Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
CD eruit halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal nu wel -0,25 dnf krijgen, want ik kon me nergens afmelden. Ik moest uit het spel gaan om in accountbeheer te komen.
Je moet er ook niet inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal nu wel -0,25 dnf krijgen, want ik kon me nergens afmelden. Ik moest uit het spel gaan om in accountbeheer te komen.
Zelfs daarna kon ik me niet afmelden
ja, en dan driehoekje, dan afmeldenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
Alleen erop houden zegmaar
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?
LOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt echt geen seks gehad met dat meisje die met 19 anderen naar bed is geweest?
Hell noquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in
Dacht dat je dat wel begreepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
nieuw toernooi begint om 1 uur
Two leaque cup
exact 3 spelers Barclays PL in de basis
exact 3 spelers uit BBVA in de basis
reward: 1 goud pakket
Maakt niet uit DNF gaat er niet van omlaag als hij blijft hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat werd niet verteld. dan maar een pot of 10 spelen om het weer terug te krijgen
Ah fuck, ik heb een team met 4 BBVA en rest BPLquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Two leaque cup
BAH!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Two leaque cup
José Enrique.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die coins hebben kunnen het beste denk ik gerust wat Torresjes en Mata's in slaan..
Wanneer je wat geduld hebt gekweekt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer gaan we de Taiwo's opsparen en niet meer op de markt zetten?
Maandagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vraag alleen maar wat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wanneer je wat geduld hebt gekweekt.
Wie wil Taiwo dan ook pricefixenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ah oki mi zemmer mengSquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat.
Met geduld zit het blijkbaar wel goed, want ik vraag juist wanneer we ze op moeten sparen
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdektquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Toefjes het volgende:
Maandag gaan we ze van de markt halen, en dan is iedereen in paniek. Van waar is Taiwo enzo
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdekt
---
Eerste wedstrijd met manual passing gewonnen, met 'slechts' 61% passing accuracy maar de tegenstander had 59% terwijl hij vele betere spelers had
Goed dat ik deze zin niet las met een slok cola in mn mondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zodra jij de eerste haar op je ballen ontdekt
---
Eerste wedstrijd met manual passing gewonnen, met 'slechts' 61% passing accuracy maar de tegenstander had 59% terwijl hij vele betere spelers had
Jij bent echt een debiel hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Zelf het haar op je ballen moeten ontdekkenMeestal was dat als je werd uitgelachen onder de douche na voetbal ofzo en ze riepen haha je hebt haar bij je piemol XD XD HAHAHAHAHA HHHAIHAIHIHIHAISHIH GRUMBLEGRUMBLEGRUMBLE HAHAHIHIAHOHOHOA
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar viesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
Zelf het haar op je ballen moeten ontdekkenMeestal was dat als je werd uitgelachen onder de douche na voetbal ofzo en ze riepen haha je hebt haar bij je piemol XD XD HAHAHAHAHA HHHAIHAIHIHIHAISHIH GRUMBLEGRUMBLEGRUMBLE HAHAHIHIAHOHOHOA
Nee, dat was gewoon zoquote:
hallo ik heb 18 meiden genukd maar nooi haren gezien ben 13 jaar wat moet ik doen is ze wzangerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar vies
Eens of een dikke hand vol okselhaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger vond ik meiden met schaamhaar volwassen. Nu vind ik vrouwen met schaamhaar vies
Beetje haar moet kunnen, maar als je een hovenier moet bellen om de ingang te vinden dan gaat het te furrr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brazilian wax tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken jij dat forum waar ze allemaal dat soort debiele vragen stellen? (Nee, niet FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hallo ik heb 18 meiden genukd maar nooi haren gezien ben 13 jaar wat moet ik doen is ze wzanger
Ik zou het gewoon zo doen:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Wie kan me helpen hier iedereen 9 chem van te maken? Het is voor het nieuwe toernooi, moet wel rond hetzelfde bedrag blijven.
Donequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Wie kan me helpen hier iedereen 9 chem van te maken? Het is voor het nieuwe toernooi, moet wel rond hetzelfde bedrag blijven.
Zeg maar wat je wilt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
Misschien ook maar maken als ik weer geld hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |