doe jij ook mee?quote:
Alleen keiharde kontsex met mij?quote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Fris en fruitig.
Goeiemorgen.
En volgens mij was ik vrij duideijk. Geen orgie.
Boh, hardlopen. Moet er nu niet eens aan denken. Nooit eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemiddag tezamen
Net heerlijk wezen hardlopen
quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boh, hardlopen. Moet er nu niet eens aan denken. Nooit eigenlijk.
wij met z'n twee is ook net zo leukquote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Fris en fruitig.
Goeiemorgen.
En volgens mij was ik vrij duideijk. Geen orgie.
quote:
Ha rooinquote:
Goed dat je er zo achter komt dan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef rulerofdeath het volgende:
lekker voor mekaar hier
als ik de groep uit gooi, dan heb ik ook ineens 230V op de Nul staan (gemeten vanaf aarde) en op de schakeldraad staat dan iets van 160V
Dinsdag naar een diëtiste voor een glutenvrij dieet.quote:
tjah, en hoe kom ik er af?quote:
Oja das waar! Mag ik vragen: voor overgewicht?quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dinsdag naar een diëtiste voor een glutenvrij dieet.
Is het op alle groepen dan?quote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, en hoe kom ik er af?
alles los trekken?
Haha, zou eerder voor ondergewicht zijn, ik weeg nog maar 73kg (en ben 1.92m langquote:Op zondag 1 april 2012 16:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oja das waar! Mag ik vragen: voor overgewicht?
weet ik niet. geen zin om nu alles los te gaan trekken. ik dacht dat dit even een makkelijk klusje wasquote:
Aaah zoquote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha, zou eerder voor ondergewicht zijn, ik weeg nog maar 73kg (en ben 1.92m lang). In Spakenburg woog ik nog 88kg, kun je nagaan; afvallen door niksdoen
Nee, ik heb de neurologische symptomen van coeliakie, en dus moet ik een geheel glutenvrij dieet gaan volgen, waarsch. voor de rest van m'n leven...
Idd. Naja, ik zie wel hoe en wat. Eerst helder in de kop worden en dan maar eens uit eten gaanquote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zoNee dan heb je inderdaad eerder ongergewicht, haha...
Maar oke, wel vervelend denk ik... Glutenvrije producten zijn, bijvoorbeeld in restaurants, niet altijd te krijgen...
Dat is denk ik niet 123 op te lossen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik niet. geen zin om nu alles los te gaan trekken. ik dacht dat dit even een makkelijk klusje was
nee, daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet 123 op te lossen.
Verschillende dingen.quote:
Iddquote:
Hmm weinig waar ik je mee kan helpen helaaschquote:Op zondag 1 april 2012 18:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verschillende dingen.
Er broeit wat liefdesverdriet vandaag, de tequila van gister doet vervelend in mijn slokdarm, ik ben moe, het is koud buiten.
Mja. Weinig waar ik nu wat aan kan doen helaas.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm weinig waar ik je mee kan helpen helaasch
Through every dark night, theres a bright day after that.quote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Weinig waar ik nu wat aan kan doen helaas.
Ach, t zal allemaal wel weer zakken. Morgen is er weer een dag.
Mjaquote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef Redbaron het volgende:
Voedsel naar binnen gewerkt..
En ik ruik de hele dag al niet naar bloemetjes.. heerlijk als je bier hebt gehad.
@Justin en Wouter: Jullie weten miss nog hoe het ongeveer moet ruiken
quote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja![]()
Zat 'ie daar met zo'n onschuldige glimlach naar ons te kijken tot we het roken
quote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja![]()
Zat 'ie daar met zo'n onschuldige glimlach naar ons te kijken tot we het roken
Jup, ze is doof of slechthorend.quote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
die heeft toch zo'n hele rare stem of is dat die niet?
Maak er wat van, en niet te laat he, anders kom ik je tegen als ik naar t werk gaquote:
dat was het ookquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had gehoord dat het in rietmolen een kinderachtige bende geweest zou zijn
Ik ook, maar serie is wel erg goed.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik
[..]
Kim Feenstra
Wat erger ik me aan dat mens
Wat een grafherrie zegquote:
Robert Mquote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was het ookveel kleine (kut)kinderen, maar dat heeft mijn pret niet gedrukt...
En nog beter is:quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad! dit is beter (vind ik dan);
nee, die pret had niks te maken met de kleine (kut)kinderenquote:
toen waren er nog geen banga-lijstenquote:
;iquote:
nee mooi man.quote:
Ik stem voorquote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
doen we trouwens 14 juni een ToF meet in Atak?
ik pasquote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
doen we trouwens 14 juni een ToF meet in Atak?
jammerquote:
quote:
quote:
je kunt natuurlk ook met onmeunige oorkleppen heengaan en gewoon meegaan voor 't zuipenquote:
hoeveel is de entree dan? anders kunnen we dat zuipen ook wel ergens anders doenquote:Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt natuurlk ook met onmeunige oorkleppen heengaan en gewoon meegaan voor 't zuipen
Ja, daar zijn we geweestquote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Atak, zijn we daar de vorige x ook geweest? Dan hek nog muntn doarva
slaap lekkerquote:
quote:
yoquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaap lekker
ik moet ook nodig naar bed. henig an
de vrouw stond voor de deur?quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Lig je eindelijks in bed, wordt je gebeld omdat er iemand de huissleutel is vergeten
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Lig je eindelijks in bed, wordt je gebeld omdat er iemand de huissleutel is vergeten
Maar de post van woutertje op 1 aprilquote:
Oké, da's waar.quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar de post van woutertje op 1 april
quote:Op maandag 2 april 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, da's waar.
Nu bukken, Justin komt er zo aan,
Kut voor jequote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit alweer 8 jaar op Fok! met dit account
quote:Op maandag 2 april 2012 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko, heb je een beetje zand in je vagina?
quote:Op maandag 2 april 2012 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko, heb je een beetje zand in je vagina?
ik ben ook al 4 uur wakkerquote:
Goed bezigquote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek bij het MST
quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Kom net van het uitzendbureau: "nee, we hebben echt 0.0 aan vacatures"![]()
En dat andere dan?quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niks bij de Eurol?quote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Eurol schijnt echt kutwerk te zijn tegen een nog kutter loonquote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat andere dan?
[..]
Niks bij de Eurol?
Of had je daar al eens gewerkt.
Of de Ola. Ja ik weet dat je 40 uur wil maar met een eigen huis is elk beetje geld mee genomen toch? Je kunt wanneer je iets anders heb per direct weer weg ja.
Poos terug belden ze nog op of ik daar wou werken.quote:Op maandag 2 april 2012 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eurol schijnt echt kutwerk te zijn tegen een nog kutter loon
Ola is heel seizoensgebonden he.. En daar zijn er laatst nog 70 uitgetrapt...
Mja, dat is zo.quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poos terug belden ze nog op of ik daar wou werken.
Denk wel dat ze daar nu weer voorraden maken voor de zomer.
Niet geschoten is altijd mis. Leg je situatie uit en wellicht kunnen ze iets regelen.
Ola that is
Is wel een pleurisend fietsen vanaf Nijverdalquote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kijk eens of Ikea wat heeft anders? Volgens mij zoekt Logistiek mensen. Is voor en na sluitingstijd zegmaar...
Dat is zeker wat ik ga doenquote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel mooi kut david, blijven doorzoeken
Ik zal m'n oren en ogen ook loshouden voor je.quote:
Check je phone ffquote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zal m'n oren en ogen ook loshouden voor je.
Had al lang berichtje op gestuurd weerquote:
Hehe, had m'n geluid uitstaan, my badquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Had al lang berichtje op gestuurd weer
Ik heb je ook een berichtje gestuurdquote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hip hoor, om hier te komen melden dat je elkaar berichtjes aan het sturen bent
Ja oke, niet aan gedachtquote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is wel een pleurisend fietsen vanaf Nijverdal
Heb jij daar ook al last van?quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk als je iets wil gaan kijken zonder ondertiteling, en je huisdieren tetteren er doorheen
Dingen mét ondertiteling kijken is juist kutquote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk als je iets wil gaan kijken zonder ondertiteling, en je huisdieren tetteren er doorheen
Maar dan kan je het tenminste volgen als er allerlei shit om je heen gebeurd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dingen mét ondertiteling kijken is juist kut
Gewoon de afleidende factor met vuur dodenquote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar dan kan je het tenminste volgen als er allerlei shit om je heen gebeurd.
Sally.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon de afleidende factor met vuur doden
Waar zit je? Paar teamgenoten doen via Olympia wat en die hebben vrij veel wat ik zo hoorquote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Zit bij Start People.quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waar zit je? Paar teamgenoten doen via Olympia wat en die hebben vrij veel wat ik zo hoor
mijn weekend is al afgelopen. die ene dagquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Under_Score het volgende:
zo, bijna weekendgoeinoamd ook nog enzo..
Ja, zit ik nu ook aan te denken jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien eens inschrijven bij alle uitzendbureaus..
Gewoon doenquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zit ik nu ook aan te denken ja
Niet denken, doen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zit ik nu ook aan te denken ja
mooi werkquote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
das niet veelquote:Op maandag 2 april 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
x2quote:
\m/quote:
ja, Evers deed het weer heerlijk over the topquote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb ik niet gehoord. Was Evers dus weer?! Die deed dat vroeger ook altijd al zo geniaal!
'Nou ben ik joh!!!'
'Hansie, lieve jongen...'
eens! al is en blijft Gijpie natuurlijk de klasbak in dit gezelschapquote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja die fungeert inderdaad al opvulling. Beetje jammer soms...
helemaal mee eens!!quote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt klopt. Maar ze mogen Hans best wel eens uit laten praten vind ik
en in normale mensen-taal; waarom is deze zo duur?quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
donders, een harde schijf van net geen 20.000 ballen
http://tweakers.net/price(...)xpress-ssd-32tb.html
doorvoersnelheid en de opslagcapaciteit is erg hoog vergeleken met andere SSD schijven.quote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!
[..]
en in normale mensen-taal; waarom is deze zo duur?(en het geld waard?
)
erg hoog klinkt net als ¤ 20.000 waardquote:Op maandag 2 april 2012 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doorvoersnelheid en de opslagcapaciteit is erg hoog vergeleken met andere SSD schijven.
nee, 3,2 TBquote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shiiiiit, 32TB, dat is gewoon ziek..
Oh, dan heb ik die komma niet zien staan.quote:
pff, dat duurt nog wel even ben ik bang voor.quote:
maar 1 werkt nog steeds naar behoren?quote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, dat duurt nog wel even ben ik bang voor.
goed idee.quote:
volgens mij was de knop kwijtquote:Op maandag 2 april 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar 1 werkt nog steeds naar behoren?
dat betekent dat hij niet meer doet?quote:
ach, maar 2kquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
de yamaha RX-A3010 is me iets te duur
ik weet niet wat ie voor de rest nog wel of niet doetquote:
toch iets teveel van het goede. ik wil er eigenlijk ook een platenspeler bij. vind ik mooi, af en toe een elpeetje opzettenquote:[..]
ach, maar 2k
Heb laatst de Samsung HT-D5200 gekocht. Mooie set! Leuke boxjes, genoeg watt voor een woonkamer en lekker vol geluid door de bassbox. Daarnaast ook 3D en allerlei prut. Geen platenspeler helaas.quote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed idee.
ik wou al in bed liggen, maar raakte even aan het kijken voor een home cinema set/receiver/BD speler eventueel met een platenspeler. heeft iemand een idee?
zulk spul is gewoon goud en gaat niet kapot, dat blijkt welquote:Op maandag 2 april 2012 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Joah, gratis gekregen. Heeft een paar jaar in de schuur bij m'n kameraad gestaan en die ouders wouden er vanaf. Ik kan natuurlijk alles gebruikenIs een aantal jaar meegeweest naar ommen, heeft een keer dienst gedaan als eindversterker op de rotonde tijdens carnaval.
En kan mooi hard. Kortom, die gaat voort de schuur in als ik binnen wat anders heb
Ik ben nooit weg geweest hoor..quote:
quote:
Wouterquote:
das een mooi vrachtjequote:Op dinsdag 3 april 2012 07:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wouter
Ben al druk geweest. 25t staal geladen via t dak en afgespannen met 15spanbanden..
Nope 5rol..quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das een mooi vrachtje
Los staal?
lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Krijg ineens zin in Zweedse gehaktballetjes.
Ik zou het serieus tof vinden als Heracles de beker wintquote:
Woar? Belgie ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wouter
Ben al druk geweest. 25t staal geladen via t dak en afgespannen met 15spanbanden..
Dat zouden we allemaal vinden. Behalve die vieze blauwe die hier de laatste tijd rondhangt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het serieus tof vinden als Heracles de beker wint
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal vinden. Behalve die vieze blauwe die hier de laatste tijd rondhangt...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou het serieus tof vinden als Heracles de beker wint
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zouden we allemaal vinden. Behalve die vieze blauwe die hier de laatste tijd rondhangt...
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik schreef het onder werktijd.
quote:
quote:
iig niet bij mij op schootquote:
Dat zou je ook niet volhouden, denk ik zo..quote:
Nee, daar was ik net.quote:
Je ligt in het park?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, daar was ik net.
Maar blijf nooit zitten
Zitten hou ik wel volquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet volhouden, denk ik zo..
Met smaak gelezen.quote:
Ja, maar met dit soort faalpraktijken mag je de postdoorstuurservice wel voor 10 jaar aanschaffen.quote:
Ik was bij de Mc, voor die heerlijke Big Tastyquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik het gvd weten ook!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was bij de Mc, voor die heerlijke Big Tasty
Dat was IMHO een vrij makkelijke puzzelquote:
Heldquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Dat was IMHO een vrij makkelijke puzzel
Weet ikquote:
Forum Opties | |