Ik was ook 15 in 2009. DUs?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 15 in 2009, wat een drama joh.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Wat vinden jullie van een jongen van 18 die met een chick van 15 aanpapt. Niet normaal toch.
quote:
Ja dus wat? Dat vraag ik jou.quote:
Nou vind ik 15 en 24 toch wel al iets anders hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
15 en 24 kan ook schijnbaar.. dus mij hoor je niet
Wat kan mij het schelen dat jij in 2009 15 was. Dat was ik ook, dus? Nu is het 2012 en ben je 18.quote:
Zwaar leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Cher- het volgende:
En triest dat je zoiets als trollen af doet omdat iemand een andere mening heeft. Kut leven moet je dan hebben. Iedereen die iets niet goedkeurt is een troll en meent het niet. Zo kom je er wel.
Wat? Jij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
15 en 24 kan ook schijnbaar.. dus mij hoor je niet
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen dat jij in 2009 15 was. Dat was ik ook, dus? Nu is het 2012 en ben je 18.
Want?quote:
Geen idee, ik vind dat idee ook niet zo erg schokkend om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.
Okee maar ik ga er even serieus op in, wat maakt het disturbing of apart?
uhm.......quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Sneezeechu het volgende:
12/24 ook en 10/24 en 64/24 ook alles kan!
Ik ben nu ook serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.
Okee maar ik ga er even serieus op in, wat maakt het disturbing of apart?
lijkt mij ook helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat idee ook niet zo erg schokkend om eerlijk te zijn.
Iemand van 15 en iemand van 18 kunnen best nog wel eens goed bij elkaar passen toch?
Ligt er aan welke "kan" je gebruikt. Het "kan" letterlijk gezien wel natuurlijk, maar eigenlijk kan het gewoon niet. Iemand van 10 is nog maar een kind. En dat met iemand van 24???quote:
Meisjes zijn een stuk volwassener dan mannen rond die leeftijd. Zo schokkend is het allemaal niet. Als het nou jongen 15 en meisje 18, dan was het raar geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Jij bent 18 jaar en zit in een hele andere levensfase dan een meisje van 15 als het goed is (tenzij je een autist bent die helemaal niets heeft uitgevoerd). Ik heb een zusje van 15 en zie genoeg 15 jarige vriendinnen om dit te kunnen bestempelen als feit. Die meiden zijn nog kind, feitelijk. Op je 15e denk je nog heel anders, ben je minder volwassen en serieus bezig. Op je 18e ben je meer bewust van wat je doet, heb je al meer ervaring.
Totaal ander levensfase, ik betwijfel het je gaat allebei nog naar school/opleiding.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Jij bent 18 jaar en zit in een hele andere levensfase dan een meisje van 15 als het goed is (tenzij je een autist bent die helemaal niets heeft uitgevoerd). Ik heb een zusje van 15 en zie genoeg 15 jarige vriendinnen om dit te kunnen bestempelen als feit. Die meiden zijn nog kind, feitelijk. Op je 15e denk je nog heel anders, ben je minder volwassen en serieus bezig. Op je 18e ben je meer bewust van wat je doet, heb je al meer ervaring.
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meisjes zijn een stuk volwassener dan mannen rond die leeftijd. Zo schokkend is het allemaal niet. Als het nou jongen 15 en meisje 18, dan was het raar geweest.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.
Je slaat de plank flink mis denk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Maar eigenlijk heb je jezelf al klemgeluld, weet je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.
Daarom gaat ze weg, duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb je jezelf al klemgeluld, weet je dat?
Je weet toch ook dat 15jarige meisjes helemaal niet in leeftijdsgenoten geinteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die zijn te ''kinderachtig''quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet toch ook dat 15jarige meisjes helemaal niet in leeftijdsgenoten geinteresseerd zijn.
Nee joh, ik gebruikte het enkel als middel om een discussie op te wekken. Op mijn school zitten niet eens 15 jarigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Effe in het kort: heeft Heloef eindelijk de hosselgids gebruikt (Voor een 15-jarige) ?
iemand die een beetje wat in te halen heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Meiden worden eerder volwassen?
Wat ben ik dan
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Neuh, vraag op straat en mensen zeggen je dat het niet normaal is behalve de onzekero's.
Nee dus begin maar bij de 12-jarige meiden dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.
Als er een smiley was geweest die z'n wenkbrauw fronzde, had ik die hier nu gepostquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Neuh, vraag op straat en mensen zeggen je dat het niet normaal is behalve de onzekero's.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.
knuffel voor jouquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Meiden worden eerder volwassen?
Wat ben ik dan
Sowieso, wat is nou volwassen. Je maakt mij niet wijs dat mensen onder de 20 beschouw kunnen worden als volwassenen, tenzij ze echt heel veel hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
iemand die een beetje wat in te halen heeft
Omdat iemand het niet met je eens is ga je loze argumenten er bij halen, been there, seen that.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee dus begin maar bij de 12-jarige meiden dan komt het wel goed.
Sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
En waar komen ineens de 12 jarigen vandaan??
Het is ontzettend gezond om op 18-jarige leeftijd in zee te gaan met 15-jarige meiden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat iemand het niet met je eens is ga je loze argumenten er bij halen, been there, seen that.
Yes, DG en Cher vs. the rest. I'm in. Waardeloos nietszeggend smileygebruik back in action!quote:
ja we gaan steeds jongerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
En waar komen ineens de 12 jarigen vandaan??
Topic troll omdat hij niet mee kusje-kroelt en zijn mening geeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, hij is onze topictroll. DG, in je mand! *wijst*
Sarcasm, I saw that too.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is ontzettend gezond om op 18-jarige leeftijd in zee te gaan met 15-jarige meiden.
Nee, er wordt een beetje drama gemaakt. Maar 1 ding is zeker, ik verveel me niet meer hehequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja we gaan steeds jongerstraks wordt het nog een pedo topic.
Maar serieus wordt er nou drama gemaakt over 15 en 18 ben ik nou de enige die dat helemaal niet raar vindt?
Wat vind je van als 18-jarige gaan met 15-jarige jongens dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is ontzettend gezond om op 18-jarige leeftijd in zee te gaan met 15-jarige meiden.
Hipsteroverload.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef debeterebob het volgende:
Even ter beoordeling mensen:
Fotoboek van loveyourlife
Dan heb je al helemaal issues. Hahaha.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je van als 18-jarige gaan met 15-jarige jongens dan?
Gewoon nee. Weer een standaard blondine die aandacht komt zoeken op fok. Uit 1997.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef debeterebob het volgende:
Even ter beoordeling mensen:
Fotoboek van loveyourlife
Ik heb ook geneens zin meer om te slapen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, er wordt een beetje drama gemaakt. Maar 1 ding is zeker, ik verveel me niet meer hehe
1997 he, just how I like them!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gewoon nee. Weer een standaard blondine die aandacht komt zoeken op fok. Uit 1997.
Maar zo jong ziet ze er niet uit verder.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal issues. Hahaha.
[..]
Gewoon nee. Weer een standaard blondine die aandacht komt zoeken op fok. Uit 1997.
Net alsof je een leeftijdsverschil van een paar jaar merkt. Wat is je bezwaar nu preciesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal issues. Hahaha.
[..]
Goeie vraag, hele goeie vraag.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar zo jong ziet ze er niet uit verder.
Ik bleef toen wel bij mijn eigen leeftijd, 7 en 7quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeie vraag, hele goeie vraag.
En van 8/6?
Want ik had als 8 jarige wel een vriendin op de basisschool die 6 was.
En boven de 20 ineens wel? Gaat ook nergens over natuulijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso, wat is nou volwassen. Je maakt mij niet wijs dat mensen onder de 20 beschouw kunnen worden als volwassenen, tenzij ze echt heel veel hebben meegemaakt.
Moeten we jou nog uitleggen dat meisjes van 14/15/16 er altijd ouder uitzien door wat handige trucs met make-up en kleding?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar zo jong ziet ze er niet uit verder.
Buurjochie van 12 heeft een vriendinnetje van 10 jaar hosselt al goed dat kereltjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeie vraag, hele goeie vraag.
En van 8/6?
Want ik had als 8 jarige wel een vriendin op de basisschool die 6 was.
Niet ineens, maar dat is toch wel een beetje waar de puberale gedachtenpatronen er een beetje uit gaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
En boven de 20 ineens wel? Gaat ook nergens over natuulijk.
Meen je dit? De meeste mensen zijn op 18 jarige leeftijd toch wel HEEL anders dan op 15 jarige leeftijd. Kom op zeg, misschien heb jij bij jezelf andere ervaringen maar dan ben jij niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen andere levensfase trouwens, het zijn allebei kutpubers op hun 15e en 18e.
Hoe oud was je ook al weer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen andere levensfase trouwens, het zijn allebei kutpubers op hun 15e en 18e.
Iedereen die andere ervaringen heeft is niet helemaal goed, jij komt er wel meisje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Meen je dit? De meeste mensen zijn op 18 jarige leeftijd toch wel HEEL anders dan op 15 jarige leeftijd. Kom op zeg, misschien heb jij bij jezelf andere ervaringen maar dan ben jij niet helemaal goed.
Ik ben anders dan op mijn 15e ja. Maar niet HEEL anders. Het verschil tussen 10 en 12 vind je als je 12 bent ook heel groot, maar nu kun je je het verschil niet meer herinneren. Dat is waarschijnlijk over een paar jaar ook zo met 15 en 18.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Meen je dit? De meeste mensen zijn op 18 jarige leeftijd toch wel HEEL anders dan op 15 jarige leeftijd. Kom op zeg, misschien heb jij bij jezelf andere ervaringen maar dan ben jij niet helemaal goed.
denk het niet en trouwens geboortedatum 1942quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent anders maar niet heel anders. Misschien heb je in die jaren geen reet uitgevoerd/niet veel ondernomen behalve de standaard school shit. Je verandert echt wel kei veel namelijk behalve de onzekero's en autisten die niks ondernemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben anders dan op mijn 15e ja. Maar niet HEEL anders. Het verschil tussen 10 en 12 vind je als je 12 bent ook heel groot, maar nu kun je je het verschil niet meer herinneren. Dat is waarschijnlijk over een paar jaar ook zo met 15 en 18.
Ik was koning hossel op de basisschool, maar toen was ik nog knap en model.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Buurjochie van 12 heeft een vriendinnetje van 10 jaar hosselt al goed dat kereltje
1993quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
denk het niet en trouwens geboortedatum 1942klopt dat?
Doe jij dat dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Neerkijken op mensen die een paar jaar jonger zijn en die dan heel kinderachtig vinden is trouwens typisch iets kinderlijks/puberaals.
Waarin ben jij veranderd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent anders maar niet heel anders. Misschien heb je in die jaren geen reet uitgevoerd/niet veel ondernomen behalve de standaard school shit. Je verandert echt wel kei veel namelijk behalve de onzekero's en autisten die niks ondernemen.
Of misschien ben jij nog heel kinderlijk en voel je je daarom zo thuis bij newb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Neerkijken op mensen die een paar jaar jonger zijn en die dan heel kinderachtig vinden is trouwens typisch iets kinderlijks/puberaals.
Als jij dat vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of misschien ben jij nog heel kinderlijk en voel je je daarom zo thuis bij newb.
Alles. Toen was ik me echt nergens vn bewust en deed ik maar wat. Ik deed domme dingen met vriendinnen, nu niet meer. Nu denk ik echt; wat dacht ik toen? En ben wel serieuzer, minder gemeen/vals. Kan nu beter werken aan dingen zoals onzekerheden en snap andere mensen ook beter.quote:
En daarom speel jij nog steeds spelletjes tegen pubertjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of misschien ben jij nog heel kinderlijk en voel je je daarom zo thuis bij newb.
En daarom zit jij hier maar te lezen met wss een kloppende penis in je hand en af en toe een paar domme reacties die niets toevoegen aan de discussie. Fijn he? Internet-discussies waar je niet aan meedoet maar toch meeleest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En daarom speel jij nog steeds spelletjes tegen pubertjes
Ik kijk ook neer op de leeftijdsgenootjes van mijn zusje en vind het domme bakvissen ja, en vind het raar als ze een vriend van mijn leeftijd zouden hebben. Maar dat is eigenlijk een vooroordeel omdat ik nu een relatie heb met een 16-jarige waarbij ik eigenlijk nauwelijks het verschil merk. Dat wil zeggen, wel merkbaar maar er is prima mee om te gaan, zo'n klein verschil.quote:
owh gelukkig maar hahahahaquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
En daarom zit jij hier maar te lezen met wss een kloppende penis in je hand en af en toe een paar domme reacties die niets toevoegen aan de discussie. Fijn he? Internet-discussies waar je niet aan meedoet maar toch meeleest.
Wat acht je meer waarschijnlijk?quote:
Heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En daarom speel jij nog steeds spelletjes tegen pubertjes
Ik was me al veel eerder dan mijn 15e bewust van mijn gedrag en dingen om me heen. Best raar dat dat pas tegen je 18e komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alles. Toen was ik me echt nergens vn bewust en deed ik maar wat. Ik deed domme dingen met vriendinnen, nu niet meer. Nu denk ik echt; wat dacht ik toen? En ben wel serieuzer, minder gemeen/vals. Kan nu beter werken aan dingen zoals onzekerheden en snap andere mensen ook beter.
Je hebt gewoon niks ondernomen joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was me al veel eerder dan mijn 15e bewust van mijn gedrag en dingen om me heen. Best raar dat dat pas tegen je 18e komt.
De grote wijze Cher weet het allemaal.quote:
Dus volgens jou zijn er 3 soorten 15 jarigen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alles. Toen was ik me echt nergens vn bewust en deed ik maar wat. Ik deed domme dingen met vriendinnen, nu niet meer. Nu denk ik echt; wat dacht ik toen? En ben wel serieuzer, minder gemeen/vals. Kan nu beter werken aan dingen zoals onzekerheden en snap andere mensen ook beter.
Mijn leven is het afgelopen jaar heel drastisch anders geworden. Mijn gedachtenleven niet. Ik was niet tot mijn 18e dom dan, denk ik.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens wij met onze zolderkamerautistenvriendengroep maakten de dude die op zijn 18e een 15jarig meisje had belachelijkHihi
Je hebt dit;quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn er 3 soorten 15 jarigen?
De gemene/valse/onserieuze (oftewel de slettebakjes), de onzekero's en de autisten? Beetje beperkt, vind je niet?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt dit;
> mensen die een leven opbouwen, dingen ondernemen
> mensen die zichzelf verschuilen door angst, onzekerheid of weet ik veel wat en DAT heeft die Lokasenna gehad denk ik
Ow, dat zou idd zomaar kunnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelde zijn irl-vrienden waarschijnlijk.
Na dit nog een keer gelezen te hebben moest ik heel hard lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Of je bent het nog gewoon. Je weet het niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn leven is het afgelopen jaar heel drastisch anders geworden. Mijn gedachtenleven niet. Ik was niet tot mijn 18e dom dan, denk ik.
[..]
Of je bent het nog gewoon. Je weet het niet.
Na mijn 15e kwam ik pas een beetje uit de ellende. Maar ik ga mijn verleden niet posten voor een troll.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt dit;
> mensen die zichzelf verschuilen door angst, onzekerheid of weet ik veel wat en DAT heeft die Lokasenna gehad denk ik
Oftewel, je bent jong en dom. Goed, ik weet genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt dit;
Is niks belachelijks aan vind ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens wij met onze zolderkamerautistenvriendengroep maakten de dude die op zijn 18e een 15jarig meisje had belachelijkHihi
\quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote wijze Cher Char weet het allemaal.
Ik kan wel overzien wat voor gevolgen mijn acties hebben en wat mijn gedrag met anderen doet hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Of je bent het nog gewoon. Je weet het niet.
I see what you did there.quote:
Kan me voorstellen dat je daar niet gelijk aan denktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelde zijn irl-vrienden waarschijnlijk.
Tuurlijk heb jij wel matties manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar niet gelijk aan denkt
Vind ik ook. Maar zo dachten we er toen over. Maar deels jaloezie hoor. Wij konden niks krijgen. (80%)quote:
Een troll omdat ik anders denkend ben? Ik word schijtziek van zulke mensen. Als ik net een dildo in mijn reet heb gestoken en daarna voor de deur van de buren heb gelegd (ik zeg maar wat) is dat echt zo (waarom liegen) maar als ik dat hier post wordt het afgedaan als troll omdat het ongebruikelijk is. Afwijkende mensen met andere en harde gedachten, ja, die bestaan. Kom eens wat vaker naar buiten mensen. Onder de mensen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na mijn 15e kwam ik pas een beetje uit de ellende. Maar ik ga mijn verleden niet posten voor een troll.
Ik begrijp wel dat als je nooit een chick hebt kunnen krijgen je maar naar 15-jarige chicks gaat maar het blijft triest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Na dit nog een keer gelezen te hebben moest ik heel hard lachen.
Ahquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zo dachten we er toen over. Maar deels jaloezie hoor. Wij konden niks krijgen. (80%)
[..]
Je hebt dit;
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ah
Zijn er hier vrouwelijke singles?
Dan weet ik wie ik kan hosselen
Triest omdat ik anders denkend ben? Tuurlijk meid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een troll omdat ik anders denkend ben? Ik word schijtziek van zulke mensen. Als ik net een dildo in mijn reet heb gestoken en daarna voor de deur van de buren heb gelegd (ik zeg maar wat) is dat echt zo (waarom liegen) maar als ik dat hier post wordt het afgedaan als troll omdat het ongebruikelijk is. Afwijkende mensen met andere en harde gedachten, ja, die bestaan. Kom eens wat vaker naar buiten mensen. Onder de mensen.
[..]
Ik begrijp wel dat als je nooit een chick hebt kunnen krijgen je maar naar 15-jarige chicks gaat maar het blijft triest.
Waarom zit jij achter je pc dan op vrijdagavond, ga naar buitenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een troll omdat ik anders denkend ben? Ik word schijtziek van zulke mensen. Als ik net een dildo in mijn reet heb gestoken en daarna voor de deur van de buren heb gelegd (ik zeg maar wat) is dat echt zo (waarom liegen) maar als ik dat hier post wordt het afgedaan als troll omdat het ongebruikelijk is. Afwijkende mensen met andere en harde gedachten, ja, die bestaan. Kom eens wat vaker naar buiten mensen. Onder de mensen.
Gewoon onzekerheid en jaloezie. Nu kan ik het beter in perspectief plaatsen en gun ik het ze meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ah
Zijn er hier vrouwelijke singles?
Dan weet ik wie ik kan hosselen
Dus iedere vrijdagavond gaan mensen met een leven uit? Nogmaals; begeef je eens onder de mensen joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zit jij achter je pc dan op vrijdagavond, ga naar buiten
Ze moeten me niet, wel jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dus iedere vrijdagavond gaan mensen met een leven uit? Nogmaals; begeef je eens onder de mensen joh.
Vertel? Je bent zo'n meisje die niks durft te zeggen, bang - onzeker is en zichzelf verschuilt?quote:
Huisspsycholoog Cher graaft naar de kern.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vertel? Je bent zo'n meisje die niks durft te zeggen, bang - onzeker is en zichzelf verschuilt?
Zo diep is ze tot heden niet geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Huisspsycholoog Cher graaft naar de kern.
Nee hoor, ik vind mezelf een spontaan persoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vertel? Je bent zo'n meisje die niks durft te zeggen, bang - onzeker is en zichzelf verschuilt?
je komt maar raar over als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Huisspsycholoog Cher graaft naar de kern.
Nee de oppervlakkigheid en vooroordelen heersten tot nu toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zo diep is ze tot heden niet geweest
Wat moet ik van jou ondernemen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Psycholoog word ik nooit. Gillend gek zou ik worden van die mensen met zelfmedelijden omdat ze een zwaar verleden hebben (en de meeste slachtoffer mensen altijd gepest) en daarom maar een kutleven hebben terwijl ze geen fuck ondernemen en het liefst blijven waar ze nu zijn.
Ik weet niet wat je probleem is en wat je onderneemt, waarom voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik van jou ondernemen dan
Ze doet haar best maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de oppervlakkigheid en vooroordelen heersten tot nu toe.
Kijken of ze nu draait.
Gelukkig begrijp je andere mensen wel beter nu je een grote meid van 18 bent.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
Psycholoog word ik nooit. Gillend gek zou ik worden van die mensen met zelfmedelijden omdat ze een zwaar verleden hebben (en de meeste slachtoffer mensen altijd gepest) en daarom maar een kutleven hebben terwijl ze geen fuck ondernemen en het liefst blijven waar ze nu zijn.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zo diep is ze tot heden niet geweest
Maar Cher, wat zijn jouw sterkte en zwakke punten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig begrijp je andere mensen wel beter nu je een grote meid van 18 bent.
Iedereen vindt me altijd relaxxxx misschien juist omdat ik direct ben zonder hard te zijn in het echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
je komt maar raar over als je het mij vraagt.
Ga niks geen oordeel geven, maar zie je hier nu zo binnenvallen?
Volgens mij is cher een wat vlak persoon met weinig levenservaringquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Cher, wat zijn jouw sterkte en zwakke punten?
Ik vind je minder direct en meer onnozel overkomen als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Iedereen vindt me altijd relaxxxx misschien juist omdat ik direct ben zonder hard te zijn in het echt.
Vertel jij jouw zwakke en sterke punten maar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Cher, wat zijn jouw sterkte en zwakke punten?
direct zijn is goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Iedereen vindt me altijd relaxxxx misschien juist omdat ik direct ben zonder hard te zijn in het echt.
Ik vroeg niks maar ik vind jou overkomen als een angstige man van ietwat oudere leeftijd met de nodige issues, angsten en onzekerheden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind je minder direct en meer onnozel overkomen als je het mij vraagt
Als jij daarna ook meedoet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Cher- het volgende:
[..]
Vertel jij jouw zwakke en sterke punten maar.
Het probleem is volgens jou dat ik ben blijven stilstaan omdat ik een muurbloempje ben ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is en wat je onderneemt, waarom voel je je aangesproken?
Omdat je het niet met haar eens bent ben jij nu:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind je minder direct en meer onnozel overkomen als je het mij vraagt
En er niks aan doet. (da's nog vaak het meest belangrijke)quote:
Sterk: Ik geef niet snel op, heb geduld, zeik niet zo snel, ben eerlijk, droge humor, onderneem wel, dingen in studentenleven, ben vergevend, tamelijk breed geinteresseerd.quote:
Tja. Je eigen mening als de onverzettelijke waarheid zien is ook niet bepaald volwassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef Cher- het volgende:
Ik heb gelijk. Jammer dat de mensen de waarheid niet onder ogen durven zien. Succes.
Denken dat je met je 18 jaar de wijsheid in pacht hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef Cher- het volgende:
Ik heb gelijk. Jammer dat de mensen de waarheid niet onder ogen durven zien. Succes.
je hebt ervaring genoeg zo te horen vertel maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef Cher- het volgende:
Gelukkig zegt jouw "wijsheid" mij niet zo veel. En ik weet dat je me niks vroeg, het is een uitdrukking, maar die ken je wellicht niet. Vroege school verlater geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:10 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vroeg niks maar ik vind jou overkomen als een angstige man van ietwat oudere leeftijd met de nodige issues, angsten en onzekerheden.
Niet haten op schoolverlaters hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig zegt jouw "wijsheid" mij niet zo veel. En ik weet dat je me niks vroeg, het is een uitdrukking, maar die ken je wellicht niet. Vroege school verlater geweest?
(nog 1 relletje, dan naar bed)
Gelukkig hebben we jouw 73 posts per dag nog. Ik heb op een dag net genoeg tijd om die allemaal te lezen, maar het is het helemaal waard.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:16 schreef Cher- het volgende:
Wil het nog steeds niet zo vlotten bij jou dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
yep deze man gaat er ook een punt achter zetten deeenk.
Ja, ik ga d'r ook zo in. Ik geef het nog 5 minuutjes of zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
yep deze man gaat er ook een punt achter zetten deeenk.
Zo in een uurtje gedaan. Probeer jij nou maar een meisje te versieren. Autist.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw 73 posts per dag nog. Ik heb op een dag net genoeg tijd om die allemaal te lezen, maar het is het helemaal waard.
Ach, jij bent het levende bewijs van het verschil tussen een 18 jarige (jij) en een 18 jarige (Cher, DG's toekomstige date) en jij springt er mijlenver bovenuitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel weer beginnen in september, maar ik en studeren
Ik weet het niet. Iemand die onzeker is en iemand die ietwat zekerder is. Ik spring er bovenuit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jij bent het levende bewijs van het verschil tussen een 18 jarige (jij) en een 18 jarige (Cher, DG's toekomstige date) en jij springt er mijlenver bovenuit
Dat is dan ook weer kort door de bocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, jij bent het levende bewijs van het verschil tussen een 18 jarige (jij) en een 18 jarige (Cher, DG's toekomstige date) en jij springt er mijlenver bovenuit
neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil het nog steeds niet zo vlotten bij jou dan?
Waarom zou ik onzeker zijn? Ik durf vrijwel alles.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Iemand die onzeker is en iemand die ietwat zekerder is. Ik spring er bovenuit.
Tis maar net wat jij belangrijk vindt...en jij vindt niet zo veel belangrijk in jouw kleine leventjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Iemand die onzeker is en iemand die ietwat zekerder is. Ik spring er bovenuit.
Ze heeft gelijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik onzeker zijn? Ik durf vrijwel alles.
Ik vind veel belangrijk, vooral zeker van jezelf zijn. Kom je super ver mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis maar net wat jij belangrijk vindt...en jij vindt niet zo veel belangrijk in jouw kleine leventje
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo in een uurtje gedaan. Probeer jij nou maar een meisje te versieren. Autist.
Je voldoet wel weer prachtigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je het niet met haar eens bent ben jij nu:
Een autist
Een zolderkamer autist
Niet normaal
Iemand die nooit buitenkomt
Iemand die nooit onder normale mensen komt
Nooit luistert naar de meningen van de mensen op de straat
Ik geniet oprecht van je ongelofelijke bekrompenheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zo in een uurtje gedaan. Probeer jij nou maar een meisje te versieren. Autist.
Wel kut...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee![]()
Ben het ook helemaal zat, ach ga wel werken op MBO niveau kan er wel mee leven denk.
oja nog wel ff studieschuld terug dokken maarja neem me verlies maar
Zal ik een bingokaart maken anders?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Je voldoet wel weer prachtig
En jij bent 18 en wel volwassen. Kneus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geniet oprecht van je ongelofelijke bekrompenheid.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
En jij bent 18 en wel volwassen. Kneus.
Bingo! Met kneus linksboveninquote:
Wat kom je hier eigenlijk doen Cher? Beetje trollen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mensen op een internetforum proberen te beledigen is blijkbaar wel heel volwassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Beledig ik je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen op een internetforum proberen te beledigen is blijkbaar wel heel volwassen.
Nee, daarom staat er ook proberen.quote:
We hadden toch al geconstateerd dat ze niet zo volwassen is als ze zelf denktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen op een internetforum proberen te beledigen is blijkbaar wel heel volwassen.
klopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel kut...
Maar je moet het niet bekijken als verlies, je tevredenheid over je leven is niet afhankelijk van je opleiding
En voor op de bingokaart.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, kneus, een nieuwe voor op heloefs lijstje.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind je een kneus. Dat is geen belediging maar een mening.
En jij bent een oude sukkel die geilt op meisjes van 18 want wat zit jij diep in de ass van Lokasenna.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden toch al geconstateerd dat ze niet zo volwassen is als ze zelf denkt
Je mening is weer erg snel gevormd. Gelukkig kom je daar ver mee in het leven...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind je een kneus. Dat is geen belediging maar een mening.
Vergeet de vuist van DG niet uit je eigen reet te halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
En jij bent een oude sukkel die geilt op meisjes van 18 want wat zit jij diep in de ass van Lokasenna.
Effe snel quoten lolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
En jij bent een oude sukkel die geilt op meisjes van 18 want wat zit jij diep in de ass van Lokasenna.
Betrek DG nou niet in het Cherverhaal. DG is een schatje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet de vuist van DG niet uit je eigen reet te halen.
Mensen die dat falen noemen denken gewoon veel te zwart-wit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
klopt.
Zo denk ik er ook over maar het is wel kut om van iedereen te horen dat je gewoon gefaald heb.
Maar moet gewoon doen wat ik zelf leuk vindt. en dit is het gewoon niet (meer)
Carrière in de muziek, dat zou ik willen.
nouja wie weet ooit, en tot dan kan ik wel leven hoor met mn MBO elektro,
Geen probleem![]()
Hij doet niks. Geeft me alleen maar gelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet de vuist van DG niet uit je eigen reet te halen.
Wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die dat falen noemen denken gewoon veel te zwart-wit.
En leven met een lagere opleiding of zelfs geen geeft je net zoveel kans op geluk als een hoge.
quote:
Dat doet magnetronkoffie ook. Hypocriet ben je ook al. Extreem volwassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij doet niks. Geeft me alleen maar gelijk.
Hij typt ellenlange verhalen en zit waarschijnlijk ook met zijn broek op de knieën. DigitalGirl niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doet magnetronkoffie ook. Hypocriet ben je ook al. Extreem volwassen.
Onzin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat geld niet gelukkig maakt, mocht je dat denken.
Sorry ik was vergeten dat je al wetend was, sorry.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij typt ellenlange verhalen en zit waarschijnlijk ook met zijn broek op de knieën. DigitalGirl niet.
Zie het terug in mijn familie hoor. Zat mensen die gekapt zijn met hun opleiding en ie het prima naar hun zin hebben. En minder stress dan iemand met een verantwoordelijke baan voor hogeropgeleiden. Mijn vader is bouwvakker en mijn moeder directrice, wedden dat mijn pa gelukkiger is?quote:
Ook maar effe snel quoten, maar beter kap je met die onzin, het is niet echt creatief en ik ben een beetje te moe om jou nog te moeten gaan babysittenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij typt ellenlange verhalen en zit waarschijnlijk ook met zijn broek op de knieën. DigitalGirl niet.
Nee, geld maakt ongelukkig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat geld niet gelukkig maakt, mocht je dat denken.
Jouw wereld is echt zwart-wit he.quote:
Ligt aan de persoon zelf, niet aan de baan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie het terug in mijn familie hoor. Zat mensen die gekapt zijn met hun opleiding en ie het prima naar hun zin hebben. En minder stress dan iemand met een verantwoordelijke baan voor hogeropgeleiden. Mijn vader is bouwvakker en mijn moeder directrice, wedden dat mijn pa gelukkiger is?
Ja, en daarom is het niet opleidingsafhankelijk, zoals ik net al zeiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon zelf, niet aan de baan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer geld dan je nodig hebt gaat je niet blij maken hoor.
Ik denk het wel. Lekker veel reizen, jezelf nog beter leren kennen, veel kennis opdoen in andere landen. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer geld dan je nodig hebt gaat je niet blij maken hoor.
Tuurlijk meid.quote:
jaaa is ook zo, goh had het allemaal anders voor me gezien een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die dat falen noemen denken gewoon veel te zwart-wit.
En leven met een lagere opleiding of zelfs geen geeft je net zoveel kans op geluk als een hoge.
Jezelf beter leren kennenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Lekker veel reizen, jezelf nog beter leren kennen, veel kennis opdoen in andere landen. Lekker hoor.
Je bent een opleiding aan het doen die je eigenlijk niet zo ziet zitten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa is ook zo, goh had het allemaal anders voor me gezien een paar jaar terug.
maar had moeten luisteren toen ik stage liep, ook een gast "ga doen wat je echt leuk vindt" en dat was op het MBO, maargoed toch maar door gegaan, dacht rol er wel effe door heen, nou mooi niet dus.
en nou zit ik met de gebakken peren.
get nou genoeg serieuze zooi....
verder met rellen ;0
Nog een elektrofaler hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa is ook zo, goh had het allemaal anders voor me gezien een paar jaar terug.
maar had moeten luisteren toen ik stage liep, ook een gast "ga doen wat je echt leuk vindt" en dat was op het MBO, maargoed toch maar door gegaan, dacht rol er wel effe door heen, nou mooi niet dus.
en nou zit ik met de gebakken peren.
get nou genoeg serieuze zooi....
verder met rellen ;0
Ik heb niet veel nodig maar een leuke spaarrekening zoals in mijn geval is meer dan leuk het is verrekte handigquote:
Ze heeft nog een lange weg te gaan dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezelf beter leren kennen
Lekker vaag.
Ach als je dan iemand als Amy Whinehouse ziet bezwijken of een Antonie Kamerling die zelfmoord pleegt, durf ik dat zeer te betwijfelen. En ook voor mensen die minder in de aandacht, maar wel verantwoordelijk zijn geldt dit ook wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Lekker veel reizen, jezelf nog beter leren kennen, veel kennis opdoen in andere landen. Lekker hoor.
Voor alles is een oplossing, daarnaast wordt niet iedereen daar gelukkig van. Sommige blijven het liefst voor eeuwig met Bertha 8 & 9 in de wei.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen die zij noemt wel levenservaring met zich meebrengen en ook leuk zijn. Maar ik denk niet dat dat nodig is om gelukkig te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezelf beter leren kennen
Lekker vaag.
nou het vak wel opzich (werk ik ook in)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent een opleiding aan het doen die je eigenlijk niet zo ziet zitten?
Want dat heeft ook echt met geld te maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach als je dan iemand als Amy Whinehouse ziet bezwijken of een Antonie Kamerling die zelfmoord pleegt, durf ik dat zeer te betwijfelen. En ook voor mensen die minder in de aandacht, maar wel verantwoordelijk zijn geldt dit ook wel.
Het is leuk en geeft nieuwe impulsen aan hoe je je leven beleeft, maar dat geldt ook voor heel veel andere dingen die je kunt ondernemen en die eigenlijk niets kosten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen die zij noemt wel levenservaring met zich meebrengen en ook leuk zijn. Maar ik denk niet dat dat nodig is om gelukkig te zijn.
jaaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog een elektrofaler hier
Maar nu ga ik wel doen wat ik echt leuk vind. Gaat jou ook wel lukken.
Zij hebben genoeg geld gehad in hun leven en dat bracht verder bar weinig geluk. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Want dat heeft ook echt met geld te maken.
Daar leer jezelf echt niet beter van kennen.. In alle uithoeken van deze wereld geweest de afgelopen jaren vanwege werk dus vertel geen onzin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan je persoonlijkheid. Genoeg mensen die goed omgaan met veel geld.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zij hebben genoeg geld gehad in hun leven en dat bracht verder bar weinig geluk. Dat is mijn punt.
Zij is al 18 en weet dat allemaal. Duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar leer jezelf echt niet beter van kennen.. In alle uithoeken van deze wereld geweest de afgelopen jaren vanwege werk dus vertel geen onzin.
Jij niet, ik wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar leer jezelf echt niet beter van kennen.. In alle uithoeken van deze wereld geweest de afgelopen jaren vanwege werk dus vertel geen onzin.
Dat laatste klopt. Maar mijn punt is dat geluk en geld niet eens zo heel samen hangen. WEl natuurlijk het geld dat nodig is om aan belangrijkste behoeften te voldoen, maar alles wat echt meer dan nuttig is, maakt echt niet gelukkiger.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan je persoonlijkheid. Genoeg mensen die goed omgaan met veel geld.
Nou waar ben je allemaal geweest, vertel me alles.quote:
Al zou het. Ik heb door een aantal reisjes mezelf toch echt beter leren kennen. Dat jij naar luxe hotelletjes gaat, soit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zei de 18jarige die hoogstwaarschijnlijk nog thuis woont
Ik ga aardwetenschappen studeren volgend jaar, in Utrecht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa
tis leuk tot mbo niveau daarna sucks.
Maargoed wat doe jij?
Je hebt wel gelijk dat zuipvakanties en luxe hotels weinig bijdragen aan persoonlijke vorming. Ik denk dat maatschappelijk projecten in het buitenland en backpacken dat veel meer doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Al zou het. Ik heb door een aantal reisjes mezelf toch echt beter leren kennen. Dat jij naar luxe hotelletjes gaat, soit.
Zeg maar meteen dat hij autist is, dan blijf je voorspelbaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Al zou het. Ik heb door een aantal reisjes mezelf toch echt beter leren kennen. Dat jij naar luxe hotelletjes gaat, soit.
Juist dat laatste wat je opnoemt is bij mij van toepassingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat zuipvakanties en luxe hotels weinig bijdragen aan persoonlijke vorming. Ik denk dat maatschappelijk projecten in het buitenland en backpacken dat veel meer doen.
Naar de locale supermarkt gaan vond ik een leuke manier van een andere cultuur leren kennenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat zuipvakanties en luxe hotels weinig bijdragen aan persoonlijke vorming. Ik denk dat maatschappelijk projecten in het buitenland en backpacken dat veel meer doen.
Ik denk dat ervaringen die je uit de comfort zone helpen wel goed voor je zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
In het hostel in New York waar de pisvlekken nog in het matras zaten leerde ik mezelf ook niet beter kennen, eigenlijk.
gelijk heb je hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga aardwetenschappen studeren volgend jaar, in Utrecht.
Misschien niet de meest fantastische kansen op een goede baan in de richting waarin ik verder wil gaan, zoals bij elektro zo geweest zou zijn, maar het is wel waarin ik oprechte interesse heb.
Als de confortzone zo slecht voor je is, waarom hebben we er dan 1?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ervaringen die je uit de comfort zone helpen wel goed voor je zijn
En op reizen word je daar vaker toe gedwongen. Dat zorgt voor persoonlijke groei, niet het reizen zelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ervaringen die je uit de comfort zone helpen wel goed voor je zijn
Zelfde reden als dat homo's een kast hebben, mijn waarde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de confortzone zo slecht voor je is, waarom hebben we er dan 1?
Nee, maar dat bedoelde Cher denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En op reizen word je daar vaker toe gedwongen. Dat zorgt voor persoonlijke groei, niet het reizen zelf.
Ok...en waarom hebben homo's dan een kast?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat homo's een kast hebben, mijn waarde.
Precies, gewoon lekker inblijven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker veilig, nooit veranderen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nooit in die kast gezetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...en waarom hebben homo's dan een kast?
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Bij menig een in de topic ontbreekt het aan realiteitszin.
Jou?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Bij jou ontbreekt een juiste zin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:44 schreef Cher- het volgende:
Vraagjeeeee
Als je je pincode van telefoon niet meer weet en je moet die pukcode opvragen en je maakt een nieuwe pincode fucntioneert je simkaart dan nog wel oke?
Als je zo'n hekel hebt aan dit topic, wat doe je dan hier nog om kwart voor 2 DG?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Even serieus: Ik zou het in DIG vragen. Maar pas op daar zitten wel autisten.quote:
Het eeuwige gehap op zijn getroll, mijn waarde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je zo'n hekel hebt aan dit topic, wat doe je dan hier nog om kwart voor 2 DG?
Jij komt toch hier? Dus iets aan deze topicreeks bevalt je
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Even serieus: Ik zou het in DIG vragen. Maar pas op daar zitten wel autisten.
Waarschijnlijk voor gevoel van veiligheid, een baken van rust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dit zegt toch niet waarom we een comfortzone hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |