Check eerst even wat een file is, voordat je mensen voor dom uit gaat maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
expres 70 rijden doet dat niet???
Jij bent ZO DOM
Ik reageer eigenlijk nooit op Fok!, maar dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:39 schreef OEM het volgende:
Ik hoop dat de betreffende vrachtwagenchauffeur zich ook ergert aan mij.
Alleen als de zich structureel misdragende vrachtwagenchauffeur ook meegaat naar de EMGquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef Instructorix het volgende:
Misschien wordt het eens tijd voor een EMG voor je, met je asociale rijgedrag.
Snap je nou echt niet dat jij degene bent die het niet snapt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:57 schreef OEM het volgende:
[..]
Alleen als de zich structureel misdragende vrachtwagenchauffeur ook meegaat naar de EMG
Helaas doen ze er in de praktijk weinig mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur is degene die verkeerstechnisch meer scholing heeft gehad dan jou en regelmatig bijscholing krijgt.
Je blijft maar volharden in je gedrag he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Helaas doen ze er in de praktijk weinig mee.
wat is een filequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Een vrachtwagen op de linkerstrook die 85 rijdt en een vrachtwagen op de rechterstrook die 80 rijdt die samen het achteropkomende verkeer met een significant snelheidsverschil tov v-max ophouden is een file.
Een auto met twee vrachtwagens erachter die 70-80 rijden op de rechterstrook met een vrije linkerstrook is geen file (geen significant snelheidsverschil tov v-max + vrije doorgang)
De vrachtwagenchauffeur die mij weer probeert in te halen negeert vervolgens weer het inhaalverbod en creert weer een file.
Ik creeer geen files. De enige die dat doet is de vrachtwagenchauffeur.
[..]
Ik hoop dat de betreffende vrachtwagenchauffeur zich ook ergert aan mij.
niks 70/80.quote:In Nederland hanteert Rijkswaterstaat voor de verkeersinformatie de definitie dat een file een verzamelbegrip is van drie soorten stagnerend verkeer:
langzaam rijdend verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer nergens sneller rijdt dan 50 km/h, maar doorgaans wel sneller dan 25 km/h
stilstaand verkeer: verkeer dat over ten minste 2 kilometer vrijwel overal minder dan 25 km/h rijdt
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer: langzaam rijdend verkeer over veelal wat grotere lengte met hierin op sommige stukken stilstaand verkeer.
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je blijft maar volharden in je gedrag he?
Kijk eerst eens naar jezelf en dan pas naar een ander.
Ik zou het op prijs stellen als je je eigen acties zou verdedigen ipv de vinger naar een ander te wijzen.
Uitleggen lukt dus niet dus dan maar de stoermodus aan. Goed voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.
Dat is het filebegrip wat gebruikt wordt voor (waarschijnlijk) filemeldingen. Het begrip file is niet gedefinieerd in de RVV. Het begrip file is wel uitgelegd in jurisprudentie. Dat stuk komt hier wel eens voorbij (zaak over een zooi auto's die opgehouden worden rechts inhalen).quote:
Ben jij die golf bestuurder van een tijd terug op BOW die 60 voor een vrachtwagen ging rijden..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Je kan prijs stellen op wat je wil. Zolang vrachtwagenchauffeurs het inhaalverbod negeren en ik heb er zin in (ook niet altijd hoor) om er 70-80 voor te gaan rijden, dan doe ik dat.
geen file. op zijn hoogstens hinderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:24 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat is het filebegrip wat gebruikt wordt voor (waarschijnlijk) filemeldingen. Het begrip file is niet gedefinieerd in de RVV. Het begrip file is wel uitgelegd in jurisprudentie. Dat stuk komt hier wel eens voorbij (zaak over een zooi auto's die opgehouden worden rechts inhalen).
Ik heb het over de vrachtwagenchauffeur, jij over mij. Denk je dat ik me ga verdedigen tegenover jou?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Uitleggen lukt dus niet dus dan maar de stoermodus aan. Goed voor jou.
Ja, en?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:25 schreef blup het volgende:
Wat die chauffeur doet is feitcode r593 gewoon een muldertje
Wat jij doet is artikel 5 (strafwet)
File.quote:geen file. op zijn hoogstens hinder
Euh, jij bent degene die stommiteiten post en ik spreek je er op aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb het over de vrachtwagenchauffeur, jij over mij. Denk je dat ik me ga verdedigen tegenover jou?
Nounou, dat zal m'n leven veranderen zeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef vannelle het volgende:
Besef je wel dat je jezelf als een complete mongool neerzet voor heel Fok?
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:38 schreef OEM het volgende:
[..]
Nounou, dat zal m'n leven veranderen zeg.
Ik heb nergens gezegd of ik goed of fout bezig ben, aangezien ik het over de trucker heb. Ik had toch al gezegd dat ik bewust de trucker ziek? Djies, dan snap je hoop ik ook wel dat ik ook wel weet dat wat ik doe niet in de haak is. Net zoals al die andere artikel-5-posters hier (kleven, mistachterlichtknipperaars, ruitensproeiers, redresseerstrookrijders, etc)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.
De reden dat je je niet verdedigt is omdat je weet hoe fout je bent en je probeert je er uit te lullen met een flauwekulletje.
Je komt er nog wel een keer achter als je zo bezig blijft.
Ziek is idd de goede omschrijving.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:53 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd of ik goed of fout bezig ben, aangezien ik het over de trucker heb. Ik had toch al gezegd dat ik bewust de trucker ziek? Djies, dan snap je hoop ik ook wel dat ik ook wel weet dat wat ik doe niet in de haak is.
Een vrachtwagen heeft geen remmen? Ik geef geen remtest he, ik laat me rustig terugzakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef vannelle het volgende:
Enig idee wat 40 ton in je kofferbak doet?
Dat is geen artikel 5, zijn omschreven overtredingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:53 schreef OEM het volgende:
Net zoals al die andere artikel-5-posters hier (kleven, mistachterlichtknipperaars, ruitensproeiers, redresseerstrookrijders, etc)
Jij niet me je selectief quotegedrag?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:02 schreef OEM het volgende:
[..]
En hiermee maak je jezelf compleet ongeloofwaardig.
Dat is echt zo irritant als auto's twee mistachterlichten hebben. Lijkt net alsof ze constant aan het remmen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens overwogen, maar vind dat toch een tikje te link. Vooral omdat mijn auto 2 mistachterlichten heeft en het dus net remlichten lijken. Voor hetzelfde geld gaat zo iemand vol op zn rem staan, met de gevolgen van dien...
Niet dat ik zo vaak bumperklevers heb, maar als ik ze heb dan is het onterechtRij nl. altijd wel zo'n 20km te hard als het kan en ga op de snelweg altijd netjes naar rechts. Als iemand gaat bumperkleven is dat omdat er voor mij ook een langzamere rijdt en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres als bumperklever
Als ruitensproeier niet werkt laat ik gewoon gas los. Meetsal zie je ze daarna meteen 20/30 meter afzakken.
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij niet me je selectief quotegedrag?
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef OEM het volgende:
[..]
Nah, je laat zien dat je doelbewuste gedragingen om anderen te hinderen afdoet als niet zo erg. Maar ohwee als de gehinderde een vrachtwagenchauffeur is. Dan is het huis te klein.
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
Er valt met jou geen discussie te voeren. Je loopt te trollen en daar heb ik geen zin in.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Argumenten zijn je blijkbaar vreemd.
De reden dat je je niet verdedigt is omdat je weet hoe fout je bent en je probeert je er uit te lullen met een flauwekulletje.
Oh wacht, ja.quote:
quote:De definitie van een file of congestie is niet eenduidig. In de perceptie van weggebruikers is soms al sprake van filevorming als de doorstroming wordt bemoeilijkt.
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:27 schreef CoolGuy het volgende:
Een vrachtwagen inhalen, 70 gaan rijden en dat gaan proberen recht te lullen
Ja dag, alsof je dat zelf niet snaptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Zeg even waar ik dat doe voordat je als een blinde op je toetsenbord ramt
Dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef OEM het volgende:
Vandaag weer de A15 heen en weer moeten rijden. Overal inhalende truckers ondanks het inhaalverbod. Gaan ze nog seinen en toeteren ook als je ze eindelijk ingehaald hebt en 70 voor ze gaat rijden.
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:28 schreef OEM het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=AO0788
There you go, in de PV stond niet dat er géén file was.quote:Nu daarmee niet is uitgesloten, dat de sanctie is opgelegd in een situatie, waarin sprake was van een file op de linkerrijstrook en door het ontbreken van een nadere omschrijving van het opvallende rijgedrag daaromtrent niets naders kan worden vastgesteld, staat niet vast dat de betrokkene de gedraging heeft verricht.
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef blup het volgende:
Fijn dat je hem er even bij zoekt zo snap ik hoe hij tot die uitspraak gekomen is. Dat is duidelijk een situatie waar een hele rij links blijft tuffen waar rechts leeg is.
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo uit de tent lokken man
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Hetgeen de situatie is die ontstaat als een vrachtwagen een andere inhaalt bij een bepaalde drukte op de weg.
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
sorry, my bad. Kan er gewoon niet tegen.
Zoveel stupiditeit én een rijbewijs hebben. CBR faal.
Sjuust.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon van 'ik lul tof mee in dit topic' maar iemand anders dacht van 'ja, maar jij bent in die situatie eigenlijk het grote probleem'. Dus een backfire en ipv dat gewoon toe te geven etc wil je hier het laatste woord hebben omdat je niet wil toegeven, toch?
Als de vrachtwagen rechts blijft rijden is er niks aan de hand. Veroorzaak geen (extra) file, want ik rij ongeveer vmax voor vrachtwagens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waarna ji de vrachtwagen ingehaald hebt en gaat hinderen zodat hij weer in wil gaan halen.
En nog een keer:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is geen CBR faal. Hij heeft ooit laten zien dat hij zich op een verantwoorde manier door het verkeer kan begeven. Dat is waar het CBR op toetst.
Dat hij zich nu als een triangeljosti door het verkeer beweegt is puur en alleen zijn eigen faal. Daar tof over lopen te lullen is nog een grotere faal en (half) dood gereden worden doordat hij denkt het wel allemaal te weten is de grootste faal (en overigens ook de oplossing).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |