abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109723688
Ik ga vanavond naar een verjaard waar ik bijna niemand ken. Op waarschijnlijk een collega en de jarige uiteraard na. Voor de rest niet, waarschijnlijk zullen nu sommige denken. 'Ja en? Wat is het probleem. Gewoon meelullen.' En laat dat nou net een dingetje zijn waar ik niet zo'n hele grot ster in ben. Ben altijd een ietwat verlegen jongen geweest in de omgang met vreemden en moet er altijd inkomen. Nou is het al ten opzichte van jaren terug veel verbeterd, en ga dat van vanavond ook echt als een soort oefening zien.

Het meisje die jarig is en mij uitnodigde vind mij leuk en dat gevoel is wederzijds, echter moet je het nog laten blijken, en dat is nou nog van mij kant niet echt gebeurt, bij haar zeer zeker wel. Ook één van de redenen waarom ik daar heen ga. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, mensen met tips of misschien nog ervaringen?
pi_109723736
Pot bier in de hand en er een leuke avond van maken. Gewoon een praatje maken en lekker mee lullen. Als je ergens alleen op een bank gaat zitten dan is het byebye vriendin.
pi_109723754
Ja, gewoon gaan en jezelf wat minder druk maken!

Vrijwel iedereen die jij nu als vaardig in zulke situatie's acht heeft zelfde ervaringen gehad. Denk gewoon GRATIS BIER!!! en misschien wel neuken O+
pi_109723778
Alcohol does the trick!

Drink een paar biertjes, zoek naar aanknopingspunten in een gesprek en haak daar op in. Zoek desnoods subtiel naar mensen die ook alleen daar zijn. Je bent vast niet de enige.

Veel plezier vanavond. :)
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109723886
Niet teveel drinken als je dat meisje wil veroveren. Niemand wilt een melancholische zuiplap op zijn feestje.
Hier staat niets.
pi_109723956
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:25 schreef Prospos het volgende:
Niet teveel drinken als je dat meisje wil veroveren. Niemand wilt een melancholische zuiplap op zijn feestje.
Dit dus.
(En pas je onderschrift even aan.)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:12:52 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109725426
eerst netjes iedereen een handje geven en je even voorstellen zodat je niet over komt als rasautist, vervolgens paar biertjes drinken, luisteren naar de verhalen van anderen, klein beetje inhaken :) en gewoon wat met de jarige / met die collega praten en als het kut is ga je na een uurtje of 2 gewoon weg maar heb je netjes je gezicht laten zien!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109725430
Als ik in een dergelijke situatie zat en de jarige was ook een collega, dan was ik niet eens gegaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:17:56 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109725535
Inderdaad niet te veel drinken. En ik neem aan dat je wel met dat meisje durft te praten? Dan kun je in ieder geval met haar een beetje kletsen. Ook neem ik aan dat je niet verplicht bent om tot het einde te blijven, dus als je het echt genoeg vindt (maar niet al na 30 min. natuurlijk ;)), schroom dan niet om afscheid te nemen.
Vreemden aanspreken kan inderdaad lastig zijn. Wat ik meestal probeer is om iemand op te zoeken die ook een beetje verlegen is, en daar voorzichtig een praatje mee aan te knopen. Bij die mensen heb ik minder vaak het gevoel dat ik veroordeeld word. Of zorg dat je aan de praat raakt met iemand die een enorme kwebbel is, dan hoef je zelf het grootste deel van de tijd alleen maar te luisteren. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:40:07 #10
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_109728803
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
Inderdaad niet te veel drinken. En ik neem aan dat je wel met dat meisje durft te praten? Dan kun je in ieder geval met haar een beetje kletsen. Ook neem ik aan dat je niet verplicht bent om tot het einde te blijven, dus als je het echt genoeg vindt (maar niet al na 30 min. natuurlijk ;)), schroom dan niet om afscheid te nemen.
Vreemden aanspreken kan inderdaad lastig zijn. Wat ik meestal probeer is om iemand op te zoeken die ook een beetje verlegen is, en daar voorzichtig een praatje mee aan te knopen. Bij die mensen heb ik minder vaak het gevoel dat ik veroordeeld word. Of zorg dat je aan de praat raakt met iemand die een enorme kwebbel is, dan hoef je zelf het grootste deel van de tijd alleen maar te luisteren. ;)
Dit zijn wel goede tips ^O^. En als je net iemand treft met dezelfde interesses is het sowieso al makkelijker praten (vooral als diegene idd een ontzettende kwebbel is :D).
Had laatst zelf ook een verjaardag waar ik, afgezien van de jarige natuurlijk :'), verder niemand kende. Keek er wel wat tegenop, maar uiteindelijk is het me reuze meegevallen.
want de klop doet het niet.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:56:59 #11
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_109730714
jezus man als jij weet dat zij jou leuk vind, en dat is wederzijds, dan moet je vanavond nog actie ondernemen :')

ik meen het serieus, ander is het dadelijk te laat en verspeel je je kansen ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:06:11 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109730974
Je krijgt vaak verschillende groepjes op zo'n feestje. Wat ik meestal doe is me een beetje mengen in een gesprek, dan wanneer ik weinig meer te melden heb op naar de volgende groep. Zo maak je een beetje kennis met iedereen, je komt heel sociaal over en het is gewoon leuk imo. Vaak is er wel iemand die zich staat te vervelen, daar begin ik dan ook een gesprekje mee want het is leuker voor de sfeer als die ook meedoet en zich vermaakt.

Tussendoor loop je even naar dat meisje en je collega. Wat je beter niet kan doen is 100% de hele avond bij dat meisje gaan staan.
pi_109753159
En ik had het nooit moeten doen geloof ik. Als zij vervolgens met iemand anders op de bek gaat, leuk dan. Het was gezellig, had leuke gesprekken soms met de ander al was ik soms wat rustig. No problemo, zo erg was het allemaal niet. Maar zij heeft het verpest, en ik snap er niks van. Iedereen op andere fora's waar ik zei wat zij deed zei dat zij me leuk vond, dat het niet duidelijker kon, blijkbaar niet dus.. Ze heeft me fucking misbruikt en in mijn geval kan ik dat totaal niet gebruiken. At the moment ben ik pissed off, totaal. Dat ik me zo heb laten misbruiken, de keren dat ik haar thuis bracht toen ze het vroeg, en wat al wel niet meer, donder toch een eind op.
  zondag 1 april 2012 @ 03:29:12 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109753343
mijn droomballonnetje knapte ook even, ik had m'n hoop op jullie gevestigd en dan pakt ze zomaar iemand anders op den bek!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109753375
Je moet het maar zo zien, misschien had ze wel aids. Dan heb je maar geluk dat het niets is geworden, want anders had je het nu misschien ook, aangezien jullie condooms zijn vergeten mee te nemen. Always look at the bright side of life, tudu, tudu, tudutudutudu.
  zondag 1 april 2012 @ 03:37:51 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_109753406
Dat is wel mega fucked up... :{

:*
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 1 april 2012 @ 03:38:58 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109753416
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:37 schreef Luxuria het volgende:
Dat is wel mega fucked up... :{

:*
voel ik een pityfuck aankomen? ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 1 april 2012 @ 03:44:01 #18
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_109753453
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

voel ik een pityfuck aankomen? ;)
Wie weet :9~ :9~ :9~
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')