Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.quote:
Hij is ook beter dan Strootman, dus wat dat betreft verdient hij het sowieso.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou een mooie beloning zijn voor alle tijd dat hij heeft lopen zwoegen voor het team op posities die hem niet geweldig liggen.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zou zoiets weleens leuk vinden, maar dan met rood-zwart-rode en doorlopende band:
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, er zijn wel mooiere geweest, dit seizoen vind ik trouwens ook netjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds ook spuuglelijk.
Hier staan er nog aardig wat te koop, ik ken de site niet dus weet niet of het betrouwbaar isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:03 schreef J2T het volgende:
Waarom zijn de retro shirtjes van Ajax nergens verkrijgbaar? De TDK, en Le Coq Sportif shirtjes staan nergens te koop. Zo zonde.
Blinkt uit in lelijkheid maar kan wel begrijpen dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:10 schreef FireFox1 het volgende:
Deze heb ik nog thuis liggen:
[ afbeelding ]
Met nummer 10. Gedragen door Mr. Bergkamp himself
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |