Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
CD eruit halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal nu wel -0,25 dnf krijgen, want ik kon me nergens afmelden. Ik moest uit het spel gaan om in accountbeheer te komen.
Je moet er ook niet inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal nu wel -0,25 dnf krijgen, want ik kon me nergens afmelden. Ik moest uit het spel gaan om in accountbeheer te komen.
Zelfs daarna kon ik me niet afmelden
ja, en dan driehoekje, dan afmeldenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
Alleen erop houden zegmaar
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?
LOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?
Hell noquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
Dacht dat je dat wel begreepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
nieuw toernooi begint om 1 uur
Two leaque cup
exact 3 spelers Barclays PL in de basis
exact 3 spelers uit BBVA in de basis
reward: 1 goud pakket
Maakt niet uit DNF gaat er niet van omlaag als hij blijft hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgen
Ah fuck, ik heb een team met 4 BBVA en rest BPLquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Two leaque cup
BAH!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Two leaque cup
José Enrique.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die coins hebben kunnen het beste denk ik gerust wat Torresjes en Mata's in slaan..
Wanneer je wat geduld hebt gekweekt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer gaan we de Taiwo's opsparen en niet meer op de markt zetten?
Maandagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vraag alleen maar wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer je wat geduld hebt gekweekt.
Wie wil Taiwo dan ook pricefixenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ah oki mi zemmer mengSquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat.
Met geduld zit het blijkbaar wel goed, want ik vraag juist wanneer we ze op moeten sparen
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdektquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Maandag gaan we ze van de markt halen, en dan is iedereen in paniek. Van waar is Taiwo enzo
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdekt
---
Eerste wedstrijd met manual passing gewonnen, met 'slechts' 61% passing accuracy maar de tegenstander had 59% terwijl hij vele betere spelers had
Goed dat ik deze zin niet las met een slok cola in mn mondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdekt
---
Eerste wedstrijd met manual passing gewonnen, met 'slechts' 61% passing accuracy maar de tegenstander had 59% terwijl hij vele betere spelers had
Jij bent echt een debiel hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Zelf het haar op je ballen moeten ontdekkenMeestal was dat als je werd uitgelachen onder de douche na voetbal ofzo en ze riepen haha je hebt haar bij je piemol XD XD HAHAHAHAHA HHHAIHAIHIHIHAISHIH GRUMBLEGRUMBLEGRUMBLE HAHAHIHIAHOHOHOA
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar viesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Zelf het haar op je ballen moeten ontdekkenMeestal was dat als je werd uitgelachen onder de douche na voetbal ofzo en ze riepen haha je hebt haar bij je piemol XD XD HAHAHAHAHA HHHAIHAIHIHIHAISHIH GRUMBLEGRUMBLEGRUMBLE HAHAHIHIAHOHOHOA
Nee, dat was gewoon zoquote:
hallo ik heb 18 meiden genukd maar nooi haren gezien ben 13 jaar wat moet ik doen is ze wzangerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar vies
Eens of een dikke hand vol okselhaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar vies
Beetje haar moet kunnen, maar als je een hovenier moet bellen om de ingang te vinden dan gaat het te furrr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brazilian wax tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken jij dat forum waar ze allemaal dat soort debiele vragen stellen? (Nee, niet FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hallo ik heb 18 meiden genukd maar nooi haren gezien ben 13 jaar wat moet ik doen is ze wzanger
Ik zou het gewoon zo doen:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Wie kan me helpen hier iedereen 9 chem van te maken? Het is voor het nieuwe toernooi, moet wel rond hetzelfde bedrag blijven.
Donequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Wie kan me helpen hier iedereen 9 chem van te maken? Het is voor het nieuwe toernooi, moet wel rond hetzelfde bedrag blijven.
Zeg maar wat je wilt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Misschien ook maar maken als ik weer geld hebquote:
Gouden Beerens is goed hoor, sutkukkel!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt.
--
Gouden Beerens is trouwens crap, terwijl ik m silver echt een baas vind
Streepje okee. Heb ook een keer een vrouw afgewezen erop hoor. Was op internet, zei ze dat ze niet van het scheren was. Heb ik gelijk gezegd: Dan kan ik niks voor jou betekenen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beetje haar moet kunnen, maar als je een hovenier moet bellen om de ingang te vinden dan gaat het te furrr.
Haren eten als je aan de lik bentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Streepje okee. Heb ook een keer een vrouw afgewezen erop hoor. Was op internet, zei ze dat ze niet van het scheren was. Heb ik gelijk gezegd: Dan kan ik niks voor jou betekenen.
Walgelijk zulke mensen
Internet? Scheren? Betekenen? Leg dit is uit....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Streepje okee. Heb ook een keer een vrouw afgewezen erop hoor. Was op internet, zei ze dat ze niet van het scheren was. Heb ik gelijk gezegd: Dan kan ik niks voor jou betekenen.
Walgelijk zulke mensen
Ja, soowiezoo mensen die zich niet onderhoudenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Walgelijk zulke mensen
manse praatjes man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haren eten als je aan de lik bent
True.quote:
Maar jij regelt meisjes van ver boven jou leeftijd toch ... jwzquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True.
Meisjes op mijn leeftijd hebben nog geen haar
Leiva vervangen voor Hernanes ofzo, een Serie A Braziliaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef diedjuh het volgende:
whoops link vergetenhttp://futhead.com/12/squad/316677
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True.
Jongetjes op mijn leeftijd hebben nog geen haar
Deze mannetje weetzellufquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar jij regelt meisjes van ver boven jou leeftijd toch ... jwz
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ken jij dat forum waar ze allemaal dat soort debiele vragen stellen? (Nee, niet FOK!, ik heb echt vaak in een scheur gelegen.
David Luiz erbij achterin en dan BPL keeper.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef diedjuh het volgende:
whoops link vergetenhttp://futhead.com/12/squad/316677
Hebben jullie daar ook lijstjes voor?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True.
Meisjes op mijn leeftijd hebben nog geen haar
omgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28
deze?
Ik doe niet aan bangalijsten en zulksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook lijstjes voor?
Nee, ander forumquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28
deze?
In jouw geval tijgerprint string.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ander forum
Krijg van die vragen als 'mijn vriendin heeft mij gepijpt en slikte door, ik vraag mij af of ze nu zwanger kan worden?' of 'ik kwam op mijn vriendin haar buik en kan ze door haar navel zwanger raken?'echt je lacht de ballen uit je boxer (In Gje zijn geval slip)
Post is een foto van jezelf, dan weet ik of het terecht is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij geilt VDM gewoon op mij![]()
Ik heb nu wel iets met streepjes aan jaquote:
Nope, wil niet herkend wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Post is een foto van jezelf, dan weet ik of het terecht is.
Ja, meisjes plagen kusjes vragen toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij geilt VDM gewoon op mij![]()
Ik heb een foto van de b0i.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Post is een foto van jezelf, dan weet ik of het terecht is.
Heul nietquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
Mijn ex die was helemaal erg. Was een ex vriendje ik haar aan het verwennen met de mond zeg maar. Maar blijkbaar deed ie het niet zo best. Heeft ze echt gezegd: Ho maar, dit lijkt nergens op, ik ga slapen. En ze ging slapen.
Die jongen Ik zal er nog steeds last van hebben denk ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neen neen, toen het uit ging tussen ons, wilde ik sex-buddies blijven
FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
Van dat forum wat VDM postte: http://forum.scholieren.c(...)806654f925&t=1856305
Check die UI van de 7e reactie, looks familiar?
Hehequote:
Beste Frederik,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben een jongen van 13 jaar en vreemd genoeg mezelf nog nooit gemasturbeerd (ofhoejedatookschrijft) is dit erg op deze leeftijd? kinderen uit mijn klas doen het wel (de meeste) ik schaam me er een beetje voor om dan nee te zeggen)
verder krijg ik mijn voorhuid INMIDDELS (bedankt daarvoor) wel over mijn eikel heen maar niet snel, onder de douche kan ik voorzichtig mijn voorhuid naar beneden doen, maar als ik masturbeer (dus in me bed etc, niet onder de douche) dan krijg ik hem niet snel over mijn eikel heen, dit is natuurlijk geen masturberen hè, zijn hier tips voor of moet ik me mezelf nog de tijd geven om te laten groeien en dat later de voorhuid simpel eroverheen gaat, of moet ik gelijk aan de slag gaan?
@Lind: Moest hardop lachen
Hoi Gerrit! Leuk dat je je aangemeld hebt op dit forum. Het kloddertje wat je noemt, lijkt erg op Gonorroe. Als je nog nooit seks hebt gehad, kan dit het echter niet zijn. Toch lijken de symptomen erop te wijzen. Je bent waarschijnlijk in je slaap anaal vernederd door je papa. Groetjes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het sinds gisterren voor de eerste keer gedaan (rukken, geen seks) en toen ik klaar was kwam er sperma uit denk ik, het was geen afschieten maar best een kloddertje dat eruit kwam druipen, het was wel een beetje aan de gele kant maar dit kan door het licht komen, is dit normaal, het was een beetje groen/geelachtig ik schrok wel een beetje want ik wist nog niet of ik sperma kon krijgen, snel schoongemaakt!
LOOOOOOOOOL
quote:hallo
toen ik klein was (3 of 4 jaar) heb ik wel eens doktertje gespeeld
met mijn nicht moet im me hiervoor schuldig voelen of is dat zo
normaal, altijd als ze bij ons is vind ik haar zo mooi en wil ik met
haar neuken is dat normaal voor mijn leeftijd ik ben 14 jaar
ik heb dit ook bij andere meisjes
Ey mazzeltovquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ervandoor, bekaf en val als een blok in slaap.
Gr gr en een fijna nacht nog.
Zie ik eruit alsof ik een ster op mijn borst heb?quote:
Het wás ooit heel gezellig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zijn we eigenlijk toch een leuke community zo hè
Godverdomme dan voel je je kutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
Mijn ex die was helemaal erg. Was een ex vriendje haar aan het verwennen met de mond zeg maar. Maar blijkbaar deed ie het niet zo best. Heeft ze echt gezegd: Ho maar, dit lijkt nergens op, ik ga slapen. En ze ging slapen.
Die jongen zal er nog steeds last van hebben denk ik
Mij weer de schuld gevenquote:
Haha, ja, lijkt me een nekslag gewoon. Ze sprak mij na de eerste keer ook bestraffend toe: "het was aardig, maar je moet niet zo vaak lieffie enzo zeggen"quote:
Jij helemaal je best doen enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, lijkt me een nekslag gewoon. Ze sprak mij na de eerste keer ook bestraffend toe: "het was aardig, maar je moet niet zo vaak lieffie enzo zeggen"
Een beest was het.
Ik vind dat we er al op vooruit zijn gegaan sinds zijn verlatingquote:
Haha, nou, moest 3 a 4 keer per dag zeg maar. Ben ook geen 18 meer hequote:
6 centimeter eelt op je pen0r.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, moest 3 a 4 keer per dag zeg maar. Ben ook geen 18 meer heMaar heb hard gewerkt die periode
Ach, waarschijnlijk heb je een hoop nuttige ervaring opgedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, moest 3 a 4 keer per dag zeg maar. Ben ook geen 18 meer heMaar heb hard gewerkt die periode
Haha, die zijn walgelijk, vooral in het openbaar. Het enige leuke koosnaampje vind ik "mop"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef Neraice het volgende:
Moet trouwens zeggen dat van die stelletjes die achter elke zin schattebout oid zeggen ook vrij irritant kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mn gezicht werd steeds smaller zeiden mn collega'sEcht, nooit meer een nimf
Nymfomaanquote:
En dan op z'n Engels schrijven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nymphomane (moest googlen voor de schrijfwijze)
Nou, na 1 of 2 keer wil ik toch iets anders gaan doen. Geen 3e of 4e keer in elk geval. Is 1 dag leuk, maar als je die dag daarna nog 4 keer moet, en de dag daarna nog 3 keer is er niks bijzonders meer aan.quote:
Dat is een sexverslaafde..quote:
4x per dag je meisje neuken lijkt me echt niksquote:
Dat is wel erg verl inderdaad. Echt achter elkaar ook?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, na 1 of 2 keer wil ik toch iets anders gaan doen. Geen 3e of 4e keer in elk geval. Is 1 dag leuk, maar als je die dag daarna nog 4 keer moet, en de dag daarna nog 3 keer is er niks bijzonders meer aan.
jongens wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4x per dag je meisje neuken lijkt me echt niks
Mocht een uurtje bijkomen soms, hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat is wel erg verl inderdaad. Echt achter elkaar ook?
Alleen jouquote:
succes man, je kunt het.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste ronde Gold Toernooi: 26 chemistry en een teambeoordeling van 1,5*. Spannende pot.
Mooie wedstrijden voor het gemiddelde van je spitsenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste ronde Gold Toernooi: 26 chemistry en een teambeoordeling van 1,5*. Spannende pot.
Wat wilt 'ie nou horen danquote:
Ik trek alleen maar kutwijven aan blijkbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes heeft wel vage vriendinnen zeg
Op een gallerij in een flat, in een auto, op het strand, in de duinen. Haha, 1 keer in de auto voor het huis van mn moeder waar ik toen nog woondequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef Neraice het volgende:
Alleen op gekke plekken.Waar ben je zoal terechtgekomen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op een gallerij in een flat, in een auto, op het strand, in de duinen. Haha, 1 keer in de auto voor het huis van mn moeder waar ik toen nog woondeGewoon in een rijtjes huis, kon gewoon iemand voorbij lopen, en die seat ibiza van haar ging volop op en neer
Had je je coins trouwens al verkocht?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei. Dat is niet zo mooi. Gelukkig worden er sporadisch nog 25-26K kaarten verkocht..
Alles zit in z'n Taiwo's.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Had je je coins trouwens al verkocht?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
O ik dacht dat dit het FUT topic was, blijk ik in SEX terecht te zijn gekomen. My bad.
Kan gebeuren..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
O ik dacht dat dit het FUT topic was, blijk ik in SEX terecht te zijn gekomen. My bad.
Nee, had ze in de taiwo's gestoken, TP zit vol, dus kan geen spelers verkopen. ach, kan volgende maand op zich ook nog, heb het geld niet perse op korte termijn nodig ofzo..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Had je je coins trouwens al verkocht?
Begon met een opmerking over haar op de ballen van GJE. Of het gebrek daaraan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Aan jou heeft het iig niet gelegen bij de pricefix.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, had ze in de taiwo's gestoken, TP zit vol, dus kan geen spelers verkopen. ach, kan volgende maand op zich ook nog, heb het geld niet perse op korte termijn nodig ofzo..
Gurbuh had het over m'n balgasr oidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Begon met een opmerking over haar op de ballen van GJE. Of het gebrek daaraan.
Was het proberen waardquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Aan jou heeft het iig niet gelegen bij de pricefix.
Zo ben ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:29 schreef Fuszy het volgende:
Godver. eerste wedstrijd mooi met 6-0 gewonnen en daarna 2x compleet gedroogd. wedstrijden waarin niet lukte. 4-0 en 4-1 :-( team mag van mij ook weer de tradepile op...
Hij heeft er 19 gehad in een jaar en nu wil hij met jou batsen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toefjes heeft wel vage vriendinnen zeg
We komen er wel! Nu nog 1 verkopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Average Taiwo prijs is 100 coins meer geworden vandaag
Fuck.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Average Taiwo prijs is 100 coins meer geworden vandaag
Niet. Het was een statement.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet nog de eerste keer dat Lindgren. hier kwam. Werd ie een beetje boos
Lindgren kanniet boos wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet nog de eerste keer dat Lindgren. hier kwam. Werd ie een beetje boos
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren kanniet boos worden
weet niet precies meer, hij vond dat wij aan kliekjesgedrag deden oidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat was er precies gebeurd met Lindgren dan?
Het geaccepteerd worden binnen deze groep kan soms ook best even duren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet niet precies meer, hij vond dat wij aan kliekjesgedrag deden oid
Ik vertelde dat ik met FIFA 11 tegen een kansloze hommo die 5 cutbacks maakte uit principe m'n PS3 had uitgezet. Ik was niet echt eens boos ofzo, maar gewoon meer verdrietig dat er dit soort spelers bestonden. Het was dus niet echt een rage quit, maar meer uit principe, omdat ik het spel zo geen fuck aan vond op deze manier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat was er precies gebeurd met Lindgren dan?
Gestopt met kijken na seizoen 1 mag ik hopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een leuke serie gaan kijken. Iemand een idee? Favoriete serie is Prison Break!
Seizoen is indd wel het beste! Maar ook seizoen 2 en 3 zijn leuk hoor. 4 vond ik wel slecht!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gestopt met kijken na seizoen 1 mag ik hopen
Thx, ik ga is kijken of dat wat is!quote:
Hoe komen jullie aan dit soort beeldmateriaal?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Als je echt kwaliteit wil zien moet je The Wire of The Shield gaan kijken, maar dat is wel wat trager. Geniale tv though.
Kopen of downloadenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan dit soort beeldmateriaal?
Hmmm... ik vind die serieboxen altijd zo duur om gewoon 'ff' te proberen. Downloaden kan wel, maar ik wil altijd hoge kwaliteit en dan ben je zo rete lang bezig om alles te downloaden met 1MB/squote:
Ik heb hem al gehaald ja, speelt wel chill en hij voelt wel iets sneller aan dan die 75 pace. Prima spitsiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef Rijst het volgende:
haha TIM86, heb je Huntelaar al? Zo niet SNEL halen. Zijn IF speelt net als die van vorig jaar. zowat alles gaat erin. Maakt niet of je met links of rechts schiet. Eerste wedstrijd 6 goals
Is dit in real life niet dezelfde discussie? Waarom kunnen deze jongens niet samen opgesteld worden door v marwijk? Damnnnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:48 schreef Rijst het volgende:
Ik durf nou al te zeggen dat ik hem beter vindt dan RvP.
Ik ga is kijken!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Als je echt kwaliteit wil zien moet je The Wire of The Shield gaan kijken, maar dat is wel wat trager. Geniale tv though.
Nee in FUT.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is dit in real life niet dezelfde discussie? Waarom kunnen deze jongens niet samen opgesteld worden door v marwijk? Damnnn
Door investerne!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:19 schreef detennismaster het volgende:
2 Taiwo's voor 27K in 41212 verkocht!![]()
Hier kan je Toefjes wel voor wakker bellen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:19 schreef detennismaster het volgende:
2 Taiwo's voor 27K in 41212 verkocht!![]()
Die ligt een harige vrouw te beffenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier kan je Toefjes wel voor wakker bellen denk ik.
Mad Menquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Seizoen is indd wel het beste! Maar ook seizoen 2 en 3 zijn leuk hoor. 4 vond ik wel slecht!
Maar weet je iets?
Rvp cf IF huntelaar stquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
Wat is het beste CF-ST koppel? Nationaliteit, competitie en club doen er niet toe.
Kan helaas zondag pas weer spelen... Tegen die tijd zal die wel een stuk goedkoper zijn maar ik heb hem in ieder geval al :pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rijke stiinkerddddd
Hoe doet Benzema het?
Geilll. Al zou ik gewoon voor David Luiz en lucio gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/318026
Ja daar dacht ik ook aan, op de plek van Agüero. Moet je even checken of RVP dan 9 chem heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geilll. Al zou ik gewoon voor David Luiz en lucio gaanAnders zit je in een rolstoel
en SIF waclcott op cam
hoeveel heb je betaald?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan helaas zondag pas weer spelen... Tegen die tijd zal die wel een stuk goedkoper zijn maar ik heb hem in ieder geval al :p
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geilll. Al zou ik gewoon voor David Luiz en lucio gaanAnders zit je in een rolstoel
en SIF waclcott op cam
Ben ik eigenwijs als ik zeg dat Aguero daar beter is? Anders krijgt Yaya namelijk 7 chem en Aguero kan ook beter afmaken dan Walcott.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan, op de plek van Agüero. Moet je even checken of RVP dan 9 chem heeft.
Heb jij net zo belachelijk veel coins als Confetti?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
280, had hem waarschijnlijk nog wel voor wat minder kunnen halen maar dit was de laagste BIN.
Denk dat Confetti wel wat meer coins heeft. Ik heb altijd gewoon een beetje aan zitten kloten maar daar ben ik wel goed in. Heb bijvoorbeeld alleen al 100k verdiend door IF Silva voor de upgrades te verkopen en op tijd weer terug te kopen. Easy moneyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij net zo belachelijk veel coins als Confetti?
Je hebt bijna 1,7 miljoen betaald voor dit team, da's wel een mooie prijs denk ik. Ronaldo had je misschien wel goedkoper kunnen krijgen, maar die heb je zeker ook via BIN gekocht?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat Confetti wel wat meer coins heeft. Ik heb altijd gewoon een beetje aan zitten kloten maar daar ben ik wel goed in. Heb bijvoorbeeld alleen al 100k verdiend door IF Silva voor de upgrades te verkopen en op tijd weer terug te kopen. Easy money
Hier kan je zien wat ik voor m'n spelers heb betaald: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gImyasZabdedx
oh dat valt me mee. Ga hem ook nog halen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
280, had hem waarschijnlijk nog wel voor wat minder kunnen halen maar dit was de laagste BIN.
Als je wat meer coins hebt dan verlies je soms je geduld en dan koop je hem gewoon. Dan maakt die 10/20k ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt bijna 1,7 miljoen betaald voor dit team, da's wel een mooie prijs denk ik. Ronaldo had je misschien wel goedkoper kunnen krijgen, maar die heb je zeker ook via BIN gekocht?
Ik vind het nog steeds zuur als ik te veel betaal voor een speler ook al heb ik veel coins. Laatst met UP Persie, die kocht ik voor 104k en toen ging z'n prijs ineens zakken onder de 100k. Na 2 dagen heb ik 'm toen maar voor 97k verkocht, wat ik best klote vond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je wat meer coins hebt dan verlies je soms je geduld en dan koop je hem gewoon. Dan maakt die 10/20k ook niet meer uit.
auw.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:30 schreef pascal08 het volgende:
Zo te zien gaat IF Huntelaar richting de discard-waarde 20k. Goedkoopste is nu 33k.
Ja, ik denk dat 20k wel overdreven is. Als ik dat udb grafiekje bekijk lijkt ie meer te stabiliseren rond de 40k.quote:
Weet je zeker dat ik ze dan wel kwijt raak?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:42 schreef Rijst het volgende:
ik zou nu die Huntelaars in goede formatie kopen van rond de 34k. En dan morgen ochtend verkopen voor 40k;
Maar ik heb geen coins.
Ja, vooral omdat ik ze gewoon voor 30K er op heb staan. Ga ik ook wel verlagenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier kan je Toefjes wel voor wakker bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:47 schreef Jay_Snake het volgende:
Word net wakker en ik heb 1 Tawio verkocht voor 25.5k
Nou, dat dacht ik ook, maar kijk echt nooit op Aziatische vrouwen. Ook niet naar Russische of weet ik veel wat. Sta wel op een dating site, maar dat lijkt me sterk dat ie daar een link mee maakt. Vond het wel grappig, al die spleetogen onder Kagawa. Belachelijk goedkoop is hij trouwens, iets meer dan een tonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:25 schreef poker4lifee het volgende:
denk eerder aan jouw voorgaande zoekacties
Hoe sterker mijn elftal, hoe kutter het speelt. In dat licht is hij de ideale verzwakking voor mijn elftalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:29 schreef poker4lifee het volgende:
ah haha
ja idd het is dat ik er geen coins voor heb(ook niet als de TP leeg is) anders had ik er wel een team mee gebouwd.
http://futhead.com/12/squad/318784quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe sterker mijn elftal, hoe kutter het speelt. In dat licht is hij de ideale verzwakking voor mijn elftal
Huntelaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/318784
i wantwel een beetje jammer dat er geen goed (kuch snel kuch) alternatief is voor Huntelaar
Het wordt steeds gekker hier inderdaad, vieze praatjes enzo, terwijl er gewoon kinderen hier postenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver dit topic!!
Helden![]()
-------
Jammer dat ik nog geen één neger op mijn TP verkocht heb!
ja dat is nog wel een mogelijkheid iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
HuntelaarMaar als je pace wilt, is UP Schürrle een prima speler.
haha mooi, zelf ook maar ff doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:25 schreef Toefjes het volgende:
Op Futhead alle positieve commentaren over Taiwo een plusje gegeven. Je gaat rare dingen doen..
Ik heb er 20 verkocht, alleen deze 4 willen niet. Had er laatst wel in dezelfde formatie verkocht voor 8,5k. Ben er nu alleen mee gestopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy zit nog steeds met z'n Fer'en
Lucas op CDMquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:08 schreef diedjuh het volgende:
Hoe krijg ik hier iedereen 9 chem? Gisterenavond al een aantal tips gekregen, maar lukt nog niet, kan iemand nog ff helpen? http://futhead.com/12/squad/316677
Ik probeer wel even wat voor je. Wat zijn de restricties van het toernooi?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:11 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik weet het, maar is de enige oplossing lijkt me.
om iedereen op 9 chem te krijgen zal je helaas spelers moeten gaan vervangen. Diego Alves voor Hart bv, en een Valencia CAM ipv Kaka. Maar dan zal Ramires waarschijnlijk geen 9 halen. Je kan ook nog Filipe LB doen trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:08 schreef diedjuh het volgende:
Hoe krijg ik hier iedereen 9 chem? Gisterenavond al een aantal tips gekregen, maar lukt nog niet, kan iemand nog ff helpen? http://futhead.com/12/squad/316677
3 bpl 3 bbva geloof ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik probeer wel even wat voor je. Wat zijn de restricties van het toernooi?
jammer van de keeper alleenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/319516
Niet helemaal wat je wilde, maar toch
Kan, maar die keeper is alleen een beetje jammer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Niet helemaal wat je wilde, maar toch
Al beter, maar ja ook fabregas is in een 4222 formatie een beetje te traag.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:19 schreef Fuszy het volgende:
zo dan?
Ik vind alleen fabregas jammer.
Nooit. Hij is een zeer goede RB, misschien wel de beste van de Bundesliga. Ik schat 25-35k.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:19 schreef Dudeweiser het volgende:
wat gaat de prijs van IF Pisczek doen volgens jullie? Hij is 80 rated dus ik hoop dat ie naar discardwaarde gaat.
Iniesta?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Al beter, maar ja ook fabregas is in een 4222 formatie een beetje te traag.
hmm jammer. Naja, dan haal ik hem maandag wel voor de laagste prijs mogelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit. Hij is een zeer goede RB, misschien wel de beste van de Bundesliga. Ik schat 25-35k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken, is wel een beetje duur, maar niet onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iniesta?
[..]
hmm jammer. Naja, dan haal ik hem maandag wel voor de laagste prijs mogelijken ook IF Huntelaar
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef Rijst het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je na een (verloren) finale slecht speelt? Ik ben er nu al 2x uitgeknikkerd in de eerste ronde met grote getallen.''Je bent gewoon slecht.''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE kan ook camunas pakken. Goedkope optie met 82 pacequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, is wel een beetje duur, maar niet onbetaalbaar.
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als ik het zeg....
Noppen op je enkel tog #au #kunstwerkjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Lekker, fikse spierpijnzo maar weer even aan de sporterij
herstellen enzo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noppen op je enkel tog #au #kunstwerkje
Ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noppen op je enkel tog #au #kunstwerkje
Ectoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
OokFitness 's middags dikke spierpijn van nu omdat het eerste keer sinds anderhalf jaar is en 's avonds fanatiek aan de voetbal training en lichte blessure omdat iemand keihard op mijn enkel staat nadat ik grandioos iemand door de benen spelen en een charge moest incasseren
/dagboek
Kolere, wordt je niet dood gehandicaped?quote:
yupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kolere, wordt je niet dood gehandicaped?
Waar? Hij is nu thuis en niet hier. Hij mag van zijn moeder alleen maar met mij pratenquote:
Lolwut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar? Hij is nu thuis en niet hier. Hij mag van zijn moeder alleen maar met mij pratenof als ik ergens bij zit.
Hij is nog maar 9 héquote:
Ja, maar alsof FOK!ers hem iets aan willen doen oidquote:
Zijn moeder is altijd snel bezorgdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar alsof FOK!ers hem iets aan willen doen oid
En hij had een joch in elkaar geslagen toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn moeder is altijd snel bezorgdik snap het wel want hij flapt altijd van alles eruit zomaar
Alleen maar een Falcon punchquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En hij had een joch in elkaar geslagen toch?
Wat is een falcon punch nou weer danquote:
Zeg het maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier met verstand van laptops?
Zoek een laptop van tussen de 500-650 euro. Moet gewoon lekker all round zijn, hoef er geen top pc games op te doen zoals crysis of iets dergelijks maar moet wel spelletjes kunnen afspelen. Zoek de beste prijs/kwaliteit eigenlijk. Ben totaal niet thuis in dit soort dingen dus zeg het maar als ik dingen zeg die nergens op slaanquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is een falcon punch nou weer dan
hij zei net "ik ben 9 jaar" en "ik mag in ineen keer niet mer" maar toen stuurde hij me toch een invitequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar? Hij is nu thuis en niet hier. Hij mag van zijn moeder alleen maar met mij pratenof als ik ergens bij zit.
Hmm, ik zal even kijken voor je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zoek een laptop van tussen de 500-650 euro. Moet gewoon lekker all round zijn, hoef er geen top pc games op te doen zoals crysis of iets dergelijks maar moet wel spelletjes kunnen afspelen. Zoek de beste prijs/kwaliteit eigenlijk. Ben totaal niet thuis in dit soort dingen dus zeg het maar als ik dingen zeg die nergens op slaanAlvast bedankt
Nice, ik golf ook. Doe je het vaker?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik zal even kijken voor je.
Ga zometeen weg om te golfen
Vanmiddag/vanavond zal ik even de markt doorspitten voor je
Gewoon een rechte slag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |