Ik vind ze dus zoooo leuk, zowel de normale afleveringen, als de afleveringen waarin ze een parodie op een film maken (in bed with Madonna bv of Cocoon).
Ik zit over een uur iig lekker op het puntje van me stoel met een biertje erbij te genieten.
quote:Hun parodie van Braveheart was grandioos. Vooral toen ze na een zware veldslag het volkslied wilden inzetten en A Letter From America begonnen te zingen.
Op 07 september 2000 22:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ze dus zoooo leuk, zowel de normale afleveringen, als de afleveringen waarin ze een parodie op een film maken (in bed with Madonna bv of Cocoon).
Tokus
Verder vind ik de parodie van Dawn French als Björk geweldig!
[Dit bericht is gewijzigd door Helga op 08-09-2000 12:15]
Geweldige humor. Er wordt bijvoorbeeld zéér nadrukkelijk op horloges gekeken die toen nog niet bestonden en meer van dat soort kleine grappen.
Om 20.55 is er ook al The thin blue line op BRT2, Heerlijk. En gisteren ook al zo genoten van Bottom op de BBC. Gelukkig nu weer lekker veel Engelse comedies op TV.
22 December zendt de BBC een spin-off uit van Ab Fab genaamd Mirrorball (Mirrorman speelt helaas niet mee). Dit alles is Jennifer Saunders zo goed bevallen dat ze momenteel bezig is met het schrijven vna een nieuwe reeks afleveringen voor Ab Fab. Ergo, in 2001 komt de BBC met een hele reeks kersverse afleveringen van Ab Fab!
quote:Joepie!!!
Op 10 december 2000 17:31 schreef DIGGER het volgende:
Ergo, in 2001 komt de BBC met een hele reeks kersverse afleveringen van Ab Fab!
Na "The Young Ones" leukste comedie ooit!
Wel even een seintje geven als het zover is, want ik vergeet dit soort dingen altijd.
En ja, alst zo ver is dan geef ik wel een gil
*edit* O en ik vind The Young Ones ook de gaafste comedy ooit, met name de university challenge aflevering
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 10-12-2000 21:40]
quote:Ook een van mijn favorieten, en de enige die ik niet op video heb
Op 10 december 2000 21:38 schreef DIGGER het volgende:
*edit* O en ik vind The Young Ones ook de gaafste comedy ooit, met name de university challenge aflevering
quote:Vanavond, 22.00 uur, BBC1
Op 10 december 2000 21:38 schreef DIGGER het volgende:
En ja, alst zo ver is dan geef ik wel een gil
Mirrorball
quote:Oh ja joh?
Op 22 december 2000 21:32 schreef Cairon het volgende:
er komt een vervolg op Ab Fab.
Echt geniaal die film compleet belachelijk gemaakt, ik heb de hele tijd kei en keihard gelachen zo droog. Als je het niet gezien hebt, sja dan heb je echt wat gemist...
Maar ik vond het gisteren ook weer zo leuk. Dat kapsel van Dawn French (Leonardo di Caprio), het 'gefwah fwah fwah fwah' aan tafel, die dans scene, het gekluns met het water door de vertrekken heen, De scene samen op/aan die 'ijsschots' en het water waarin ze die scene speelden waarin gepiest zou zijn, de door het lint gaande regisseur etc etc, echt briljant
quote:Dat dekt de lading wel inderdaad.
Op zaterdag 27 december 2003 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Erg melig!.
Ik had, na het zien van de titel van het programma, wel verwacht dat het een parodie zou worden op Love Actually, net zoals ze parodieën hebben gemaakt op Lord of the Rings, Titanic, Star Wars etc. Ach ja, dit was ook bijzonder grappig.
quote:shit waarom wist ik dat niet
Op zaterdag 27 december 2003 00:06 schreef schatje het volgende:
Nu op de BBC.Ze gaan ook Madonna en Britney nadoen
.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 12:54 schreef ranja het volgende:[..]
shit waarom wist ik dat niet
quote:Hmmm, heb je dus ook The White Stripes gemist
Op zaterdag 27 december 2003 12:54 schreef ranja het volgende:[..]
shit waarom wist ik dat niet
quote:The Poo Stripes.
Op zaterdag 27 december 2003 21:14 schreef Berkery het volgende:Hmmm, heb je dus ook The White Stripes gemist
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:14 schreef Berkery het volgende:[..]
Hmmm, heb je dus ook The White Stripes gemist
Vanavond de tweede aflevering van de nieuwe serie. Op Beeb 1 om 22:00.quote:Op dinsdag 20 januari 2004 16:10 schreef Foxxy het volgende:
Komen ze nu nog op tv? En zo ja, hoe laat precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |