abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 02:09:24 #1
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752385
Beste fok forumnisten.

Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen. ;) en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden :D

Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.

Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D
  zondag 1 april 2012 @ 02:10:03 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109752400
Twitter. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109752410
Goede avatar, ik wil je graag verwelkomen bij de VI Hooligans.

Voetbal International #396 We hebben een topic nodig.
  zondag 1 april 2012 @ 02:11:09 #4
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_109752425
Eigenlijk is alleen klacht 4 terecht.
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
pi_109752430
Wat mag je nog wel op Facebook zetten dan
pi_109752441
Een stuk ergerlijker zijn de mensen die dagelijks 20 updates posten over hunzelf en hun "sgatje" :')

Niemand behalve jullie 2 geeft ook maar een enkele neuk. Bel elkaar lekker of zo :')
  FOK!fotograaf zondag 1 april 2012 @ 02:12:10 #7
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109752444
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 1 april 2012 @ 02:12:19 #8
342722 ViaRegnum2
Audaces fortuna iuvat
pi_109752447
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef Keselo het volgende:
Een stuk ergerlijker zijn de mensen die dagelijks 20 updates posten over hunzelf en hun "sgatje" :')

Niemand behalve jullie 2 geeft ook maar een enkele neuk. Bel elkaar lekker of zo :')
Dat soort mensen op Facebook hebben :')
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
  zondag 1 april 2012 @ 02:12:48 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109752454
Facebook is een synoniem voor kanker.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109752466
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:

[..]

Dat soort mensen op Facebook hebben :')
Ik blokkeer ze altijd gelijk als ik zoiets zie.

Ook diegenen die wel kunnen spellen.

Vandaag was er weer eentje hoor, heeft nu een week iets met een meisje en gelijk heel facebook vol met foto's waarin ze allerlei intieme dingen met elkaar doen en maar zeggen hoeveel ze van elkaar houden. Neger alsjeblieft :')
  zondag 1 april 2012 @ 02:15:27 #11
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752494
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
Precies!
pi_109752507
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Dit:

pi_109752524
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]
Graag zelfs. Helaas heeft een groot deel van het Nederlandse vrouwvolk fatsoen en/of een kort, pittig kapsel.
  zondag 1 april 2012 @ 02:19:14 #14
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_109752562
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Alles behalve die 10 punten, duidelijk toch?
pi_109752933
Gewoon één van de weinige terechte klachten hier wat geen gezeur is. Niet zo heel lang geleden een soort docu gekeken wat ging over socialenetwerksites.
Hierin werd ook mooi beschreven hoe deze ontwikkeling (dus sociaal zijn online) totaal niet aansluit bij het "normale" leven.

Het volk wat TS beschrijft in punt 1 werd ook mooi onderuit gehaald: over het algemeen waren dit de mensen die zich het meest ongelukkig voelden in het dagelijks leven. Punt 4 klopt ook wel. maar in vergelijking met de mensen uit punt 1 is dit maar een relatief klein groepje.
Men heeft over het algemeen de neiging dan zoveel mogelijk te laten weten wat voor leuke dingen hij/zij wel niet onderneemt en hoe interessant het leven is. Andere mensen die dit vervolgens lezen krijgen dus een heel verwrongen beeld van de werkelijkheid, immers lijkt het of deze mensen het continu leuk hebben, terwijl dit dus niet zo is. Toch heeft dit veel invloed; men vereenzaamd nog meer want het gras is altijd groener aan de overkant. Is serieus best wel een negatieve ontwilkkeling. Ben echt benieuwd hoe dit zich de toekomst verder uit zal breiden.
Overigens zullen de meesten hier wel zoiets hebben van: O rly? vertel is wat nieuws. Klopt, maar vond het wel leuk te vermelden aangezien dit in een wetenschappelijk jasje zat. Baal d'r alleen van dit ik echt niet meer weet hoe het programma heette.

En verder:
quote:
18s.gif Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever :D

[ Bericht 0% gewijzigd door meneertextiel op 01-04-2012 02:55:50 ]
pi_109753060
Waar het dus op neer komt is dat beide groepen mensen zich over het algemeen dus eigenlijk alleen maar slechter/minder gaan voelen dmv facebook, hyves twitter noem maaro p

Overigens alles wat TS in de andere punten beschrijft is eigenlijk terug te leiden naar punt 1 als je t even anders leest.
pi_109753106
Xarax is een palindroom, behalve als je de hoofdletter ook omdraait.
pi_109753117
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 02:19 schreef FRseezu het volgende:

[..]

Alles behalve die 10 punten, duidelijk toch?
Ik kan me geen voorbeeld bedenken
pi_109753139
Ik denk trouwens dat timeline dit alleen maar erger maakt. Je noemt namelijk wel kunnen laten zien wat voor bijzonders je allemaal al mee hebt gemaakt :s)
pi_109753228
Maar toch blijft facebook fijn om met mensen makkelijk in contact te blijven. Verder met zowat al het bovenstaande eens. Terechte Klacht!
pi_109753244
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltje :z Bijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x

:X
pi_109753414
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 02:16 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit:

[ afbeelding ]
Gadver :')
pi_109753424
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef meneertextiel het volgende:

[..]

Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltje :z Bijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x

Maar dan gaat het dus om "de vorm" en niet zozeer om de inhoud. Want het boeit me in beide gevallen niet dat de broer jarig is.
pi_109753926
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Komt er iemand mee naar plaats X vanavond?
Ga weg
pi_109753997
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef meneertextiel het volgende:

[..]

^^^ Dit schrijft ze, maar ondertussen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')