Ge stoat erin! Wordt een drukke maand zo in oktoberquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef kitty_hello het volgende:
Wie weet Fluug
Mag ik ook in de OP? 12 oktober
Het was koud in januariquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ge stoat erin! Wordt een drukke maand zo in oktober
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja het gaat zo snel, best eng! Bevallen duurt nog eeuwen hoor! Over 2,5e week al bespreken bij de vlos![]()
Hihi, toen ik vandaag bukte kwamen mn boobs tegen mn buik. En toen bukte ik nog een keer voor de spiegel om ernaar te kijken, maf hoorEn minder eten heb ik hier ook, heel erg al!
quote:
Uiteindelijk gaat dat duimen helpen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef oeke het volgende:
[..]
uit![]()
Lekkere vrouw ben je toch!
Ik duim nog steeds voor je hoor.
En zoenen voor ieder die het nodig heeft!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef bijtje84 het volgende:
Pff ik ben ka-pot... Vanochtend rondje apotheek een bloedprikken. Duurde allemaal erg lang overal.
Vanmiddag even naar de stad geweest, er passen een aantal zwangerschapsbroeken niet meer... Dus dacht wandel naar miss etam... Hebben ze in de stad waar ik was de positiemode uit de winkel gedaan!! Grrr...
Nou ja, nog wel sloffen voor vent gescoord, sandalen een zomerjack en broek voor de kleine meid. En even goed gebruik gemaakt van de MMdagen van prenatalbadje gehaald en nog wat van zulke dingen.
En nu kan ik geen pap meer zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |