweldige grapquote:Op zondag 1 april 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En anders is het wel een hele matige grap, als driekwart van de mensenhet niet eens kan vinden
?quote:Op zondag 1 april 2012 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap nu pas die, je veter zit los comment van stoma van vannacht.
Wat is daar grap aan?quote:Op zondag 1 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als dat de grap is, is het wel een geweldige grap
of is dit de grap :
Gefeliciteerd FOK!
Wat is uberhaupt de grapquote:
heb je hem al gezien danquote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Fok faalt hard in 1 april grappen
Nja je gaat er natuurlijk niet speciaal naar zoekenquote:
Nee, ik heb wel betere dingen te doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je gaat er natuurlijk niet speciaal naar zoeken
Samsung zou er goed aan doen een eigen OS te gaan ontwikkelen, dat is momenteel hun zwakste schakel.quote:
Nope.quote:
Ik loop nu twee afleveringen achter.quote:Op zondag 1 april 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope.
Heb je de laatste aflevering al gezien, zoveel geweld, zoveel gerechtigheid.
Once again the gods spread cheecks to insert hard cock in ass.quote:
Ajax doet t goed.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
Of doet heracles het slecht?
Vanavond game of thrones verder...
Ajax ging wel lekker, maar heracles ging ook erg slecht.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ajax ging wel lekker, maar heracles ging ook erg slecht.
Anyway ajax verdiend gewonnen.
6-0 of 2-0 het is allemaal 3 punten
Ik had eerst geen idee wat de bedoeling van die gamemode wasquote:
Dropzone zeker? Snap er ook geen moer van.quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had eerst geen idee wat de bedoeling van die gamemode wasIk stond gewoon positief trouwens heur
Daarna potje infected gedaan en dat is eigenlijk wel grappig, ik stond zelf bovenaan!
Boycot het dan, of kap met zeurenquote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Kutstudent het volgende:
http://i.imgur.com/bcSRH.jpg
EA, wat een vieze hoeren zijn het.
Je hebt telkens 1 plek die je moet verdedigen en je killstreaks staan uit maar daarvoor in de plaats vallen er telkens op die plek care packages.quote:Op zondag 1 april 2012 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropzone zeker? Snap er ook geen moer van.
Dat zouden er idd meer moeten doen, maar aangezien iedereen het gewoon netjes koopt, blijf je dit houden.Capcom is net zo smerig bezigquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Boycot het dan, of kap met zeuren
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zouden er idd meer moeten doen, maar aangezien iedereen het gewoon netjes koopt, blijf je dit houden.Capcom is net zo smerig bezig
Dan kappen met zeurenquote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.
Gewoon alle SP zooi downloaden.quote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.
Dat heb ik toen ook met ME2 gedaan.quote:
Ja dus? Het is niet dat de MP van ME3 zo boeiend is, dus dan slaat die reden toch nergens op?quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook met ME2 gedaan.
En alsnog ben ik wel blij dat er nog een vervolg komt. Ben alleen erg benieuwd in hoeverre het uitmelking wordt of dat ze er een heel nieuw verhaal van maken (en dus potentieël nog een zeer goede serie neerzetten).
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.quote:Op zondag 1 april 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dus? Het is niet dat de MP van ME3 zo boeiend is, dus dan slaat die reden toch nergens op?
Jezus man, dan kijk je die op youtube.quote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.Als je geen MP hebt gespeeld kan je de perfect ending van de SP niet eens halen.
![]()
Jankerdquote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.Als je geen MP hebt gespeeld kan je de perfect ending van de SP niet eens halen.
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jezus man, dan kijk je die op youtube.
quote:
Ah de azijnpisser tauch is er ook weer. Classicquote:Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
successupporter gloryhunter sahbi
Je bedoelt Doopstah, niet mij.quote:Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
successupporter gloryhunter sahbi
Gelijk heeft ie wel hoor succes supporterquote:Op zondag 1 april 2012 18:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah de azijnpisser tauch is er ook weer. Classic
Wij hadden ook weer een kut scheids, 1-1 gespeeld, maar 3 loepzuivere strafcorners niet gekregen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef dreamzk het volgende:
6-5 verloren, wel 4 assists en 1x gescoord. Maar mijn god, die scheidsrechters waren zo ziek partijdig. Ik word door een gast gehaakt aan mn benen van achter bij een aanval. Krijg ik geel voor een schwalbe
Ik? Uh nee.quote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie wel hoor succes supporter
Huh? Aangesproken much?quote:
Uh ja best wel. Tauch zegt dat tegen mij en jij zegt dat ie gelijk heeft.. Of heb ik het mis?quote:
Nou hij quote mij wel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah oke, maar sowieso zitten er hier succes supporters. of ie het nou 123 over jou heeft weet ik niet
quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Paard van Michhas heeft een nieuwe outfit?
Feyenoord supporters zijn echt zwakzinnigquote:
Net als Ajax-supporters, PSV-supporters, enz.quote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord supporters zijn echt zwakzinnig
Hoax PSV supporters zingen niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net als Ajax-supporters, PSV-supporters, enz.
Leuk hoor. Twee maanden geleden stond Ajax op de vijfde plek en kon voetbal meneer eigenlijk niet meer zo boeien en nu staan ze bovenaan en komt de grote mond weer tevoorschijnquote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best wel toch. Maarja sowieso PSV
Nee joh kijk nog steeds amper voetbal en het boeit me ook werkelijk geen flikker als Ajax kampioen wordquote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk hoor. Twee maanden geleden stond Ajax op de vijfde plek en kon voetbal meneer eigenlijk niet meer zo boeien en nu staan ze bovenaan en komt de grote mond weer tevoorschijn
Je hebt wel gelijk dat voetbal niet meer is wat het geweest is.quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh kijk nog steeds amper voetbal en het boeit me ook werkelijk geen flikker als Ajax kampioen word
Wanneer ga je je nickname veranderen?quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh kijk nog steeds amper voetbal en het boeit me ook werkelijk geen flikker als Ajax kampioen word
Als ik een goede pot voetbal Wil zien kijk ik wel naar Real, Barça of Milan. Daar kan ik wel van genietenquote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat voetbal niet meer is wat het geweest is.
Succes supporter, maar dat is wel vaker met ajax supportersquote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk hoor. Twee maanden geleden stond Ajax op de vijfde plek en kon voetbal meneer eigenlijk niet meer zo boeien en nu staan ze bovenaan en komt de grote mond weer tevoorschijn
Nee, jij wordt gewoon langzaamaan ouder en wijzer.quote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat voetbal niet meer is wat het geweest is.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, jij wordt gewoon langzaamaan ouder en wijzer.
Succes supporter kerel ik heb denk ik zo'n 150/200 wedstrijden van Ajax gekeken in het stadion in mijn levenquote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes supporter, maar dat is wel vaker met ajax supporters
Bedankt KoningStomaquote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gas erop danquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
MW3.quote:Op maandag 2 april 2012 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, en ik hoef geen eens te werken.
Jij kan er ook niet veel van he.quote:
Dat soort dagenquote:Op maandag 2 april 2012 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het lekker een in bed blijf dagje word met series.
Zeker wel hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan er ook niet veel van he.
Maar ik denk dat het lekker een in bed blijf dagje word met series.
Planning was Cuba maar aangezien ik met kerst naar Amerika ga en een financiële tegenvaller heb gehad slaan ik dat plan maar een jaartje overquote:
Zonde, Cuba is echt geweldig namelijkquote:Op maandag 2 april 2012 09:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Planning was Cuba maar aangezien ik met kerst naar Amerika ga en een financiële tegenvaller heb gehad slaan ik dat plan maar een jaartje over
Ga nu naar Mallorca, weet niet of iemand Geordie Shore gevolgd heeft maar ga naar Magaluf.
Zulke zuipvakanties heb ik al een paar keer gehad, Lloret, Salou enz.quote:Op maandag 2 april 2012 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde, Cuba is echt geweldig namelijk
Maargoed Mallorca wordt een zuip en feestvakantie dus?
Je moet de afleveringen downloaden dat ze op vakantie zijn, komen een paar lekkere wijven in voorquote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef dreamzk het volgende:
Seizoen 2 van geordie shore dan maar even downloaden. En nieuwe game of thrones, yeaaaaa buddy.
Net alsof ik weet wie dat is.quote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net of jij Vicky niet hard zou geven.
Onverstaanbare engelse paupers die jersey shore/oh oh cherso na doen. Goed entertainment als situation niet op de tv te vinden is.quote:
Leuk koppie en volgens google ook wel flinke jetsers. Maargoed jammer dat het ongetwijfeld zo'n irritant kampwijf isquote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het ook had gekeken.
[ afbeelding ]
quote:
Is dat wel het zelfde wijf? want die wenkbrauwen in die eerste gif, damnquote:Op maandag 2 april 2012 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het ook had gekeken.
[ afbeelding ]
Vind de x mooier, maar dat komt ook omdat hij in het wit is denk ikquote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
HTC One X review
HTC One S review
Wordt toch misschien de One S.
Je linkt naar de foto'squote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
HTC One X review
HTC One S review
Dat wel, maar een telefoon van 4.7 inch? Te groot..denk dat 4.3 net goed is.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind de x mooier, maar dat komt ook omdat hij in het wit is denk ik
Fixed.quote:
Ja heb ze al gelezen, One S is idd wel een stuk beter kwa batterij gebruikquote:Op maandag 2 april 2012 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat wel, maar een telefoon van 4.7 inch? Te groot..denk dat 4.3 net goed is.
[..]
Fixed.
Hoop het. De One X kan je net een dag mee doen als je hem vaak gebruikt.quote:Op maandag 2 april 2012 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb ze al gelezen, One S is idd wel een stuk beter kwa batterij gebruikMaar dat is ook wel logisch
Mijn Desire is binnen een paar uur al leeg als ik hem vaak gebruikquote:Op maandag 2 april 2012 10:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hoop het. De One X kan je net een dag mee doen als je hem vaak gebruikt.
Tweakers was ook niet al te lyrisch over de One X. Goede specs, maar hij doet weinig met zijn power blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
HTC One X review
HTC One S review
Dat heb ik met mijn wildfire zelfs als ik hem op standby heb staanquote:Op maandag 2 april 2012 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn Desire is binnen een paar uur al leeg als ik hem vaak gebruikEcht rampzalig.
Toen die gast bij Tweakers de videocamera liet zien en dat je tijdens het filmen foto's kan "maken(stills)"... zag je al dat ie best wel traag was..de functie dan. De gpu lijkt me toch wel minder.quote:Op maandag 2 april 2012 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tweakers was ook niet al te lyrisch over de One X. Goede specs, maar hij doet weinig met zijn power blijkbaar.
Hmm bij andere reviews gaat ie toch vrij vlugquote:Op maandag 2 april 2012 10:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Toen die gast bij Tweakers de videocamera liet zien en dat je tijdens het filmen foto's kan "maken(stills)"... zag je al dat ie best wel traag was..de functie dan. De gpu lijkt me toch wel minder.
Wat ik bij de Tweakers video zag niet. Misschien hoort het wel zo. Maar wat ik daar zag is dat hij achter elkaar drukte en pas na seconde(+/-) ofzo pas onderin verscheen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm bij andere reviews gaat ie toch vrij vlug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil tijdens het sporten graag muziek luisteren maar weet niet waar ik mijn mobiel moet laten, iemand een idee?Ik heb vernomen dat er een handige telefoonsleuf in het zuiden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik snap hem even nietquote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er een handige telefoonsleuf in het zuiden is.
Zal wel lastig lopen zijn hequote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er een handige telefoonsleuf in het zuiden is.
Haha, net alsof je het zelf zo erg vondquote:Op maandag 2 april 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Vrijdag nieuwe kans om de stad in te gaan om wat spullen te kopen, dat is me dankzij Pieters gezelligheid weer eens niet gelukt
Ik wil tijdens het sporten graag muziek luisteren maar weet niet waar ik mijn mobiel moet laten, iemand een idee?Je kan meestal bij sportscholen wel van die kluisjes huren, dan kun je hem daar in bewaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan leg jij een audiokabel van 25 meter vanaf de kluisjes naar waar jij sport?quote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan meestal bij sportscholen wel van die kluisjes huren, dan kun je hem daar in bewaren.
Nee hoor, waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan leg jij een audiokabel van 25 meter vanaf de kluisjes naar waar jij sport?
En tijdens pinda's eten, leg je hem gewoon op tafelquote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan je telefoon toch gewoon in die flessen houder leggen als je doet rennen enzo. Als je gewichten gaat doen leg je hem toch op je been ofzo
Al geprobeerd maar met drinkfles staat daar ook en hij is al een keer gevallen toen ik wat te drinken wou pakken dus dat werkt niet. Wil hem gewoon ergens aan mezelf ''vast maken''quote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan je telefoon toch gewoon in die flessen houder leggen als je doet rennen enzo. Als je gewichten gaat doen leg je hem toch op je been ofzo
Er stond toch "ik wil muziek luisteren tijdens het sporten"? Ik was in de veronderstelling dat dat uit je mobiel komt danquote:Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou je dat doen?
Je telefoon ligt dan gewoon veilig in een kluisje, daar kan tliciouz hem gewoon laten. Dan kan ze gewoon met een gerust hart sporten en muziek luisteren.
trollface.jpgquote:Op maandag 2 april 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er stond toch "ik wil muziek luisteren tijdens het sporten"? Ik was in de veronderstelling dat dat uit je mobiel komt dan
Ik snap het probleem ook niet. Je kan hem toch gewoon met ductape aan je hoofd vastplakken?quote:
En tijdens het zitten in het bubbelbad, leg je hem op je hoofdquote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En tijdens pinda's eten, leg je hem gewoon op tafel
Na het sporten aan de crea jonge pinda's is voor de avond er voorquote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En tijdens pinda's eten, leg je hem gewoon op tafel
zo iets hadden ze vroeger voor guns, nja iig 1ste plaatjequote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Tamara:
[ afbeelding ]
Stijlvol, comfortabel en functioneel!
Precies, nog even doortrainen Tams!quote:Op maandag 2 april 2012 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na het sporten aan de crea jonge pinda's is voor de avond er voor
Hoax, jij sport niet, jij drinkt alleen 5-liter pullenquote:Op maandag 2 april 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er sport ook zo'n wijf bij mij dat ziet eruit joh
Het begint er al aardig op te lijkenquote:Op maandag 2 april 2012 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, nog even doortrainen Tams!
[ afbeelding ]
Ik wil tijdens het sporten graag muziek luisteren maar weet niet waar ik mijn mobiel moet laten, iemand een idee?Schijnt toch de handigste plek te zijn. Met een sportbeha zit het toch allemaal strak genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, net alsof je het zelf zo erg vond
Oh Snap je hebt me doorquote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, jij sport niet, jij drinkt alleen 5-liter pullen
Hoe groot zou haar clitoris zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, nog even doortrainen Tams!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
It's the largest clitoris.
[ afbeelding ]
IN THE WORLD
quote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas is dan ook getraind door de meester:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas is dan ook getraind door de meester:
[ afbeelding ]
Die Eagle dive.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef Pixell het volgende:
Je hebt toch van die bandjes die e om je bovenarms kan doen?
Oh en Michhas is een baasmoet altijd lachen om jouwn shit
Briljantquote:
True True!quote:
Kwam het daar maar door dan wist ik waar het van kwam nu gebeurd het gewoon randomquote:Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel kopstoten "drinken".
Ik voel je pijn. Lag gisteren op de bank een film te kijken, dus stopte even om naar de wc te gaan, kijk in de spiegel, zitten mijn hele neus en mond ineens onder het bloedquote:
Heb je dat toevallig ooit dicht laten laseren?quote:Op maandag 2 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Lag gisteren op de bank een film te kijken, dus stopte even om naar de wc te gaan, kijk in de spiegel, zitten mijn hele neus en mond ineens onder het bloed
Jij had gewoon wat anders gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Lag gisteren op de bank een film te kijken, dus stopte even om naar de wc te gaan, kijk in de spiegel, zitten mijn hele neus en mond ineens onder het bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nope, kwam in dit geval door hooikoorts.quote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig ooit dicht laten laseren?
Ja ik heb het nu ook extra vaak maar afgelopen week heb ik er 6 gehad niet echt chillquote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, kwam in dit geval door hooikoorts.
Dit zijn voortekenen van genitale wratten.quote:Op maandag 2 april 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik heb het nu ook extra vaak maar afgelopen week heb ik er 6 gehad niet echt chill
Toen ik kleiner was kreeg ik rond lente/zomer periode 3/4 bloedneuzen per week. Soms spontaan soms als ik mijn neus maar iets aan raakte. Na een paar jaar is dat verdwenen.quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam het daar maar door dan wist ik waar het van kwam nu gebeurd het gewoon random
Regelen we op de meet wel evenquote:Op maandag 2 april 2012 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb echt nog nooit een bloedneus gehad :/
Neger, waar heb je het in godsnaam over.quote:Op maandag 2 april 2012 13:54 schreef Kutstudent het volgende:
Nou Michhas, iemand heeft 'm toch gefixt.![]()
[ afbeelding ]
Het word op zondag uitgezondenquote:Op maandag 2 april 2012 14:26 schreef KneusTeun het volgende:
Viel me nog mee dat gister rond 11 uur de game of thrones al te downloaden was!
Mooi elke zondag dus te volgen
Ja true, niet om 11 uurquote:Op maandag 2 april 2012 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meestal staan ze toch later in de nacht pas online.
Dan moet je bij Teun zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, niet om 11 uur.
Airs: Sundays at 09:00 pm
Game of Thrones S02E01 HDTV x264-ASAP
Added in TV :: Episodes on 2012-04-02 01:59:04 en dat was de eerste
Dachtquote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik dacht dat Nick de digitale hosselaar van het topic was.
Spots?!quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Pixell het volgende:
Ja die nick heeft alle linkjes naar de gekke spots, die moet ik nog een keer delen, want die ben ik bij het installeren van w7 verloren
Legend has it he's still driving.quote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef Michhas het volgende:
Waar is Bozz? Baby don't hurt me, don't hurt me.
No more
Gekke sites met cracks leveren alleen maar zooi opquote:
Ik dacht dat jij van de nieuwsgroepen wasquote:Op maandag 2 april 2012 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gekke sites met cracks leveren alleen maar zooi op
Yeah nieuwsgroepen idd, Torrent ook wel soms, en FTP. Spotten doe ik wel soms ja, op spotnet iigquote:Op maandag 2 april 2012 15:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de nieuwsgroepen was
spots zijn toch gewoon de links op bijv. spotnet, mensen "spotten" die en plaatsen die dan daar.
Ehh, Thrones in SD kijken? Ga je schamen pauper!quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, niet om 11 uur.
Airs: Sundays at 09:00 pm
Game of Thrones S02E01 HDTV x264-ASAP
Added in TV :: Episodes on 2012-04-02 01:59:04 en dat was de eerste
Lees het topics nog eens door joekelquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh, Thrones in SD kijken? Ga je schamen pauper!
Overigens is The Killing ook weer terug![]()
Geen tijd voor, hoerige nelquote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lees het topics nog eens door joekel
quote:
Hacker alles!quote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah nieuwsgroepen idd, Torrent ook wel soms, en FTP. Spotten doe ik wel soms ja, op spotnet iig
Ja maar dat wil niet zeggen dat het altijd op zondag ook al te downloaden is...quote:
Jij had het er toch over dat je hem om 11 uur al aan het downloaden was? op een zondag?quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat het altijd op zondag ook al te downloaden is...
Dus blijkbaar GoT wel, want walking dead etc. duurt altijd tot maandag.
Die was niet langer dan normaal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef Pixell het volgende:
in GoT topic hadden ze er over dat er al 2 episodes uit zijn, maar stond er nog maar 1 op spotnet, of die was extra lang ofzo
23:00 misschien iets daarna...quote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij had het er toch over dat je hem om 11 uur al aan het downloaden was? op een zondag?
Vrij apart en uniekquote:
Met je andere hand fappen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een leuke hobby? Verveel me kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |