Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het voer en bitterballen en zulks.
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Het was een 'verstoring van de openbare orde' boete van 400 euro door php's gedrag en de geërgerde non-Fok klanten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.
Ik denk gewoon dat ze op een gegeven moment de rekening in twee splitsten, omdat we 2 groepen vormden, en dat op de eindrekening gewoon bij elkaar hebben opgegooid. Vandaar de 400 erbij.
Ja ach, onze portefeuilles zijn in ieder geval aardig wat lichter.quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
Gezien ieders toestand zou klagen niet bepaald effectief of overtuigend zijn geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 12:07 schreef 3-voud het volgende:
Shit man, veel te vette rekening en niemand heeft de ballen er direct in het cafe over te klagen en dit uit te zoeken?
Watjesmeet?
Nee nee VS. je ziet het verkeerd. Er zou hier een wet tegen moeten zijn!quote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ach maakt ook niet uit, de meet was leuk in ieder geval.
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.quote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee nee VS. je ziet het verkeerd. Er zou hier een wet tegen moeten zijn!
Het doet me denken aan die sushitent waar wij toen een boete kregen. Wat is dat toch met jou een de hoereca.quote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.
Ja datquote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als alle goodwill nou niet de deur was uitgesmeten door een dronken puber dan hadden we wellicht een kans.
Voor het weggooien van eten?quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die sushitent waar wij toen een boete kregen. Wat is dat toch met jou een de hoereca.
Dit dus. Het is niet alsof we opeens een dubbele rekening kregen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:12 schreef Picchia het volgende:
Ik denk overigens dat het wel klopte, als je het bedrag van de vorige keer extrapoleert naar het aantal aanwezigen deze keer. Maar het boeit me allemaal niet zoveel, want het is toch betyar die alles betaalde. De sterkste schouders etc.
Neuh, maar wel vrolijk naar boven afgerond. Die rekening was nooit precies 400.quote:Op zondag 1 april 2012 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dit dus. Het is niet alsof we opeens een dubbele rekening kregen.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, maar wel vrolijk naar boven afgerond. Die rekening was nooit precies 400.
Zoniet biologisch danwel in gedrag.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datIk geloof niet dat we nog veel te zeggen hadden.
Ben je met 19 eik nog steeds puber?
Eens.quote:Op zondag 1 april 2012 12:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En zoals VS. zegt, het was leuk. Lekker boeiend.
Hij had vast minder huurachterstand toen hij jouw leeftijd was.quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop dat ik zoveel kan zuipen als remlof als ik veertig ben.
Bolkesteijn en ik konden mooi eerste klas zitten omdat de tweede klas vol zat met de volksverhuizing van half Vietnam, wel relaxed.quote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef Hexagon het volgende:
Op de terugweg konden Friek_, Betyar en ik niet zitten in de trein door hordes dronken schotten die poppers aan het snijven waren in de trein.
Daar wil ik het niet meer over hebben. Ik heb vandaag ontbeten met een LU Time Out en twee sneetjes pizza.quote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij had vast minder huurachterstand toen hij jouw leeftijd was.
Oh jaquote:Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoniet biologisch danwel in gedrag.
Hij wel.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja datIk geloof niet dat we nog veel te zeggen hadden.
Ben je met 19 eik nog steeds puber?
quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja
http://forum.fok.nl/topic/1797449?toonverwijderd=1
Wut? Je kwam Bolkesteijn nog tegen op het station?quote:Op zondag 1 april 2012 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bolkesteijn en ik konden mooi eerste klas zitten omdat de tweede klas vol zat met de volksverhuizing van half Vietnam, wel relaxed.
Het is een opvoedkundig topic voor Voorschrift, erg nuttigquote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef Nielsch het volgende:
yvonne mag ik toegang tot dat afgeschermde topic? thanx
De gayificatie van Voorschrift, voor zover dat nog mogelijk is.quote:Op zondag 1 april 2012 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een opvoedkundig topic voor Voorschrift, erg nuttig
Als het voor de schermen mag mag ie het zelf overschoppen, hij heeft de powers
Ja hij zag me zitten in de trein en kwam erbij.quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Wut? Je kwam Bolkesteijn nog tegen op het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |