Dit. Ik moest lachen toen ik je update las.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nah, ik vind het kut voor je, maar ja, dat is wel wat er gebeurt als je niemand wil geloven en denkt dat je superwoman bent die het wel even fikst ja.
In ieder geval goed dat het nu gebeurt en het een relatief kleine blessure is. Dat geeft je nog ruim voldoende tijd om binnenkort een frisse nieuwe start te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet. Dat ik mezelf terug moest vinden door deze blessure mag ook duidelijk zijn, ik was letterlijk en figuurlijk mezelf kwijt. Hierdoor heb ik mezelf weer een stukje teruggevonden. In ieder geval ervaren dat ik mezelf ook kan overschatten in plaats van alleen maar onderschatten...
Maakt me niet uit waar je 'm koopt. Ik heb 'm vanmiddag bij de AKO op Sloterdijk gekocht. Maar koop 'm! I do not care how.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
'k zal morgen even in een boekhandel kijken Slacker, deze link werkt alleen met automatische incasso. staat mijn bankrekening niet toe.
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben dusdanig serieus over de marathon, dat ik wilde voorkomen dat ik zou doorlopen met een zwaardere blessure, en alles zou verknallen. Beter voorkomen dan genezen is in nu te laat, maar hey, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef raptorix het volgende:
WTF, sorry hoor maar je gaat serieus langs een huisarts voor dit soort zaken? Nu wil ik niet patsen, maar nu heb ik 3 maanden terug me binnenband van me knie gescheurd, maar dat belet me niet het doortrainen voor de alpe d'huzes, sterker nog ik beuk lekker door, want pijn is fijn, nu ben ik qua pijn en uithoudingsvermogen nogal een freak, en ik begrijp dat niet iedereen zo een malloot is als ik, maar je bent nu net bij 5KM en begint al te zeuren over pijntjes?
Maar waarom dan een topic en niet gewoon posten in het hardlooptopic?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet.
Het was niet beledigend bedoeld, maar ik denk toch dat je misschien je doelen iets meer moet bijstellen, geloof me, ik heb een marathon gelopen, en ook nog de dubbele marathon (destijds voor de FOK LEF actie), onderschat een marathon niet, en dan vooral mentaal niet, als ik je een tip mag geven, ga eerst serieus werken aan een halve marathon, fysiek heel wat makkelijker en gezonder, en qua voorbereiding ook beter te organiseren. Als je daar de ervaring mee hebt dan kan alsnog kiezen voor een voorbereiding naar een marathon, neemt niet weg dat ik je niet wilt ontzeggen je droom in vervulling te brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben dusdanig serieus over de marathon, dat ik wilde voorkomen dat ik zou doorlopen met een zwaardere blessure, en alles zou verknallen. Beter voorkomen dan genezen is in nu te laat, maar hey, beter laat dan nooit.
Iedereen in de hardlooptopics doet het individueel...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
omdat ik het als indivdu wil doen, niet als onderdeel van. that's why.
ik denk dat ts bedoelt dat ze zich niet wil aansluiten bij een loopgroep o.i.d.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen in de hardlooptopics doet het individueel...
Niemand stelt daar ook maar één vraag over, dat gooi je zelf met elke mogelijkheid die je hebt in het topic. En dan nog heeft dat helemaal niets te maken met het feit dat je het op deze wijze voor jezelf verneukt, je dat 300 keer verteld is en je nóg alles en iedereen negeert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet. Dat ik mezelf terug moest vinden door deze blessure mag ook duidelijk zijn, ik was letterlijk en figuurlijk mezelf kwijt. Hierdoor heb ik mezelf weer een stukje teruggevonden. In ieder geval ervaren dat ik mezelf ook kan overschatten in plaats van alleen maar onderschatten...
ja. je snapt me NIET. ik wil geen onderdeel zijn van iets. ook niet van een topic(chain). ik MOET dit in m'n eentje doen. damn. is dat nu zo moelijk te snappen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen in de hardlooptopics doet het individueel...
Ja, eerlijk gezegd wel een beetje als je er een topic over opent op een forum met miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja. je snapt me NIET. ik wil geen onderdeel zijn van iets. ook niet van een topic(chain). ik MOET dit in m'n eentje doen. damn. is dat nu zo moelijk te snappen?
dát heeft een achterliggende reden, en dat is dat ik aan m'n doel een goed doel wil verbinden. Diergaarde Blijdorp wel te verstaan. maar dat komt láter wel .. is nu nog niet van toepassing ...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd wel een beetje als je er een topic over opent op een forum met miljoenen mensen.
Wat? In de hardlooptopics is er niemand die mijn doelen voor me haalt. Er zijn enkel lotgenoten, die elkaar steunen, vragen stellen en beantwoorden, hun doelen duidelijk maken, lopen, genieten, af en toe klagen over het weer, blessures en weet ik veel wat. Dat jij een marathon wilt lopen omdat het "MOET" is leuk en aardig, maar ik "MOET" de HM van Amsterdam lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja. je snapt me NIET. ik wil geen onderdeel zijn van iets. ook niet van een topic(chain). ik MOET dit in m'n eentje doen. damn. is dat nu zo moelijk te snappen?
En dus kan je dat doen nadat je.... <insert the obvious>quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dát heeft een achterliggende reden, en dat is dat ik aan m'n doel een goed doel wil verbinden. Diergaarde Blijdorp wel te verstaan. maar dat komt láter wel .. is nu nog niet van toepassing ...
Ja. Hier zitten ook mensen met meningen. De marathon loop je ook niet alleen. Daarbij probeer je hier trainingsmaatjes te hosselen. Dus ik snap het niet. Wereld draait gewoon door verder hoor, no worries.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even met de billen bloot gegaan, niks mis mee. Beter nu gelijk na 3 x trainen, dan over een paar maanden. Dan kan ze nu lekker serieus (en vooral rustig) gaan beginnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ts bedoelt dat ze zich niet wil aansluiten bij een loopgroep o.i.d.
Verder vind ik het mooi om te horen dat ze haar opbouw enigszins heeft aangepast en rustig maar gestaagt naar de marathon wil toewerken.
Inderdaad, je snapt het niet. Ze vraagt gewoon aanmoediging als ik het zo lees, meer niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef Noek het volgende:
Daarbij probeer je hier trainingsmaatjes te hosselen. Dus ik snap het niet.
Hoe kan je jezelf letterlijk kwijt zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |