Jij hebt tenminste een experia box...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:01 schreef Darkestrah het volgende:
Man man man, wat kan ik toch altijd witheet worden als die kut Experia Box het weer niet doet.
Ik moet er wel zelf voor betalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een experia box...
Ik sta 5e.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een subleague in de EK pool van FOK! gemaakt Muziek, speciaal voor Muziekers het ww is FrankZappamisschien dat er nog wat MUZzers zijn die een EK pool wel grappig vinden
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
quote:
Oh ik vond het niet echt intuitief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Modus het volgende:
De Allmusic.com facelift valt me alleszins mee.
Wist niet dat ze een make-over gingen doen. Dan valt het toch wel koud op je dak...quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Modus het volgende:
De Allmusic.com facelift valt me alleszins mee.
Voor mij hebben ze een aantal jaar terug eigenlijk al afgedaan. Het was traag en verouderd in tegenstelling tot wikipedia.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wist niet dat ze een make-over gingen doen. Dan valt het toch wel koud op je dak...
De link discography was even zoeken, verder zit alles nog wel ongeveer op dezelfde plek, het is alleen wat meer web2.0quote:
Ik gebruik ze door elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef belsen het volgende:
Voor mij hebben ze een aantal jaar terug eigenlijk al afgedaan. Het was traag en verouderd in tegenstelling tot wikipedia.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:11 schreef Darkestrah het volgende:
Wow. De show van Sleep is afgelast bij Primavera omdat Matt Pike ziek is. We gaan een teleurgestelde emokid terugzien.
quote:
quote:Hersenschudding Justin Bieber tijdens concert
PARIJS - Justin Bieber liep donderdagavond tijdens zijn concert in Parijs een hersenschudding op.
Tussen twee van zijn nummers door, was de zanger even backstage. Hier liep hij tegen een glazen muur aan, meldt TMZ.
Ondanks dat hij duizelig was, maakte Justin het optreden af. Na afloop viel hij echter even flauw in zijn kleedkamer. Dokters constateerden daarna een hersenschudding.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]![]()
hitler vermoorden in 1945
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baggeraat denk ik. Ik ken iemand met Rath als achternaam en dat spreek je zo uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef arucard het volgende:
Zou je haar achternaam eigenlijk uitspreken als Bagger-rat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |