Jij niet me je selectief quotegedrag?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:02 schreef OEM het volgende:
[..]
En hiermee maak je jezelf compleet ongeloofwaardig.
Dat is echt zo irritant als auto's twee mistachterlichten hebben. Lijkt net alsof ze constant aan het remmen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens overwogen, maar vind dat toch een tikje te link. Vooral omdat mijn auto 2 mistachterlichten heeft en het dus net remlichten lijken. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand vol op zn rem staan, met de gevolgen van dien...
Niet dat ik zo vaak bumperklevers heb, maar als ik ze heb dan is het onterechtRij nl. altijd wel zo'n 20km te hard als het kan en ga op de snelweg altijd netjes naar rechts. Als iemand gaat bumperkleven is dat omdat er voor mij ook een langzamere rijdt en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres als bumperklever
Als ruitensproeier niet werkt laat ik gewoon gas los. Meetsal zie je ze daarna meteen 20/30 meter afzakken.
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij niet me je selectief quotegedrag?
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.
De reden dat je je niet verdedigt is omdat je weet hoe fout je bent en je probeert je er uit te lullen met een flauwekulletje.
Oh wacht, ja.quote:
quote:De definitie van een file of congestie is niet eenduidig. In de perceptie van weggebruikers is soms al sprake van filevorming als de doorstroming wordt bemoeilijkt.
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:27 schreef CoolGuy het volgende:
Een vrachtwagen inhalen, 70 gaan rijden en dat gaan proberen recht te lullen
Ja dag, alsof je dat zelf niet snaptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
Dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef OEM het volgende:
Vandaag weer de A15 heen en weer moeten rijden. Overal inhalende truckers ondanks het inhaalverbod. Gaan ze nog seinen en toeteren ook als je ze eindelijk ingehaald hebt en 70 voor ze gaat rijden.
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef OEM het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AO0788
There you go, in de PV stond niet dat er géén file was.quote:Nu daarmee niet is uitgesloten, dat de sanctie is opgelegd in een situatie, waarin sprake was van een file op de linkerrijstrook en door het ontbreken van een nadere omschrijving van het opvallende rijgedrag daaromtrent niets naders kan worden vastgesteld, staat niet vast dat de betrokkene de gedraging heeft verricht.
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo uit de tent lokken man
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.
Zoveel stupiditeit én een rijbewijs hebben. CBR faal.
Sjuust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.
Dat hij zich nu als een triangeljosti door het verkeer beweegt is puur en alleen zijn eigen faal. Daar tof over lopen te lullen is nog een grotere faal en (half) dood gereden worden doordat hij denkt het wel allemaal te weten is de grootste faal (en overigens ook de oplossing).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |