Doet ze ook expres zo'n hemdje aan waarbij je het nog extra goed kan zien, in plaats van een wijd shirt.... het is maar waar je trots op bentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja het gaat om het totale plaatje.
[ afbeelding ]
Mooie decolleté, maar dit gaat niet werken.
ja het is verschrikkelijk maar het is officieel een decolletequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:18 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Doet ze ook expres zo'n hemdje aan waarbij je het nog extra goed kan zien, in plaats van een wijd shirt.... het is maar waar je trots op bent
Dit is heel herkenbaar. Ik heb niet hele grote borsten, maar met decollete voel ik me ook zelfverzekerder. Al moet ik bekennen dat ik me wel al zelfverzekerd moet voelen voordat ik die shits met decollete uitkies...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:09 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als ik de hele dag thuis ben draag ik inderdaad andere kleding. Opmaken doe ik sowieso niet aan, alleen met feestjes/uigaan. Maar zal voor de meesten wel gelden.
Ik denk dat uiteindelijk het belangrijkste effect van kleding is, is dat je gaat gedragen naar hoe je je kleedt. Als ik mijn meest relaxte kleding aan heb, ben ik ook gewoon niet vooruit te branden. En als ik een jurkje aan heb, gedraag ik me anders dan in meer sportieve kleding. Klinkt heel instabiel als ik het zo schrijf, maar zo werkt het voor bijna iedereen denk ik.
Misschien is dat decollete niet eens de factor die voor promotie zorgt (al kan het heel goed kunnen van wel) maar gewoon de meer zelfverzekerde vrouw die erbij hoort.
Ja, toch toch best opvallend hoeveel invloed kleding heeft. Want als persoon verander je niet, je hebt alleen andere kleding aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef Jul137 het volgende:
[..]
Dit is heel herkenbaar. Ik heb niet hele grote borsten, maar met decollete voel ik me ook zelfverzekerder. Al moet ik bekennen dat ik me wel al zelfverzekerd moet voelen voordat ik die shits met decollete uitkies...
Haha, oke... officieel wel. Maar in haar geval vind ik 'onhandig, veel te groot uitsteeksel' meer gepast.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja het is verschrikkelijk maar het is officieel een decollete
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Cher- het volgende:
Volgens mij he, zijn alle gymleraren gewoon vieze kerels.
idd schudden met die tieten meidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Fascination het volgende:
Niets mis mee, als het z'n vruchten afwerpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
idd schudden met die tieten meidZij wel ja, jij kan dat niet met je platjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij wat van zeggen pinkjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zij wel ja, jij kan dat niet met je platjes.
NIks mis met mijn lengte, toch leuk dat je toegeeft dat je geen tieten hebt. Heel goed Meloewa.quote:
ik geef helemaal niks toe ik heb geen zin om het tegendeel te bewijzenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
NIks mis met mijn lengte, toch leuk dat je toegeeft dat je geen tieten hebt. Heel goed Meloewa.
Je bent gewoon zwakquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef dustbrain het volgende:
Ik haat tieten. Waarom MOET je ernaar kijken? Haat aan ze!!!
Je kan niet aan hun kracht ontkomen.
Herkenbaar, al ben ik dus een heteroseksuele vrouwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef dustbrain het volgende:
Ik haat tieten. Waarom MOET je ernaar kijken? Haat aan ze!!!
Je kan niet aan hun kracht ontkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga ik andere workouts doen ;[Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Als je het misbruikt, nee bedanktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wel gewoon kijken wanneer een vrouw een laag uitgesneden truitje draagt... wees dan gewoon consistent en kijk ook niet.
Ontopic: Ik heb er geen problemen mee. Mijn decolleté is ook vaak te zien, ik vind dat gewoon mooi.
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef pietkanarie het volgende:
Wat stom! Als vrouw wil je toch niet op zo'n goedkope manier je promotie halen. Werk er gewoon voor en laat andere kwaliteit dan die d-cup zien denk ik dan...
deze man snaptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom billenmannen.
Wij kijken als jullie niet kijken.
de watjes zorgen ervoor dat sommige wijven zo arrogant doen en hoog van de toren blazen. nerds geven al die wijven aandacht en lopen achter hun reet aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
trouwens als ik vrouw was was ik sletje geweest denk ik ( sletje zonder daadwerkelijk iets te doen ) als je ziet hoe kansloos 99% van de mannen zijn als er wat leuks voorbij huppelt
dus eigenlijk roepen we t over onszelf afen dan vooral die virginnetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |