quote:En het woord metal hoor ik bij jou steeds vaker vallen. Laat u indie-rock in de kou staan? Wat een breezer mentaliteit!
Op donderdag 25 juli 2002 19:49 schreef menjo het volgende:
Om de komende breezermetal rage voor te zijn hier alvast het overkoepelende topic erover, dus brand maar los!
quote:zal wel een sponsordeal zijn geweest met bacardi... de bitches
Op donderdag 25 juli 2002 20:04 schreef Kiff het volgende:
Had Type O Negative niet de trent gezet met "Summer Breeze(r)"?
quote:Hoe denk je anders dat ik in aanraking ben gekomen met breezermetal?
Op donderdag 25 juli 2002 19:57 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
En het woord metal hoor ik bij jou steeds vaker vallen. Laat u indie-rock in de kou staan? Wat een breezer mentaliteit!
quote:Het gaat er allemaal in als zoete koek.
Op donderdag 25 juli 2002 20:56 schreef Zander het volgende:
Ik dacht dat Stryper nogal in de Heer was, dan drinken ze toch alleen maar miswijn en geen BreezAhs?
Moet ik me nou mijn rammstein vriendjes zuigend aan een breezer voorstellen? Zuigend aan een breezermeisje lijkt me al realistischer...
quote:dat er überhaupt breezerMETAL is bij breezers denk ik aan electronica niet aan gitaren.
Op donderdag 25 juli 2002 21:14 schreef 2x4 het volgende:
Breezermetal?Moet ik me nou mijn rammstein vriendjes zuigend aan een breezer voorstellen? Zuigend aan een breezermeisje lijkt me al realistischer...
mijn meeltje:
Subject: Respect! Mijn idolen!
Ooit worden wij ook zo metal! mark my words
krijg dit mailtje dus terug:
Subject: respect INDEED
Heeeeeeeeej
lach er maar weer om, maar zo metal was ik ALLANG! De lp waarvan je de hoes heb gestuurd, DIE HEB IK NAMELIJK AL MEER DAN TIEN JAAR IN HUIS!!!! Echt!
STryper rockt!! Het was een van de eerste reliemetalbands die de klassieker ´To hell with the devil´ hebben gemaakt.
misschien ben ik wel heel oldskool =)
ik zit echt in een foute band zucht
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 22:26 schreef -Ma3stro- het volgende:
lach er maar weer om, maar zo metal was ik ALLANG! De lp waarvan je de hoes heb gestuurd, DIE HEB IK NAMELIJK AL MEER DAN TIEN JAAR IN HUIS!!!! Echt!STryper rockt!! Het was een van de eerste reliemetalbands die de klassieker ´To hell with the devil´ hebben gemaakt.
Juist door de cd Against The Law van Stryper kwamen we op de naam breezermetal.
ik begrijp het niet helemaal.
maarjah op Parkpop zag je ze ook lopen bij Kane en Di-rect, daarna gingen ze allemaal al naar huis, werd een stuk rustiger toen
quote:Het is een gevoel he. Diep van binnen. Dat heb je of heb je niet. Woorden schieten hier te kort.
Op donderdag 25 juli 2002 23:10 schreef MetalMaupio het volgende:
is er iemand die mij kan uitleggen wanneer je breezer-metal bent?ik begrijp het niet helemaal.
Maareh... breezermetal??? Ik kan wil me er even niks bij voorstellen
quote:Het is afgelopen zaterdag uitgevonden, dat gaat niet zo snel hoor.
Op vrijdag 26 juli 2002 01:34 schreef marsterretje het volgende:
Is er al een mailinglist?Wat is de dresscode?
Zijn er al TMF-verzamelcd's van?
quote:een BreezerMetal Top 666 zit er zeker ook nie in?
Op vrijdag 26 juli 2002 01:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is afgelopen zaterdag uitgevonden, dat gaat niet zo snel hoor.
quote:We moeten eerst een echte originele breezerband oprichten.
Op vrijdag 26 juli 2002 01:53 schreef Downer het volgende:[..]
een BreezerMetal Top 666 zit er zeker ook nie in?
"The Green Lemons" of zoiets.
Doe je mee?
quote:Ik ken wel van die wijven die zeggen van "Ja, maar ik luister ook Linkin Park hoor!". Dus er zit een kern van waarheid in
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef Fieldy het volgende:
Sum 41
Flaw
Papa Roach
Linking Park
P.O.D.Misschien een paar te onrechte genoemd.
quote:HAHAHA Nice one
Rammstein is nog onzeker over de toekomst van Breezermetal:
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef Fieldy het volgende:Flaw
Misschien een paar te onrechte genoemd.
quote:Dat is echt een rare opmerking hoor.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
even serieus... volgens mij kan er zoiets als breezermetal niet bestaan simple weg omdat mensen die dat zuipen niet naar metal luisteren. Hoogstens naar zeer commerciele Linkin Park... Maar die kinderen komen zich nog tegen...
Je muzieksmaak heeft weinig te maken met wat je drinkt.
quote:Mee eens, ik ken zat boeren die alleen al op een pak melk beginnen te moshen.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:43 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat is echt een rare opmerking hoor.
quote:Ja, want Sum is geen metal.
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef Fieldy het volgende:Misschien een paar te onrechte genoemd.
quote:Juist niet, die "fase" is al voorbij, het is ALLANG niet cool meer om naar KoRn te luisteren, die zijn al tijden uit man.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:39 schreef ColdMuD het volgende:[..]
Deze dus, misschien past Korn wat beter in je lijstje..
quote:Sum klopt iig niet, want dat is poppunk ofzo, heeft niets met metal te maken, dus kan ook geen breezermetal zijn
Op donderdag 25 juli 2002 23:06 schreef Fieldy het volgende:
Sum 41
Flaw
Papa Roach
Linking Park
P.O.D.
Op zich kun je naar een willekeurige "altomeisje" cu2 gaan, als je daar ergens een pentagram ziet en ergens de woorden fuck iets ofzo, dan heb je meestal een breezermetalslet te pakken, en als je dan even bij "favo muziekoltjuHhZz" heb je dr weer wat breezermetalbands bij.
quote:Tuurlijk, Into Temptation, van Universal. Incl gratis gelimiteerd zwart Breezer glas voor de eerste 100000 kopers.
Zijn er al TMF-verzamelcd's van?
quote:dit klopt wel degelijk als je het met een flinke dosis generalisatie overgiet. MMM jummie
Op vrijdag 26 juli 2002 02:43 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat is echt een rare opmerking hoor.
Verbreezering is dus ook een zalig begrip
quote:Precies, plastic bekertjes met fluoriscerende kleurtjes erin!
Op vrijdag 26 juli 2002 15:23 schreef Xhorder het volgende:
Breezermetal: Dynamo schenkt voortaan alleen maar Breezer van de tap
quote:Als het maar niet van die alcohol-arme EvenementenBreezAh is...
Op vrijdag 26 juli 2002 15:23 schreef Xhorder het volgende:
Breezermetal: Dynamo schenkt voortaan alleen maar Breezer van de tap
quote:Dat heet gewoon ranja.
Op vrijdag 26 juli 2002 16:50 schreef Zander het volgende:[..]
Als het maar niet van die alcohol-arme EvenementenBreezAh is...
quote:Sorry, inderdaad.
Op vrijdag 26 juli 2002 10:55 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, want Sum is geen metal.
quote:Nah, popi zijn ze niet meer, maar ze hadden 2 cd's eerder gewoon moeten stoppen, nu maken ze zichzelf alleen belachelijk.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:39 schreef ColdMuD het volgende:[..]
Deze dus, misschien past Korn wat beter in je lijstje..
quote:LOL
Op vrijdag 26 juli 2002 02:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hier de Master of Breezers, Fade to Breezer, wherever i may Breeze...
quote:N3ehE3, het is f4v0 muz13k0lTjuHzZ: muz13k0lTjuHzZ 0r4ng3! Oke "The Oranges". Nou dinges, ik zag laatst zo'n clip. Met meiden van ? 16 jaar. Maar dan WOW EEEEECHHHTE msn breezersletjes, met zo'n HELE BLIJE clip barbieshit blaat oe i love him so ofzo. Fuck ik kom niet op die naam, maar het is echt niet normaal.
"favo muziekoltjuHhZz
OF net als die nieuwe van A-Teens, wat een msn sletjes haha. Ik lag echt dubbel bij het zien van die clip.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-07-2002 18:45]
quote:dat ligt niet alleen aan de gitaren...
Op vrijdag 26 juli 2002 18:36 schreef Diverse_Reality het volgende:
Die Ibanez gitaren van Korn blijven toch ergklinken.
quote:Sterker nog, er komt vervorming bij kijken. Dus het ligt voor het grootste deel bij of het pedaal of de versterker.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:40 schreef LenL het volgende:[..]
dat ligt niet alleen aan de gitaren...
quote:of: nothin else breezes, breezer in the jar (ook al is het een cover), low man's breezer, the breezer remains etc etc
Op vrijdag 26 juli 2002 18:39 schreef Yokozuna het volgende:[..]
LOL
quote:en bij dee mic plaatsing, productie en mixage.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:41 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Sterker nog, er komt vervorming bij kijken. Dus het ligt voor het grootste deel bij of het pedaal of de versterker.
quote:Dat was mij bekend.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:40 schreef LenL het volgende:dat ligt niet alleen aan de gitaren...
quote:Waarom zeg je dan eits anders?
Op vrijdag 26 juli 2002 18:44 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Dat was mij bekend.
quote:Lenl, volgens mij ligt het grootste deel van het geluid aan de versterker/het pedaal en de instellingen daarop.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:47 schreef LenL het volgende:[..]
Waarom zeg je dan eits anders?
quote:ja, maar niet alleen
Op vrijdag 26 juli 2002 18:50 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Lenl, volgens mij ligt het grootste deel van het geluid aan de versterker/het pedaal en de instellingen daarop.
quote:Waar is de tijd van Shandy?
Op vrijdag 26 juli 2002 17:00 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat heet gewoon ranja.
quote:He getver, dat is van die ranzige half naar bier smakende cassis.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:55 schreef Anthraxx het volgende:Waar is de tijd van Shandy?
quote:Mjah
Op vrijdag 26 juli 2002 18:57 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
He getver, dat is van die ranzige half naar bier smakende cassis.
Ze hadden me 13 jaar geleden wel even mogen informeren dat je daar een kater van kreeg
quote:Tuurlijk niet alleen, maar het is niet waar dat de gitaar zelf het grootste deel van het geluid kan veranderen.
Op vrijdag 26 juli 2002 18:52 schreef LenL het volgende:[..]
ja, maar niet alleen
zucht, ik ben te lui om hierover te praten, we weten allebei welw at het is.
quote:Arme nietz
Op vrijdag 26 juli 2002 19:01 schreef nietzman het volgende:
MjahZe hadden me 13 jaar geleden wel even mogen informeren dat je daar een kater van kreeg
quote:Ik kon de volgende dag niet mee touwtjespringen op het schoolplein.....
Op vrijdag 26 juli 2002 19:08 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Arme nietz
.
Heb je toen ook wat bezeerd?
Maar gelukkig maakte ik op dezelfde dag kennis met geribbeld patat.... dat maakte toch een heleboel goed
quote:Damn, dat zuigt. Ik ken het gevoel
Op vrijdag 26 juli 2002 19:10 schreef nietzman het volgende:
Ik kon de volgende dag niet mee touwtjespringen op het schoolplein.....
quote:Wij aten vroeger nooit patat, dus dat belangrijke stukje van de jeugd heb ik moeten missen. Gelukkig kan ik het nu dubbel en dwars inhalen
Maar gelukkig maakte ik op dezelfde dag kennis met geribbeld patat.... dat maakte toch een heleboel goed
quote:Zuigt zwaar... vooral als je het dan al zo moeilijk hebt als totale shandy-outcast.... ik luisterde namelijk nooit naar 'Hitsmash '89'
Op vrijdag 26 juli 2002 19:12 schreef Diverse_Reality het volgende:
Damn, dat zuigt. Ik ken het gevoel
Moeilijke tijd... zeer moeilijk....
quote:Hmz... patat was vroeger veel gezelliger als nu hoor.... de snackbars waren niet zo hip, en ze verkochten er geen shandy. you do the math...
Wij aten vroeger nooit patat, dus dat belangrijke stukje van de jeugd heb ik moeten missen. Gelukkig kan ik het nu dubbel en dwars inhalen.
quote:Idd, op de driewieler als hoge uitzondering een keer in de maand patat te halen is lang zo speciaal ook niet meer.
Op vrijdag 26 juli 2002 19:17 schreef nietzman het volgende:
Hmz... patat was vroeger veel gezelliger als nu hoor.... de snackbars waren niet zo hip, en ze verkochten er geen shandy. you do the math...
quote:Tja.... maar die shandy was niet altijd beschikbaar....
Op vrijdag 26 juli 2002 19:20 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Idd, op de driewieler als hoge uitzondering een keer in de maand patat te halen is lang zo speciaal ook niet meer.
Shandy, dat stond garant voor een gezellige tijd.
Dan maakten we altijd een Spoetnik!
Flinke scheut koffiemelk in een glas, schep suiker toevoegen en doorroeren en dan 7-up toevoegen.
Pas op! Niet volschenken. De schuim die altijd ontstaat tijdens het inschenken van koolzuurhoudende drank wordt nu namelijk omgezet in een stevige schuimkraag die niet inzakt. Uiteraard drinken met een rietje.
quote:He getsie, dat je me daar nou aan herinnerd. Die moest ik altijd verplicht drinken bij mijn tante, elke zondag gingen we daar op visite.
Op vrijdag 26 juli 2002 19:23 schreef nietzman het volgende:Dan maakten we altijd een Spoetnik!
quote:Ieuw. Ik kreeg altijd kaakjes... moestik verplicht opeten en vooral niet laten merken dat ik ze helemaal niet zo smaakvol vond. Ik heb nu nog een trauma voor Spritsen.
Op vrijdag 26 juli 2002 19:26 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
He getsie, dat je me daar nou aan herinnerd. Die moest ik altijd verplicht drinken bij mijn tante, elke zondag gingen we daar op visite.
Ken je trouwens Snor nog? Dat was een frisdrank voor kinderen met een soort bierkraag. Was eigenlijk de Father of all Shandy's en Breezers... Volgens mij is het maar één jaar verkocht... Het was te vroeg voor 'Snor'... zijn tijd was nog niet gekomen... ik heb nog wel een stapel DonaldDuck reclame-paginas met snor waar ik met weemoed aan terugdenk als ik weer eens een Breezermetalnummertje hoor....
quote:SnorMetal
Op vrijdag 26 juli 2002 19:30 schreef Seborik het volgende:
Ok en nu weer over muziek.
* dr_diablos luisterde het al in 1988
The Breezah underground & Kelly
quote:Ik dacht al, wtf loop ik achter ofzo?
Op vrijdag 26 juli 2002 19:30 schreef Seborik het volgende:
quote:en voor wie het allemaal te zoet is natuurlijk de SmirnoffIceMetal
Op zaterdag 27 juli 2002 17:56 schreef -Ma3stro- het volgende:
straks krijgen we nog sub breezermetal genreslime metal, watermelon metal
nutteloos topic is dit zeg
Als we zo gaan beginnen dan is elke band die een cd verkoopt wel een breezerband want er is altijd wel een breezer figuur die er naar luistert.
Dus een paar van mij:
KoRn
Deftones
Taproot
Agresión
Lekker boeie wat het is, net of het belangrijk is. Erg volwassen zeg...
quote:en voor wie et niet zoet genoeg is.. een geheel nieuwe extreem sick ass zoete passoadiablometal genre
Op zaterdag 27 juli 2002 17:58 schreef MuadDib het volgende:[..]
en voor wie het allemaal te zoet is natuurlijk de SmirnoffIceMetal
quote:Korn al voor 1994, dus die telt zowiezo niet mee.
Op zaterdag 27 juli 2002 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
korn en deftones, opereerde die bands al niet voor de Breezervolutie?
-Ibanez (geldt alleen voor de 7-string. Liefst RG of S series)
-Minstens twee draaitafels (Stanton of Technics... anders ben je geen BrEeZaH-metal-DJ)
-Extra lange Straps (moet minstens de gitaar tot de enkels kunnen brengen... hoe hoger de hernia-potentie, hoe beter.
-1, 2, 3, 4 effect processors achterelkaar (voor de image) met het liefst nog zoveel mogelijk stompboxjes erachteraan.
quote:* nietzman is van mening dat 'KoRn' met hun 'Freak on a leash' meuk de aanstichters van het hele Breezermetal-gebeuren is...
quote:Dat is meer AbsinthMetal.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zo lang ze Tool er maar buiten laten..
quote:DAT zou er nog eens bij moeten komen... de eerste breezer/tool combinatie zorgt bij mij voor een spontane uiting van agresieve handelingen tegen alles wat ook maar op een breezerhork LIJKT!
Op zaterdag 27 juli 2002 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zo lang ze Tool er maar buiten laten..
quote:'heey et is natuurlijk weer leuk dat korn geheel de grond in getrapt wordt, waar ik het overigens niet mee eens bent.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:04 schreef nietzman het volgende:[..]
* nietzman is van mening dat 'KoRn' met hun 'Freak on a leash' meuk de aanstichters van het hele Breezermetal-gebeuren is...
daarentegen is bijv. pappa roach de echte boosdoener met hun commerciele K*T rock/metal,
ik ben blij dat deze metalbullshit rage weer over is, en niet meer platgegooit wordt met van die vooroordelen van jij luister korn (of andere iets te commercieel geworden metal rock band) dus je bent zo'n breezer geval, laat mensen gewoon hun eigen muziek luisteren en reken ze daar niet op af. en al die commerciele hija daar kunnen de echte fans ook nix aan doen. allemaal de schuld van de platenmaatschappijen die het genre(en daarbij een hoop bands) verneuken
ik heb gezegt
odinio genie from hell
quote:Mjah
Op zaterdag 27 juli 2002 23:36 schreef MuadDib het volgende:
Grappig hoe dit topic plotseling een serieus karakter begint te krijgen.
Mag ik er vanavond even samen met jou over wakkerliggen?
quote:ja vind je het heel gek???
Op zaterdag 27 juli 2002 23:36 schreef MuadDib het volgende:
Grappig hoe dit topic plotseling een serieus karakter begint te krijgen.
odinio the genie from hell
quote:zeg hee , hou je Agresión en Deftones dr even buiten
Op zaterdag 27 juli 2002 18:25 schreef Komakie het volgende:nutteloos topic is dit zeg
Als we zo gaan beginnen dan is elke band die een cd verkoopt wel een breezerband want er is altijd wel een breezer figuur die er naar luistert.
Dus een paar van mij:
KoRn
Deftones
Taproot
AgresiónLekker boeie wat het is, net of het belangrijk is. Erg volwassen zeg...
quote:Kom kom arrogant aapje, we noemen nietz geen breezah boy. Hij heeft tenslotte orginele Snor posters.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:34 schreef odinio het volgende:dus je bent zo'n breezer geval, laat mensen gewoon hun eigen muziek luisteren en reken ze daar niet op af. en al die commerciele hija daar kunnen de echte fans ook nix aan doen. allemaal de schuld van de platenmaatschappijen die het genre(en daarbij een hoop bands) verneuken
ik heb gezegt
odinio genie from hell
Ugh, i have spoken.
quote:goh, en waarin?
Op zondag 28 juli 2002 13:18 schreef Zander het volgende:
Ik krijg dorst van dit topic...
quote:Ik heb maar een lekker glaasje melk gepakt...
Op zondag 28 juli 2002 13:19 schreef LoekB het volgende:
goh, en waarin?
Ondertussen geniet ik van de wonderschone klanken van Fred Dorst en zijn band Limp Breezah.
quote:
Op zondag 28 juli 2002 13:23 schreef Zander het volgende:[..]
Ik heb maar een lekker glaasje melk gepakt...
Ondertussen geniet ik van de wonderschone klanken van Fred Dorst en zijn band Limp Breezah.
quote:Je hoeft geloof ik ook niet eens echt metal te zijn, om in de catagorie breezermetal te vallen
Op zondag 28 juli 2002 13:25 schreef LoekB het volgende:
(is nie eens metal, dacht ik...)
quote:Das waar ja, maar de meeste bands die genoemd worden noemen zich wel zo, en Sum 41 noemen zichzelf meer punk...
Op zondag 28 juli 2002 13:28 schreef Tijn het volgende:[..]
Je hoeft geloof ik ook niet eens echt metal te zijn, om in de catagorie breezermetal te vallen
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-07-2002 13:31]
quote:Ach, ik vond hun metal parodie op het einde van die ene clip van ze wel erg goed gedaan. Het hele liedje is ruk, maar de metal parodie rules!
Op zondag 28 juli 2002 13:25 schreef LoekB het volgende:
Trouwens, met SUM 41 is niks mis!(is nie eens metal, dacht ik...)
quote:Dat hele nummer staat ook op hun CD
Op zondag 28 juli 2002 13:31 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ach, ik vond hun metal parodie op het einde van die ene clip van ze wel erg goed gedaan. Het hele liedje is ruk, maar de metal parodie rules!
Ron Jeremy en J. Davis van Korn drinken er samen een Breezahtje op...
Het gerucht gaat dat Ozzy ooit de dop van een flesje met zijn tanden afbeet...
Kinderen zijn er ook dol op...
Fred zei net dat 'ie veel inspiratie opdeed van The Beatles
Haar Cu2-adres weet ik niet, maar ringtones zijn te downloaden op http://www.avril-lavigne.com/
quote:Hiervoor was ook een stuk over Linkin Park... ze hebben dit topic gewoon gelezen en deden nieuwe inspiratie op voor een programma...
Op zondag 28 juli 2002 13:45 schreef Tijn het volgende:
Idd, een special over Limp Breezah op MTV
quote:
Op zondag 28 juli 2002 13:48 schreef Trainspotter het volgende:
[afbeelding]
Wat reageer ik trouwens veel in dit topic, terwijl ik niet eens echt van metal houdt (Metallica,SOAD,Within Temptation en POD uitgezonderd dan )
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-07-2002 13:55]
quote:"This program is brought to you by Bacardi"
Op zondag 28 juli 2002 13:51 schreef LoekB het volgende:
Hiervoor was ook een stuk over Linkin Park... ze hebben dit topic gewoon gelezen en deden nieuwe inspiratie op voor een programma...
quote:
Op zondag 28 juli 2002 13:52 schreef Zander het volgende:[..]
"This program is brought to you by Bacardi"
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-07-2002 13:57]
quote:Yah, Fred Dorst promoot z'n 'Put Your Breezer Where Your Mouth Is' tour.
Op zondag 28 juli 2002 13:33 schreef LoekB het volgende:
D'r is trouwens een breezah-metal special ofzo op MTV nu...
quote:
En het eerste echte Breezermetalzangeresje is inmiddels opgestaan. Haar naam is Avril Lavigne en komt tegenwoordig vaak langs op het hart van de Breezermetal, The Box. Haar eerste hit is getiteld 'Complicated', want dat is het leven natuurlijk wel nu de AH niet meer zo vaak Breezer in de Bonus heeft.Haar Cu2-adres weet ik niet, maar ringtones zijn te downloaden op http://www.avril-lavigne.com/
Die foto's op die site zijn ook te gek trouwens!
The comeback of grunge?
quote:Het schijnt dat Grunge ook eens muziek was
Op zondag 28 juli 2002 14:02 schreef Diverse_Reality het volgende:
quote:Jah, zo'n gerucht heb ik ook wel eens gehoord ja...
Op zondag 28 juli 2002 14:07 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Het schijnt dat Grunge ook eens muziek was
![]()
quote:Ze Is WeL vEt sAtAnIsTiScH hOoR, kIjK mAaR, aLlEmAaL pEnTgRaMmEn Op HaAr SaAiT!!!
En het eerste echte Breezermetalzangeresje is inmiddels opgestaan. Haar naam is Avril Lavigne en komt tegenwoordig vaak langs op het hart van de Breezermetal, The Box. Haar eerste hit is getiteld 'Complicated', want dat is het leven natuurlijk wel nu de AH niet meer zo vaak Breezer in de Bonus heeft.Haar Cu2-adres weet ik niet, maar ringtones zijn te downloaden op http://www.avril-lavigne.com/
Wacht maar tot de bezorgde ouders van amerikaanse kinders dat horen!
\m/
quote:Dat nummer ging over root-beer...
Op zondag 28 juli 2002 15:05 schreef i_defy het volgende:
Als begin van de breezermetal wil ik graag Sepultura nomineren, met het nummer ROOTS BLOODY ROOTS....
quote:Hey hallo vergeet Taproot ook ff niet
Op zaterdag 27 juli 2002 23:56 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
zeg hee , hou je Agresión en Deftones dr even buiten
(en KoRn ook eigenlijk
)
Ik bedoel alleen ff te zeggen dat dit een nutteloos topic is
quote:HAHAHAHAHA
Op zondag 28 juli 2002 16:08 schreef Xhorder het volgende:[..]
Dat nummer ging over root-beer...
quote:Hey als dit metal is (wat voor metal dan ook) dan ben ik een sjaak.
btw wel knap meisje....
quote:Als je van hamsters houdt...
Op zondag 28 juli 2002 18:20 schreef Komakie het volgende:[..]
Hey als dit metal is (wat voor metal dan ook) dan ben ik een sjaak.
dit is helemaal geen metal maar gewoon iets van Grunge of post-grunge ofzo.
Hou het wel ff bij het topic aub.btw wel knap meisje....Spor
Uiteraard blijven de leden van Metalicca trendsetters van deze mode.
quote:Echte breezah "diehards" schrijven het niet zo
Op zondag 28 juli 2002 14:45 schreef Elegy het volgende:[..]
Ze Is WeL vEt sAtAnIsTiScH hOoR, kIjK mAaR, aLlEmAaL pEnTgRaMmEn Op HaAr SaAiT!!!
Wacht maar tot de bezorgde ouders van amerikaanse kinders dat horen!
z3 1s w3L v37 s4t4n1s71sch h0Oor, k1Jk m44r, al13m44l!"
quote:Is dat niet meer iets voor het mannelijke deel van de BrEeZaH-prutsers
Op zondag 28 juli 2002 21:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Echte breezah "diehards" schrijven het niet zo
Maar:
z3 1s w3L v37 s4t4n1s71sch h0Oor, k1Jk m44r, al13m44l!"
quote:Ze is nu op MTV....
Hou het wel ff bij het topic aub.btw wel knap meisje....
quote:zie de relatie met Mudhoney of the melvins niet... zelfs niet met Pearl Jam of Nirvana.. en over Post grunge als Silverchair en Bush nog maar te zwijgen... nee, dit is gewoon pure pop.... en nu weer verder!!!
Hou het wel ff bij het topic aub.btw wel knap meisje....
Welcome Home [BreZahium]
quote:ok dat nummer dat nu uit is heeft idd vrij weinig post grunge maar dat nummer waarmee haar website opend toch wel een beetje.
Op maandag 29 juli 2002 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
zie de relatie met Mudhoney of the melvins niet... zelfs niet met Pearl Jam of Nirvana.. en over Post grunge als Silverchair en Bush nog maar te zwijgen... nee, dit is gewoon pure pop.... en nu weer verder!!!
Welcome Home [BreZahium]
btw ik zie de relatie tussen de bands die jij noemt (onderling) ook niet zo dus niet zeuren.
Ik kan tig bands noemen die onder hetzelfde genre vallen maar niets van elkaar hebben.
1 ding is zeker. Ze zit meer in de buurt bij grunge dan Metal want metal is het toch helemaal niet.
quote:Ik hou blijkbaar van hamsters. ik vind haar liev...
Op zondag 28 juli 2002 18:21 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Als je van hamsters houdt...
quote:en bands als Stryper en Motley Crue al helemaal
quote:therez Latin spirit in everyone
Op vrijdag 26 juli 2002 02:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
even serieus... volgens mij kan er zoiets als breezermetal niet bestaan simple weg omdat mensen die dat zuipen niet naar metal luisteren. Hoogstens naar zeer commerciele Linkin Park... Maar die kinderen komen zich nog tegen...
quote:Chris Jericho is cool
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:07 schreef Seborik het volgende:[..]
Fozzy is cool.
neem als voorbeeld KoRn
Fantastische band , tot ze commercieel gingen.
Toen kwamen de breezertjes dus...
Want neem nou aan dat de gem. persoon toen van KoRn Freak on a Leash uitkwam , nog geneens wist dat ze al 2 albums hadden voor Follow the Leader...
Andere mooie voorbeelden van Bands die 'ineens' iedereen leuk begon te vinden:
Metallica , Offspring , Nirvana , Pearl Jam e.d.
Die mietjes in die strakke leggings met veel te veel haarlak op d'r kop zijn gewoon triest (naar mijn mening) heb ook geen hol met Breezers te maken .. denk dat de gem. hardrocker/metalfreak toch echt niet voor een Breezer gaat
quote:gaan we weer.....
Op vrijdag 09 augustus 2002 05:45 schreef Rollufie het volgende:neem als voorbeeld KoRn
Fantastische band , tot ze commercieel gingen.
Toen kwamen de breezertjes dus...
Want neem nou aan dat de gem. persoon toen van KoRn Freak on a Leash uitkwam , nog geneens wist dat ze al 2 albums hadden voor Follow the Leader...Andere mooie voorbeelden van Bands die 'ineens' iedereen leuk begon te vinden:
Metallica , Offspring , Nirvana , Pearl Jam e.d.
welke bands zijn dus commercieel? iedere band met een single, een album, die concerten speelt etc etc... en waarom zouden ze het niet doen? het is hun broodwinning, z moeten ergens van leven
als die single van korn niet was doorgebroken waren ze zeker niet commercieel? wat kunnen zij er aan doen dat ze ineens succes hadden bij een groter publiek als het nummer niet zo groot was geworden zou je het wel leuk gevonden hebben ..... ?
ga nou es gewoon lekker luisteren naar wat je leuk vind en niks aantrekken van wat anderen er van vinden
Iedere ban waar je cd's fzow van kunt kopen, is eigenlijk commercieel.
quote:Zal best maar het is gewoon onzin.
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:18 schreef Solomon het volgende:
ik denk dat de meeste mensen hier die het woord commercieel gebruiken, het eerder over bands hebben die alles doen om maar zo veel mogelijk geld te verdienen, en het dus meer voor het geld doen.Iedere ban waar je cd's fzow van kunt kopen, is eigenlijk commercieel.
ik vind het een beetje zielig dat mensen erover lopen te zeuren. Ze zeggen dat mensen die naar die muziek luisteren het alleen maar doen om stoer te zijn terwijl ze zelf zeggen dat ze er daarom niet naar luisteren. De muziek kan dus nog zo goed zijn maar ze luisteren er niet naar want het is commercieel.
Dat is gewoon onzin want dan wil je net zo stoer, populair zijn als alle anderen.
quote:
Mee eens, ik ken zat boeren die alleen al op een pak melk beginnen te moshen.
quote:Klopt
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:55 schreef -Ma3stro- het volgende:
"wat is commercieel" discussie negenhonderddrieendertig
Waarom blijft iedereen dat woord dan ook gebruiken?
Nou, doe mij maar een sappie!
Echt waar! Helaas heb ik geen foto als bewijslast, maar ik geef wel even een omschrijving:
Wat is uw aller oordeel? Hebben we een trendsetster te pakken?
MetalHeads Unite
quote:dat is echt de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen, dat 'weet je' gedeelte....
Op zaterdag 17 augustus 2002 01:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb er één gezien! Een echte BrEeZaH-Metal-chick![..]
Het door dit creatuur gebezigde stopwoord was 'weet je?'. En niet zo maar een stopwoord, nee, dit stopwoord valt je al binnen 3 minuten op, en na 5 minuten irriteert het je. Weet je. Ik doe dit ook maar om jullie ff te waarschuwen weet je. Niet dat ik het leuk vind om te doen of zo, weet je. Maar ja, weet je, je moet toch wat zo laat weet je. Weet je, ik heb de laatste CD van Slipknot does gewoon echt niet, weet je. Mara nu weet je in ieder geval waar je op moet letten weet je. Wat is uw aller oordeel? Hebben we een trendsetster te pakken?
quote:Precies, dat is cola al! Lang leve de cola!
Op zaterdag 17 augustus 2002 01:12 schreef MetalMaupio het volgende:
ik denk dat we deze trend met alle metalheads moeten onderdrukken, t kan toch niet zo zijn als ik volgend jaar over graspop ofzo loop dat daar de populairste drank breezer is?
quote:Dat is een meeloopster van de breezermetal subcultuur.
Wat is uw aller oordeel? Hebben we een trendsetster te pakken?
quote:You're gonna die, boy!
Op donderdag 25 juli 2002 19:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dan wil ik Stryper nomineren. En Mötley Crue.
quote:Hij had op z'n minst nat kunnen worden.
Op zaterdag 17 augustus 2002 10:55 schreef Witchfynder het volgende:[..]
You're gonna die, boy!
Op het station ook nog zo'n metalbreezerbabe gezien.
quote:Oei, een truebreezermetalfan op die foto.
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:58 schreef Rock-n-Roy het volgende:
Ik ben hier net nieuw maar ik wilde toch even melden dat dit topic op meerdere plaatsen speelt...
En welkom.
quote:Ja, wij ook al, een hele kudde
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:34 schreef Seborik het volgende:Hij had op z'n minst nat kunnen worden.
(maar hij drinkt toch niet van die troep)
[Dit bericht is gewijzigd door Rock-n-Roy op 18-08-2002 03:40]
quote:Bleek dat niet later een IceTeaBabe te zijn?
Op zaterdag 17 augustus 2002 22:34 schreef Seborik het volgende:
quote:Ik durfde het niet te vragen.
Op zondag 18 augustus 2002 10:28 schreef MuadDib het volgende:[..]
Bleek dat niet later een IceTeaBabe te zijn?
Volgende meeting wordt een "Metalbreezerbabe-spot"-meeting.
quote:Dan zullen we ons naast de FRS moeten stationeren
Op zondag 18 augustus 2002 10:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik durfde het niet te vragen.
Volgende meeting wordt een "Metalbreezerbabe-spot"-meeting.
quote:Idd, die had w/s geen geld meer voor breezers ofzo..
Op zondag 18 augustus 2002 10:28 schreef MuadDib het volgende:[..]
Bleek dat niet later een IceTeaBabe te zijn?
Het Breezermetalchick gedoe is alweer een beetje uitgekoud.
Teveel van de zogenaamde "echte" metalheads die hier rondlopen bemoeien zich ermee.
Ik stap maar ergens anders op over
btw dat was wel een hele extreme breezermetalchick die hierboven wordt weergegeven.
Zo erg ben ik er nog nooit 1 tegen gekomen.
quote:Dat is goed mogelijk, de breezermetalchicks zijn zich nog maar sinds kort aan het verspreiden.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:09 schreef Komakie het volgende:
btw dat was wel een hele extreme breezermetalchick die hierboven wordt weergegeven.
quote:kijk mensen zo hoort het...
Op donderdag 29 augustus 2002 16:09 schreef Komakie het volgende:Het Breezermetalchick gedoe is alweer een beetje uitgekoud.
Teveel van de zogenaamde "echte" metalheads die hier rondlopen bemoeien zich ermee.Ik stap maar ergens anders op over
![]()
Metal is voor de fans niet voor meelopertjes
quote:Voorbeeld van zo'n puber die veel behoefte heeft om op te vallen. Gewaagd zeg, stoer hoor!! (bleh) Net zoals het stoere woordje "Weetje", echt stoer als je dat zegt man!.....................
De schoenen waren a-la doc-martens stijl, met gekleurde veters.
quote:Hehe, altijd een post waar er iemand een ff flink tegen de stroom in gaat relativeren. RESPECT!!! Degene die dit post zal wel geen metalbreezerslet zijn, want ik vind meeloper een noodzakelijk kenmerk voor breezermetalslet
Teveel van de zogenaamde "echte" metalheads die hier rondlopen bemoeien zich ermee.
quote:Zolang bands er IETS op verdienen vind ik het niet erg
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 02-09-2002 17:49]
quote:aan de ene kant ook niet, is er weer geld om nog meer goede muziek te maken maar als ik op een concert kom dan zie ik liever niet jongetjes en meisjes die naar de top40 luisteren tussen het publiek, maar zie ik liever de echte fans.
Op maandag 02 september 2002 17:43 schreef Yokozuna het volgende:
Zolang bands er IETS op verdienen vind ik het niet ergMaarja.
quote:Okee, een beetje van Fred Durst gejat, ik geef het eerlijk toe. Maar toch wel een pakkend deuntje, dacht ik zo...
Fuck you bitch, fuck you motherfucking cocksucker
fuck you all fuckin' fuckers, fuck you and fuck you again
quote:Ach, als er een paar in de pit klem zitten is het meestal wel lachen
Op maandag 02 september 2002 20:23 schreef MetalMaupio het volgende:maar als ik op een concert kom dan zie ik liever niet jongetjes en meisjes die naar de top40 luisteren tussen het publiek
quote:Je valt in herhaling
Op maandag 02 september 2002 20:25 schreef Zander het volgende:
Hee mensen, ik heb een nieuw nu-metal nummer geschreven, wat vinden jullie van de tekst:
[..]Okee, een beetje van Fred Durst gejat, ik geef het eerlijk toe. Maar toch wel een pakkend deuntje, dacht ik zo...
quote:Fuck U!
Op maandag 02 september 2002 20:27 schreef Anthraxx het volgende:Je valt in herhaling
quote:Dat noemen ze een 'refrein'
Op maandag 02 september 2002 20:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je valt in herhaling
quote:Zullen wij een nu-punk bandje oprichten en de wereld gaan veroveren met onze happy punkpop songs met catchy reffreins?
Op maandag 02 september 2002 20:28 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Fuck U!
.
Ow wacht, nu zitten we al in Blink182's terrein
Laat maar
quote:* Diverse_Reality heeft alle albums van Blink128.
Op maandag 02 september 2002 20:29 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Zullen wij een nu-punk bandje oprichten en de wereld gaan veroveren met onze happy punkpop songs met catchy reffreins?
Ow wacht, nu zitten we al in Blink182's terrein
Laat maar
quote:
Op maandag 02 september 2002 02:11 schreef MetalMaupio het volgende:[..]
kijk mensen zo hoort het...
Waarom nu weer zo'n Zelotenreactie.
Ik ken symphatieke mensen die graag in een leren jas met een blauwe spijkerbroek lopen en thuis hooguit Guns 'n Roses, Metallica, Kiss,. Iron Maiden, Saxon, Judas Priest ACDC, Motörhead en Bon Jovi hebben staan.
Mogelijk hebben ze vaag eens kennisgemaakt met Queensrÿche,..
Zijn deze mensen minder fan van
- het genre (voor wie daar een algemene definitie voor heeft)
- de cultuur van concertbezoek en uit je dak gaan van knap gespeelde of anderszins ontroerende muziek
en daarom niet welkom?
Ik ben geen voorstander van ieder een eigen sekte strikt voor kritiekloze massa en maskerade.
Een meeloper wordt mogelijk 'echt' fan of haakt vanzelf af. Waarom zou je iemand een aangename tijd misgunnen?
Wat is nu precies waarom je probleem?
Met welke op basis van welke argumenten gezuiverde elite wens je je waarom in te laten?
en
Zou je zelf niet weggezuiverd kunnen zijn uit jouw ideale clubje?
quote:Niets mis met System, het is het foute publiek wat er ineens naar luisterd, niet de muziek.
Op donderdag 25 juli 2002 19:51 schreef -Ma3stro- het volgende:
woeiii zal storm lopen dit topic! ik vin deze combi altijd afschuwelijk: muse + soad + breezers = erg blegh
quote:Ach die staan toch binnen 2 nummers achteraan.
Op maandag 02 september 2002 20:23 schreef MetalMaupio het volgende:[..]
aan de ene kant ook niet, is er weer geld om nog meer goede muziek te maken maar als ik op een concert kom dan zie ik liever niet jongetjes en meisjes die naar de top40 luisteren tussen het publiek, maar zie ik liever de echte fans.
Het kan me echt helemaal nix boeien. Soms heb ik muziek waarvan mensen (die over het algemeen nix met metal te maken hebben)zeggen "Hey dit ken ik goed man lekker hard" en soms heb ik muziek die nog een tikkie harder is waarvan ze zeggen "tss dit is geen muziek"
Lekker boeie...
Dat soort mensen heb je ook bij concerten. Noujah ze staan na 2 nummers achterin de zaal en je ziet ze de rest van de avond niet meer terug.
ach jah......
quote:Beuk je ze gewoon omver met je driedubbele spike banden!!
dan zie ik liever niet jongetjes en meisjes die naar de top40 luisteren tussen het publiek, maar zie ik liever de echte fans.
toch?
quote:Nee, want die spikes zijn heel populair, dus al die top40 typetjes hebben veel en veel meer spikes dan alle tr00 mettuhls bij elkaar
Op dinsdag 03 september 2002 17:22 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Beuk je ze gewoon omver met je driedubbele spike banden!!
toch?
quote:je hangt je patches jack om die ruggen van ze bezwijken ze onder het gewicht
Op dinsdag 03 september 2002 18:16 schreef i_defy het volgende:[..]
Nee, want die spikes zijn heel populair, dus al die top40 typetjes hebben veel en veel meer spikes dan alle tr00 mettuhls bij elkaar
quote:We hebben nu Busted.
Op zondag 27 april 2003 04:10 schreef Zander het volgende:
Hoe staat het een jaar later eigenlijk met de Breezermetal?
quote:Da's 100% punk
Op zondag 27 april 2003 04:30 schreef LoekB het volgende:We hebben nu Busted.
.
quote:Is Atomic Kitten nu ook al Breezer metal ???
Op zondag 27 april 2003 11:38 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
en ik maar denken dat atomic kitten het absolute dieptepunt was
quote:En die heeft t op zijn beurt weer van Eddy Murphy gepikt. Breezermetal is syntethische rockmuziek.
Op maandag 2 september 2002 20:25 schreef Zander het volgende:
Hee mensen, ik heb een nieuw nu-metal nummer geschreven, wat vinden jullie van de tekst:
[..]Okee, een beetje van Fred Durst gejat, ik geef het eerlijk toe. Maar toch wel een pakkend deuntje, dacht ik zo...
quote:Whahaha! Fantastich! Je hoeft niet eens een foto te posten. Ik heb mijn mental picture, die ik trouwens ook kan staven op de werkelijkheid. Ik heb dit type numetalbreezerchick mogen aanschouwen:
Ik heb er één gezien! Een echte BrEeZaH-Metal-chick!Echt waar! Helaas heb ik geen foto als bewijslast, maar ik geef wel even een omschrijving:
Schouderlang haar, en diverse stukken metaal op de populaire plaatsen in het gezicht geschoten (onderlip, wenkbrauw) Gescheurd T-shirt aan, met een opdruk die ik vergeten ben, maar het zal wel iets van slipknot o.i.d. geweest zijn Dan aan de armen de spiked-polsbandjes, zo gloedjenieuw uit de shop dat alles er aan nog glimt. (inclusief het leer) Vervolgens volgt de spijkerbroek, donkerblauw, met de gefabriceerde gaten en vale plekken er in en onderaan de pijpen subtiel tot modieus verantwoorde lengte opgerold. Verder als accesoires aan de broek de bretels, die niet over de schouder gedragen werden, maar in lussen los naar beneden hingen, alsof ze oorspronkelijk om de hakken gelust zaten om de broek juist naar beneden te trekken, maar daarvanaf geschoten waren. Dan ook nog een paar strategisch geplaatste tattoos, op schouderblad en bovenarm, die voornamelijk goed zichtbaar waren, en niets specifieks uitstraalden, zodat het vooral geen conflict op zou leveren met de volgende mode-gril. De schoenen waren a-la doc-martens stijl, met gekleurde veters. Het door dit creatuur gebezigde stopwoord was 'weet je?'. En niet zo maar een stopwoord, nee, dit stopwoord valt je al binnen 3 minuten op, en na 5 minuten irriteert het je. Weet je. Ik doe dit ook maar om jullie ff te waarschuwen weet je. Niet dat ik het leuk vind om te doen of zo, weet je. Maar ja, weet je, je moet toch wat zo laat weet je. Weet je, ik heb de laatste CD van Slipknot does gewoon echt niet, weet je. Mara nu weet je in ieder geval waar je op moet letten weet je. Wat is uw aller oordeel? Hebben we een trendsetster te pakken?
-concert CoF Heineken Music Hall 18 april
-bij mij achter de flat in het kinderspeeltuintje (cool te chillen weetjewel - of het huis uitgeschopt door pa en ma, kan ook).
-diverse lokale zomerfestivalletjes
Tips om te gaan waar de kans klein is om ze tegen te komen:
-wacken open air festival in Duitsland
-death metal shows/retro metal shows
De laatste keer dat ik niet meer bijkwam van het lachen was toen ik een numetalbreezerjongetje zag met een keychain die vanuit zijn broekzak naar achteren liep, richting kontzak. Maar de ketting zat niet vast een een portemonnee! Nee, die zat aan zijn kontzak vastgehaakt.
quote:2 woorden Limp en Bizkit
Op donderdag 25 juli 2002 20:44 schreef AngryPope het volgende:
Omscrhijf de term breezermetal en ik ben tevree.
quote:LOL From the breezer to enslave, Cruelty and the breezer ,Funeral in Carpbreeziah of Dusk and her embreeze
Op vrijdag 26 juli 2002 02:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hier de Master of Breezers, Fade to Breezer, wherever i may Breeze...
quote:Daarom luister ik alleen nog de 2 eerste cd.s van Korn
quote:Jup muzikaal gezien is SOAD nog steeds wat ze waren
Op maandag 2 september 2002 21:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Niets mis met System, het is het foute publiek wat er ineens naar luisterd, niet de muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |