Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jonge je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van alles wat je een beest kunt noemen, noem je DAVID FUCKING LUIZ
Ik doel erop dat de rest van het team beest is en dat je dan alleen david luiz noemtquote:
Oh sorry ik wist niet dat je het zo bedoelde. echt soryr sorry sorry sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doel erop dat de rest van het team beest is en dat je dan alleen david luiz noemt.
IF the hunter, robben etc
OH en bedankt
No problemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je het zo bedoelde. echt soryr sorry sorry sorry
Het is gaan ipv gaat iddquote:
Kapitein Obvieus is obvieus aan het zijnquote:
Jij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van alles wat je een beest kunt noemen, noem je DAVID FUCKING LUIZ
Ga nou niet weer shit aanrichten nu we net van hem af zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Zullen we allemaal onze namen veranderen in xD
Chinaboiii
Berbaboiii
ohboiiiohboiiiToefjes
Timmieboiii
Dannyboiii
Fuszyboiii
Laueboiii
Energieboiii
Dudeboiii
Had hem zelf ook al doorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kapitein Obvieus is obvieus aan het zijn
Ik ga nu keiken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef GuRBuH het volgende:
Oh no Suk komt erin
Goedste TT in tijden!
Patrickboiii en Brigadierboiiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
Zullen we allemaal onze namen veranderen in xD
Chinaboiii
Berbaboiii
ohboiiiohboiiiToefjes
Timmieboiii
Dannyboiii
Fuszyboiii
Laueboiii
Energieboiii
Dudeboiii
Pedoboii hadi k ook in gedachte maar dat is te provocerendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pedoboiii voor Toefjes
Lindboiii voor Lindgren.
Om als serieus accountnaam te hebben wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pedoboii hadi k ook in gedachte maar dat is te provocerend
Heb je niets aan voor FIFA..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier een Turtle Beach headset? Zo ja, is dat een fijn ding?
Jij wil met een headset op FIFA spelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier een Turtle Beach headset? Zo ja, is dat een fijn ding?
Ik speel ook niet alleen maar FIFA, zoals de meesten hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niets aan voor FIFA..
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij wil met een headset op FIFA spelen?
Die van Karim was ook sick.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef wieisboos het volgende:
wow aardige goal van ronaldo, stuk of 25-30 meter
Ik heb ook die draadloze, maar die is niet na 2 uren leeg.. Ik gebruik hem best wel veel, maar ik doe de draadloze meteen aan de stroom als ik het niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Wil je trouwens een headset voor het communiceren of ook voor het geluid?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n wireless headset van Microsoft, maar die is binnen 2 uur leeg. Die standaard wired headset heb ik ook gehad, maar die zo stuk en zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Op Bol.comstaat een voor xbox die is 10 euro maar erg goed. Zwarte headset.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beide en daarom leek mij zo'n Turtle Beach wel geschikt. Die X42 vind ik tot nu toe de aantrekkelijkste, maar is ook wel de duurste.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je trouwens een headset voor het communiceren of ook voor het geluid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of het compatible is met de xbox maar: http://www.wehkamp.nl/gam(...)Nj2nDDH-DH-CjCnIox9Squote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beiden en daarom leek mij zo'n Turtle Beach wel geschikt. Die X42 vind ik tot nu toe de aantrekkelijkste, maar is ook wel de duurste.
Jeezzzuuuss, wat een lelijk ding!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of het compatible is met de xbox maar: http://www.wehkamp.nl/gam(...)Nj2nDDH-DH-CjCnIox9S7.1 geluid
Lelijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jeezzzuuuss, wat een lelijk ding!... wel 7.1 geluid.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lelijk?
Serieus één van de mooiste headsets imo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lelijk?
Serieus één van de mooiste headsets imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |