Dat vind ik juist het enige positieve aan die ventquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef Geralt het volgende:
Ergens is het toch van de zotte dat onze homopremier zich op een fiets tussen de burgers begeeft.
Populistisch trucje. "Kijk mij eens de gewone hardwerkende man op de fiets zijn". Blegh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het enige positieve aan die vent
Dat wel, maar ja als je daar intraptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Populistisch trucje. "Kijk mij eens de gewone hardwerkende man op de fiets zijn". Blegh.
Oh ja, dit was onzin. Negeer me, of paint hem terwijl hij een dikke vette BMW tegen zijn bagagedrager aan krijgt.
Dat is juist baas man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef Geralt het volgende:
Ergens is het toch van de zotte dat onze homopremier zich op een fiets tussen de burgers begeeft.
Hahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hij nog geen lekke band heeft met al dat glas...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:04 schreef Tmaatje het volgende:
Hehehe leuk, hier even eentje die ik snel even heb gemaakt.[ afbeelding ]
Rutte is zo glad als een aal en zijn fiets dus ook..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat hij nog geen lekke band heeft met al dat glas...
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goh, dit plaatje komt me heel bekend voor, op dat hele kleine Ruttentje na dan
ik dacht ik doe ook eens mee, maar het is moeilijker dan je denktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gebruik tinypic, imageshack en FOK! gaan niet zo goed samen
Ach hij's toch leukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik dacht ik doe ook eens mee, maar het is moeilijker dan je denktin ieder geval respect voor degenen die dit binnen 2 minuten doen ipv 2 uur en dan met dit matige resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
PNGLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:04 schreef Tmaatje het volgende:
Hehehe leuk, hier even eentje die ik snel even heb gemaakt.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:03 schreef smitjew het volgende:
wie kan de png bestand effe weer toevoegen wou net een maken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
had deze al gevonden bedankt
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Knofl00k het volgende:
Jullie zouden er eens griekse omstandigheden bij moeten plakken.
Als hier een griek zit dan zal die dat handgebaar écht niet warderen...
Ik hoop dat hij snel kan fietsen...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Dit had niet de reactie die Mark had verwacht toen het onderwerp 'schuld' werdt aangesneden in Athene.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Knofl00k het volgende:
Jullie zouden er eens griekse omstandigheden bij moeten plakken.
Als hier een griek zit dan zal die dat handgebaar écht niet warderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |