Post em is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:09 schreef Godtje het volgende:
Ik heb je foto gezien in K&W.
Je bent gewoon jaloers!
Echt? nou dan is mijn idee werkelijkheidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik heb het mee gemaakt op 't werk.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
10 procent van de ondervraagde dames heeft zelfs weleens geprobeerd de bruid te overtreffen door met een opvallend decolleté te verschijnen bij de huwelijksvoltrekking. Dat blijkt uit onderzoek onder 1.000 vrouwen van Wonderbra, gekoppeld aan de National Cleavage Day die vandaag wordt gehouden.
Hoezo raar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Britsen hebben echt altijd van die rare onderzoeken zeg
jij gaat erheen voor je pinkje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vast niet hetzelfde als waarvoor jij er langsgaat.
Dat vrouwen hun uiterlijk gebruiken om iets te bereiken is toch niks nieuws?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoezo raar?
In het dagelijks leven zie je zelfs dat knappe vrouwen het gemakkelijker hebben in bepaalde dingen.
Daarom billenmannen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik droeg een paar jaar geleden nog wel redelijk laag uitgesneden shirtjes, maar dan keek een leraar, zo'n vieze oude vent, steeds naar m'n borsten.![]()
Tegenwoordig draag ik dat niet meer. Ik heb toch liever dat mensen naar m'n gezicht kijken.
Ach d'r eigenschuld, moest ze maar niet zo sletterig zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt? nou dan is mijn idee werkelijkheid
opgepast dames!!!!
Was ie zo handig met z'n handen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Doet me denken aan m'n leraar handenarbeid (65 jaar oud) uit de brugklas. Slanke meisjes met een kort rokje kregen nooit lager dan een acht.
Domme kerel. Beter geeft hij hen een laag cijfer en laat hij hen individueel na afloop van de schooldag langskomen in het kantoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Doet me denken aan m'n leraar handenarbeid (65 jaar oud) uit de brugklas. Slanke meisjes met een kort rokje kregen nooit lager dan een acht.
Vooral als ze een mooie piemel hadden gekleid zeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik krijg met gym(mits kort broek) ook nooit lager dan een 8.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoezo vind je het raar dan? niks nieuws.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat vrouwen hun uiterlijk gebruiken om iets te bereiken is toch niks nieuws?
Als je knap bent, en hersenloos, worden dingen echt niet makkerlijk hoor.
deze boyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom billenmannen.
Wij kijken als jullie niet kijken.
Hygiëne is belangrijk, vooral bij de dames, met die gevoelige vagina's van ze. Dat was duidelijk voor hun eigen bestwil.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef Garisson72 het volgende:
Op mijn middelbare school was er een gymleraar die hoognodig na de les moest controleren bij de meisjes of ze wel gingen douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |