SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 01-04-2012 11:04:25 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het welquote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
Mooi dat hij werktHet maakte echt geen zak uit welke key je pakte zeker?
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mijquote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik op 14 april nog wel een gaatje heb, kun je dan?
Maar ik ben zo brakquote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger wat. Hierheen komen met die baard van je, je doet ook maar eens moeite voor mij
[ afbeelding ]
Je werkt toch!?!quote:Op zondag 1 april 2012 11:26 schreef Michhas het volgende:
Treinkaartje naar Tilburg kost gewoon 26 euro__!
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 1 april 2012 11:27 schreef Michhas het volgende:
Oké Piet ik ga even douchen en wat eten, daarna kijk ik even verder.
Ik beloof niks!
Dazloader?quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, alhoewel die losse keys allemaal niet werkten. Je moest echt die activator gebruiken, daar staan exact dezelfde keys in en dan werkt het wel![]()
Naja, who cares, alles werktIk moet alleen nog een oude HD uit mijn oude PC trekken, maar dat is serieus onmogelijk
Zit vastgeschroefd aan de andere kant van de bay, en daar kan je gewoon niet bijkomen.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan het niet goed zien, is dit Bozz of Pierre?
quote:
Niks, je bent een mietjequote:Op zondag 1 april 2012 12:04 schreef Michhas het volgende:
P-Bone, ik kom vandaag niet naar Tilburg. Ik ben FUBAR.
Gast, de URL van dat plaatjequote:Op zondag 1 april 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je bent een mietje
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar gegoogeld op angry arms crossedquote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, de URL van dat plaatje
Man-angry-at-her-wife-with-the-arms-crossed
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet meequote:
Had je nou tegen Vestersbos aan gekotst?quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet mee
quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het elke avond niet meer een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, en het kotsen in vage steegjes helpt ook niet mee
ja manquote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had je nou tegen Vestersbos aan gekotst?
Nou en daar doe je dan hoeveel jaar overquote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef PierreTT het volgende:
Tevens:
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!
Oh ja dat had ik ook alquote:Op zondag 1 april 2012 14:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat
Er zit blijkbaar ergens een 1-april grap, ik kan het in ieder geval niet vindenquote:
1apr12quote:Op zondag 1 april 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grand.Theft.Auto.V.DEV.BUILD.XBOX360-Caravan
AH YEAH !![]()
![]()
Precies. En anders is het wel een hele matige grap, als driekwart van de mensenhet niet eens kan vindenquote:Op zondag 1 april 2012 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij is de grap dat topic. Er is verder helemaal geen grap.
Nou als dat de grap is, is het wel een geweldige grapquote:Op zondag 1 april 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En anders is het wel een hele matige grap, als driekwart van de mensenhet niet eens kan vinden
?quote:Op zondag 1 april 2012 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap nu pas die, je veter zit los comment van stoma van vannacht.
Wat is daar grap aan?quote:Op zondag 1 april 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou als dat de grap is, is het wel een geweldige grap
of is dit de grap :
Gefeliciteerd FOK!
Wat is uberhaupt de grapquote:
heb je hem al gezien danquote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Fok faalt hard in 1 april grappen
Nja je gaat er natuurlijk niet speciaal naar zoekenquote:
Nee, ik heb wel betere dingen te doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je gaat er natuurlijk niet speciaal naar zoeken
Samsung zou er goed aan doen een eigen OS te gaan ontwikkelen, dat is momenteel hun zwakste schakel.quote:
Nope.quote:
Ik loop nu twee afleveringen achter.quote:Op zondag 1 april 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope.
Heb je de laatste aflevering al gezien, zoveel geweld, zoveel gerechtigheid.
Once again the gods spread cheecks to insert hard cock in ass.quote:
Ajax doet t goed.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
Of doet heracles het slecht?
Vanavond game of thrones verder...
Ajax ging wel lekker, maar heracles ging ook erg slecht.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ajax ging wel lekker, maar heracles ging ook erg slecht.
Anyway ajax verdiend gewonnen.
6-0 of 2-0 het is allemaal 3 punten
Ik had eerst geen idee wat de bedoeling van die gamemode wasquote:
Dropzone zeker? Snap er ook geen moer van.quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had eerst geen idee wat de bedoeling van die gamemode wasIk stond gewoon positief trouwens heur
Daarna potje infected gedaan en dat is eigenlijk wel grappig, ik stond zelf bovenaan!
Boycot het dan, of kap met zeurenquote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Kutstudent het volgende:
http://i.imgur.com/bcSRH.jpg
EA, wat een vieze hoeren zijn het.
Je hebt telkens 1 plek die je moet verdedigen en je killstreaks staan uit maar daarvoor in de plaats vallen er telkens op die plek care packages.quote:Op zondag 1 april 2012 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropzone zeker? Snap er ook geen moer van.
Dat zouden er idd meer moeten doen, maar aangezien iedereen het gewoon netjes koopt, blijf je dit houden.Capcom is net zo smerig bezigquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Boycot het dan, of kap met zeuren
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zouden er idd meer moeten doen, maar aangezien iedereen het gewoon netjes koopt, blijf je dit houden.Capcom is net zo smerig bezig
Dan kappen met zeurenquote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.
Gewoon alle SP zooi downloaden.quote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. En ik ga het niet boycotten, dan mis ik spellen zoals Mass Effect, Fifa en Battlefield. No way.
Dat heb ik toen ook met ME2 gedaan.quote:
Ja dus? Het is niet dat de MP van ME3 zo boeiend is, dus dan slaat die reden toch nergens op?quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook met ME2 gedaan.
En alsnog ben ik wel blij dat er nog een vervolg komt. Ben alleen erg benieuwd in hoeverre het uitmelking wordt of dat ze er een heel nieuw verhaal van maken (en dus potentieël nog een zeer goede serie neerzetten).
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.quote:Op zondag 1 april 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dus? Het is niet dat de MP van ME3 zo boeiend is, dus dan slaat die reden toch nergens op?
Jezus man, dan kijk je die op youtube.quote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.Als je geen MP hebt gespeeld kan je de perfect ending van de SP niet eens halen.
![]()
Jankerdquote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is bij ME3 dus weer zo'n gierige EA streek.Als je geen MP hebt gespeeld kan je de perfect ending van de SP niet eens halen.
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jezus man, dan kijk je die op youtube.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |