Au!quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef syllys het volgende:
[..]
Met een mandolien altijd...........Mis ook al een topje door zo'n kud ding
Daarom is hij ook meesterkok hequote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef tweesterrentent het volgende:
Kranenburg scheurde dat ding, maar 1 frame later was het gat weer dicht >.>
Echt wel, en bloeden..... Even een andere kant uitkijken en ik had schijfjes appel en een schijfje vingerquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef tweesterrentent het volgende:
Jeroen zou zijn bovenlip wat vaker moeten scheren in plaats van zijn vingertoppen
quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef tweesterrentent het volgende:
Jeroen zou zijn bovenlip wat vaker moeten scheren in plaats van zijn vingertoppen
quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Wim is ook ergens tegenaan gerend volgens mij
Er zitten een paar flinke faalhazen bij jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een kansloze mensen zijn dit deze week
hebben ze daar ook de Topchef App op?quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef Cateye2011 het volgende:
ik heb mezelf wel een samsung galaxy tab kado gedaan
Waarom zou je willen tjettuh met mensen die je niet kent?quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
hebben ze daar ook de Topchef App op?
of ben ik de enige hier die de app gebruikt
volgens mij is die er niet voor androidquote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
hebben ze daar ook de Topchef App op?
of ben ik de enige hier die de app gebruikt
Kandidaten tjetten ook mee, kan je lekker vernederenquote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom zou je willen tjettuh met mensen die je niet kent?
Ow, die is mooiquote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef Cateye2011 het volgende:
ik heb mezelf wel een samsung galaxy tab kado gedaan
" WHAHAHAHAHAHAAAAAA LOSER!!! Je kunt niet koken manquote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Kandidaten tjetten ook mee, kan je lekker vernederen
moet mezelf ook nog trakteren op een nieuwe laptopquote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, ik mocht gelukkig mijn baan houden en toen heb ik mezelf eens flink getrakteerd!
Gefeliquote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, ik mocht gelukkig mijn baan houden en toen heb ik mezelf eens flink getrakteerd!
Wel stom dat het iPad only is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Kandidaten tjetten ook mee, kan je lekker vernederen
doen!quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
moet mezelf ook nog trakteren op een nieuwe laptop
Ik hoor straks op de vergadering hoeveel de winstuitkering bedraagt... dan ga ik misschien de nieuwe iPad halenquote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat kan gaan doen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ik hoor straks op de vergadering hoeveel de winstuitkering bedraagt... dan ga ik misschien de nieuwe iPad halen
Don't!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |