Ik was ook 15 in 2009. DUs?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 15 in 2009, wat een drama joh.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
Wat vinden jullie van een jongen van 18 die met een chick van 15 aanpapt. Niet normaal toch.
quote:
Ja dus wat? Dat vraag ik jou.quote:
Nou vind ik 15 en 24 toch wel al iets anders hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
15 en 24 kan ook schijnbaar.. dus mij hoor je niet
Wat kan mij het schelen dat jij in 2009 15 was. Dat was ik ook, dus? Nu is het 2012 en ben je 18.quote:
Zwaar leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Cher- het volgende:
En triest dat je zoiets als trollen af doet omdat iemand een andere mening heeft. Kut leven moet je dan hebben. Iedereen die iets niet goedkeurt is een troll en meent het niet. Zo kom je er wel.
Wat? Jij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
15 en 24 kan ook schijnbaar.. dus mij hoor je niet
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen dat jij in 2009 15 was. Dat was ik ook, dus? Nu is het 2012 en ben je 18.
Want?quote:
Geen idee, ik vind dat idee ook niet zo erg schokkend om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.
Okee maar ik ga er even serieus op in, wat maakt het disturbing of apart?
uhm.......quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Sneezeechu het volgende:
12/24 ook en 10/24 en 64/24 ook alles kan!
Ik ben nu ook serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot zover je fantastische eigenschap om feiten te constateren. Well done.
Okee maar ik ga er even serieus op in, wat maakt het disturbing of apart?
lijkt mij ook helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat idee ook niet zo erg schokkend om eerlijk te zijn.
Iemand van 15 en iemand van 18 kunnen best nog wel eens goed bij elkaar passen toch?
Ligt er aan welke "kan" je gebruikt. Het "kan" letterlijk gezien wel natuurlijk, maar eigenlijk kan het gewoon niet. Iemand van 10 is nog maar een kind. En dat met iemand van 24???quote:
Meisjes zijn een stuk volwassener dan mannen rond die leeftijd. Zo schokkend is het allemaal niet. Als het nou jongen 15 en meisje 18, dan was het raar geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Jij bent 18 jaar en zit in een hele andere levensfase dan een meisje van 15 als het goed is (tenzij je een autist bent die helemaal niets heeft uitgevoerd). Ik heb een zusje van 15 en zie genoeg 15 jarige vriendinnen om dit te kunnen bestempelen als feit. Die meiden zijn nog kind, feitelijk. Op je 15e denk je nog heel anders, ben je minder volwassen en serieus bezig. Op je 18e ben je meer bewust van wat je doet, heb je al meer ervaring.
Totaal ander levensfase, ik betwijfel het je gaat allebei nog naar school/opleiding.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Jij bent 18 jaar en zit in een hele andere levensfase dan een meisje van 15 als het goed is (tenzij je een autist bent die helemaal niets heeft uitgevoerd). Ik heb een zusje van 15 en zie genoeg 15 jarige vriendinnen om dit te kunnen bestempelen als feit. Die meiden zijn nog kind, feitelijk. Op je 15e denk je nog heel anders, ben je minder volwassen en serieus bezig. Op je 18e ben je meer bewust van wat je doet, heb je al meer ervaring.
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meisjes zijn een stuk volwassener dan mannen rond die leeftijd. Zo schokkend is het allemaal niet. Als het nou jongen 15 en meisje 18, dan was het raar geweest.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.
Je slaat de plank flink mis denk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben nu ook serieus.
Maar eigenlijk heb je jezelf al klemgeluld, weet je dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp het alweer. Ik ben aan het discussiëren met mensen die niet zo sociaal zijn en al blij zijn met aandacht van een 12-jarige en het daarom maar als normaal zien. Mijn excuses, ik ben weer weg.
Daarom gaat ze weg, duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb je jezelf al klemgeluld, weet je dat?
Je weet toch ook dat 15jarige meisjes helemaal niet in leeftijdsgenoten geinteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die zijn te ''kinderachtig''quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet toch ook dat 15jarige meisjes helemaal niet in leeftijdsgenoten geinteresseerd zijn.
Nee joh, ik gebruikte het enkel als middel om een discussie op te wekken. Op mijn school zitten niet eens 15 jarigen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Effe in het kort: heeft Heloef eindelijk de hosselgids gebruikt (Voor een 15-jarige) ?
iemand die een beetje wat in te halen heeftquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Meiden worden eerder volwassen?
Wat ben ik dan
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Neuh, vraag op straat en mensen zeggen je dat het niet normaal is behalve de onzekero's.
Nee dus begin maar bij de 12-jarige meiden dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.
Als er een smiley was geweest die z'n wenkbrauw fronzde, had ik die hier nu gepostquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Neuh, vraag op straat en mensen zeggen je dat het niet normaal is behalve de onzekero's.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dan vinden ze dat, ik ben niet geboren om te leven volgens de wensen van de mensen op de straat.
knuffel voor jouquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Meiden worden eerder volwassen?
Wat ben ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |