het is wel erg gemakkelijk om alle autisten over een kam te scharenquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een autistische kneus.
Gelukkig ben jij geweldig.quote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een autistische kneus.
Gehandicapten uit hun rolstoel trappen enzo. Lijkt me echt iets voor jou.quote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar het is nog leuker om het te doen op mensen die WEL weerstand kunnen bieden.
Jij bent een schatje manquote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
In het echt ben ik trouwens wel redelijk gemeen
hmm je doet nu flink af hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
Serieus, ik heb ook wel autisten zoals een paar users van hier in mijn omgeving. Broer van mijn beste vriendin is ook zo één die niet durft te praten tegen mij en als hij eens praat (antwoord geeft op een vraag) stottert hij. Tegen hem heb ik ook wel hard gedaan. Maar dat verdienen zulke mensen ook, worden ze geconfronteerd met het eigen gedrag. En dat voelt wel goed voor mijn eigen frustraties.
Het is echt een autist. Maar serieus, met zulke mensen kan je gewoon niks. Zit je een beetje doods aan te staren, zeg je wat, geeft 'ie geen antwoord. Dan kan je een afbrander verwachten vind ik.quote:Op zondag 1 april 2012 01:28 schreef clevy het volgende:
[..]
het is wel erg gemakkelijk om alle autisten over een kam te scharen
mijn buik zegt: knor knorquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's nachts eten is slecht
oja ik heb net chips op
Ik hou niet van grote worstenquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
[drommel mode]Ik heb ook nog worst... die is ook groot[/drommel mode}
Ze hebben me op school zelfs in de schoolkrant gezet als de persoon zonder emoties, de valentijnseditie.quote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ik me echt niet voorstellen
Dan maken we plakjesquote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn buik zegt: knor knorMaar ik doe het niet
[..]
Ik hou niet van grote worsten
Wel in jouw DM dan.quote:
Ik ben ook gemeen. Boks.quote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben me op school zelfs in de schoolkrant gezet als de persoon zonder emoties, de valentijnseditie.
moet nie gekker worden.. zijn wij het eens?quote:
Echtquote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben me op school zelfs in de schoolkrant gezet als de persoon zonder emoties, de valentijnseditie.
hmmmm....quote:
Dan gaat ie al helemaal huilen natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is echt een autist. Maar serieus, met zulke mensen kan je gewoon niks. Zit je een beetje doods aan te staren, zeg je wat, geeft 'ie geen antwoord. Dan kan je een afbrander verwachten vind ik.
Uhuhquote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef clevy het volgende:
[..]
moet nie gekker worden.. zijn wij het eens?
Dat lijkt me nou niks. Ik heb wel eens de kans gehad nu ik erover nadenk maar heb er op dat moment nooit aan gedacht. Zo wreed ben ik dus niet.quote:Op zondag 1 april 2012 01:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gehandicapten uit hun rolstoel trappen enzo. Lijkt me echt iets voor jou.![]()
Ja? en win je dat ook een beetje?
Mensen die hun eigen naamtopics maken.
gelukkig ben jij perfect....quote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is echt een autist. Maar serieus, met zulke mensen kan je gewoon niks. Zit je een beetje doods aan te staren, zeg je wat, geeft 'ie geen antwoord. Dan kan je een afbrander verwachten vind ik.
quote:
Ik ben alleen gemeen tegen mensen die mij schijnbaar haten. Op school waren het er nogal watquote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik vond je zo schattig op de meet van Royco
Lijkt me heerlijk om in zo'n bubbel te leven.quote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig ben jij perfect....
Hou dat jezelf maar voor
Ik ben alleen een bitch, als mensen op mijn gaan bitchenquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen tegen mensen die mij schijnbaar haten. Op school waren het er nogal wat
Ik ben verre van perfect, waarom zeg je dat?quote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig ben jij perfect....
Hou dat jezelf maar voor
TT?quote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben verre van perfect, waarom zeg je dat?
Is ook zo. Jij vindt jezelf lelijk en onaardig? Maar omdat ik mezelf mooi en lief vind, vind ik mezelf nog niet perfect.quote:
Ik ben wel aardig opgedroogd nu, ik ben heel lang een enorm kutkind geweestquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben alleen een bitch, als mensen op mijn gaan bitchen
Ik vind wel dat je pics moet posten als je zegt dat je mooi bent trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is ook zo. Jij vindt jezelf lelijk en onaardig? Maar omdat ik mezelf mooi en lief vind, vind ik mezelf nog niet perfect.
Ik dacht dat je altijd nat wasquote:Op zondag 1 april 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig opgedroogd nu, ik ben heel lang een enorm kutkind geweest
Nou als ik je hoor vertellen hier over hoe jij over mensen denkt.quote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben verre van perfect, waarom zeg je dat?
Badum tss.quote:
Matras is absorberendquote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet al een half uur plassen... maar geen zin om me bed uit te gaan
hmmm dat kan vrij lastig zijnquote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Maar serieus hoor faxie, ik ben nooit zo nat.
Neeeee niet serieus wordenquote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Maar serieus hoor faxie, ik ben nooit zo nat.
Hij zocht zijn heil niet voor niets bij iemand anders..quote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef kree het volgende:
Gut hoe kun jij ook een vriend vinden, zou gillend weglopen van je als je zo zou praten tegen mij.
En nee dan ben ik nog geneens autist of wat dan ook.
ik vind mezelf lelijk en vervelend en praatziek ja.. maar evengoed hard werkend, behulpzaam en vooruitplannend.. het is nooit goed toch?quote:Op zondag 1 april 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is ook zo. Jij vindt jezelf lelijk en onaardig? Maar omdat ik mezelf mooi en lief vind, vind ik mezelf nog niet perfect.
Hmm ik neem het met een korrel zout.quote:Op zondag 1 april 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ja, ik ben ook geen autist, de psychologe achtte het onwaarschijnlijk.
Ik moest van mijn oudersquote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Faxie het volgende:
Ik zal vast wat apserger trekjes hebben aangezien ik bovengemiddeld scoor op die zelftesten op internet, maar het zal allemaal wel. Ik kan er wel mee omgaan
Ga daar niet voor naar een psych...
quote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zocht zijn heil niet voor niets bij iemand anders..
zijn je ouders je niet komen zoeken dan?quote:Op zondag 1 april 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest van mijn ouders
Ben één keer geweest, en nooit meer teruggekomen.
Zo slecht dat hij weer leuk is.quote:Op zondag 1 april 2012 01:40 schreef clevy het volgende:
[..]
zijn je ouders je niet komen zoeken dan?
Ouders die je naar de psych schoppenquote:Op zondag 1 april 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest van mijn ouders
Ben één keer geweest, en nooit meer teruggekomen.
Tourette joh?quote:Op zondag 1 april 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zat wel te zeiken dat ik me op tourette moest laten testen
Maar dat heb ik ook niet want zonder stress geen tics.
Psychiaters zijn vaak zelf de grootste gekken, wordquote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Faxie het volgende:
Ik zal vast wat apserger trekjes hebben aangezien ik bovengemiddeld scoor op die zelftesten op internet, maar het zal allemaal wel. Ik kan er wel mee omgaan
Ga daar niet voor naar een psych...
'We hebben het idee dat je een beetje met jezelf in de knoop zitquote:
Denken de waarheid in pacht te hebben enzoquote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pschiaters zijn vaak zelf de grootste gekken, word
Laatst nog geweest, Ik kom er nooit meer terug !quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Psychiaters zijn vaak zelf de grootste gekken, word
Niet echt, ik had ook te weinig vocale tics voor die diagnose.quote:
Die kan ik ook waarderen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De grapjes erover zijn wel grappig
alleen als het vriestquote:
Als het koud is.quote:
En de zelfspot van sommigen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De grapjes erover zijn wel grappig
Wat denk je dat tourette is?quote:
"I got a golden ticket"quote:
Ik heb ook knakworsten opquote:Op zondag 1 april 2012 01:46 schreef kree het volgende:
ik krijg honger nu, die knakworsten waren toch niet genoeg.
Hmmms eens even kijken of ik nog wat kan fixen
Soms is eten beter.quote:
dan ben je of heel lenig of erg afwendend van die manquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik leg mijn voeten graag in de knieholtes van een man![]()
Die zijn altijd zo lekker warm
Ik hoop dat je het krijgt. Opkankeren nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |