SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 01-04-2012 11:04:25 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het welquote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Mooi dat hij werktHet maakte echt geen zak uit welke key je pakte zeker?
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mijquote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik op 14 april nog wel een gaatje heb, kun je dan?
Maar ik ben zo brakquote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mij
[ afbeelding ]
Je werkt toch!?!quote:Op zondag 1 april 2012 11:26 schreef Michhas het volgende:
Treinkaartje naar Tilburg kost gewoon 26 euro__!
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 1 april 2012 11:27 schreef Michhas het volgende:
Oké Piet ik ga even douchen en wat eten, daarna kijk ik even verder.
Ik beloof niks!
Dazloader?quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het wel![]()
Naja, who cares, alles werktIk moet alleen nog een oude HD uit mijn oude PC trekken, maar dat is serieus onmogelijk
Zit vastgeschroefd aan de andere kant van de bay, en daar kan je gewoon niet bijkomen.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan het niet goed zien, is dit Bozz of Pierre?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |