Val jij op vrouwen die het lichaam hebben van een 12-jarig jongetje?quote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
A of B. Hoewel B niet klein meer is, meer 'normaal', maar vergeleken met de andere mannen hier val ik dan blijkbaar op 'kleine' borstenHet zij zo.
No pedo.quote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Val jij op vrouwen die het lichaam hebben van een 12-jarig jongetje?
Alle tetten gaan ooit hangen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goede tieten zijn stevige tieten die niet hangen. Grote tieten gaan worden snel slap en gaan hangen. Liever kleine, stevige tietjes dan hangtieten.
No shit.quote:Ook tijdens het daten wordt het decolleté ingezet.
Ik ben een kontenman! Die zie ik vrouwen nooit gebruiken als middel, heeft bij mij meer zinquote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
A of B. Hoewel B niet klein meer is, meer 'normaal', maar vergeleken met de andere mannen hier val ik dan blijkbaar op 'kleine' borstenHet zij zo.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, iemand schaamt zich voor haar kleinere voorgevel? Nergens voor nodig hoor
ze proberen anders wel een geil loopje te hebben, zo lekker schuddend met de billetjes en soepele heupjes .. beter opletten dusquote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ben een kontenman! Die zie ik vrouwen nooit gebruiken als middel, heeft bij mij meer zin
Kom jij ooit buiten? Zo'n strak rokje net over het kontje heen, helemaal gespannen om de bovenbeentjes. In de winter legging eronder, in de zomer zonder. Man man manquote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ben een kontenman! Die zie ik vrouwen nooit gebruiken als middel, heeft bij mij meer zin
quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom jij ooit buiten? Zo'n strak rokje net over het kontje heen, helemaal gespannen om de bovenbeentjes. In de winter legging eronder, in de zomer zonder. Man man man
Maar dat wordt toch niet gedaan om dingen voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom jij ooit buiten? Zo'n strak rokje net over het kontje heen, helemaal gespannen om de bovenbeentjes. In de winter legging eronder, in de zomer zonder. Man man man
hoi waarom censureer je jezelfż gr grquote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef SchoneZoon het volgende:
De reden dat vrouwen dat gebruiken is omdat mannen zo dom zijn om erin te trappenWas ook wetenschappelijk onderzocht. Zodra een mooie vrouw in de buurt is, dan kunnen mannen niet meer helder nadenken. Mannen zijn wat dat betreft echt zwak....kijk maar hoeveel mannen met elkaar vechten alleen maar om de k*t van een vrouw
![]()
Maar ik trap er niet in. Mij kunnen ze niet verleiden door haar tieten te showen, hoe moeilijk het ook is
Van nature grote borsten hangen altijd wel een beetje. Logisch, want ze wegen meer dan kleine borsten.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goede tieten zijn stevige tieten die niet hangen. Grote tieten gaan worden snel slap en gaan hangen. Liever kleine, stevige tietjes dan hangtieten.
Neptieten.quote:Op maandag 2 april 2012 01:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van nature grote borsten hangen altijd wel een beetje. Logisch, want ze wegen meer dan kleine borsten.
Maar tegenwoordig worden van nature grote al snel hangborsten genoemd, omdat men gewend is geraakt aan neptieten.
Vrouwen weten immers ook dat mannen nooit naar hun ass kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 00:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch niet gedaan om dingen voor elkaar te krijgen?
Nou, vergis je niet hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vrouwen weten immers ook dat mannen nooit naar hun ass kijken.![]()
Dat is wel relaxt inderdaad. Eerst drank in borsten injecteren en het er vervolgens uitdrinken. Wel beetje raar maar wel geil inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
lekkere tietjes daar wil ik mn tongetje in steken of een drankje (zoals smirnoff) uit drinken
Tetten waar drank uitkomt, veel beter ga je het niet krijgen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt inderdaad. Eerst drank in borsten injecteren en het er vervolgens uitdrinken. Wel beetje raar maar wel geil inderdaad.
Natuurlijk wel, het volgende model waar ook Punica uit de vagina stroomt en chocolade uit de anus sijpelt.quote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tetten waar drank uitkomt, veel beter ga je het niet krijgen.
Chocolade.quote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het volgende model waar ook Punica uit de vagina stroomt en chocolade uit de anus sijpelt.
Dus? Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen hoerenlopers. Zie het probleem niet?quote:
Je maakt een flinke fout als je denkt dat de zwaartekracht geen vat krijgt op kleine tieten. Waar ik het wel mee eens ben is dat groter lang niet altijd beter is, maar billen zijn sowieso belangrijker naar mijn mening.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen hoerenlopers. Zie het probleem niet?
Daarvoor moet je bij TS zijn. Hij opent een topic met dit als klacht.quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Alle vrouwen zijn hoeren en alle mannen hoerenlopers. Zie het probleem niet?
Gadverdamme.quote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het volgende model waar ook Punica uit de vagina stroomt en chocolade uit de anus sijpelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |