doe jij ook mee?quote:
Alleen keiharde kontsex met mij?quote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Fris en fruitig.
Goeiemorgen.
En volgens mij was ik vrij duideijk. Geen orgie.
Boh, hardlopen. Moet er nu niet eens aan denken. Nooit eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemiddag tezamen
Net heerlijk wezen hardlopen
quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boh, hardlopen. Moet er nu niet eens aan denken. Nooit eigenlijk.
wij met z'n twee is ook net zo leukquote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Fris en fruitig.
Goeiemorgen.
En volgens mij was ik vrij duideijk. Geen orgie.
quote:
Ha rooinquote:
Goed dat je er zo achter komt dan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef rulerofdeath het volgende:
lekker voor mekaar hier
als ik de groep uit gooi, dan heb ik ook ineens 230V op de Nul staan (gemeten vanaf aarde) en op de schakeldraad staat dan iets van 160V
Dinsdag naar een diëtiste voor een glutenvrij dieet.quote:
tjah, en hoe kom ik er af?quote:
Oja das waar! Mag ik vragen: voor overgewicht?quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dinsdag naar een diëtiste voor een glutenvrij dieet.
Is het op alle groepen dan?quote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, en hoe kom ik er af?
alles los trekken?
Haha, zou eerder voor ondergewicht zijn, ik weeg nog maar 73kg (en ben 1.92m langquote:Op zondag 1 april 2012 16:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oja das waar! Mag ik vragen: voor overgewicht?
weet ik niet. geen zin om nu alles los te gaan trekken. ik dacht dat dit even een makkelijk klusje wasquote:
Aaah zoquote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haha, zou eerder voor ondergewicht zijn, ik weeg nog maar 73kg (en ben 1.92m lang). In Spakenburg woog ik nog 88kg, kun je nagaan; afvallen door niksdoen
Nee, ik heb de neurologische symptomen van coeliakie, en dus moet ik een geheel glutenvrij dieet gaan volgen, waarsch. voor de rest van m'n leven...
Idd. Naja, ik zie wel hoe en wat. Eerst helder in de kop worden en dan maar eens uit eten gaanquote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zoNee dan heb je inderdaad eerder ongergewicht, haha...
Maar oke, wel vervelend denk ik... Glutenvrije producten zijn, bijvoorbeeld in restaurants, niet altijd te krijgen...
Dat is denk ik niet 123 op te lossen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik niet. geen zin om nu alles los te gaan trekken. ik dacht dat dit even een makkelijk klusje was
nee, daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet 123 op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |