Ik zie een hoop tekst staan, maar je zegt eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mowah, Fok!craft was soort van de officiele server voor Fok!. Nu heb je er natuurlijk twee, die allebei niet echt officieel Fok! zijn. Dus eigenlijk niet per sé een goede naam voor het forum, maar dat domein was nog van de vorige server.
dit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mowah, Fok!craft was soort van de officiele server voor Fok!. Nu heb je er natuurlijk twee, die allebei niet echt officieel Fok! zijn. Dus eigenlijk niet per sé een goede naam voor het forum, maar dat domein was nog van de vorige server.
Er zijn tools dat je de map kan downloaden.quote:
Dat bedoelde ik, je praat in vaagheden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je vergat 'eigenlijk' te onderstrepen. Maar dat maakt de punten allemaal niet minder geldig, hoor. Gewoon goed te begrijpen allemaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, je praat in vaagheden.
Fokcraft is juist ideaal als je vergeet dat er een fokcraft server bestond. We zijn fokkers die (mine)craften.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
McWurth vroeg zich af hoezo het forum Fokcraft heet. Ik leg uit:
1. Fokcraft.nl bestond al van de vorige 'officiele' Fok!-server. Deze server had de naam Fok!Craft. Die naam was op dat moment dus logisch gekozen. Nu zijn er twee servers. (Mogelijk ben je daarmee bekend, die heten MenderV en mFok.)
2. Het forum is voor spelers van beide (huidige) servers.
3. De naam van het domein fokcraft.nl is dus niet ideaal, maar een nieuw domein ervoor betalen is ook zo'n gedoe. Gewoon de bestaande infrastructuur gebruiken dus.
deze man weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fokcraft is juist ideaal als je vergeet dat er een fokcraft server bestond. We zijn fokkers die (mine)craften.
Nu nog een Mario muziekje eronderquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn, die RetroNES pack ziet er wel sweet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* BELASTING maakt ¤500,- over. Nu blij?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg nog vijfhonderd euro van je
Ja, anders kan ik niet in de server komen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Domme opmerking, maar je hebt neem ik aan ook de serverversie geupdate?
Kijk eens welke melding je in de server console krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef BELASTING het volgende:
Hallo dames en heren MC, ik heb een probleempje. Nadat ik MC had geupdated naar 1.2.4 (eigen server) krijg ik telkens een connection reset. Iemand een idee hoe ik dit verhelpen kan?
Groetjesn,
de BELASTING
Wie wat en waar? Voornamelijk het waar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Kijk eens welke melding je in de server console krijgt.
Die "connection reset" krijg je ingame toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wie wat en waar? Voornamelijk het waar.
Nee, ik krijg de connection reset vanuit de server zelf. Zodra die is geweest valt gelijk m'n hele MC uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Die "connection reset" krijg je ingame toch?
Kijk eens in het server venster of in de log file of er een foutmelding staat op het moment dat je "connection reset" in minecraft krijgt. Als je in de log file kijkt zie je ook de tijd er voor staan en kan je het dus makkelijk terug zoeken.
Staat er verder niks bij dan? Krijg je voor die "connection reset" geen andere foutmeldingen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de connection reset vanuit de server zelf. Zodra die is geweest valt gelijk m'n hele MC uit.
Geen enkele, daarom vind ik het vrij vreemd. Al lijkt ie het het op het moment wel weer normaal te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Staat er verder niks bij dan? Krijg je voor die "connection reset" geen andere foutmeldingen?
Oh ik denk dat het een verbindings probleem is dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geen enkele, daarom vind ik het vrij vreemd. Al lijkt ie het het op het moment wel weer normaal te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |