Niet van toepassing in dit topic.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zij is dik omdat ze iedereen te dun vindt.
Ja, ik kraak altijd mooie vrouwen af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, jij. Het valt me op hoe hard je altijd bezig bent om mooie vrouwen af te kraken.
Don't feed Cher. Nieuwe KLB-huistrol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, ik kraak altijd mooie vrouwen af.![]()
Je lult uit je nek.
Ja ik zou ze wel kalmeren die vrechlappenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef rosepetals het volgende:
Meloewa je zou echt mod moeten worden
je moeder is ook een wijfquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven zijn sowieso allemaal domme sletten, bah. Wat heb iik toch een hekel aan wijven.
Neen, jullie mannen zijn allemaal even geweldig...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven zijn sowieso allemaal domme sletten, bah. Wat heb iik toch een hekel aan wijven.
Just saying what, dumb fuck?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je moeder is ook een wijf
just saying
Ja wat jij tegen haar hebt vanwege wat ze in andere topics post is hier toch niet van toepassing? Zij maakt een punt, jij reageert erop, daar reageer ik op. Ik volg niet wat jullie allemaal in andere topics posten en ga daar dus verder ook niet op in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom reageer je en zeg je vervolgens dat het niet van toepassing is? Sukkel.
Klopt.maar dat ze bedoelde ze niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
DAT JE VAST OOK EEN HEKEL AAN JE MOEDER HEBT!!!1111111!!!!1111
De waarheid is soms niet altijd even leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
Eh ikjijallebei, dit vind je therapeut niet ok hoor. Hoor jij niet je best te doen in liever worden?
waarom loop jij bij de psycholoog?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
De waarheid is soms niet altijd even leuk.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat ja,lees ik zo vaak in die ''anoniem'' boekjes
soo sad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |