abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:09:57 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110002692
Nah, ik vind het kut voor je, maar ja, dat is wel wat er gebeurt als je niemand wil geloven en denkt dat je superwoman bent die het wel even fikst ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:11:38 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110002779
Volgens mij heeft hier vrijwel niemand gezegd "HAHAH DA TGAAT JE NEVE RNOOIT NIET LUKKEN!!@@!@!"

Er is drieduizend keer door mensen gezegd die zelf hardlopen dat je binnen de kortste keren met een blessure zit. And guess what.

Niemand gunt je die marathon niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:14:24 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110002925
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet. Dat ik mezelf terug moest vinden door deze blessure mag ook duidelijk zijn, ik was letterlijk en figuurlijk mezelf kwijt. Hierdoor heb ik mezelf weer een stukje teruggevonden. In ieder geval ervaren dat ik mezelf ook kan overschatten in plaats van alleen maar onderschatten...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:16:13 #229
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110003027
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nah, ik vind het kut voor je, maar ja, dat is wel wat er gebeurt als je niemand wil geloven en denkt dat je superwoman bent die het wel even fikst ja.
Dit. Ik moest lachen toen ik je update las.

In other news, op dit moment ligt er een HM gids in de winkel. Doe jezelf een lol en koop een exemplaar. Staat heeeeel veel tips in voor je :)

En persoonlijk ben ik ook van mening dat je beter je zinnen kan zetten op een HM ipv een hele. En dan het jaar erop gaan voor de hele.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:19:17 #230
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_110003228
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet. Dat ik mezelf terug moest vinden door deze blessure mag ook duidelijk zijn, ik was letterlijk en figuurlijk mezelf kwijt. Hierdoor heb ik mezelf weer een stukje teruggevonden. In ieder geval ervaren dat ik mezelf ook kan overschatten in plaats van alleen maar onderschatten...
In ieder geval goed dat het nu gebeurt en het een relatief kleine blessure is. Dat geeft je nog ruim voldoende tijd om binnenkort een frisse nieuwe start te maken.
Ik ga in september een halve marathon lopen en dat heb ik dan ook binnen een jaar bereikt. Dar is voor mij het maximaal haalbare. Jij hebt je zinnen op een hele marathon gezet, en ach, met de volhardendheid die je hier getoond heb geloof ik dat het je best eens kon lukken. Go for it !!

Maar dan wel luisteren naar wat de grote mensen je proberen te vertellen >:) :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:19:27 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110003239
'k zal morgen even in een boekhandel kijken Slacker, deze link werkt alleen met automatische incasso. staat mijn bankrekening niet toe.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 6 april 2012 @ 22:21:04 #232
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110003336
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
'k zal morgen even in een boekhandel kijken Slacker, deze link werkt alleen met automatische incasso. staat mijn bankrekening niet toe.
Maakt me niet uit waar je 'm koopt. Ik heb 'm vanmiddag bij de AKO op Sloterdijk gekocht. Maar koop 'm! I do not care how.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110003352
WTF, sorry hoor maar je gaat serieus langs een huisarts voor dit soort zaken? Nu wil ik niet patsen, maar nu heb ik 3 maanden terug me binnenband van me knie gescheurd, maar dat belet me niet het doortrainen voor de alpe d'huzes, sterker nog ik beuk lekker door, want pijn is fijn, nu ben ik qua pijn en uithoudingsvermogen nogal een freak, en ik begrijp dat niet iedereen zo een malloot is als ik, maar je bent nu net bij 5KM en begint al te zeuren over pijntjes?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:23:40 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110003473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef raptorix het volgende:
WTF, sorry hoor maar je gaat serieus langs een huisarts voor dit soort zaken? Nu wil ik niet patsen, maar nu heb ik 3 maanden terug me binnenband van me knie gescheurd, maar dat belet me niet het doortrainen voor de alpe d'huzes, sterker nog ik beuk lekker door, want pijn is fijn, nu ben ik qua pijn en uithoudingsvermogen nogal een freak, en ik begrijp dat niet iedereen zo een malloot is als ik, maar je bent nu net bij 5KM en begint al te zeuren over pijntjes?
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben dusdanig serieus over de marathon, dat ik wilde voorkomen dat ik zou doorlopen met een zwaardere blessure, en alles zou verknallen. Beter voorkomen dan genezen is in nu te laat, maar hey, beter laat dan nooit.

pi_110003621
quote:
Harajuku. : Ik zeg nogmaals: er zit een hele persoonlijke reden achter die marathon. Ik kan dáár niet over uitwijden, wil ik ook nog helemaal niet.
Maar waarom dan een topic en niet gewoon posten in het hardlooptopic?
Je blijft het maar herhalen terwijl niemand er eigenlijk om vraagt. Oh well, succes met de opbouw. Verstandige ha heb je.
Go hard or go home
pi_110003653
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik ben dusdanig serieus over de marathon, dat ik wilde voorkomen dat ik zou doorlopen met een zwaardere blessure, en alles zou verknallen. Beter voorkomen dan genezen is in nu te laat, maar hey, beter laat dan nooit.
Het was niet beledigend bedoeld, maar ik denk toch dat je misschien je doelen iets meer moet bijstellen, geloof me, ik heb een marathon gelopen, en ook nog de dubbele marathon (destijds voor de FOK LEF actie), onderschat een marathon niet, en dan vooral mentaal niet, als ik je een tip mag geven, ga eerst serieus werken aan een halve marathon, fysiek heel wat makkelijker en gezonder, en qua voorbereiding ook beter te organiseren. Als je daar de ervaring mee hebt dan kan alsnog kiezen voor een voorbereiding naar een marathon, neemt niet weg dat ik je niet wilt ontzeggen je droom in vervulling te brengen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:27:15 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110003673
omdat ik het als indivdu wil doen, niet als onderdeel van. that's why.

vrijdag 6 april 2012 @ 22:29:19 #238
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110003810
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
omdat ik het als indivdu wil doen, niet als onderdeel van. that's why.
Iedereen in de hardlooptopics doet het individueel...
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:31:26 #239
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110003965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

ik denk dat ts bedoelt dat ze zich niet wil aansluiten bij een loopgroep o.i.d.

Verder vind ik het mooi om te horen dat ze haar opbouw enigszins heeft aangepast en rustig maar gestaagt naar de marathon wil toewerken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:31:41 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110003986
quote:
Niemand stelt daar ook maar één vraag over, dat gooi je zelf met elke mogelijkheid die je hebt in het topic. En dan nog heeft dat helemaal niets te maken met het feit dat je het op deze wijze voor jezelf verneukt, je dat 300 keer verteld is en je nóg alles en iedereen negeert.

Neem eens wat aan van mensen die er verstand van hebben. Een marathon is 42 kilometer!!!! hardlopen, jij vertelt denigrerend dat iedereen het mis heeft en jij dat zo even doet, en nu moet je op de blaren zitten.

Own up to it en kom niet de hele tijd met dit en dat en zus en zo aan. Je had advies moeten aannemen, simpel. Klaar.

Succes met je verdere poging. ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:31:45 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110003989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

ja. je snapt me NIET. ik wil geen onderdeel zijn van iets. ook niet van een topic(chain). ik MOET dit in m'n eentje doen. damn. is dat nu zo moelijk te snappen?

vrijdag 6 april 2012 @ 22:32:56 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_110004061
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja. je snapt me NIET. ik wil geen onderdeel zijn van iets. ook niet van een topic(chain). ik MOET dit in m'n eentje doen. damn. is dat nu zo moelijk te snappen?
Ja, eerlijk gezegd wel een beetje als je er een topic over opent op een forum met miljoenen mensen. :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 april 2012 @ 22:34:42 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110004161
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, eerlijk gezegd wel een beetje als je er een topic over opent op een forum met miljoenen mensen. :D
dát heeft een achterliggende reden, en dat is dat ik aan m'n doel een goed doel wil verbinden. Diergaarde Blijdorp wel te verstaan. maar dat komt láter wel .. is nu nog niet van toepassing ...

vrijdag 6 april 2012 @ 22:37:28 #244
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110004331
quote:

[..]

Wat? In de hardlooptopics is er niemand die mijn doelen voor me haalt. Er zijn enkel lotgenoten, die elkaar steunen, vragen stellen en beantwoorden, hun doelen duidelijk maken, lopen, genieten, af en toe klagen over het weer, blessures en weet ik veel wat. Dat jij een marathon wilt lopen omdat het "MOET" is leuk en aardig, maar ik "MOET" de HM van Amsterdam lopen.

Sterker nog, ik denk dat ik je meer snap dan je denkt, mijn beweegredenen om te gaan sporten (kracht en hardlopen) zijn ook persoonlijk geweest. En het heeft geholpen, dus wat dat betreft wens ik je alle succes toe.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:38:03 #245
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110004368
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

dát heeft een achterliggende reden, en dat is dat ik aan m'n doel een goed doel wil verbinden. Diergaarde Blijdorp wel te verstaan. maar dat komt láter wel .. is nu nog niet van toepassing ...
En dus kan je dat doen nadat je.... <insert the obvious>
pi_110004620
quote:

[..]

Ja. Hier zitten ook mensen met meningen. De marathon loop je ook niet alleen. Daarbij probeer je hier trainingsmaatjes te hosselen. Dus ik snap het niet. Wereld draait gewoon door verder hoor, no worries.
Go hard or go home
pi_110004674
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik denk dat ts bedoelt dat ze zich niet wil aansluiten bij een loopgroep o.i.d.

Verder vind ik het mooi om te horen dat ze haar opbouw enigszins heeft aangepast en rustig maar gestaagt naar de marathon wil toewerken.
Even met de billen bloot gegaan, niks mis mee. Beter nu gelijk na 3 x trainen, dan over een paar maanden. Dan kan ze nu lekker serieus (en vooral rustig) gaan beginnen :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:47:08 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110004851
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef Noek het volgende:
Daarbij probeer je hier trainingsmaatjes te hosselen. Dus ik snap het niet.
Inderdaad, je snapt het niet. Ze vraagt gewoon aanmoediging als ik het zo lees, meer niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:50:16 #249
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110005031
Vervelend dat je een blessure hebt opgelopen. Neem de rust en tijd om te herstellen. En daarna weer voorzichtig opbouwen. Voor vragen kan je natuurlijk bij de hardlooptopics terecht. Ik weet natuurlijk de achterliggende motivatie niet, maar is het geen goed idee om 5 km blessurevrij en probleemloos te lopen, daarna naar 10, 15, halve marathon en hele marathon op te bouwen? Voor al die afstanden zijn er namelijk diverse lopen georganiseerd waar je aan kan meedoen. Kan je ook de resultaten van je training voor jezelf bewijzen en aan je sponsors laten zien. In ieder geval veel sterkte en succes! ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door jcdragon op 06-04-2012 23:11:08 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:23:43 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110017291
quote:
Hoe kan je jezelf letterlijk kwijt zijn? :?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')