Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jonge je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van alles wat je een beest kunt noemen, noem je DAVID FUCKING LUIZ
Ik doel erop dat de rest van het team beest is en dat je dan alleen david luiz noemtquote:
Oh sorry ik wist niet dat je het zo bedoelde. echt soryr sorry sorry sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doel erop dat de rest van het team beest is en dat je dan alleen david luiz noemt.
IF the hunter, robben etc
OH en bedankt
No problemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je het zo bedoelde. echt soryr sorry sorry sorry
Het is gaan ipv gaat iddquote:
Kapitein Obvieus is obvieus aan het zijnquote:
Jij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van alles wat je een beest kunt noemen, noem je DAVID FUCKING LUIZ
Ga nou niet weer shit aanrichten nu we net van hem af zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Zullen we allemaal onze namen veranderen in xD
Chinaboiii
Berbaboiii
ohboiiiohboiiiToefjes
Timmieboiii
Dannyboiii
Fuszyboiii
Laueboiii
Energieboiii
Dudeboiii
Had hem zelf ook al doorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kapitein Obvieus is obvieus aan het zijn
Ik ga nu keiken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
Oh no Suk komt erin
Goedste TT in tijden!
Patrickboiii en Brigadierboiiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Zullen we allemaal onze namen veranderen in xD
Chinaboiii
Berbaboiii
ohboiiiohboiiiToefjes
Timmieboiii
Dannyboiii
Fuszyboiii
Laueboiii
Energieboiii
Dudeboiii
Pedoboii hadi k ook in gedachte maar dat is te provocerendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pedoboiii voor Toefjes
Lindboiii voor Lindgren.
Om als serieus accountnaam te hebben wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pedoboii hadi k ook in gedachte maar dat is te provocerend
Heb je niets aan voor FIFA..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier een Turtle Beach headset? Zo ja, is dat een fijn ding?
Jij wil met een headset op FIFA spelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier een Turtle Beach headset? Zo ja, is dat een fijn ding?
Ik speel ook niet alleen maar FIFA, zoals de meesten hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niets aan voor FIFA..
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij wil met een headset op FIFA spelen?
Die van Karim was ook sick.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef wieisboos het volgende:
wow aardige goal van ronaldo, stuk of 25-30 meter
Ik heb ook die draadloze, maar die is niet na 2 uren leeg.. Ik gebruik hem best wel veel, maar ik doe de draadloze meteen aan de stroom als ik het niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Wil je trouwens een headset voor het communiceren of ook voor het geluid?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Op Bol.comstaat een voor xbox die is 10 euro maar erg goed. Zwarte headset.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beide en daarom leek mij zo'n Turtle Beach wel geschikt. Die X42 vind ik tot nu toe de aantrekkelijkste, maar is ook wel de duurste.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je trouwens een headset voor het communiceren of ook voor het geluid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of het compatible is met de xbox maar: http://www.wehkamp.nl/gam(...)Nj2nDDH-DH-CjCnIox9Squote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beiden en daarom leek mij zo'n Turtle Beach wel geschikt. Die X42 vind ik tot nu toe de aantrekkelijkste, maar is ook wel de duurste.
Jeezzzuuuss, wat een lelijk ding!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of het compatible is met de xbox maar: http://www.wehkamp.nl/gam(...)Nj2nDDH-DH-CjCnIox9S7.1 geluid
Lelijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jeezzzuuuss, wat een lelijk ding!... wel 7.1 geluid.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lelijk?
Serieus één van de mooiste headsets imo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lelijk?
Serieus één van de mooiste headsets imo
Elke speler kan 2 tramps scorenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef potienza het volgende:
Het is ergens in de 100ste minuut als Cissé een dieptepass van Taarabt krijgt, Cissé komt voor de goal en hij kan hem precies klaar leggen op Koffie, Koffie scoort! Vervolgens ongeveer hetzelfde een paar minuten later, weer Koffie!
Haha, was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien? Ik zie wel het handicapplaatje van Rijst.
lolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien? Ik zie wel het handicapplaatje van Rijst.
Komt er nog wat uit?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
SIF Douglas [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Drie synchrone kwakjes jaquote:
...da's een headset, zie je dat niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat die zadel daar doet
Doe ik al jaren. Ik ben een heel leger aan Timmetjes aan het kweken en over een paar jaar veroveren we de wereldquote:
Beter dan full-time FUT-er denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verdient spermadonor zijn eigenlijk wel goed geld?
Hoe lang nog?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Toivonen mist een penalty![]()
Zul je zien dat VVV nog 1-1 maakt
Dat is dan inderdaad ook wel weer zo'n spel om lekker je agressie in kwijt te kunnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef DutchSL het volgende:
Gelijk maar gestopt voor vanavond, lekker Star Wars The Force Unleashed spelen.
Gears of War blijft heerlijk daarvoor. Tegenstanders met een kettingzaag te lijf gaan of gewoon compleet overhoop schieten met een oversized shotgun. Heerlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef potienza het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad ook wel weer zo'n spel om lekker je agressie in kwijt te kunnen
Bijna 11 verschillende nationaliteiten. Vind ik leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:21 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/325171
BBVA <80
si?
ik kan over 5 minquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
Zullen we clubben? Berba, Pascal en cr00k?
Mijn clubsverzoek wordt gewoon genegeerd hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
nice, lekker ronaldo chops en mc geadys spammen. 1 van mijn specialiteiten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:21 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/325171
BBVA <80
si?
zo zijn ps3'ersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn clubsverzoek wordt gewoon genegeerd hè
Dat is gewoon het spel waar ik momenteel mee bezig ben (hiervoor Uncharted II uitgespeeld, daarvoor God of War III, daarvoor Assassins Creed Revelations etc).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:22 schreef potienza het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad ook wel weer zo'n spel om lekker je agressie in kwijt te kunnen
Oh je bedoelt al die 4* skillers? Zie nu pas dat de complete aanval+middenveld 4* heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, lekker ronaldo chops en mc geadys spammen. 1 van mijn specialiteiten.
Heb je Batman Arkham Asylum en Arkham City gespeeld? Geniale games zijn datquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is gewoon het spel waar ik momenteel mee bezig ben (hiervoor Uncharted II uitgespeeld, daarvoor God of War III, daarvoor Assassins Creed Revelations etc).
Ik ben altijd met 1 "verhaal-spel" bezig tussen het FIFA'en door.
Die eerste was tof maar die 2e was ik al gestopt na 2 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Batman Arkham Asylum en Arkham City gespeeld? Geniale games zijn dat
Aanraders voor jou zijn sowieso: -L.A. Noirequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is gewoon het spel waar ik momenteel mee bezig ben (hiervoor Uncharted II uitgespeeld, daarvoor God of War III, daarvoor Assassins Creed Revelations etc).
Ik ben altijd met 1 "verhaal-spel" bezig tussen het FIFA'en door.
Arkham Asylum ligt hier op de stapel ja, die moet ik nog doen, misschien na Star Warsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Batman Arkham Asylum en Arkham City gespeeld? Geniale games zijn dat
Ik ga ff zagen vanavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
Ga Mass effect spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arkham Asylum ligt hier op de stapel ja, die moet ik nog doen, misschien na Star Wars
Koop een PS3, ik wil welquote:
haha yupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh je bedoelt al die 4* skillers? Zie nu pas dat de complete aanval+middenveld 4* heeft
Wel de moeite waard hoor. Ik ben ook meer van de lineaire spellen (omdat ik gewoon slecht benquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Ik ga dan misschien toch Batman AC weer oppaken xD
In de formatie die ik heb opgekocht gaan er Taiwo's voor 15k minder dan mijn prijsquote:
Ja, in elke formatie wel.. ik had gisteren 4-3-2-1 voor 26k verkocht en er zelf eentje voor 11 terug gekocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In de formatie die ik heb opgekocht gaan er Taiwo's voor 15k minder dan mijn prijs
6?!?!!?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, in elke formatie wel.. ik had gisteren 4-3-2-1 voor 26k verkocht en er zelf eentje voor 11 terug gekocht.
We zijn nu afhankelijk van ofwel zeer domme ofwel zeer ongeduldige mensen die domweg de eerste de beste Taiwo in hun formatie pakken. En dat zijn er toch meer dan ik had verwacht, we hebben met zijn allen bij elkaar nu toch een stuk of 15 Taiwo's verkocht denk ik, ik alleen al 6.
0 hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
6?!?!!?
Ik zit nog steeds op 1
Ik had er ook meer dan 70 he, en constant 60 op de trade pile staan. Wet van de grote getallen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
6?!?!!?
Ik zit nog steeds op 1
Jij 1 van je 4 en dutchsl 6 van zijn 50 ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
6?!?!!?
Ik zit nog steeds op 1
logisch. Het is gewoon belachelijk dat ze verplicht werden om op zaterdag te spelen terwijl ze donderdag nog in Duitsland hebben gespeeld. Alles voor de commerciequote:
Snap het wel, maar het is zonde van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
logisch. Het is gewoon belachelijk dat ze verplicht werden om op zaterdag te spelen terwijl ze donderdag nog in Duitsland hebben gespeeld. Alles voor de commercie![]()
![]()
AEK Athene thuisquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Pobberd het volgende:
Welke tenuetjes hebben jullie? Ik wil nieuwe, maar ik weet niks
Real thuis en uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Pobberd het volgende:
Welke tenuetjes hebben jullie? Ik wil nieuwe, maar ik weet niks
Wat een rare zinquote:
Cavani linkerspits, Abel Hernandez linkerspits.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/326015
Tips?!
Buffon op doel ..dan heb je overal 9 chem als het goed is. en Richards RB zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/326015
Tips?!
Forlan is wel een held hoor als je hem goed gebruikt. Hernandez is gewoon de Serie A Agbonlawhore.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cavani linkerspits, Abel Hernandez linkerspits.
En UP Suarez
Buffon op doel
Gezien hij na Forlan Essien als langzaamste speler heeft en hij tevens Walcott heeft, houdt hij wel van wat pace.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forlan is wel een held hoor als je hem goed gebruikt. Hernandez is gewoon de Serie A Agbonlawhore.
Gedaan, overigens ook UP Suárez.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buffon op doel ..dan heb je overal 9 chem als het goed is. en Richards RB zou ik ook doen.
Zoals altijd: eigen voorkeur. Ik hou totaal niet van 41212 en tevens is het een veel te dure formatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef Walxie het volgende:
Is dit volgens jullie ook de beste opstelling voor zo'n mix?
met 4-2-2-2 kan je ook wel iets leuks maken met die 3 Uruguayanen denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef Walxie het volgende:
Is dit volgens jullie ook de beste opstelling voor zo'n mix?
Inderdaad, zal is even knutselen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met 4-2-2-2 kan je ook wel iets leuks maken met die 3 Uruguayanen denk ik
Daarom, ik ga nu 4222 proberen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoals altijd: eigen voorkeur. Ik hou totaal niet van 41212 en tevens is het een veel te dure formatie.
Weet niet wat je budget is en wie je er echt graag in wil, maar zoiets kan ook:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, zal is even knutselen!
[..]
Daarom, ik ga nu 4222 proberen.
Komt aardig in de buurt van wat ik in gedachten had!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat je budget is en wie je er echt graag in wil, maar zoiets kan ook:
http://www.futhead.com/12/squad/326259
Helaas is budget rond 100k, had zelf nu zoiets: http://www.futhead.com/12/squadcreator/326015quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat je budget is en wie je er echt graag in wil, maar zoiets kan ook:
Gerrard is aardig cheap geworden nu in vergelijking met een week geleden.
Die zit er ook ruim boven. En IF Gargano is mega zeldzaam en daardoor veel te duur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Helaas is budget rond 100k, had zelf nu zoiets: http://www.futhead.com/12/squadcreator/326015
Leuk manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem dan geworden. Heb gister wel flink zitten kloten met het kopen/verkopen..minstens een half miljoen verlorenDus TOTY Ronaldo zit er voorlopig niet in.
![]()
3421 is wel echt. Je hebt natuurlijk wel 3 snelle verdedigers nodig maar aanvallend is het echt helemaal top. Ze komen van alle kanten.
Dat ik al die tijd 2 plaatsen aan Richards en Taiwo heb verspild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, heb nu dit: http://www.futhead.com/12/squad/326015 er moet 30k van waarde ongv. af ivm Gerrard.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit er ook ruim boven. En IF Gargano is mega zeldzaam en daardoor veel te duur.
Zal de mijne eens ombouwen tot 100k
http://www.futhead.com/12/squad/326324quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Helaas is budget rond 100k, had zelf nu zoiets: http://www.futhead.com/12/squadcreator/326015
http://www.futhead.com/12/squad/326259quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zit er ook ruim boven. En IF Gargano is mega zeldzaam en daardoor veel te duur.
Zal de mijne eens ombouwen tot 100k
Sick, maar ik vrees voor een epic handicap hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem dan geworden. Heb gister wel flink zitten kloten met het kopen/verkopen..minstens een half miljoen verlorenDus TOTY Ronaldo zit er voorlopig niet in.
![]()
3421 is wel echt. Je hebt natuurlijk wel 3 snelle verdedigers nodig maar aanvallend is het echt helemaal top. Ze komen van alle kanten.
Dat ik al die tijd 2 plaatsen aan Richards en Taiwo heb verspild.
Ik denk dat ik Gerrard wel kan halen, en dan Di Natale erbij. Dan maar misschien de 85 Suárezquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit wellicht? Essien ipv Gerrard en Hernandez voor Di Natale. Hernandez wel een big downgrade though..kan ook voor een betere CAM gaan en Adam of Lucas CDM
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
M. Sissoko heeft gescoord!
IF IF IF
O het is die van PSG
Voor welk land ben jij dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Knap ingeschoten ja. Ik hoop dat hij zn been breekt vlak voor het EK.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Knap ingeschoten ja. Ik hoop dat hij zn been breekt vlak voor het EK.
Die kerel is voor een 76 ook best goed trouwens, gewoon de iets mindere uitvoering van de andere Sissoko.quote:
77 Sissoko gaat voor niemand aan de kantquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die kerel is voor een 76 ook best goed trouwens, gewoon de iets mindere uitvoering van de andere Sissoko.
http://www.futhead.com/12/compare/5714/3183
Geen Sekou Cissequote:
quote:
Not sure if trolling...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is H2H makkelijk als je FUT gewend bent zeg
Not trollingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Not sure if trolling...
Welke divisie zit je?
Ik zit in divisie tweequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Not sure if trolling...
Welke divisie zit je?
Dat is toch ook logisch..eerste 6,7 seizoenen non stop tegen kneuzen..dat hoort nou eenmaal bij dat promotiesyteemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Not trolling
Zit nu in divisie 7, heb nog niets verloren
Nog 1 pot winnen en ik zit in divisie 6 trouwens
Vond de 8e divisie moeilijker dan de 7e hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch..eerste 6,7 seizoenen non stop tegen kneuzen..dat hoort nou eenmaal bij dat promotiesyteem
Jouw niveau is 300% hoger dan waar ik tot nu toe tegen gespeeld hebquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Je hebt 2x verloren en 1x gelijk (met veel beter team) tegen mij, terwijl je met FUT nog van mij won, dus ik zou nog niet te vroeg juichen over H2H
Ik zit in divisie 4 trouwens.
Ik speelde altijd wel lekker met New York Red Bulls bij de lagere teams.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Real Madrid niet zo fijn spelen in H2H en Barca al helemaal niet (kut keeper, kut verdedigers, kut Xavi, en ja zelfs kut Messi, ligt me totaal niet die ploeg)
Vind Milan of Bayern beter (City speelt ook wel fijn, maar zo'n kut stadion). Montpellier bij de mindere sterren teams is ook wel fijn.
fixed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
AJAX
Boerigter - Buly - Lukoki.
Jansen - Eriksen
Anita
Koppers -Toby - Jan - Greg
![]()
![]()
Sulejmani is fucking chill in H2H en kan tenminste meer dan rennen. Ik zet ook altijd el ham in de spits..die kan wat meer met de bal. En Serero ipv Enoh, like a bawsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
AJAX
Jansen - Eriksen
Enoh
Anita -Toby - Jan - Greg
![]()
![]()
Geen Serero? Hij is gedowngrade naar 72quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
AJAX
Jansen - Eriksen
Enoh
Anita -Toby - Jan - Greg
![]()
![]()
oh H2Hquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is die goed in H2H? nooit mee gespeeld? Enoh is echt een held
Ik kan echt niks met Sulejmani.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sulejmani is fucking chill in H2H en kan tenminste meer dan rennen. Ik zet ook altijd el ham in de spits..die kan wat meer met de bal. En Serero ipv Enoh, like a baws
Oduro > Kandjiquote:
Wat is jouw echte naam eigenlijk?quote:
Tinkywongquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is jouw echte naam eigenlijk?
Wt Cheungquote:
Yu of Yi is gewoon uit te spreken hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:37 schreef GuRBuH het volgende:
Alle vrouwelijke Asians in Nederland heten Marianne omdat hun echte naam niet uit te spreken is.
Niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Yu of Yi is gewoon uit te spreken hoor
Koniesjuwa staat er niet eens bij.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koniesjuwa staat er niet eens bij.
Of is dat Japans
Genoeg negers in mn TPquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
Waarom hebben we geen neger in deze reeks? Kunnen we hem lekker pesten enzo.
Jou pesten is leukerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
Daarom heeft god hybrids uitgevonden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:44 schreef Pobberd het volgende:
Ik wil een zilver Nigerianen team, maar de CB's zijn zo ruk.
Yobo en Afolabiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:44 schreef Pobberd het volgende:
De EA community is dom maar zo dom..... I don't think soquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Hey ik zat te denken he..misschien moeten jullie morgen op 1 april een Taiwo hoax verspreiden..net als bij die badges toen..met een discard glitch ofzo. Misschien verkoop je er dan een paar extra
God heeft mij niet het talent gegeven voor een hybrid te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom heeft god hybrids uitgevonden.
Waarom verkochten die badges dan voor 50K of meer laatstquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
De EA community is dom maar zo dom..... I don't think so
Via FB gewoonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
De EA community is dom maar zo dom..... I don't think so
300kquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom verkochten die badges dan voor 50K of meer laatst
Die Afolabi heb ik nog niet gezien, waar speelt die?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yobo en Afolabi
Maar ja, Yobo is erg duur. Ik had geluk dat ik hem voor 1.2k BIN had.
Die was fake, die man had gewoon een bod op zijn eigen kaartquote:
Gingen toen meer voor die prijs hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was fake, die man had gewoon een bod op zijn eigen kaart
Toen was het geen 1 April xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom verkochten die badges dan voor 50K of meer laatst
AS Monaco, hij heeft 70 pace.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:47 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Die Afolabi heb ik nog niet gezien, waar speelt die?
Koop van mij een Taiwo, dan stuur ik je een potje silververfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:44 schreef Pobberd het volgende:
Thanks, die ga ik me halen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
AS Monaco, hij heeft 70 pace.
Wat denken jullie dat EA voor grap gaat bedenken voor 1 april? Ik wil niet dat ze alle silver en bronze IFs weer uit gaan brengen
ik heb mensen straks op het EA forum nog wijsgemaakt dat morgen alle silver en bronze IFs opnieuw uit gaan komen.quote:
Haha jij praat gewoon echt zo..die ga ik me halen..ben je Engelstalig ofzo?quote:
Allemaal Stoereboiii'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb mensen straks op het EA forum nog wijsgemaakt dat morgen alle silver en bronze IFs opnieuw uit gaan komen.
En dat ze 25 legend players gaan releasen met oa Zidane
Gemiddelde FIFA speler is 14 en heeft een IQ van 80
Ik ben een (halve) Turk, bijna net zo erg toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Rijst het volgende:
discardwaardequote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoeveel is IF Heitinga op Xbox waard? speelt ie beetje fijn?
Er is nu geen IF op de markt, maar ik dacht rond de 15k.quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoeveel is IF Heitinga op Xbox waard? speelt ie beetje fijn?
wat?quote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Er is nu geen IF op de markt, maar ik dacht rond de 15k.
Ik heb mezelf al verbeterd, nja eigenlijk Rijst.quote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef BlaBla87 het volgende:
Pobberd zei net dat er al geen op de mark waren dat word dan lastig he
Oke jij bent dus ECHT dom.quote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef BlaBla87 het volgende:
Pobberd zei net dat er al geen op de mark waren dat word dan lastig he
Ik zit met mijn huisgenoot tegen de CPU te spelen, dus ik kom geen potje spelen lijstquote:Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
TIM86 HE IS EEN SCHIJTERD. IK DAAGDE HEM NET UIT HE MAAR HIJ GING EEN NIEUW POTJE SPELEN. PUSSSYYYYYYYYYYYYYY PUSSSSSY
Limburgsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha jij praat gewoon echt zo..die ga ik me halen..ben je Engelstalig ofzo?
hoe ziek veel heb jij wel niet aan pakjes uitgegeven dan, dat EA je pas na 400 games begint te trollen?quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef wieisboos het volgende:
wow.. net mijn eerste dc ooit, stond 5-2 voor in de 90e minuut en sta voor de goal om uit te halen, dacht al dat hij ragequitte, maar nee you have lost connection to the EA servers. mijn eerste dc ooit na 400 games
Op het aantal bronzen/zilveren/gouden spelers in je club.quote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef Pobberd het volgende:
Waar wordt clubwaarde eigenlijk op gebaseerd?
Maar hoe kan je dat dan in de min hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op het aantal bronzen/zilveren/gouden spelers in je club.
Kan niet. Dan heb je hem toevallig gefilterd op 1 maand of week ofzo..dan kan hij minder zijn geworden.quote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dat dan in de min hebben?
Ik ook zo rond 1 uur, stond 3-2 voor. EA servers klapten er uit, kon er daarna ook een tijd niet meer in komen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef wieisboos het volgende:
wow.. net mijn eerste dc ooit, stond 5-2 voor in de 90e minuut en sta voor de goal om uit te halen, dacht al dat hij ragequitte, maar nee you have lost connection to the EA servers. mijn eerste dc ooit na 400 games
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1577294.pagequote:Op zondag 1 april 2012 02:37 schreef diedjuh het volgende:
Wat is de 1 april grap van ea nou? Of doen ze daar niet aan dit jaar?
ik zie het verband niet? Ging over Africa cup..quote:Op zondag 1 april 2012 03:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik kocht net een silver pack en er zat een NIF Ahamada in, dus I call bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |