Hij is lekker bezig al zit er wel drank in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
en toch vind ik Domientje zo best gezellig
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 21:00:43Wat is dat lekker he? #EkstraWeekend
reageer retweet
Nee, want Domien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef gerbenp het volgende:
GOEDEMIDDAG! Nog wat gemist aan deze uitzending?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 21:00:43Wat is dat lekker he? #EkstraWeekend [ link | afbeelding ] reageer retweet
ik vind hem in duo's best leuk. is een beetje pispaaltjequote:
Ik weet wie het is, maar vanwaar deze kreet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Corne_Klijn
Fred zou het over een bol broekje hebben. En terecht.quote:
was even in de backstagequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, maar vanwaar deze kreet?
Ik vind hem een leuke DJ. Hij heeft ook een beetje de Inkel sfeer in zijn show.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh achzo, dat mis ik natuurlijk. Gewoon reclame (die verschrikkelijke koekjesreclame!) en nieuws hierquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit sinds ca 20.15u al met een stramme kabouter!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fred zou het over een bol broekje hebben. En terecht.
radioquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh achzo, dat mis ik natuurlijk. Gewoon reclame (die verschrikkelijke koekjesreclame!) en nieuws hier
+1quote:
Jijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
Pino!!![]()
![]()
![]()
Even wat positief tegenwicht geven
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Zandbaas:ziet er puik uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Die is zwart.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inbreken op de Radio 6-webcam dus maar.
Niet aan gedacht om dat voor te bereiden dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is zwart.
http://socialplayer.omroep.nl/radio/6
duh, lijkt me logisch met al die negermuziek!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is zwart.
http://socialplayer.omroep.nl/radio/6
welk program? ga ik dat ook maar ff terugkijkenquote:
Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen oid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
STUK!
[..]
welk program? ga ik dat ook maar ff terugkijken
en dat wordt voor 23u 's avonds uitgezonden??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrienden van Amstel spelen met Kroonjuwelen oid.
ik heb het gewoon kunnen zien...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:32 schreef ddx het volgende:
En precies op moment van gooien had 3fm webcam geen zin meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag gedaan!And if you think that I've been loosing my way
sorryquote:
anders kreeg een lijntje op het toilet ineens een hele andere betekenisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik mot pissen en ik ga de was ophangen. niet tegelijkertijd.
Nope, komt nog steeds regelmatig voor, ook in de afgelopen uren. Helaas...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef gerbenp het volgende:
Wow, zie ik nou dat ze het zwart beeld probleem hebben opgelost, Sirolf? Was toch wel behoorlijk vervelend vorige week...
Als je maar niet over het wasrek gaat zeiken en je wasgoed in je pot gooit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik mot pissen en ik ga de was ophangen. niet tegelijkertijd.
Wat heb jij voor wasmachine?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
raar, ik weet zeker dat ik shirts binnenstebuiten in de wasmachine pleur, maar toch komen ze er normaal uit
ja, ik begin echt aan mijn geestelijke vermogens te twijfelen want dit gebeurt me vaker. maar ik trek mijn shirt altijd binnenstebuiten uit en dan paradeer ik even in mijn ontblote torso door m'n condoquote:
Ik heb alleen met beddengoed dat m'n kussenslopen altijd in m'n dekbedovertrek belandenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik begin echt aan mijn geestelijke vermogens te twijfelen want dit gebeurt me vaker. maar ik trek mijn shirt altijd binnenstebuiten uit en dan paradeer ik even in mijn ontblote torso door m'n condo
dat is beter dan andersom....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb alleen met beddengoed dat m'n kussenslopen altijd in m'n dekbedovertrek belanden
serieus??? dan moet ik ook meedoen! alleen jammer dat ik van niemand een gsmnummer heb om mee te kunnen doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou nogal onnodig zijn, want kandidaten winnen altijd bij dit spelletje.
Dan vraag je om een gsm-nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus??? dan moet ik ook meedoen! alleen jammer dat ik van niemand een gsmnummer heb om mee te kunnen doen
Gewoon het nummer van Domien opzoeken en dat als 'vriend' opgeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus??? dan moet ik ook meedoen! alleen jammer dat ik van niemand een gsmnummer heb om mee te kunnen doen
ik praat nooit met mensenquote:
wehehe, zou Tjibbe dat doorhebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon het nummer van Domien opzoeken en dat als 'vriend' opgeven.
Jazekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
eg, is Stenders al begonnen? ik zit nog steeds naar jonbakkerfm te luisteren....
met weekendverlof?quote:
Dat nog niet eens, ik moet me morgen weer melden aan de poortquote:
kun je niet eens vragen om zo'n enkelband? heb je toch iets meer vrijheid...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik moet me morgen weer melden aan de poort
Nee, ze weten dat ik dan wegloopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je niet eens vragen om zo'n enkelband? heb je toch iets meer vrijheid...
ja,m aar dan ontploft ie!quote:
SPOILER: vrijdag de 13 30-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dan heb ik nog een enkel overquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,m aar dan ontploft ie!
straks Radionairy!
dan heb je enkel nog 1 enkel!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een enkel over![]()
En nu ga ik echt, ik ben er wel klaar mee hier.
Tot zo
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
godallejezus: http://blog.tastebuds.fm/worst-album-covers-of-all-time/
vind ik wel 1 van de minst erge hoezen....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben deze in bezit.
Ik heb me even af zitten vragen of dat nou een man of een vrouw is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik wel 1 van de minst erge hoezen....
Er zitten goeie bijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik wel 1 van de minst erge hoezen....
krijg ik credits? (geintjequote:
die vond ik echt episch!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[ afbeelding ]
My lips are for blowing. Oh dus
speel jij blokfluit?quote:
Ik speel helemaal geen instrumentenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speel jij blokfluit?![]()
mijn broertje is trouwens bezig met de 2e saxofoniste van t dweilorkest waar hij bekkens speelt....Hij is dus behoorlijk thuis in het bekkengebied...
ik kan niet zingen dus kunnen we mooi een bandje beginnen!quote:
Ronsel je even een optreden bij Stenders ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan niet zingen dus kunnen we mooi een bandje beginnen!
denk dat jij dat beter kunt doen. gooi je vrouwelijk charmes in de strijd!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ronsel je even een optreden bij Stenders ofzo?
"Ja hoi! Wij zijn CindieY en 3rdRock en we kunnen geen instrument bespelen en ook niet zingen, maar we willen wel graag komen optreden! *knippert lief*" Zoiets?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk dat jij dat beter kunt doen. gooi je vrouwelijk charmes in de strijd!
moeten we nog wel een pakkende bandnaam hebben.....Beauty and the Shrimp ofzo...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Ja hoi! Wij zijn CindieY en 3rdRock en we kunnen geen instrument bespelen en ook niet zingen, maar we willen wel graag komen optreden! *knippert lief*" Zoiets?
Beetje positiever!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeten we nog wel een pakkende bandnaam hebben.....Beauty and the Shrimp ofzo...
"Gods gift to mankind"?quote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er weer!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Wat is het hier rustig trouwens vanavond.
ja, ik zeg ook niet dat de mensheid er blij mee is....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Wat is het hier rustig trouwens vanavond.
wat een track he! godsamme!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er weer!![]()
Lekker trouwens, Guns 'n Roses keihard over de boxen
Zoals jij het spelt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
rum diarrhea lijkt me een wat ranzige film....
ah, dat is niet goed?quote:
ah, vandaar dat ik steeds op ranzige sites uitkwam...quote:
kijk hierboven! dat houdt je wel wakker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Piles het volgende:
Bertolf en straks Ed nog, ik hoop dat ik wakker blijf
hebbie ook dipsaus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
Chippie iemand? Even flink kraken en je hoort er niks meer van
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet nodig voor bolognese.
eensch!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet nodig voor bolognese.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb de zak bologonese net leeg hier
Net open getrokken en ik kan toch geen hele zak in m'n eentje op.quote:
Jup, Mary mary mary-kweeldinges en een of ander banjo-klap-in-je-handjes-liedje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef alors het volgende:
omg ik schakel net in, Bertolf.. heb ik veel gemist?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup, Mary mary mary-kweeldinges en een of ander banjo-klap-in-je-handjes-liedje.
dichtvouwen en wasknijper eropquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Net open getrokken en ik kan toch geen hele zak in m'n eentje op.
Voor ik bij jou ben is die chips al taai/oudbakkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Net open getrokken en ik kan toch geen hele zak in m'n eentje op.
Nooooooquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup, Mary mary mary-kweeldinges en een of ander banjo-klap-in-je-handjes-liedje.
Nee joh, want:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor ik bij jou ben is die chips al taai/oudbakken
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dichtvouwen en wasknijper zo'n speciaal ding om zakken dicht te houden erop
Iets meer Shandy drinken, dan wordt het vanzelf een story-of-your-life-plaat op zaterdag- of zondagochtendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders is een baas. niet dat ik Hangover nou zo geweldig vind, maar wel dat ie gewoon gedraaid wordt
geen behoefte aan. ik drink niet omdat ik het niet wil en omdat ik er niet van houquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets meer Shandy drinken, dan wordt het vanzelf een story-of-your-life-plaat op zaterdag- of zondagochtend
U snapt dat ik een grapje maak?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen behoefte aan. ik drink niet omdat ik het niet wil en omdat ik er niet van hou
mhihihi, ze zegt u tegen mijquote:
Dit is radio zoals het ooit bedoeld is, en bijna nooit meer gemaakt wordtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef alors het volgende:
Hier gaan ze echt wel problemen mee krijgen hoor
Kan wel wezen maar een vertrouwelijk gesprek uitzenden mag niet hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is radio zoals het ooit bedoeld is, en bijna nooit meer gemaakt wordt_O_
/care.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar een vertrouwelijk gesprek uitzenden mag niet hoor.
nope! maar tis wel lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar een vertrouwelijk gesprek uitzenden mag niet hoor.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het nummer dat KoL gejat heeft van Laura Jansen
Eerst Dannyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef alors het volgende:
Ah Ed zit weer klaar? Dan ga ik weer even wat anders doen.
oe, spank me and call me Rockyquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
zou ED al spijt hebben van zijn belofte om zijn hele cd te komen spelen? hij is z'n hele vrijdagavond kwijt...
nja, of allemaal spijt?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik heb een vraag voor de 3fm.nl/gemist site als ik bijv FF ekdom wil downloaden wat moet ik daar voor gebruiken. ik heb me al rot gezocht naar allerlei plugins en programmatjes maar ik kan nog niks vinden. wie weet heeft 1 van jullie al een app gevonden.
ik zou graag de hele aflevering in zijn geheel willen downloaden zo dat ik hem op mn mp3 speler mee kan nemen.
laatste uitzendingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik heb een vraag voor de 3fm.nl/gemist site als ik bijv FF ekdom wil downloaden wat moet ik daar voor gebruiken. ik heb me al rot gezocht naar allerlei plugins en programmatjes maar ik kan nog niks vinden. wie weet heeft 1 van jullie al een app gevonden.
ik zou graag de hele aflevering in zijn geheel willen downloaden zo dat ik hem op mn mp3 speler mee kan nemen.
alweer? dat is ook iedere 7 dagen het geval he? lekker origineel is die zaterdag zeg!quote:
idem. en ook sorryquote:
Dat inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laatste uitzending
http://audio.omroep.nl/radio3/avro/ffekdom/laatste-12.mp3
http://audio.omroep.nl/radio3/avro/ffekdom/laatste-13.mp3
specifieke datum
http://audio.omroep.nl/radio3/avro/ffekdom/20120329-12.mp3
http://audio.omroep.nl/radio3/avro/ffekdom/20120329-13.mp3
I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
die kan ik niet linken aan die TATUplaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
ga naar die pagina en klik op luister uitzending. Je krijgt een embed windows media player waarop je met de rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen. Je ziet dan bijv. de url http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/giel/20120329-06.wma daar maak je http://audio.omroep.nl/radio3/vara/giel/20120329-06.mp3 van.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef MrVarta het volgende:
Hoe kom je aan deze linkjes. als ik die op de site direct probeer op de slaan met bijv downthem all dan krijg ik een streams bestand met daar in een mms:// link waar ik niks mee kan :S
bedankt in iedergeval
[..]
Ik kon dus niet op die naam komen, dus koppelde ik em niet aan tatoeëren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan ik niet linken aan die TATUplaat...
was de enige die ik herkendequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon dus niet op die naam komen, dus koppelde ik em niet aan tatoeëren.
Ik hoorde in de andere nummers steeds het woord 'needle' vallen.quote:
nja, ik dacht eerder aan heroïne, want die dames van Tatu waren vast niet helemaal clean, anders doe je niet mee aan t songfestival...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde in de andere nummers steeds het woord 'needle' vallen.
Ik weet ze nooit, ik volg geen shownieuwsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik dacht eerder aan heroïne, want die dames van Tatu waren vast niet helemaal clean, anders doe je niet mee aan t songfestival...
ochjee, de popnieuwsronde
ik ook niet, maar dat geluidje is epischquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet ze nooit, ik volg geen shownieuws
Mweee-eeeh!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat geluidje is episch
nee, Ed is Ed!quote:
Wie zegt dat Stenders een echt nummer gaf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou em toch even editten, mag niet op FOK!
True, maar goed, ik heb er vaker gezeik over gezien. Gewoon even een tipje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wie zegt dat Stenders een echt nummer gaf?
Ik wist em! Die knalt ook lekker als ik hem in de auto hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
fire water burn van bloodhound gang! die titel weten niet zoveel mensen...
Daar vind ik het persoonlijk net iets te langzaam voor...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
Na onderzoek is dit geen hardstyle maar jump.
absoluut. hoewel Bad Touch en Ballad of Chaisy Lain ook erg goed gaan op hoog volume. A lapdance is so much better when the stripper is crying is ook een pareltje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist em! Die knalt ook lekker als ik hem in de auto hoor
Die laatste heb ik wel volgens mij, maar die zegt me zo niets. De rest vind ik dikke prima!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut. hoewel Bad Touch en Ballad of Chaisy Lain ook erg goed gaan op hoog volume. A lapdance is so much better when the stripper is crying is ook een pareltje.
en die plaat van Partysquad....ik vinnet niet leuk. sorry.
150BPM, is precies het gemiddelde van Jump.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar vind ik het persoonlijk net iets te langzaam voor...
lapdance...isvooral tekstueel geniaal. gaat over een trucker die met een vermist meisje ketst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste heb ik wel volgens mij, maar die zegt me zo niets. De rest vind ik dikke prima!
Het klonk zo langzaamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
150BPM, is precies het gemiddelde van Jump.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
Verdorie, m'n cola toen Danny begon te zingen
Ik heb em niet!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lapdance...isvooral tekstueel geniaal. gaat over een trucker die met een vermist meisje ketst.
Is wel zo, maar tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij deze was het te verwachten, bij Amy McDonald ga ik steeds weer stuk
staat op het album one fierce beercoasterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb em niet!![]()
Binnenkort toch maar weer eens wat binnenhengelen
Als je in de trein gaat slapen, altijd op je hand leunen met je kin, dat voorkomt openstaande mondenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zet een kennis van een kennis op facebook:
[ afbeelding ]![]()
_________! Ik had echt zo iets van 'Snorlex, ik kies jou!'
ik vind het niet aardig dat je foto's van mij plaatstt.....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik vind het nogal idioot dat het tegenwoordig normaal is om zomaar van iedereen foto's te maken en te delen op Facebook...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ja, sorry, niet iedereen kent Ekane...quote:
Ik maak me er niet druk omquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat het tegenwoordig normaal is om zomaar van iedereen foto's te maken en te delen op Facebook...
Nee mop, die indruk had ik alquote:
nee, maar andere misschien wel....wellicht heeft die persoon een minderwaardigheiscomplex en dat zal na het ontdekken van die foto op een facebook of forum met een bak commentaar niet verbeteren...quote:
Privacy heb je toch al niet meer. Big brother is watching you.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar andere misschien wel....wellicht heeft die persoon een minderwaardigheiscomplex en dat zal na het ontdekken van die foto op een facebook of forum met een bak commentaar niet verbeteren...
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 00:47:39Vanavond was @bertolf te gast en deed z'n nummers Mary en Credo. Gemist? http://t.co/GuoJ861Y reageer retweet
Dat klopt wel, maar toch ga ik hoeken als ik erachter kom wie het heeft geflikt!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Privacy heb je toch al niet meer. Big brother is watching you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |