quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Ik kan er een acces point van maken hoor, nieuw in iOs 5.1?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker, bij apple werkt het gewoon, met jailbreak moet je weer gaan miepen bij updates enzo. 2 dingen die ik wel mis: er een wifi access point van kunnen maken, telefoongesprekken opnemen (werkt trouwens ook niet bij jailbreak geloof ik?)
Verschilt per provider of dat kan of niet, dacht ik. Ik heb KPN en daar kan t wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan er een acces point van maken hoor, nieuw in iOs 5.1?
Zeker met je eens, maar ik heb ook het idee dat veel functies die mogelijk zijn gemaakt bij een jailbreak 'afgekeken' zijn van Android. Bij Android had je alle functies die je net noemde al voordat het in iOS zat. Uiteraard niks mis mee, integendeel.quote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een heel groot pluspunt van de jailbreak community, en wat de haters vaak vergeten, is dat Apple hieruit ook veel inspiratie opdoet voor verbeteringen in iOS.
Camera vanuit je lockscreen activeren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Synchroniseren via wifi? Jailbreakers hadden dit het eerst
Je iPhone gewoon blijven gebruiken tijdens het synchroniseren? Jailbreakers hadden dit het eerst
Tekenteller in je messages? Jailbreakers hadden dit het eerst
Dit zijn slechts enkele tweaks die Cydia al lang voor Apple bood, en die opeens bejubeld werden toen het standaard werd in iOS. Straks krijg je hetzelfde als Apple in iOS implementeert dat je niet elke keer uit de AppStore geflikkerd wordt als je een applicatie installeert, of als ze snelle instellingen vanuit het message centrum toestaan.
De jailbreakers zijn verantwoordelijk voor veel vernieuwingen in iOS die Apple implementeert. Dat mag best een keer erkend worden. En dat is iets wat maar niet tot mensen zoals estolan door wil dringen. Je hoeft niet te jailbreaken als je niet wilt. Persoonlijk zie ik met elke update van iOS minder reden om te jailbreaken, dus er zal vast een dag komen dat ik het ook niet meer nodig vind. Maar het is verre van "zinloze bullshit".
Zwaartepunt is klote met zo een toetsenbord op de iPhone.. Tevens wordt hij heel dikquote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef coscha het volgende:
Iemand hier ervaring mee:
[ afbeelding ]
? Is zoiets handig? Ik vind normaal gesproken dat soort toetsenbordjes wel fijn bij een telefoon, maar ik weet niet hoe succesvol zoiets is als het eigenlijk niet bij de telefoon hoort
Los toestel kopen, tweedehandse toestel, wachten op de opvolger van 4Squote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef WJE11 het volgende:
Ik wil al erg lang een iPhone 4S en half april kan ik eindelijk mijn contract verlengen bij T-Mobile en zodoende 4s bestellen. Alleen de abonnementen van T-Mobile zijn nu een stuk duurder geworden, betaal gauw 50 euro/maand.. Twijfel nu wat ik moet doen.
wat al eerder is gezegd; zwaartepunt lijkt me onpraktisch. heb g1 gehad maar daar was het toetsenbord zwaarder dan het schermpje gok ik.quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef coscha het volgende:
Iemand hier ervaring mee:
[ afbeelding ]
? Is zoiets handig? Ik vind normaal gesproken dat soort toetsenbordjes wel fijn bij een telefoon, maar ik weet niet hoe succesvol zoiets is als het eigenlijk niet bij de telefoon hoort
Thema of Android?quote:
Wrs wel ja, genoeg Android Dreamboard thema's beschikbaar.quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon via dreamboard, lijkt me?
in de breedte ook al geprobeerd?quote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef KNAK het volgende:
Heb de 4S nu een maand, geweldig ding, met een JB kan je ook lekker veel, helemaal blij
Ik kom zelf van een Nokia N97 en moet zeggen dat dat toetsenbord van de iPhone niet lekker werkt als je én dikke vingers hebt én zo gewend bent aan een fysiek toetsenbord
Als ik iets typ gaat het constant fout, kan hier niet aan wennen. Ook als je net als ik 3 verschillende talen erin hebt zitten (NL, Engels en een 3e) moet je omschakelen en als je dat niet doet gaat dat auto correct weer zitten kloten.
Geweldige phone maar dat typen is drama...
Is wennen, ik heb daar ook last van gehad (ik kwam ook van een Nokia toestel). Gaat vanzelf wel over (hoop ik voor jequote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef KNAK het volgende:
Heb de 4S nu een maand, geweldig ding, met een JB kan je ook lekker veel, helemaal blij
Ik kom zelf van een Nokia N97 en moet zeggen dat dat toetsenbord van de iPhone niet lekker werkt als je én dikke vingers hebt én zo gewend bent aan een fysiek toetsenbord
Als ik iets typ gaat het constant fout, kan hier niet aan wennen. Ook als je net als ik 3 verschillende talen erin hebt zitten (NL, Engels en een 3e) moet je omschakelen en als je dat niet doet gaat dat auto correct weer zitten kloten.
Geweldige phone maar dat typen is drama...
ja dat is het met alle touchscreens...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |