Trut!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
M is Viks beste vriend en toevelaat... Ze zijn sterker dan menig echtpaar
Nou, ik had mijn tandenborstel in mijn rechterhand. Leunde met die hand op de wasbak toen ik naar voren bukte om water op te slurpen (om mijn mond mee om te spoelen). Maar toen hing mijn haar in de weg en sowieso is het makkelijk om je hoofd naar een kant te houden dan. Alleen drapeerde ik mijn oor toen precies over de (kleine) natte kop van mijn elektrische tandenborstel.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik had mijn tandenborstel in mijn rechterhand. Leunde met die hand op de wasbak toen ik naar voren bukte om water op te slurpen (om mijn mond mee om te spoelen). Maar toen hing mijn haar in de weg en sowieso is het makkelijk om je hoofd naar een kant te houden dan. Alleen drapeerde ik mijn oor toen precies over de (kleine) natte kop van mijn elektrische tandenborstel.
Ik moet wel zeggen dat ik een stuk beter lijk te horen nu, rechts.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
* ElDinosaur kijkt naar kop thee naast hem
Heb een infrarood zonnebak, helpt wel. Maar die benen die lijken me echt pijnlijk zegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Probeer ik zoveel mogelijk en er staat idd een lamp naast me.
Had er 'standaard' last van in m'n armen en rugspieren, maar laatste paar dagen lopen er ook flink gespannen kabels in m'n bovenbenen. Ben er niet helemaal uit of het iets nieuws is of dat ik het nu pas ontdek.
Wie gaat er dan ook op zaterdag naar de ikea!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:17 schreef Nallie het volgende:
Theekransje! Ik ga ook maar eens thee zetten.
Volgens mij heb ik nog nooit zo'n nuttige zaterdag gehad, wel vermoeiend
Het was heul niet druk! Was naar die in Haarlem, aanrader trouwens. Naast t stationquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op zaterdag naar de ikea!
Op een doordeweekse dag rond etenstijd is de beste tijd voor ikea.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het was heul niet druk! Was naar die in Haarlem, aanrader trouwens. Naast t station
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Trut!
Er staat een taalfout in de TT.
*insert haha-met-wijzend-vingertjeplaatje*.
Deze:
[ afbeelding ]
Nah, dan eet ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag rond etenstijd is de beste tijd voor ikea.
Ohnoes, alweer Earth Hour gemist.
broccoli is lekker bij zalm vind ik. Of sperciebonen. Die kun je lekker klaarmaken in de oven...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Morgen wil ik de zalm met ham van Karin gaan maken. Alleen nog even bedenken wat voor veggies daarbij gaan.
een boterham met pindakaas?quote:
Grote lijst, alleen ik snap nog steeds niet veel van het grotere plan. Maar als het werkt voor jou...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
Nou... mijn lijstje voor vandaag. En gezien het tijdstip een beetje vreemd dat ie nog niet definitief is.
T: creatine + sap + glutamine
O: 6 eiwit, 2 eigeel, eetlepel lijnzaad, 5 salami, 1 casselrib, 2 toast,
T: 2 koffie met suiker
L: Rijst, erwten, gehakt en een kipschnitzel
T: 2x peer
T: 2,5 koffie met suiker
T: banaan + weishake (150 ml)
S: 5 km hardlopen
T: weishake (150ml) + glutamine, 300 gram meloensalade vd appie
-- Nog te bereiden...
D: Mexicaanse kip (wortel, mais, ui, 350 g kip, spaanse peper) met rijst.
T: sap + glutamine
Volgens mij is de herkomst er aan toegevoegd door de producent. Zeeuws is van CSM en Fries van Friese Vlag. Ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef loveli het volgende:
Over stroop gesproken, wat is het verschil tussern zeeuwse en friese keukenstroop?
Dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Grote lijst, alleen ik snap nog steeds niet veel van het grotere plan. Maar als het werkt voor jou...
quote:Op zondag 1 april 2012 00:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben verdomme in californie, en het is te koud om buiten te zitten... Tis toch van de zotte.
dinsdag pas. Morgen eens even kijken hoe andere presentaties in elkaar zitten, en dan mijn presentatie finetunen en oefenen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
schandalig!
Zeg, wanneer mag je presenteren? Alvast héél veel succes!![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest vandaag nog aan je denken tijdens 't wandelen, hoe stoer ik 't wel niet vind van en voor je! Je bent zo'n 'later als ik groot ben dan word ik als..' voor me, echt
quote:
Alleen mijn buikomvang klopte niet helemaal, zie edit. Ik heb op het dikste punt gemeten, boven mijn navel. Dus die wil ik iig nog omlaag hebben en de heupomvang ook, want daar ben ik ook te spekkig.quote:Op zondag 1 april 2012 09:02 schreef Perruche het volgende:
Hoi
Vikkestein dan zijn er heel wat CM's afgegaan bij jou! Goed man![]()
Vizormans wat was er loos![]()
Ontbijt
Strak trekken bij de heupen is geen goed planquote:Op zondag 1 april 2012 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen mijn buikomvang klopte niet helemaal, zie edit. Ik heb op het dikste punt gemeten, boven mijn navel. Dus die wil ik iig nog omlaag hebben en de heupomvang ook, want daar ben ik ook te spekkig.
Er zal wel veel afgegaan zijn na 20 kg, maar geen idee hoeveel. Dat is dan weer het nadeel van bij het begin niet meten.
Ok, dan klopt het verder. Ik heb hem zo getrokken dat het lint niet in de huid ging snijdenquote:Op zondag 1 april 2012 09:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Strak trekken bij de heupen is geen goed plantenzij je muffintopbroeken tof vindt, maar verder goed bezig Vik
Jij ziet er helemaal niet uit alsof je een te dikke buik hebt. Die van mij valt ook best mee atm, als ik in de spiegel kijk, dus ik zit me net te bedenken dat er heel veel vrouwen zijn met te veel buikvet. Als ík al te veel heb... Hij moet < 80 zijn, toch?quote:Op zondag 1 april 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:
Oh jij heb ook a zo'n verschil in je taille en buik! Ik heb dit:
Taille: 78 cm
Buik: 82 cm
en 72 kg, bij 1,72. Sinds eerdere meting een halve kilo lichter () (al had ik toen de avond & ochtend van tevoren niets gegeten en nu wel, wegens onmeunige kater). Ook was mijn vp omlaag en de "psierskelet" omhoog, een klein beetje, maar toch. Meisje zei ook dat ik de volgende keer zonder kater moet komen omdat het nogal vertekent.
Thee is gay
quote:
Zo te zien heeft v1z0r wel gecompenseerd voor alle slankies die niet hebben gedronken gister.quote:Op zondag 1 april 2012 08:26 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Veel te vroeg om nu al wakker te zijn op een zondag(na een feestje, waar ik als eerste wegging en niets gedronken heb). En faal, vergeten dat ik geen ontbijt of fatsoenlijk voedsel in huis heb. Gaat weer lekker. Maar, over een weekje weer normaal want dan woon ik weer op 1 plaats ipv 3 tegelijk
.
Ik was gisteren winkelen en ik kreeg geen 1 broek aan. Zelfs niet in maat 34 (inch maat). Terwijl ik bij mexx of esprit of wat dan ook gewoon confectiemaat 38 heb. En bij die winkel had ik wel topjes maat S. Echt hoor, ik doe er niet meer aan. En er liepen vrouwen die VEEL dikker waren dan ik, en die hadden ook broeken aan die ik had gepast en dat ging wel? Schiet mij maar lekquote:Op zondag 1 april 2012 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ziet er helemaal niet uit alsof je een te dikke buik hebt. Die van mij valt ook best mee atm, als ik in de spiegel kijk, dus ik zit me net te bedenken dat er heel veel vrouwen zijn met te veel buikvet. Als ík al te veel heb... Hij moet < 80 zijn, toch?
Lol. Ik moet bekennen dat ik ook heel veel broeken heb gepast. Wat raar is: ik kreeg ze niet eens over m'n bovenbenen heen. En dat was dan gewoon maat 40 (Clockhouse van C&A trouwens, volgens mij vallen die dingen sowieso klein: ik moet altijd bovenmaat XL of 2XL hebben daarquote:Op zondag 1 april 2012 09:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was gisteren winkelen en ik kreeg geen 1 broek aan. Zelfs niet in maat 34 (inch mat). Terwijl ik bij mexx of esprit of wat dan ook gewoon confectiemaat 38 heb. En bij die winkel had ik wel topjes maat S. Echt hoor, ik doe er niet meer aan. En er liepen vrouwen die VEEL dikker waren dan ik, en die hadden ook broeken aan die ik had gepast en dat ging wel? Schiet mij maar lek.
Conclusie: veel vrouwen hebben dus helemaal geen maat 36 of 38quote:Op zondag 1 april 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
ElDino, jij bent dan ook een man dus het is de bedoeling ook niet dat jij skinny's draagt!!
En ja, dat is wel zo. Ik wil echt GEEN mufftintop of billendecollete. Die vrouwen zitten daar idd niet zo mee
*boks*quote:Op zondag 1 april 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:
ElDino, jij bent dan ook een man dus het is de bedoeling ook niet dat jij skinny's draagt!!
quote:Op zondag 1 april 2012 09:34 schreef loveli het volgende:
Weird gedroomd vannacht. Met een vogel die een wasmachine-onderdeel pikte en ermee in een boom ging zitten, waardoor ik m'n auto niet kon repareren en geen koffie kon zetten
Nee muts, je moet juist nú meten, dan kun je straks zien hoeveel resultaat je hebt geboektquote:Op zondag 1 april 2012 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig hier! Meten doe ik wel weer als ik wat minder bloated ben enzo![]()
Kan wel melden dat mijn nieuwe tussenin-jas maat 42 isMaar dan kan ik er iig ook een vestje onderaan als ik wil
Jaaa, want als je zwanger bent dan gaan ook je benen ineens groeien je weet toch.quote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef progje het volgende:
Mogguh.
Ik moet vanaf zondag voor 2 weken naar Panama voor het werk. Ik ging gisteren voor een zwangerschap spijkerbroek kijken (voor de zekerheid maar 1 mee naar panama, straks ontplof ik daar opeens) hadden ze alleen lengte maat 34? Handig als je 1.68 bent....
Hihi zoiets grapte mijn man gisteren ook.quote:Op zondag 1 april 2012 10:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jaaa, want als je zwanger bent dan gaan ook je benen ineens groeien je weet toch.
Echt? Wat stom! Ben je bij de H&M geweest? Mijn schoonzusje gaat volgens mij altijd daar, en ik dacht dat die broeken niet vreselijk te lang zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef progje het volgende:
Mogguh.
Ik moet vanaf zondag voor 2 weken naar Panama voor het werk. Ik ging gisteren voor een zwangerschap spijkerbroek kijken (voor de zekerheid maar 1 mee naar panama, straks ontplof ik daar opeens) hadden ze alleen lengte maat 34? Handig als je 1.68 bent....
Hihi dan zijn wij aardig even dik/dunquote:Op zondag 1 april 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Even gemeten:
Bovenarm: 29 (toch geen 25 dus, leek me al stug met die gespierde bovenarmen van sigme
)
Buste: 95
Onderwijdte buste: 80
Taille: 77
Buik: 87 cm
Heup: 102/97 (afhankelijk van of het de bedoeling is dat je het lint zo strak trekt dat je er geen vinger meer tussen kunt krijgen? Het is hier het spekkigst, zeg maar)
Kuit: 39
Nu Brinta met banaan eten en dan hardlopen!.
Oh, ik hoor de briljante tip ook graag, kan alleen pumps met een bandje oid over de voet dragen, anders loop ik eruit.quote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
Offtopic: iemand een briljante tip om te voorkomen dat je uit je pumps slipt bij de hiel?
Geen panty is geen optie namelijk aangezien het 8 graden wordt...
Van die dingetjes die je achterin je schoen plakt, of gewoon dubbelzijdig plakbandquote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
Offtopic: iemand een briljante tip om te voorkomen dat je uit je pumps slipt bij de hiel?
Geen panty is geen optie namelijk aangezien het 8 graden wordt...
Buikvet meten moest toch op het smalste punt? En als je dan over de 80 zit is het niet goed. Althans zo heb ik het begrepen.. Anders zou het idd zo zijn dat je bij een maat 40 al totaal ongezond zou zijn, dat lijkt me toch wat overdreven..quote:Op zondag 1 april 2012 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ziet er helemaal niet uit alsof je een te dikke buik hebt. Die van mij valt ook best mee atm, als ik in de spiegel kijk, dus ik zit me net te bedenken dat er heel veel vrouwen zijn met te veel buikvet. Als ík al te veel heb... Hij moet < 80 zijn, toch?
yep! Tenminste de CEO en COO. Ik heb aankomende vrijdag de 12 weken echo. Als dat allemaal goed is mag echt iedereen het weten.quote:
Hier nog een.. Pumps zonder bandjes zijn kansloos hier.. En zelfs mijn dichte heels slof ik inquote:Op zondag 1 april 2012 11:16 schreef loveli het volgende:
Schoenen kopen die goed passen.
*ook smalle hiel heeft*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de h&m in Almere had geen positiemodequote:Op zondag 1 april 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Wat stom! Ben je bij de H&M geweest? Mijn schoonzusje gaat volgens mij altijd daar, en ik dacht dat die broeken niet vreselijk te lang zijn.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier nog een.. Pumps zonder bandjes zijn kansloos hier.. En zelfs mijn dichte heels slof ik in![]()
En daar baal ik van, want ze zijn zó gaaf
Die op t plaatje zijn toch prima dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er normaal geen last van en zonder panty bij deze ook niet.
Zo maar ff kijken voor de ant slip hieltjes.Be someone that makes you happy
Ja maar daar slof ik dus ook met mij hiel. Heb er al een zooltje in zodat het beter aan sluit, maar ik heb zulke smalle hielen dat dit niet genoeg is. Dus als hier een geniaal iets voor is dan hoor ik dat graagquote:Op zondag 1 april 2012 11:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die op t plaatje zijn toch prima dan?
Ik heb er normaal geen last van en zonder panty bij deze ook niet.
Zo maar ff kijken voor de ant slip hieltjes.
Er zijn er 2 he in het centrum!quote:Op zondag 1 april 2012 11:21 schreef progje het volgende:
[..]
de h&m in Almere had geen positiemode
Zal eens kijken, misschien die in adam wel!
Whehe, nice!quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
https://www.google.com/intl/nl/chrome/multitask.html
quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
!
https://www.google.com/intl/nl/chrome/multitask.html
Die voorgevel van jou valt toch wel mee als je een omtrek hebt van 95 cm? Dat is in combinatie met je onderwijdte volgens mij gewoon een c-cup.quote:Op zondag 1 april 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik altijd wel een grote bovenmaat ga houden (L/XL), ook ivm de voorgevel. Ik heb niet de illusie dat ik ooit in een S pas.
1.72 m en ik schat dat ik rond de 70 kg weeg (al twee jaar niet meer gewogen en nu vertoon ik struisvogelgedragquote:Op zondag 1 april 2012 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hihi dan zijn wij aardig even dik/dunHoe lang ben je en hoe veel weeg je? (even voor mijn eigen referentiekader..)
Oh alleen een stuk minder buste![]()
![]()
Ik weet het niet? Mij lijkt het dikste punt het meest nuttig?quote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Buikvet meten moest toch op het smalste punt? En als je dan over de 80 zit is het niet goed. Althans zo heb ik het begrepen.. Anders zou het idd zo zijn dat je bij een maat 40 al totaal ongezond zou zijn, dat lijkt me toch wat overdreven..
quote:Op zondag 1 april 2012 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die voorgevel van jou valt toch wel mee als je een omtrek hebt van 95 cm? Dat is in combinatie met je onderwijdte volgens mij gewoon een c-cup.
Dat is alles behalve shocking.
Ik ga zo denk maar eens mijn bed uit komen en een rondje rennen. Of misschien eerst schoonmaken.
Nouja, ik ga nog maar even bedenken wat het wordt.
quote:
Dan is je cm kapot!quote:Op zondag 1 april 2012 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]een c-cup, nee ik heb echt een g hoor
.
Of je hebt niet goed gemeten natuurlijk, dat kan ook.quote:
Ja, dan zal ik het meten wel niet goed hebben gedaan. Onderbuste wel (echt direct onder de borsten) en vervolgens meetlint eroverheen. Of moet ik een goed zittende beha aan doen voor ik die omvang meet?quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan is je cm kapot!
Je zei dit vanochtend:
[..]
Of je hebt niet goed gemeten natuurlijk, dat kan ook.
De eerste keer lopen en meteen zo'n eind?quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef Mixende_match het volgende:
Sarabi![]()
Vanochtend voor t eerst m'n hardloopschema gedaan, ong. 4,5/5 km in 40 minuten.Het begin is er iig
![]()
Lijstje
O: Mag. yoghurt met muesli
S: Hardlopen zie hierboven
T: omelet met mega veel groente en 3 eieren.
L: Nog niks, zit belasting te doen met m'n schoonvader
de rest is nog onduidelijk, zo naar de buren lekker borreltje doen en eten.
Als je dat allemaal gedaan hebt is er niet zo heel veel "rest van de dag" meer hoorquote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Zatte Vaizor![]()
Ik ga zo douchen, dan even wat opruimen, misschien nog even op bezoek bij schoonmoeders maar de rest van de dag gewoon in lazy-mode zijn
"quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef Mixende_match het volgende:
Sarabi![]()
Vanochtend voor t eerst m'n hardloopschema gedaan, ong. 4,5/5 km in 40 minuten.Het begin is er iig
![]()
Oh, ik ga een beetje stofzuigen en wat wassen. Denk dat dat, verspreid over de dag, een uurtje is. Douchen en aankleden een uurtje (ik treuzel graag). Schoonmoeders een uurtje, woont dichtbij dus dat is handig. Dan is het pas 17uquote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat allemaal gedaan hebt is er niet zo heel veel "rest van de dag" meer hoor.
Ik moet me nog aankleden, boodschappen lijstje maken, boodschappen doen en dan moet ik nog even een uurtje werken. Maar dat doe ik vanavond, denk ik.
En dat ook natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Dude is zo harig die veegt de vloer wel aan wanneer 'ie ergens langs loopt
quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"" ? Ik heb net voor het eerst twintig minuten achter elkaar hardgelopen (wat neerkomt op 3 kilometer) en ik was anders best trots op mezelf!
Ik niet?quote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sinds wanneer reageren we niet meer op whatsappjes trouwens? Hmmm??
Je leeft weer!quote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:
Dude is zo harig die veegt de vloer wel aan wanneer 'ie ergens langs loopt
Treuzelen is heerlijk. Ik doe mijn huishouden ook vaak in stappenquote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik ga een beetje stofzuigen en wat wassen. Denk dat dat, verspreid over de dag, een uurtje is. Douchen en aankleden een uurtje (ik treuzel graag). Schoonmoeders een uurtje, woont dichtbij dus dat is handig. Dan is het pas 17u
Heb ik daarna nog zo'n 5 uur om te gamen![]()
oh, weer wat geleerd, ik ben er maar bij 1 geweest.quote:
ja het viel mij ook al opquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef Phaidra het volgende:
Progje, zwangerschapskleding kopen als je kleiner dan gemiddeld bent is gewoon een drama. Lengtematen lang en alles valt ook nog eens 1 of 2 maten groter. Inmiddels heb ik een aardige collectie van 3 broeken, 2 rokjes en een stuk of 5/6 shirtjes / tuniekjes. Leggings zijn ook handig. Maar het kost allemaal aardig wat geld en dan was ik voor de broeken ook nog extra kwijt om ze in te laten korten... Als ik ze ooit wil doorverkopen, is dat iig netjes gedaan.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat ja!quote:Op zondag 1 april 2012 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:
anna, niet zo hard voor jezelf
Sowieso is kleding kopen gewoon simpelweg KUT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |