quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik wilde nog vragen of dat waar was, maar het leek me uitgesloten dat iemand dat voor elkaar zou krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
We hebben serieus geen bier meer gekregen door die mentaal zwakzinnige uit Dedemsvaart. Krijgt 'ie voor elkaar.
Ik was er wel, kalequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.quote:
Woar dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
Ik denk dat ik Voorschrift, GSbrder, Bolkestein, Picchia en yvonne zie.
Aan de tweede tafel, die blondine.quote:
Mallerdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aan de tweede tafel, die blondine.
(Ik ben dit weekend bij mijn vader, en ik heb al anderhalve dag opmerkingen als "d'r zat de hele nacht een zeemeeuw tegen het patrijspoortje voor mijn hut te tikken, ik denk dat 'ie contact met me wilde" en "ik ga zo mijn mooie lichaam eens wassen" moeten aanhoren, dus ik ben in zo'n zeldzame stemming waarin ik de volkshumor van Reve kan waarderen.)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit heeft me oprecht zo hard doen lachen dat ik de happy hardcorerevival van hiernaast overstemde.
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!quote:
Heeft ie in de kroeg dan ook een ban gekregen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |