SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:
quote:zaterdag 31 maart 2012 13:37
omg omg omgquote:13:37
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef DuTank het volgende:
Een Surinamer, Nederlander en een Antilliaan zijn in het ziekenhuis om hun hersenen te verkopen. Er wordt aan ze gevraagd hoeveel ze ervoor willen hebben.
Dus die Surinamer: 10.000 euro!
"Maar waarom zoveel?"
Ja ik heb gewoon hbo gedaan mattie, is goeie hersenen.
Vragen ze het aan de Nederlander en die zegt: 100.000 euro!
"Zozo, waarom zoveel dan?"
Jaaja ik ben arts en mijn hersenen zijn zeer sterk ontwikkeld!
Vervolgens vragen ze het aan die Antilliaan en die roept: 1 MILJOEN EURO!
Iedereen valt van ze stoel en vragen waarom zo'n astronomisch bedrag.
Zegt die Antilliaan: ik heb die ding nooit gebruikt swa!
quote:
Nooit aan beginnen inderdaad.quote:
Dit.quote:
Jwz.quote:
Hoelang staat dat daar alquote:
Slechte kutgrappen horen bij deze topicreeks, de oermastodonten kunnen dit allen beämen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
...er is hier sprake van zoveel gefaal dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen
Is wel. Haal alle kutgrappen eruit en deze reeks zit op #25.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Slechte kutgrappen horen bij deze topicreeks, de oermastodonten kunnen dit allen beämen.
Evenals gedisquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Slechte kutgrappen horen bij deze topicreeks, de oermastodonten kunnen dit allen beämen.
Een paar uur.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is wel. Haal alle kutgrappen eruit en deze reeks zit op #25.
Beiden volledig waar ja, dat weet ik als newbie zelfs.quote:
En ikquote:
Dat is vooral als tuxx weer om de hoek komt kijken.quote:
Zo te lezen is jouw terugkomst toch ook een behoorlijke inspiratiebron voor velenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is vooral als tuxx weer om de hoek komt kijken.
Die komt hier nooit meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen konden niks meer op kk afreageren dus was ik erquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo te lezen is jouw terugkomst toch ook een behoorlijke inspiratiebron voor velen
Je vergist je. Dat is gewoon een topic-bromance.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo te lezen is jouw terugkomst toch ook een behoorlijke inspiratiebron voor velen
Maar bij jou doen we het uit liefdequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen konden niks meer op kk afreageren dus was ik er
Ik merk verder niks van die liefde hoor.quote:
Tuurlijk weeeeeeeeel!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik merk verder niks van die liefde hoor.
quote:
Nee, je staat gewoon niet open voor onze liefde, dat is hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Behalve voor die van mr maarja, we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je staat gewoon niet open voor onze liefde, dat is het
Idd! Verzet je niet BDH, laat de liefde binnen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je staat gewoon niet open voor onze liefde, dat is het
Nou Mohmi, geef hem een handjob en dan is hij ook weer tevreden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik liet de liefde binnen en ik kon 3 weken niet zitten. Trap er niet nog een keer in!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd! Verzet je niet BDH, laat de liefde binnen!
Oh gadverdamme, dat klinkt vrij dubieus
Anyway, jij keek Spartacus toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef Kutstudent het volgende:
Semi verkeerde quote, maar deze is ook wel van toepassing.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik liet de liefde binnen en ik kon 3 weken niet zitten. Trap er niet nog een keer in!
Ja, en morgen nieuwe spartacus en GoT2 begint.quote:
GoT kijk ik ook naar uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, en morgen nieuwe spartacus en GoT2 begint.
Ik kom haar vaak tegen in topics, en ze zit 99% van de tijd andere mensen af te zeiken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Onze geheime relatie bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Behalve voor die van mr maarja, we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Zou je denken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd! Verzet je niet BDH, laat de liefde binnen!
Oh gadverdamme, dat klinkt vrij dubieus
quote:
Het is geen relatie als slechts een der partijen het erkent.quote:
Nouja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is geen relatie als slechts een der partijen het erkent.
Wat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
WTF bijde niet M. maar die andere post een tekening van Pikachu, wtf?!Extra bevestiging dat ik niets mis.
Die heb ik gisteren binnengehaald maar ik wil eerst Vengeance afkijken. En dat ga ik vanmiddag doen denk ik. Wel jammer dat ze een andere Spartacus-acteur haddenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
Je hebt Gods of the Arena overgeslagen? Die zijn echt heel goed, het vechtwerk in dat seizoen is echt ongeëvenaard.
Ja, als ik er iets over zeg begin jij over iets andersquote:
Je kan beter eerst gods of the arena doen want er zijn daar een aantal acteurs geïntroduceerd die terugkomen in vengeance.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Die heb ik gisteren binnengehaald maar ik wil eerst Vengeance afkijken. En dat ga ik vanmiddag doen denk ik. Wel jammer dat ze een andere Spartacus-acteur hadden
Da's heul niet waar!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, als ik er iets over zeg begin jij over iets anders
Dat was ook mijn mentale reactie. Aardige gozert, maar wel met een groot aantal losse steekjes.quote:
Ja, daar ben ik al achterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter eerst gods of the arena doen want er zijn daar een aantal acteurs geïntroduceerd die terugkomen in vengeance.
quote:
Bluf. Dat is wel waar, irl wil je het ook al niet erkennenquote:
Snap ikquote:[..]
Dat was ook mijn mentale reactie. Aardige gozert, maar wel met een groot aantal losse steekjes.
Ik zie maar 1 vrouw.quote:
Dat denk jij, stiekem...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bluf. Dat is wel waar, irl wil je het ook al niet erkennen
[..]
Snap ik
Is dit een grap? Dan snap ik 'm nietquote:
Verliezen van 1 vrouw en een vlot pitje.quote:
Je maakt me serieus verdrietig nu.quote:
Dat wezen rechts heeft een vrij mannelijk voorkomen. En het was een mislukte grap, want vrouwen en grappen gaan zelden samen. Wel bij BB natuurlijk met haar döner (of wat was het?) eten en MohMi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dit een grap? Dan snap ik 'm niet
Niet huilen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je maakt me serieus verdrietig nu.
Ik heb nog een leuke foto van hoe Barrie haar doner eetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wezen rechts heeft een vrij mannelijk voorkomen. En het was een mislukte grap, want vrouwen en grappen gaan zelden samen. Wel bij BB natuurlijk met haar döner (of wat was het?) eten en MohMi.
Doe ik niet, maar ik vind het serieus kutquote:
Wat ik en mijn döner?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wezen rechts heeft een vrij mannelijk voorkomen. En het was een mislukte grap, want vrouwen en grappen gaan zelden samen. Wel bij BB natuurlijk met haar döner (of wat was het?) eten en MohMi.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat wezen rechts heeft een vrij mannelijk voorkomen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Verliezen van 1 vrouw en een vlot pitje.
Alleen de buitenkant.quote:
Stuur man.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van hoe Barrie haar doner eet
[..]
Doe ik niet, maar ik vind het serieus kut
Je ziet alleen vlees op de grond liggen.quote:
Ik zet 'm zo in dit topic. En ja, je ziet alleen jouw schoenen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ziet alleen vlees op de grond liggen.
TOCH BIJDEHAND?!!!
Tuxxx rosbief die op de grond hangt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je ziet alleen vlees op de grond liggen.
TOCH BIJDEHAND?!!!
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuxxx rosbief die op de grond hangt?
Godverkutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ranzigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SOGTIJDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, het is wel duidelijk dat ik weer tentamens heb.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:21 schreef bijdehand het volgende:
Mr, om de eerste foto moet ik nog steeds lachen en om de tweede foto moet ik huillachen
Wat stond er ook alweer op de 2e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Weg.quote:
Een opgezette chihuahua in een jasjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer op de 2e?
Ja dat niet alleen, maar ook aan mijn gedrag merk ik het. Zit hier als een dolle hond door het huis te lopen heel de tijd en allemaal nutteloze shit te doen.quote:
Die keek toch vet eng?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een opgezette chihuahua in een jasje
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat niet alleen, maar ook aan mijn gedrag merk ik het. Zit hier als een dolle hond door het huis te lopen heel de tijd en allemaal nutteloze shit te doen.
quote:
Die staat in de spoiler...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die keek toch vet eng?Stuur die foto eens.
OMG ik ben dom.quote:
quote:
Die vrouw ook echt: 'Hebben jullie hier een plee?' Dat zeg je toch niet zo/ En daarna ook helemaal verontwaardigd dat die er niet was.quote:
Die andere: 'ja dat moet van de wet'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die vrouw ook echt: 'Hebben jullie hier een plee?' Dat zeg je toch niet zo/ En daarna ook helemaal verontwaardigd dat die er niet was.
Die vrouw in die vreemde kleren (plaatje van Barrie) vroeg samen met haar groep waar of ze bij de Burger King een 'plee' hadden en toen ontstond er nogal wat gedoe en gezeur.quote:
Plaatje van Barrie?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die vrouw in die vreemde kleren (plaatje van Barrie) vroeg samen met haar groep waar of ze bij de Burger King een 'plee' hadden en toen ontstond er nogal wat gedoe en gezeur.
*bijdehandquote:
Niet zo'n vreemde vergissing hoor, begint allebei met een B.quote:
Dacht al van wtf heb ik gemist.quote:
Nee. Ze snapten het alleen niet. Ze dachten dat ze bij de Burger King je eten kwamen brengen enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dacht al van wtf heb ik gemist.![]()
Kwam er ruzie?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ze snapten het alleen niet. Ze dachten dat ze bij de Burger King je eten kwamen brengen enzo
Was kei grappigquote:
Wtfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, hoe zwaar ben jij ondertussen? Ben wel benieuwd of ik je al voorbij ben.
Komt tegenwoordig geen vet meer bij grapjas. Louter spier, ik sport nu kei veel.quote:
Kan je mij nu aan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt tegenwoordig geen vet meer bij grapjas. Louter spier, ik sport nu kei veel.
Weetniet. Redelijk in evenwicht nu denk ik.quote:
Ik blijf natuurlijk wel baas met m'n vuile truukjes en m'n wraak die vaak maanden later komtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weetniet. Redelijk in evenwicht nu denk ik.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk wel baas met m'n vuile truukjes en m'n wraak die vaak maanden later komt
Dan laat ik jou groen gal kitsenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik duw je gewoon met je gezicht in het prikkeldraad in een bos.
Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan laat ik jou groen gal kitsen![]()
Oh de flashbacks
ditquote:
ja met jou?quote:
Niks leuks. Jij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
goed, nog wat gedaan vandaag?
iets gehoord van je werk?quote:
Gaan jullie vrijdag ook naar puur hollands?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je vergeet de reden waarom het zo nice is; gratisch!!![]()
nicequote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag ook naar puur hollands?_!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan jullie vrijdag ook naar puur hollands?_!
Juist.quote:
dan ruik je watquote:
Neen. Jij? Ga je stappen vanavond?quote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen. Jij? Ga je stappen vanavond?
Nee, ik niet. Mag niet van Allahquote:
Het is vandaag inchgalim-sa-bakrava (nietuitgaansdag).quote:
wtf gastquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is vandaag inchgalim-sa-bakrava (nietuitgaansdag).
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is vandaag inchgalim-sa-bakrava (nietuitgaansdag).
quote:
jij bent stoutquote:
Nee het is beter als ik dat niet weet.quote:
Never.quote:
Fjoewquote:
Ga je niet?quote:
Dat je daar nu pas achter komtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben er net achter gekomen dat ik al maanden word opgelicht.Altijd pinnen ik en zo'n vriendin hetzelfde bedrag en dan bewaar ik het geld. Maar daar haalt ze dan altijd een tientje er vanaf om peuken te halen. Met andere woorden ik ben telkens meer kwijt dan haar.
Nee, we hebben genoeg banken, koelkasten en tv's in huis op het moment.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je weer banken terug jatten enzo?
Geef hem een kusje namens mijquote:
Ja wtf. Gisteren was wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas achter komtwel lullig eigenlijk!
Betaal jij elke keer helft van haar peuken!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wtf. Gisteren was wel de laatste keer.
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we hebben genoeg banken, koelkasten en tv's in huis op het moment.
Is goed.quote:
Nee niet eens. Gisteren bijvoorbeeld. Wij ieder 50 gepint, in de kroeg ik 10 aan haar gegeven. Toen gelijk gegaan en ik haar weer haar 50 terug gegeven (onder het mom van ja niks gekocht dus hier heb je je deel terug.) En nu heb ik zelf nog 40quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Betaal jij elke keer helft van haar peuken!
Ja das wel domquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gisteren bijvoorbeeld. Wij ieder 50 gepint, in de kroeg ik 10 aan haar gegeven. Toen gelijk gegaan en ik haar weer haar 50 terug gegeven (onder het mom van ja niks gekocht dus hier heb je je deel terug.) En nu heb ik zelf nog 40_! Teringdom.
nee kkbreed die kast!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar bdh durf je kk zelf geen kusje te geven?
Sigaretten en dan blijft er nog een paar euro kleingeld over.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja das wel dommaar dat doe je maar 1x! en wat koopt ze van voor 10 euro?
En die houdt ze zelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sigaretten en dan blijft er nog een paar euro kleingeld over.
ooo nu ben ik minder bangquote:
Normaal wel, maar op het moment dat dan het geld op is en we weer willen pinnen komt ze ineens met geld aanzetten waardoor we er toch nog een kunnen pakken. Dus dan vind ik het niet erg.quote:
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het schijnt wel lekker te liggen.
Die heb ik jou ooit verteld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Normaal wel, maar op het moment dat dan het geld op is en we weer willen pinnen komt ze ineens met geld aanzetten waardoor we er toch nog een kunnen pakken. Dus dan vind ik het niet erg.
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Die heeft ze al honderd keer gezegd.quote:
Ik heb die haar serieus een keer verteld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heeft ze al honderd keer gezegd.
Ja ook iets waar ik laatst nog aan moest denken. TM vertelde hier dat als zijn vrienden iets deden ze er een keer om gingen lachen en dat het dan over was. En bij hem bleven ze erover doorgaan. Toen ik precies hetzelfde tegen jou vertelde zei jij iets van ja je trekt je er teveel van aan. En pas toen ik TM's situatie hier las dacht ik goh ergens heeft hij misschien wel gelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die haar serieus een keer verteld.
Ja, na 24 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog wat van S gehoord jungske?
Ja maar na 24 uur was mn interesse een beetje weg. Vanavond ga iig niet datenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar na 24 uur was mn interesse een beetje weg. Vanavond ga iig niet daten
watquote:
Ik heb dan ook de wijsheid in pacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook iets waar ik laatst nog aan moest denken. TM vertelde hier dat als zijn vrienden iets deden ze er een keer om gingen lachen en dat het dan over was. En bij hem bleven ze erover doorgaan. Toen ik precies hetzelfde tegen jou vertelde zei jij iets van ja je trekt je er teveel van aan. En pas toen ik TM's situatie hier las dacht ik goh ergens heeft hij misschien wel gelijk.
Wie had dat gedacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de wijsheid in pacht.
Dit;quote:
Chill. Ben alleen thuis.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, pak die over een uurtje.
Zolang hij en ik maar weten hoe het zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
Jullie proberen het niet eens echt te laten lijken he
Trutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zolang hij en ik maar weten hoe het zit.
KK kennende een lemonpartyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
KK wat voor feestje gaan we vanavond eigenlijk?
Je geeft antwoorden zoals ik ze geefquote:
En dat is?quote:
Wtfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je geeft antwoorden zoals ik ze geef
Google het!quote:
Een in-your-pants-feestje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
KK wat voor feestje gaan we vanavond eigenlijk?
quote:
BA DUM TSSquote:
I merely aim to please.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet eens een in our pants feestje.
Jaquote:
quote:
Voor jou misschien. Bij Barrie schiet ik altijd raak (pun intended).quote:
Iddquote:
Is maar goed dat dit geen geurposts zijn dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Niet meer
Ik begin er spontaan van te ruften
HET JE WERK NOG GEBELT JOGGIE?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Niet meer
Ik begin er spontaan van te ruften
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Godzijdank van niet
Ik word er zelf een beetje onwel van
Moet je zaterdag weer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee *insert succes kid*
Jawel, bodemloze put ftwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
het was anders ook niet goedgekomen
Drinken op een lege maag is ongelooflijk not-done
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh kut, als ik nu een scheet laat komt er gelijk een drol uit, ben weg ff kakke
Nee, toen ik dat pas deed was ik na 3 biertjes al van de kaartquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
het was anders ook niet goedgekomen
Drinken op een lege maag is ongelooflijk not-done
Wildplassen alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, toen ik dat pas deed was ik na 3 biertjes al van de kaart
Hoe weet jij datquote:
O daar achter bij de macquote:
Idd. Beetje fappen en plassen en dan weer verder fietsen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Beetje fappen en plassen en dan weer verder fietsen.
quote:Op zondag 1 april 2012 03:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb over een wijf heen gekotst haha.![]()
Wtf_____!!!!quote:
Shifto werd boos omdat zijn hoofd in een honingpot vastzatquote:
Nee niet echt, beetje kort geslapen en dat is niet zo geweldig voor mijn rug, voel me een bejaarde nu.quote:
Ah wel kut joh.quote:Op zondag 1 april 2012 12:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee niet echt, beetje kort geslapen en dat is niet zo geweldig voor mijn rug, voel me een bejaarde nu.Gij?
Wel stom zeg dat ze je steeds die shotjes gaan voeren die je liever niet wilt.
Was laat thuis en als ik laat thuis kom, slaap ik zelden echt lang.quote:Op zondag 1 april 2012 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah wel kut joh.Heeft het een reden dat je zo kort slaapt steeds?
quote:Op zondag 1 april 2012 03:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb over een wijf heen gekotst haha.![]()
Klinkt als een toffe avondquote:
Dan moet je 's morgen langer blijven liggenquote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was laat thuis en als ik laat thuis kom, slaap ik zelden echt lang.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was laat thuis en als ik laat thuis kom, slaap ik zelden echt lang.
Jij nog wat gedaan?quote:
Tijl Uijlenspiegel en Club Eivissa.quote:
Tijl!quote:
Jazeker. Alleen jammer dat de vergunning van Eivissa nog op naam van de carrousel staat, waardoor ze al om 3:30 dicht moeten.quote:
Oh apart.. Krijgen ze binnenkort wel gewoon een eigen vergunning?quote:Op zondag 1 april 2012 12:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen jammer dat de vergunning van Eivissa nog op naam van de carrousel staat, waardoor ze al om 3:30 dicht moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |