depressive suicidal gay blackmetal?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, Gaahl doet mee op de nieuwe van Shining. Leuk.
Minder leuk is dat Kvarforth weer hetzelfde promoriedeltje uit de kast getrokken heeft: dit wordt het laatste Shining-album, mensen pikken dit nooit van ons, we zijn nu echt te ver gegaan, dit wordt de duisterste plaat die we ooit gemaakt hebben, blablabla.
Zo depressive, suïcidal of black vind ik Shining al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
depressive suicidal gay blackmetal?
Hellfest toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef RoW_0 het volgende:
Zo mag je ze ook niet noemen hé. Shining zie ik als het goed is in Juni.
Ga mee dan! we gaan gewoon met de metalbus. ticket + bus = 260 piek. We gaan met 10 man dus je vermaakt je wel!quote:
Ik heb dan net een koter gekregen. Gaat 'm dus niet worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ga mee dan! we gaan gewoon met de metalbus. ticket + bus = 260 piek. We gaan met 10 man dus je vermaakt je wel!
Niemand?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef Heatseeker het volgende:
Ill Nino en Kreator, o.a. op zwarte cross 2012. Nog mensen wie er heen gaan.
quote:
Haha goed ideequote:
Ik denk dat z'n moeder dat geen goed plan gaat vinden. Die vond Ondskapt aanhoren al zielig voor 'm en toen zat er nog een buik omheen.quote:
Bovendien is er geen kinderopvang bij Hellfestquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n moeder dat geen goed plan gaat vinden. Die vond Ondskapt aanhoren al zielig voor 'm en toen zat er nog een buik omheen.
Maakt het uit ik zag zelfs op Partysan <6 jaar oude kinderenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is er geen kinderopvang bij Hellfest
Ergens vind ik dat niet kunnen. Kinderen onder 12 horen niet op een festival thuisquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt het uit ik zag zelfs op Partysan <6 jaar oude kinderen(Al is een pasgeboren baby toch wel weer net iets anders:P)
We zijn met onze kinderen ook wel eens naar openluchtconcerten geweest. Bevrijdingspop, dat soort dingen. Echt geen probleem.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt het uit ik zag zelfs op Partysan <6 jaar oude kinderen(Al is een pasgeboren baby toch wel weer net iets anders:P)
Hangt van het type festival af.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat niet kunnen. Kinderen onder 12 horen niet op een festival thuis
Zeker maar Hellfest, Partysan, etc is niet echt kindvriendelijk. Pinkpop zou misschien nog wel kunnenquote:
Dat is kindermishandeling.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Pinkpop zou misschien nog wel kunnen
Taakstraf voor vervelende kinderen.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Taakstraf voor vervelende kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |