je kan net zo goed aan die snuggie trekken danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef STING het volgende:
Een ode aan de neukteugels van missbehavin
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef STING het volgende:
Een ode aan de neukteugels van missbehavin
-edit-
Neukteugels?
Pics a.u.b.
Wat? Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
En ik heb kaarten voor Metallica binnenkort.
http://www.werchterboutique.be/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat? Waar? Wanneer?
[ afbeelding ]
"Hebbuh, hebbuh!"
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik werk er aan, hou eens op met zeuren er over!
Met mijn billen is niks mis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ik wil je billen siennn!"
Nee. Wat impliceer jij?quote:
quote:
Ik impliceer voornamelijk dat ik je weer eens laat happenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik impliceer voornamelijk dat ik je weer eens laat happen.
quote:
Ik weet het en toch trap ik er inquote:
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het en toch trap ik er in
Yeah right...quote:
Ok ok je hebt ook wel gelijkquote:
En de mijne!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar moet ik het voorlopig maar mee doen vrees ik. De HW-testimonial...
De drummer van Metallica zijn, steenrijk zijn en geweldige muziek maken.quote:
Das toch die zak patat diequote:
quote:
Oh ja, da's heel dichtbij!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op de hoge thee van CLin Zuilen
quote:
So? Maakt dat de albums van Metallica minder legendarisch, absoluut nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over een ander hebt. Zeer matige drummer.
De voorvechter. Tja hij had beter drumles kunnen nemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch die zak patat dieover downloaden van zijn
muziek?
Ik heb het nergens over metallica maar over faalhaas Lars.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Maakt dat de albums van Metallica minder legendarisch, absoluut niet.
Ik heb er verder geen last van, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over metallica maar over faalhaas Lars.
Zonder hem waren de drums in elk geval beter geweest.
Het is geen Tim Alexander nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
De voorvechter. Tja hij had beter drumles kunnen nemen.
Zo goed als. Behalve de uitbreiding dan he.quote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van, zo erg is het nou ook weer niet.
Sinds wanneer zit jij in Utrecht?quote:
Ik snap het ook niet echt, maar goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van, zo erg is het nou ook weer niet.
quote:
Ach, dat zijn van die dingen die een eigen leven gaan leiden. Comic sans is evil, witte sokken kunnen niet etc etcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt, maar goed.
Ja, oke. Maar ik had het over de puntjes op de iquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo goed als. Behalve de uitbreiding dan he.
Nee, eerst wachten op belastinggeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik had het over de puntjes op de i.
Das niet de andere kant van t landquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, eerst wachten op belastinggeld.
RIP Cliffquote:
Die bus heeft een verpletterden indruk op hem gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Cliff.
[ afbeelding ]
Vrij zuur aan z'n einde gekomen...
En dat twee keer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bus heeft een verpletterden indruk op hem gemaakt
Je komt vaker in Singles...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het soort ribben waar ik lekker aan kan kluivenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo zo. Niet te fanatiek met het sporten hè, een beetje vet op de botten mag wel hoor.
Ik hoop voor hem dat hij na de eerst keer al dood was.quote:
Geef mij portie maar aan fikkie. Ripsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee het soort ribben waar ik lekker aan kan kluiven
Tom Selleck was weer bij de slager?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee het soort ribben waar ik lekker aan kan kluiven
Ik mocht kiezen wat ik wilde eten en hij is ze net gaan halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tom Selleck was weer bij de slager?
Vreetzakquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen wat ik wilde eten en hij is ze net gaan halen.
Jaquote:
Niet echt mijn ding, ribs. Ik eet alleen het meest exclusieve vlees. Kobe beef en cevapjes bv...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen wat ik wilde eten en hij is ze net gaan halen.
Ik ben 12 kilo kwijtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw pens eigenlijk?
Ik geniet van beide. Vleeschquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, ribs. Ik eet alleen het meest exclusieve vlees. Kobe beef en cevapjes bv...
Goed man!quote:
Ik ben wel tevreden zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik laat gewoon lekker de boel de boel. Fuck that shit...
[ afbeelding ]
De vraag is hoe lang je bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |