Checkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:11 schreef HaJee het volgende:
In de OP staat electronica nog als onderwerp. Verder prima. Hopelijk weer veel leuke inzendingen komende maand.
Puur toevalquote:
Iedereen die mee doet mag stemmen, dit doen zij door punten te geven voor de foto die zij het beste vinden. Dat kan zijn vanwege de kwaliteit of omdat het zo goed bij het onderwerp past, of om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:08 schreef mrblow het volgende:
ben nieuw met dit maar ik ga me best doen
wordt de winner gekozen door de foto met de beste kwaliteit
of om de originele foto/geluk en het duidelijkst herkenbaarheid
foto bewerken ben ik geen held in dus daar val ik bij af
maar ik ga me best doen met me nikon AW100
Leuk! Hoe meer er mee doen hoe leuker vind ik zelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:08 schreef mrblow het volgende:
ben nieuw met dit maar ik ga me best doen
wordt de winner gekozen door de foto met de beste kwaliteit
of om de originele foto/geluk en het duidelijkst herkenbaarheid
foto bewerken ben ik geen held in dus daar val ik bij af
maar ik ga me best doen met me nikon AW100
Zie de OPquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:39 schreef whosvegas het volgende:
Wat een rot onderwerp, doe volgende maand wel mee
Tot wanneer heb je de tijd om je inzending te doen?
quote:Regels
De foto dient door deelnemer die hem post gemaakt en nabewerkt te zijn
De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 van de maand genomen en gepost te zijn.
De winnaar dient voor dag 1 van de volgende maand het volgende onderwerp te posten.
Maximaal 1 foto per deelnemer.
Alleen deelnemers van deze maand mogen op de foto's van deze maand stemmen.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Mirjam het volgende:
jammer, ik heb nog wel toffe archieffoto's liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakte juist ook wel weer leuk.. 20 dagen om iets te verzinnen en uit te werken.. in zo weinig beschikbare tijd..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Mirjam het volgende:
jammer, ik heb nog wel toffe archieffoto's liggen
O jammer, er begon een idee in me op te komen, maar geen tijd meer.quote:
Daar mag je heel erg blij om wezen!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Mirel het volgende:
Ik ben nooit in een situatie waarbij ik dit soort foto's kan maken.
Dat je zomaar je camera mocht opstellen... Genereert dat ding niet een enorm magnetisch veld?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef CompuMess het volgende:
[..]
En ik ben er gelukkig bijna klaar mee!
Met het meenemen van een camera hebben ze geen probleem, (bijna) alles kan en mag. Ze hadden alleen nog nooit iemand gehad die tijdens de behandeling zelf z'n foto's maakt (leve de remote controlquote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat je zomaar je camera mocht opstellen... Genereert dat ding niet een enorm magnetisch veld?
En hopelijk ben je er snel klaar mee. Tenminste, ik neem aan dat dit beterschap betekent?
Je gebruikte een remote dus. Ik dacht al, als jij daar lag dan was je foto niet geldigquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Met het meenemen van een camera hebben ze geen probleem, (bijna) alles kan en mag. Ze hadden alleen nog nooit iemand gehad die tijdens de behandeling zelf z'n foto's maakt (leve de remote control)
Maar goed, nog vijf te gaan en dan is m'n 25-stralenkaart vol
Zag em al voorbij komen op flickr en trok gelijk mijn aandacht, werk immers op Radiotherapie in een ander ziekenhuis (daarvan is al wel een serie langs gekomen eerder). Had echter niet door dat het een zelfportret betrof. Niet heel goed om je camera daar te hebben staan tijdens het stralenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Met het meenemen van een camera hebben ze geen probleem, (bijna) alles kan en mag. Ze hadden alleen nog nooit iemand gehad die tijdens de behandeling zelf z'n foto's maakt (leve de remote control)
Maar goed, nog vijf te gaan en dan is m'n 25-stralenkaart vol
Aparte kleurbalans!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef HaJee het volgende:
Hier op de valreep nog een inzending van mij. Het is een beetje een dertien-in-een-dozijn-foto geworden. Had zelf gedacht wel iets meer met dit onderwerp te kunnen maar echt tijdens m'n werk foto's maken is niet echt handig. Hier dus een enigszins bewerkte foto van onze mobiele werkplekken die rustig staan te wachten tot ze in actie mogen komen.
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 22 april 2012 10:09 schreef obolos het volgende:
Met vijf inzendingen mag ik 10 punten verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |