Dat soort mensen op Facebook hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 02:11 schreef Keselo het volgende:
Een stuk ergerlijker zijn de mensen die dagelijks 20 updates posten over hunzelf en hun "sgatje"
Niemand behalve jullie 2 geeft ook maar een enkele neuk. Bel elkaar lekker of zo
Ik blokkeer ze altijd gelijk als ik zoiets zie.quote:Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat soort mensen op Facebook hebben
Precies!quote:Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
Graag zelfs. Helaas heeft een groot deel van het Nederlandse vrouwvolk fatsoen en/of een kort, pittig kapsel.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Ik kan me geen voorbeeld bedenkenquote:Op zondag 1 april 2012 02:19 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Alles behalve die 10 punten, duidelijk toch?
Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltjequote:
Maar dan gaat het dus om "de vorm" en niet zozeer om de inhoud. Want het boeit me in beide gevallen niet dat de broer jarig is.quote:Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef meneertextiel het volgende:
[..]
Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltjeBijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x
^^^ Dit schrijft ze, maar ondertussen:quote:Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef meneertextiel het volgende:
[..]
Ik vind er toch een heel groot verschil in zitten in bv iemand die gewoon normaal meedeelt dat zijn broer of zus jarig is (noem maar wat), en iemand (in dit geval z'n typisch facebook wijf) die verteld dat zijn broer of zus jarig is en daarbij om het uur vermeld hoe de dag vordert. Denk aan: vanavond verjaardag broer! zin aan.. nu nog even wakker worden en dan schooltjeBijna vrij!!! Dan nog even stad met mijn beste vriendinnetjes cadeautje kopen voor mijn lieve broer. Zometeen naar verjaardag broer! Eerst nog even de hond uitlaten en mams meehelpen. Heerlijk gegeten zeg! #broerkangoedkoken. Nu even uitbuiken op de bank met cadeautjes #hoop dat hij het leuk vind. Avond was super gezellig! Lekker gegeten bij mijn broer en hij was erg blij met z'n cadeau. Helaas zo weer naar huis, morgen weer een lange dag voor de boeg #schooliskut. Weltrusten lieve mensen!! x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |