ga je toch werken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
mezelf klemzuipen en om 6 uur weer opstaan door te werken
Na het klemzuipen gelijk door naar het werk zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Schiet ook niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ff naar Terminus met MohMi, geen idee nog wanneer though.
Oh da's wel gezellig daarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Veel lager risico.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die shit kan je ook krijgen als je gezond eet.
Gast leer lezen. Dat overkomt bijna niemand op deze leeftijd en dat jij niet dood bent is ook niet raar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar dat overkomt mij niet om dezelfde reden dat ik nog niet dood ben, ik heb super veel geluk![]()
Geen obsessie nee, maar een kleine beetje een gezonde oude dag (voor zover je dat zelf kunt beïnvloeden) is wel zo prettig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/care. Je leeft maar een keer hoor. Moet wel iets opletten maar moet geen obsessie worden.
Aandachtshoertjeeeee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoorNegatieve aandacht is ook aandacht.
Held.quote:
Volgens mij is jouw vader echt een baas, ofnie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen maar meer hoe hij het dan verteld. Maar zo is hij nu eenmaal.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noord-Hollandsche gezelligheid, is dat net zoiets als Franse heteroseksuelen?
Ik hoop stiekem dat mijn moeder mij ziekmeld en mij liefkozend uit laat slapenquote:
UBERQUOTEquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw vader echt een baas, ofnie?
[..]
Arm schaap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Uitbrakken. Jij gaat uit, dus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
It's tshirt tiiiiime
Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Have fun!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Sowieso @ jouw epicness.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
UBERQUOTE![]()
![]()
![]()
Ja maar dat heeft hij van zijn dochter.
Bitch, leer niet ongesteld te zijn! Ik snap dat het niemand op deze leeftijd niet overkomt, het gaat mij ook niet later overkomen omdat ik veel geluk heb!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast leer lezen. Dat overkomt bijna niemand op deze leeftijd en dat jij niet dood bent is ook niet raar.
Uitbrakken? Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arm schaap.
[..]
Uitbrakken. Jij gaat uit, dus?
[..]
Have fun!
[..]
Sowieso @ jouw epicness.
Dat geluk heb je echt niet en nu ook al niet als ik je spekkies zie. Ben ook niet ongesteld dus niet bitchen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, leer niet ongesteld te zijn! Ik snap dat het niemand op deze leeftijd niet overkomt, het gaat mij ook niet later overkomen omdat ik veel geluk heb!En dat ik niet dood ben is best raar! Meerdere auto ongelukken en gekke stunts in de loop der jaren
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitbrakken? Wat heb je gedaan?
Te weinig slaap vannacht toch ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.
Hoezo te slecht met je zelf omgegaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tentamens en vandaag echt te slecht met mezelf omgegaan.
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.quote:
Ja en veel te weinig eten, drinken, frisse lucht, half bevriezen etc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Te weinig slaap vannacht toch ook?
Nouja succes met uitbrakken.
Awhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.Behalve op de eerste dag maar niemand is vrolijk als hij/zij doodgaat natuurlijk.
Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo te slecht met je zelf omgegaan?
Guttegut is niet goed voor je he. Zo wordt je nooit gezond oudquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja en veel te weinig eten, drinken, frisse lucht, half bevriezen etc.
Spekkies = welvaart = gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat geluk heb je echt niet en nu ook al niet als ik je spekkies zie. Ben ook niet ongesteld dus niet bitchen.En wtf auto-ongelukken?!
Het idee joepie niet zwanger?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben vaak juist vrolijker als ik ongesteld ben om voor mij onbekende redenen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |