Ik denk dat je met persoonlijke aanvallen via internet niet zo ver komt, maar misschien zit ik ernaast.quote:Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie niet wil leren moet maar voelen.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef clevy het volgende:
[..]
verlegen is tot daar aan toe.. maar die die zich verstoppen achter een groep .. das pas lastig
Yep, en vervolgens kom je er achter dat die persoon toch niet all that is.quote:
Lichaamstaal door proberen te krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel me?
Ik krijg het vast wel door, maar wil er niet eerst 10 meiden door verslijten op mijn leeftijd
okquote:
leeuwen gaan ook altijd achter de hertjes aan die niet in de kudde zittenquote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn altijd in groepen, misschien is dat wel nog het engste.
Als ze alleen is gaat het altijd een stuk makkelijker.
Hoeft ook niet, kingtoppie is geen projectje ofzo. Hij moet het gewoon zelf uitzoeken, alleen zijn houding is gewoon matig. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je met persoonlijke aanvallen via internet niet zo ver komt, maar misschien zit ik ernaast.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, en vervolgens kom je er achter dat die persoon toch niet all that is.
mannen zijn toch ook altijd in groepenquote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Daar heb ik minimaal een 30 topics voor nodig om dat verhaal even te beschrijven [verkorte versie]quote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
ok
vraag maar hoor, maar denk misschien kan ik nog wat meer vertellen als ik je verhaal weet...?
Of een mening erover geven.
Ik wijs je er alleen op dat mensen als kneuzen wegzetten (ook al is dat zo) onnodig denigrerend is.quote:Op zondag 1 april 2012 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, kingtoppie is geen projectje ofzo. Hij moet het gewoon zelf uitzoeken, alleen zijn houding is gewoon matig. Dan krijg je dat.
Dat is inderdaad een lastige. Misschien het makkelijkst om zelf ook in een groep te zijn, en dan wel met kerels die dan makkelijk de rest aanspreken of met een paar de hele groep kunnen bezig houden. Dan positioneer jij je naast het leukste meisje en knoop je een praatje aan.quote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
vervelende is dat ik ook zo ben.quote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lichaamstaal door proberen te krijgen.
Lastig zonder praktijkvoorbeelden enzo, maar eigenlijk zou je een verlegen meisje aan haar houding al moeten kunnen herkennen. Beetje in elkaar gedoken, veel naar de grond of haar schoenen/handen kijken, zacht praten. Dat soort dingen bijvoorbeeld.
Ja.quote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mannen zijn toch ook altijd in groepen
Een beetje zoals...quote:Op zondag 1 april 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lastige. Misschien het makkelijkst om zelf ook in een groep te zijn, en dan wel met kerels die dan makkelijk de rest aanspreken of met een paar de hele groep kunnen bezig houden. Dan positioneer jij je naast het leukste meisje en knoop je een praatje aan.
Gewoon hier beginnen danquote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar heb ik minimaal een 30 topics voor nodig om dat verhaal even te beschrijven [verkorte versie]
Jep, maar misschien neem ik het internet ook gewoon niet serieus genoeg om daar rekening mee te houden. Maybe next time.quote:Op zondag 1 april 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wijs je er alleen op dat mensen als kneuzen wegzetten (ook al is dat zo) onnodig denigrerend is.
Meestal dan.quote:
nope..quote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mannen zijn toch ook altijd in groepen
quote:Op zondag 1 april 2012 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jep, maar misschien neem ik het internet ook gewoon niet serieus genoeg om daar rekening mee te houden. Maybe next time.
Even niet mag weer een zelfmoord gaan verwerken van een geliefde vriend, zo nou heb ik het toch gezegdquote:
welkom bij de clubquote:
presentquote:
Maar serieus genoeg om je er druk over te maken en iemand er op aan te spreken op een zaterdag nacht.quote:Op zondag 1 april 2012 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jep, maar misschien neem ik het internet ook gewoon niet serieus genoeg om daar rekening mee te houden. Maybe next time.
Uhuh, daarom is het aan te raden ervaring op te doen. Daarvoor hoef je niet eens een relatie/seks met van alles en nog wat te hebben, maar probeer in ieder geval meer te flirten en met veel meiden te praten. Zodat je lichaamstaal beter gaat herkennen. De verschillen kunnen heel subtiel zijn, sommige zijn ook gewoon beleefd maar lijken daardoor geïnteresseerd als je niet bepaalde dingen aan hun houding kan aflezen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
vervelende is dat ik ook zo ben.
Een beetje dan, ik probeer het wel hoor aankijken enzo.
Maar ik krijg er gewoon geen zekerheid uit.
Dat komt of omdat ik het gewoon niet zie omdat ik er geen ervaring genoeg mee hebt.
Of omdat ik gewoon meiden tegen het lijf loopt die versierd willen worden.
Daarom was ik ook zo blij met mn vorige meissie.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 1 april 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Ik schop tegen alles en iedereen aan op the interwebz, ik het echt ben ik lief, knuffelbaar en aardig genoeg om het compenseren.
aaaah CHer!!!!quote:Op zondag 1 april 2012 00:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar serieus genoeg om je er druk over te maken en iemand er op aan te spreken op een zaterdag nacht.
Ik heb ook zo mijn momenten dat ik lekker hap, goed hè.quote:Op zondag 1 april 2012 00:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar serieus genoeg om je er druk over te maken en iemand er op aan te spreken op een zaterdag nacht.
Trouwens mij buurjongen heeft een zusje van 13 ik denk dat ik haar ga versieren.quote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah CHer!!!!
Nou ik volg het nog even een half uurtje
Doe ik de buurjongen welquote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens mij buurjongen heeft een zusje van 13 ik denk dat ik haar ga versieren.
Trollpost ditquote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens mij buurjongen heeft een zusje van 13 ik denk dat ik haar ga versieren.
Vooral niet blijven. Ik ga geen sensatie creëren maar zulke dingen zeggen is simpelweg hypocriet. Blijkbaar neemt ze het serieus genoeg om er überhaupt op in te gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah CHer!!!!
Nou ik volg het nog even een half uurtje
De mens is hypocriet en egoïstisch. Daarin maak ook ik me geen illusies.quote:Op zondag 1 april 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vooral niet blijven. Ik ga geen sensatie creëren maar zulke dingen zeggen is simpelweg hypocriet. Blijkbaar neemt ze het serieus genoeg om er überhaupt op in te gaan.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou vooruit doe de andere wang ook maar...
Ik pak de bank, jij het bed.quote:
Oftewel je buurmeisje?quote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies maar houd jezelf niet voor de gek.quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mens is hypocriet en egoïstisch. Daarin maak ook ik me geen illusies.
quote:
Ja probeer ik ook wel hoor, maar ga dat niet doen met meiden die ik sowieso niet zie zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 00:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, daarom is het aan te raden ervaring op te doen. Daarvoor hoef je niet eens een relatie/seks met van alles en nog wat te hebben, maar probeer in ieder geval meer te flirten en met veel meiden te praten. Zodat je lichaamstaal beter gaat herkennen. De verschillen kunnen heel subtiel zijn, sommige zijn ook gewoon beleefd maar lijken daardoor geïnteresseerd als je niet bepaalde dingen aan hun houding kan aflezen.
Ik zeg net letterlijk dat ik dat dus niet doe.quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies maar houd jezelf niet voor de gek.
Daarin lijk je helaas jezelf wel in te dekken voor je eigen hypocrisie, door te stellen dat de mensheid hypocriet is..quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mens is hypocriet en egoïstisch. Daarin maak ook ik me geen illusies.
tis al snel beter dan alleen thuis zitten.. en je leert vanzelf mensen kennenquote:Op zondag 1 april 2012 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar lijkt me geen reet aan
Ik wil altijd met dinnetjes stappen hoor
quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
monogamie is bedacht door een stel sukkelsquote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarin lijk je helaas jezelf wel in te dekken voor je eigen hypocrisie, door te stellen dat de mensheid hypocriet is..
De mens is polygaam! Lekker vreemdgaan...
Flirten en praatjes maken moet je met iedereen doen, daar leer je van.quote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja probeer ik ook wel hoor, maar ga dat niet doen met meiden die ik sowieso niet zie zitten.
Noem effe een voorbeeldje.
Meid uit een bandje, vrijgezel leuk en van mijn leeftijd.
Tja ik zit het maar een beetje te testen.
Leuke opmerkingen beetje stekende (plagen) maar ik krijg er niks van terug.
u
Haha nouja misschien vindt ze me ook wel gewoon niet leuk.
Hoewel mijn eerste gevoel daarbij is dan weer dat ze eigenlijk al iemand anders op het oog heeft.
Want ik kan het heel goed met haar vinden....
maarja tell me kweet het niet
Dat bedacht ik me ook net.quote:
Wat is precies je aanmerking op het gedrag van mfn?quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Goed bezig boefquote:Op zondag 1 april 2012 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
wat is er met mij?quote:
Ik heb geen buurjongen he.quote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoe oud is die buurjongen eigenlijk?
Ga je weer kontjes likken? Gewoon slijmen in DM, niet onnozel proberen op te nemen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is precies je aanmerking op het gedrag van mfn?
ja ok daar heb je gelijk inquote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef clevy het volgende:
[..]
tis al snel beter dan alleen thuis zitten.. en je leert vanzelf mensen kennen
Ik had je even nodig.quote:
ik heb het wel redelijk vaak gedaan wegens gebrek aan kenissen die uit wildenquote:Op zondag 1 april 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok daar heb je gelijk in![]()
Maar de stap om alleen naar de stad te gaan.....
Ik ben geen homo en geen Aziaat. Helaas.quote:Op zondag 1 april 2012 00:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan pak ik jou wel je hebt toch ervaring met jongens
Joh, lekker met iedere dikzak flirten. Leuk man.quote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Flirten en praatjes maken moet je met iedereen doen, daar leer je van.
Seks en relaties reserveer je maar voor de speciale meiden, de rest is enkel in jouw voordeel.
Hij merkt het eerst zelf op en daarna gaat hij vragen wat mijn aanmerking is op het gedrag. Nee, stuur dan direct een DM.quote:Op zondag 1 april 2012 00:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw "bijzondere" uitspraken bekritiseren is niet direct kontjes likken.
Ja ben het wel met je eens hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Flirten en praatjes maken moet je met iedereen doen, daar leer je van.
Seks en relaties reserveer je maar voor de speciale meiden, de rest is enkel in jouw voordeel.
is de eerste paar keer ff zwaar ja.. zeker als de stad niet om de hoek is.quote:Op zondag 1 april 2012 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok daar heb je gelijk in![]()
Maar de stap om alleen naar de stad te gaan.....
Zak over de kop en....quote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen homo en geen Aziaat. Helaas.
Ik heb geen illusies hoor, mocht je dat denken. Eigenlijk was het gewoon een vraagquote:Op zondag 1 april 2012 00:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ga je weer kontjes likken? Gewoon slijmen in DM, niet onnozel proberen op te nemen hier.
Ik zou het misschien ook wel doen hoor, als ik IN de stad zo wonen.... maar half uur alleen in de metro... en dan 45 minuten alleen terug met de BOBBUS... pfffff...quote:Op zondag 1 april 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het wel redelijk vaak gedaan wegens gebrek aan kenissen die uit wilden
Je zou alleen maar dikzakken tegen komen in je leven, en mijn opmerking dan enorm letterlijk nemen. Dat is kut man.quote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Joh, lekker met iedere dikzak flirten. Leuk man.
[..]
Hij merkt het eerst zelf op en daarna gaat hij vragen wat mijn aanmerking is op het gedrag. Nee, stuur dan direct een DM.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef STING het volgende:
Sneezeechu? Is dat een vechtsport waar niezen het primaire wapen is?
Dat is correct wel met vogelgriepquote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef STING het volgende:
200kmh.quote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef STING het volgende:
ik woonde op 45 minuten lopen van de stad indertijd, dus vrij vaak lopend en slingerend teruggegaanquote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou het misschien ook wel doen hoor, als ik IN de stad zo wonen.... maar half uur alleen in de metro... en dan 45 minuten alleen terug met de BOBBUS... pfffff...
En je zou mijn opmerking maar letterlijk nemen. Het blijft een valkuil heb ik gemerkt; mensen die alles te serieus nemen op het internet.quote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zou alleen maar dikzakken tegen komen in je leven, en mijn opmerking dan enorm letterlijk nemen. Dat is kut man.
ja dat bedoel ik...quote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef clevy het volgende:
[..]
is de eerste paar keer ff zwaar ja.. zeker als de stad niet om de hoek is.
maar ja, m'n vrienden hebben blijkbaar geen interesse om er op uit te gaan.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woonde op 45 minuten lopen van de stad indertijd, dus vrij vaak lopend en slingerend teruggegaan
En je zou mijn reactie op jouw opmerking maar serieus nemen. Dat is ook best kut, man.quote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
En je zou mijn opmerking maar letterlijk nemen. Het blijft een valkuil heb ik gemerkt; mensen die alles te serieus nemen op het internet.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
En je zou mijn opmerking maar letterlijk nemen. Het blijft een valkuil heb ik gemerkt; mensen die alles te serieus nemen op het internet.
Fucking hellquote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En je zou mijn reactie op jouw opmerking maar serieus nemen. Dat is ook best kut, man.
Nu doe je het weer. Mij serieus nemen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En je zou mijn reactie op jouw opmerking maar serieus nemen. Dat is ook best kut, man.
Van iemand die elke user hier autist noemt had ik andere aanmerkingen verwacht.quote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Joh, lekker met iedere dikzak flirten. Leuk man.
[..]
Hij merkt het eerst zelf op en daarna gaat hij vragen wat mijn aanmerking is op het gedrag. Nee, stuur dan direct een DM.
fuck 45 min lopen??/quote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woonde op 45 minuten lopen van de stad indertijd, dus vrij vaak lopend en slingerend teruggegaan
ook een keer slingerend de sloot ingelopen, er lag kroos op en ik dacht met m'n zatte kop dat het gras wasquote:
Ik noem enkel de mensen autist waarvan ik ook autistische trekjes in de posts teruglees.quote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van iemand die elke user hier autist noemt had ik andere aanmerkingen verwacht.
hebben ze in katwijk feestcafe's ?quote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
fuck 45 min lopen??/
Is het raar als ik dat lang vindt.
Oh als ik nu de deur uit ga dan zit ik binnen 30 seconden in een kroeg hehe en de rest in heel katwijk binnen 15 min.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu doe jij het weer.
Ik bespeur een viceuze cirkel
tsja, buitenwijk van redelijk grote stad (Dordrecht), meestal heen met de stadsbus en lopend terugquote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
fuck 45 min lopen??/
Is het raar als ik dat lang vindt.
Oh als ik nu de deur uit ga dan zit ik binnen 30 seconden in een kroeg hehe en de rest in heel katwijk binnen 15 min.
das waar.quote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Maar misschien had ik dat ook wel gedaan ja.
Maar met een groep is toch gezelliger
Moet jij zeggen.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Ik kom bijna klaar, en jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu doe jij het weer.
Ik bespeur een viceuze cirkel
ok ik ben lomp maar feestcafe, wat versta je daaronder?quote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze in katwijk feestcafe's ?
Onze huispsycholoog back in action.quote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik noem enkel de mensen autist waarvan ik ook autistische trekjes in de posts teruglees.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een keer slingerend de sloot ingelopen, er lag kroos op en ik dacht met m'n zatte kop dat het gras was
Kijk, toch nog een happy endingquote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij zo ver bent, dan kunnen we samen ons hoogtepunt beleven.
Debielentent.quote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ben lomp maar feestcafe, wat versta je daaronder?
rollerderby?quote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef clevy het volgende:
[..]
das waar.
maar ook buiten je groep valt er veel te 'leren'.
door m'n nieuwe connecties ben ik bij evenementen terecht gekomen waar ik anders nooit van gehoord had.. vorige week een wedstrijd rollerderby meegemaakt..
Ik vind het gewoon niet fijn dat mensen bitchen en bekritiseren terwijl ik hoor te bitchen en te oordelen, voelt als een soort van plek in nemen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb geen illusies hoor, mocht je dat denken. Eigenlijk was het gewoon een vraag
ja snapquote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, buitenwijk van redelijk grote stad (Dordrecht), meestal heen met de stadsbus en lopend terug
Van mij mocht je mee doen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn dat mensen bitchen en bekritiseren terwijl ik hoor te bitchen en te oordelen, voelt als een soort van plek in nemen.
Pas jij precies tussen op basis van je posts.quote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Debielentent.
Zo'n apres ski achtige shit.
Dan zou ik toch maar terugkeren naar girlscene of het viva forum.quote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn dat mensen bitchen en bekritiseren terwijl ik hoor te bitchen en te oordelen, voelt als een soort van plek in nemen.
ja kei lachen.. soort van vechtsport op wielen.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Pas jij precies tussen op basis van je posts.
Scholieren.com kan ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar terugkeren naar girlscene of het viva forum.
Zoiets als de skihut of cooldown cafequote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ben lomp maar feestcafe, wat versta je daaronder?
Niets.quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, spill it out. Wat is er met je?
Als ik mijn verhalen ga vertellen over uitgaan en dronken terug komen dan gaan jullie hard lachen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paar weken geleden, vanaf snarfje der huis, naar mijn huis fietsen... opeens werd de straat in mijn ogen heel smal, fiets ik tegen de zijkant van een hek op
WTF Deed dat pijn zeg.... blauwe plek op me hoofd
En ben ook wel eens de sloot in gefietst
quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Pas jij precies tussen op basis van je posts.
Whutquote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ja kei lachen.. soort van vechtsport op wielen.
meisjes op rolschaatsen die elkaar in moeten halen en daarbij elkaar ook van de baan mogen duwen .
ik heb er zelfs foto's van gemaakt..quote:
Daar ontdekte ik vroeger nieuwe muziek.quote:
Je mag alles vertellenquote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik mijn verhalen ga vertellen over uitgaan en dronken terug komen dan gaan jullie hard lachen.
Noordwijk the grand het walhallanouja weet niet of het iemand nog boeit maar wie weet
OK tja niet echt, normale cafe's en jaja 1 disco.quote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoiets als de skihut of cooldown cafe
Val nie voor vrouwenquote:Op zondag 1 april 2012 01:02 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je Cher- en mfn even lief aankijken denk ik
ik ben van boven de 16quote:Op zondag 1 april 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
OK tja niet echt, normale cafe's en jaja 1 disco.
En de stairs hier (google maar) is een beetje de tent waar de mensen van boven de 16 naar toe gaan.
lekker simpel maar ik hou er ook vanquote:Op zondag 1 april 2012 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch
Lekker meezingen en dansen
Me like
Zit je nu in je pak achter je beeldscherm?quote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten.
Komt het kneusje van de klas ook nog even zijn goedkeuring uitten.
Hmm weet niet of jullie het wel aankunnen?quote:
Dus?quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een programma dat gaat over een moordenaar die Myra heet.
ik heb genoeg domme acties gehadquote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm weet niet of jullie het wel aankunnen?
Was een beetje dom van mij
Dat zien we dan welquote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zit je nu in je pak achter je beeldscherm?
en domme acties gepost op Fok jijquote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb genoeg domme acties gehadIk kan alles aan
Ik wist het wel!quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een programma dat gaat over een moordenaar die Myra heet.
Wat wil je horen? Dat we met z'n allen zeggen 'oeeh vertel je verhaal' en dat we na het verhaal allemaal een kreet van opluchting slaken en allemaal zeggen 'nou nou wat spannend'. Vertel gewoon of begin er niet over.quote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
quote:
Zullen we gaan slapen?quote:Op zondag 1 april 2012 01:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Dat we met z'n allen zeggen 'oeeh vertel je verhaal' en dat we na het verhaal allemaal een kreet van opluchting slaken en allemaal zeggen 'nou nou wat spannend'. Vertel gewoon of begin er niet over.
quote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb er zelfs een note voor gehad
[..]
Zou mooi zijn, meeste mensen gaan minder/stoppen met FOK!ken nadat ze een relatie krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DG heeft zijn ware holmaat gevonden?
Nee, ik heb geen zin om in bed te liggen.quote:
Zodra jij een meisje hebt aangesproken heb jij recht van spreken.quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DG heeft zijn ware holmaat gevonden?
[..]
[..]
Heb je zulke strenge eisen dan?quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ken geen leuke jongen vinden die aan me eisen voldoet
Kom maar jongen.quote:
Denk niet zo dom als ik.quote:Op zondag 1 april 2012 01:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb genoeg domme acties gehadIk kan alles aan
Hij valt op Japanse jongens met de uitstraling van een 7-jarige. Moeilijk te vinden of naar Thailand op vakantie gaan.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij valt op Japanse jongens met de uitstraling van een 7-jarige. Moeilijk te vinden of naar Thailand op vakantie gaan.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet zo dom als ik.
Maargoed tussen alle dronken verhalen hier maar gelijk de ergste.
Op je werk zijn op donderdag.
Lang doorgewerkt, dus na afloop biertje doen (is normaal daar).
Ok bazen gingen weg. en ik zat er nog met een collega.
Jeuh er staat ook nog wiskey.
Beetje te hard gegaan, terug fietsen door een fietstunnel op je bek gaan met je harsens tegen een keilbout aan.
Knock out en een jaap van 10 cm in je harsens veel bloed.
Maargoed bijgekomen A1 ambulance rit naar het ziekenhuis.
Ok scheurtje in een nekwervel.
3 maanden een kutkraag om gehad.
Fuck man wat ben ik erg.
Ohja en dan met het bedrijfsuitje in barcelona met kraag en al struikelen over een drempel in 1 of andere obscure tent.
Nouja schaam me er meer over alsdat ik er trots op ben.
Maargoed alles goed gekomen hoor.
En nou jou verhalen
van alles maar hard welquote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor muziek wordt er in Stairs gedraaid
hier brandt nog lichtquote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom word ik paranoide van thrillers, nu kan ik niet slapen
Welke?quote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben 18, verzuurd en agressief. Ik versier nooit en ik heb de laatste tijd een schijthekel aan mannen die mij aanspreken. Met andere woorden lastig vallen. En dat laat ik merken. Ik heb een vriend gehad die mij heeft bedrogen en daar ben ik niet zo lang geleden achter gekomen en mede daardoor ben ik nu razend en verbitterd. Ik ben met mijn studie gestopt en voer niet veel uit. Ik ga uit, naar feestjes, ik drink en ik blow. En dat is het wel. Ook ik faal op dit moment in het leven, maar ja, doen we allemaal wel eens. En als het niet te zien is in de buitenwereld, dan wel stiekem. Dus.quote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
Cher, vertel jij eens iets over jezelf..
Ben je goed in versieren?
Echt fucking erg, ik denk nu de hele tijd dat dat mens uit die film hier in de buurt isquote:
Als 2 geliefden sterven kun je van tijd tot tijd andere eisen gaan stellen ja... iets met 3 maal scheepsrecht of zoquote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dan valt een echt persoon dus iig af.
Lekker veilig and such
ja in volume bedoel ik dan.quote:
welke film heb je gekeken dan?quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt fucking erg, ik denk nu de hele tijd dat dat mens uit die film hier in de buurt is
Ik moet die films niet kijken, ik heb teveel fantasie ofzo.
Klinkt alsof je wel op het goede pad zit. Hou die agressie erin.quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben 18, verzuurd en agressief. Ik versier nooit en ik heb de laatste tijd een schijthekel aan mannen die mij aanspreken. Met andere woorden lastig vallen. En dat laat ik merken. Ik heb een vriend gehad die mij heeft bedrogen en daar ben ik niet zo lang geleden achter gekomen en mede daardoor ben ik nu razend en verbitterd. Ik ben met mijn studie gestopt en voer niet veel uit. Ik ga uit, naar feestjes, ik drink en ik blow. En dat is het wel. Ook ik faal op dit moment in het leven, maar ja, doen we allemaal wel eens. En als het niet te zien is in de buitenwereld, dan wel stiekem. Dus.
ow okquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja in volume bedoel ik dan.
Verder gewoon standaard dingetjes.
Zal wel Japans zijnquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de naam vergeten, was net op RTL5 met dat enge meisje.
Enge meisje, The Ring zeker?quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uhm, okquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als 2 geliefden sterven kun je van tijd tot tijd andere eisen gaan stellen ja... iets met 3 maal scheepsrecht of zo
oeh that sucks inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt fucking erg, ik denk nu de hele tijd dat dat mens uit die film hier in de buurt is
Ik moet die films niet kijken, ik heb teveel fantasie ofzo.
Shutter_Island?quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cool story brah.quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben 18, verzuurd en agressief. Ik versier nooit en ik heb de laatste tijd een schijthekel aan mannen die mij aanspreken. Met andere woorden lastig vallen. En dat laat ik merken. Ik heb een vriend gehad die mij heeft bedrogen en daar ben ik niet zo lang geleden achter gekomen en mede daardoor ben ik nu razend en verbitterd. Ik ben met mijn studie gestopt en voer niet veel uit. Ik ga uit, naar feestjes, ik drink en ik blow. En dat is het wel. Ook ik faal op dit moment in het leven, maar ja, doen we allemaal wel eens. En als het niet te zien is in de buitenwereld, dan wel stiekem. Dus.
owww daar keek ik ook naar totdat m'n laptopbatterij leeg raakte en ik aan tafel ben gaan zittenquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zat toch geen eng meisje in?quote:
Da's wel een erg aparte film jaquote:
Ik zal effe serieus reageren en dat meen ik echt en niet om je op te fokken.quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Oohja case 39 daar zag ik alleen het begin en het einde van.quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik kijk in tv gids... en daar staat shutter islandquote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zat toch geen eng meisje in?
Shutter wel, maar die zullen ze wel niet op RTL5 draaien....
Neehoor. Ik doe me wel voor als een leuke meid. Iedereen vindt me leuk. Gek hè.quote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zal effe serieus reageren en dat meen ik echt en niet om je op te fokken.
Als je met zo'n instelling iedereen aanspreekt als hier en overal kritiek op hebt.
Dan ga je het niet redden. En kom je in 1 of andere inrichting terecht.
hard maar waar.
Nou wie weet kan ik met twi nog eens wat organiseren in Katwijk.quote:
Die heb ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk in tv gids... en daar staat shutter island
meer uitleg dan.. vriendje 1 auto ongeluk, bijna vriendje 2 zelfmoord en dan wil je niet dat zoiets nog eens gebeurd lijkt me ergens ook wel simpelquote:
Maar je weet zelf ook dat je verzuurd en agressief bent, dat devalueerd je woorden toch aanzienlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben tenminste eerlijk. Jij kan geen meiden krijgen en durft dat hier niet te zeggen.
Hmm je maakt het ons wel moeilijkquote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel van films die... uitdagend zijn voor je brein.quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Case 39, best scary.
Afslachtfilms kan ik prima aan, maar dit soort films fucken met je gedachten
idd.. battle royale kon ik beter hebben dan zulk gedoequote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Case 39, best scary.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben tenminste eerlijk. Jij kan geen meiden krijgen en durft dat hier niet te zeggen.
geen idee?quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wie weet kan ik met twi nog eens wat organiseren in Katwijk.
Waar zit ie trouwens?
Sterkte schatje.quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuke filmsquote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Case 39, best scary.
Ik weet dat ik het ben maar zo kom ik niet over omdat ik het weet te verbergen. So? Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je weet zelf ook dat je verzuurd en agressief bent, dat devalueerd je woorden toch aanzienlijk.
Wie kopt 'm in?quote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het ben maar zo kom ik niet over omdat ik het weet te verbergen. So? Niks aan de hand dus.
Overigens speelt in die zogenaamde enge film Renée Zellweger, niet serieus te nemen dus.
das kort. slaap zequote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Half 2 ga ik slapen, dan heb ik nog nog 4,5 uur.
Nee, dat klinkt juist heel logisch.quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
meer uitleg dan.. vriendje 1 auto ongeluk, bijna vriendje 2 zelfmoord en dan wil je niet dat zoiets nog eens gebeurd lijkt me ergens ook wel simpel
De tweede BR vond ik trouwens veel rakender dan de eerste, dat was echt een domme afslachtfilm. In de tweede zaten zelfs momenten dat het zo zielig was dat je er bijna om moest janken.quote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. battle royale kon ik beter hebben dan zulk gedoe
past daar een hele kop in?quote:
Nouja, het valt toch wel op hier...quote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het ben maar zo kom ik niet over omdat ik het weet te verbergen. So? Niks aan de hand dus.
Overigens speelt in die zogenaamde enge film Renée Zellweger, niet serieus te nemen dus.
Ik heb heel weinig ervan meegekregen, maar was hij wel tof verder?quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Case 39, best scary.
Maar als we dat wel zouden doen, dan zou je zeggen dat we zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op zondag 1 april 2012 01:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ze denkt iedereen te kennen. Karaktereigenschapje.quote:
Waarom zou ik het hier moeten verbergen? Beter hier dan in het echt. Logisch toch? Ik zit niet voor niks iedereen af te katten. Denk na.quote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, het valt toch wel op hier...
Je neemt zeg maar dingen mee, die je verwacht in iemand terug te vinden en dat is nogal een opgave kan ik je vertellen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:18 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt juist heel logisch.
En klinkt ook heel onwerkelijk.
Maar goed, misschien vindt je tzt toch weer het vertrouwen terug.
zwelgje, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar als we dat wel zouden doen, dan zou je zeggen dat we zwelgen in zelfmedelijden.
Afkatten op zich kan best om niks wezen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom zou ik het hier moeten verbergen? Beter hier dan in het echt. Logisch toch? Ik zit niet voor niks iedereen af te katten. Denk na.
Ze verzint net zoveel als DG, om dat dan als waarheid te gebruiken.quote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze denkt iedereen te kennen. Karaktereigenschapje.
Ik heb lekkersquote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik heb hongerEn niks lekkers in huis
Ik bleef wel kijken terwijl ik om 12 uur al naar bed wildequote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig ervan meegekregen, maar was hij wel tof verder?
Alleen het begin met die ouders, dat stukje dat ze met die kerel praat over school, haar angsten en dan over zijn angsten, nog gezien dat hij een horzel uit zijn oor haalt, daarna Bridget Jones onder een bed zien liggen, en net dat ze in een auto zaten die aan het zinken was, daarna een enorme arm uit het achterlicht (wtf} en dat was het wel.
's nachts honger is irritantquote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik heb hongerEn niks lekkers in huis
afkatten kun je weerstand tegen opbouwen.. bij katten lukt me dat nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom zou ik het hier moeten verbergen? Beter hier dan in het echt. Logisch toch? Ik zit niet voor niks iedereen af te katten. Denk na.
Ah dan heb ik dus wel wat gemist.quote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bleef wel kijken terwijl ik om 12 uur al naar bed wilde
Ik vind het altijd wel mooie films maar ik kan er niet zo goed tegen
Ja maar ik kan op mijn werk geen klanten gaan afkatten, snap je. Collega's kan nog wel maar dan moet het wel terecht zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afkatten op zich kan best om niks wezen.
Katten die hebben overal schijt aanquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef clevy het volgende:
[..]
afkatten kun je weerstand tegen opbouwen.. bij katten lukt me dat niet
Dus daarom kat je maar mensen af op het internet, seems legit.quote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar ik kan op mijn werk geen klanten gaan afkatten, snap je. Collega's kan nog wel maar dan moet het wel terecht zijn.
In het echt ben ik een schatje, dus daar heb ik geen last van. Hier niet altijd.quote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar ik kan op mijn werk geen klanten gaan afkatten, snap je. Collega's kan nog wel maar dan moet het wel terecht zijn.
mental image van CA die richting een muizenval kruiptquote:
Wij mogen elkaar pas uitschelden als er geen klanten meer zijnquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het klinkt nou ook niet als iets waar je rationeel iets mee kan, iets wat je zou kunnen voorkomen ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je neemt zeg maar dingen mee, die je verwacht in iemand terug te vinden en dat is nogal een opgave kan ik je vertellen.
Een reden nodig hebben om mensen af te zeikenquote:Op zondag 1 april 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Chocola, caramelsnoepjes, fruit, ijs, koekjes...quote:
Meer een berenklemquote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef clevy het volgende:
[..]
mental image van CA die richting een muizenval kruipt
chocolaquote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Chocola, caramelsnoepjes, fruit, ijs, koekjes...
Omnomnom
Zie ik je over een uurtje? Dat moet je redden
Snap niet?quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Neehoor. Ik doe me wel voor als een leuke meid. Iedereen vindt me leuk. Gek hè.
Is ook zo dan nog leg je de schuld bij jezelf neer... en er spelen natuurlijk nog wel meer zaken meequote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef STING het volgende:
[..]
Het klinkt nou ook niet als iets waar je rationeel iets mee kan, iets wat je zou kunnen voorkomen ofzo.
Je frustraties botvieren op mensen die geen weerstand kunnen bieden.quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
Serieus, ik heb ook wel autisten zoals een paar users van hier in mijn omgeving. Broer van mijn beste vriendin is ook zo één die niet durft te praten tegen mij en als hij eens praat (antwoord geeft op een vraag) stottert hij. Tegen hem heb ik ook wel hard gedaan. Maar dat verdienen zulke mensen ook, worden ze geconfronteerd met het eigen gedrag. En dat voelt wel goed voor mijn eigen frustraties.
Karma.... bitch enzo....quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
Serieus, ik heb ook wel autisten zoals een paar users van hier in mijn omgeving. Broer van mijn beste vriendin is ook zo één die niet durft te praten tegen mij en als hij eens praat (antwoord geeft op een vraag) stottert hij. Tegen hem heb ik ook wel hard gedaan. Maar dat verdienen zulke mensen ook, worden ze geconfronteerd met het eigen gedrag. En dat voelt wel goed voor mijn eigen frustraties.
Maar het is nog leuker om het te doen op mensen die WEL weerstand kunnen bieden.quote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je frustraties botvieren op mensen die geen weerstand kunnen bieden.
Dat is toch sneu, of niet dan?quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
Stottert hij niet gewoon altijd?quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Cher- het volgende:
dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
In het echt ben ik trouwens wel redelijk gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |