je past wel bij de buren, het Openlucht museum met Rotterdamse Tramsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
Noop dagje Burgers Zoo in Arnhem; ze gaat kijken of ze me kan inruilen
goedemorgen. Werkze en tot morgenquote:
Amerikaans product, dus dat zou goed kunnen. Grappige is dat de fabrikant geen info op z'n website heeft staan over dit model. Daar staan alleen het soort dat in de OP staat ;')quote:
bij ons in het dorp was een keer zo'n brandweer tentoonstelling. Deze wagen stond er ook en er stond bij dat de motor bij Detroit diesel wegkwam , dacht ik..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Amerikaans product, dus dat zou goed kunnen. Grappige is dat de fabrikant geen info op z'n website heeft staan over dit model. Daar staan alleen het soort dat in de OP staat ;')
Is een crashtender, volgens mij worden die dingen meestal op maat/wensen/eisen van de klant gebouwd; sommige klanten willen ze zelfs alleen als ze kunnen doodliggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Amerikaans product, dus dat zou goed kunnen. Grappige is dat de fabrikant geen info op z'n website heeft staan over dit model. Daar staan alleen het soort dat in de OP staat ;')
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een crashtender, volgens mij worden die dingen meestal op maat/wensen/eisen van de klant gebouwd; sommige klanten willen ze zelfs alleen als ze kunnen doodliggen![]()
[ afbeelding ]
Een verbouwde Landrover?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
zulks een schatjeeindelijk een oldtimer truckje in de familie
Nou ja, verbouwd... Andere motor er in en een eigen laadbakje, verder een vrij standaard 110FCquote:
Jesses wat een lelijk hokquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
zulks een schatjeeindelijk een oldtimer truckje in de familie
Stel ze voor om je router te ruilen voor die dongelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef .Neovo. het volgende:
Hmm, wil een ander internetabbo van KPN afsluiten, maar ik weet niet of ik die dongel er bij krijg. Omdat ik al adsl van hun heb...
Moet ik tot maandag wachten om te kunnen bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |