Nu roep je 'wijf! bier op!'.quote:
Gewoon ff bijkomen , bedenken dat het leven zinloos is , en een trein koppen ?quote:
Post ze ff lief?quote:
oh het gaat om de TIETEL.quote:
wiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef Jarno het volgende:
In principe willen we best helpen hoor, kanon.
Is het verdomme te moeilijk om op het fotoboek icoontje te drukken?quote:
Ik kijk wel ff in de tico.rar ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het verdomme te moeilijk om op het fotoboek icoontje te drukken?
Haas!quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Joene het volgende:
Misschien kan die kanodinges ff laten zien dat die best aardig is en ff iets van jesters in de op smijten ?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon ff bijkomen , bedenken dat het leven zinloos is , en een trein koppen ?
Dus jij wil mij dood hebben en dan moet ik bewijzen dat ik lief ben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Joene het volgende:
Misschien kan die kanodinges ff laten zien dat die best aardig is en ff iets van jesters in de op smijten ?
Ja doe es?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dus jij wil mij dood hebben en dan moet ik bewijzen dat ik lief ben?
ik heb niet gezegd dat ik je dood wil hebben ? nergens ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dus jij wil mij dood hebben en dan moet ik bewijzen dat ik lief ben?
J? Wie is dit nou weer?quote:
Zit je niet meer in de incrowd tegenwoordig ?quote:
Geen idee ,ik negeer het ?quote:
Jij hebt al een lekker wijf om naar te kijken.quote:
Dan bedoel je zeker niet zo persoonlijk voor de machinist? Maar heb je wel eens aan de bestuurder van een brugpilaar gedacht? Die krijgt daar ook een trauma door.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef Ticootje het volgende:
Dat trein koppen moet je niet zo persoonlijk opvatten. Het mag ook best een brugpilaar zijn.
Ga je nou nog aardig doen en het woord jesters in de topictitel zetten of moeten we nog wat topics omzeep helpen in je forumpje ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan bedoel je zeker niet zo persoonlijk voor de machinist? Maar heb je wel eens aan de bestuurder van een brugpilaar gedacht? Die krijgt daar ook een trauma door.
BAM!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je nou nog aardig doen en het woord jesters in de topictitel zetten of moeten we nog wat topics omzeep helpen in je forumpje ?
biefstuk is ook lekker, maar af en toe wil ik best een kipfileetje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt al een lekker wijf om naar te kijken.
PM 1 van de onz mods maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga je nou nog aardig doen en het woord jesters in de topictitel zetten of moeten we nog wat topics omzeep helpen in je forumpje ?
Nou sorry maar ik vreet liever elke dag biefstuk dan soms KIP, want die meuk komt me echt mn strot uit sinds 1 januari.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
biefstuk is ook lekker, maar af en toe wil ik best een kipfileetje?
Wrong Answer.quote:
Die was zeker mod , toen Luigi ook nog mod was enzo ? Die was ook echt tof. Luigi dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Jarno het volgende:
Je zult ook maar GC mod zijn he.
De laatste toffe was Buzzert ofzo.
Ja die was best okay! Beetje een jankzak maar ach.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Die was zeker mod , toen Luigi ook nog mod was enzo ? Die was ook echt tof. Luigi dus.
Zet Jesters in deze titel dan. en we vinden je al een stukje lieverder.quote:
Ik ben al een tijdje blauw, de enige die mij grut noemde is al een tijdje dood en ik loop hier ook al een tijdje rondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee, het heeft niets met gc te maken. Wel met het jonge grut dat dan opeens blauw is.
Beetje een jankerd idd. Maar ik heb wel is gehoort dat zn broer een incident met een Crossa heb gehad ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja die was best okay! Beetje een jankzak maar ach.
Neuh, bedankt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Zet Jesters in deze titel dan. en we vinden je al een stukje lieverder.
Nou kale kano vinnie , kom op Jesters in de tietel ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje blauw, de enige die mij grut noemde is al een tijdje dood en ik loop hier ook al een tijdje rond
Ja rip aan de nabestaanden, witteroos.jpg en alles.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje een jankerd idd. Maar ik heb wel is gehoort dat zn broer een incident met een Crossa heb gehad ?
Zware tijden waren dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja rip aan de nabestaanden, witteroos.jpg en alles.
Darwin ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja rip aan de nabestaanden, witteroos.jpg en alles.
Ik denk er nog vaak aan.quote:
Wacht je nog ff ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Godver, morgen heb ik m'n huis!! Nu kan ik niet slapen.
Niet dit soort vragen stellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Wat zijn eigenlijk de vereisten om hier mee te mogen posten?
Vooral niet kut zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
Vooral dat je dit soort vragen niet stelt , flauwe zeikhumor hebt , en je over jesters praat of ze post.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
weer ?quote:
Mwoch...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dan ga ik maar weerHet was gezellig!
Bedankt . Kan je nog ff jesters in de titel zetten of moet ik yvonne weer vragen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dan ga ik maar weerHet was gezellig!
ik zal hem niet missen ?quote:
Wie?quote:
Ik kan nu wel zeggen, PM Yvonne maar, maar dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Bedankt . Kan je nog ff jesters in de titel zetten of moet ik yvonne weer vragen ?
Ik denk dat je je piemel weer moet laten zien j.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Bedankt . Kan je nog ff jesters in de titel zetten of moet ik yvonne weer vragen ?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen, PM Yvonne maar, maar dat doe je toch niet
iets zegt me dat jij soms een nogal vertekend beeld hebt van fokquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ha, hoe naief!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij soms een nogal vertekend beeld hebt van fok
Ik krijg er bijna een toeschietreflex van.quote:
Geil.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik krijg er bijna een toeschietreflex van.
Doe is ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk dorst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA SORRY NOU WETEN WE HET WEL HOOR LOWIS!!!1111quote:
Fix dat even LOIS!quote:
Hij kwam, zag en faalde.quote:
ik ook dank je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Schaatstopic is vol. En ik heb trek in bier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Lois het volgende:
klopt vol verwachting JIk hoorde iets over piemels die je hier kon zien?
Nou die paar CM zie je weinig an.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Lois het volgende:
Ik heb geen (sex)levenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]nou dan neem je ook met niet veel genoegen.
Definieer 'hier'? Want als ik 'hier' kijk zie ik inderdaad een piemel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Lois het volgende:
Zullen we ff cammen anders NOSje ?quote:
Hier? Als in, op mijn scherm?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Definieer 'hier'? Want als ik 'hier' kijk zie ik inderdaad een piemel.
Kan ik hem zien zonder bril denk je? *te lui om op te staan*quote:
Nee laat dan maar zitten lois.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Kan ik hem zien zonder bril denk je? *te lui om op te staan*
Slaap lekker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik was een kind voeden. En nu ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |