Nu klinkt ie helemaal gladquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij doet makelaardij.Da's meer dan vegen.
Oh, ja, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ja man, srry maar het deed gewoon pijn, dacht echt wtf is dit voor ****
Ahzo, dan is het goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach hij gedraagt zich gewoon normaal. Aardige jongen, praat gewoon normaal dus niet met wollah wollah enzo. Hij is alleen heel donker en heeft zwart haar (hij kleedt zich dus niet als een Turk).
Hahaahahquote:
baas!, net als in het leger gaan denkend dat je alleen maar gaat schieten xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaahahhij heeft eerst CIOS gedaan, maar hij vond het maar niks dat je ook andere sporten dan voetbal moest doen.
Dankje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
En dit allemaal door paar depressieve exen xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
Yarr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
shifto, jij bent 3 dagen later jarig dan ik
Oeeeh!quote:
Iedereen is altijd op vakantie manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
Hebben wij wel geluk hè, bijna altijd lekker weer en of vakantie tijdens onze verjaardagen![]()
True datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op vakantie man
Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad van mijn eigen leeftijd, of altijd minimaal 3 jaar jonger of 4 jaar ouder ofzo
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terechtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga bosche bollen uitdelen en niks doen de hele dag
Je mag me er een paar komen brengen ;aquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terecht
Kom maar hoalen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Je mag me er een paar komen brengen ;a
Hier!!!!quote:
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom wel ff langs voor een bolletje
Aah, de mooie wereld genaamd ITquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Werk in Zaltbommel, maar zal pas tegen halverwege Juli zijn hoorquote:
Komt helemaal goed dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuis
het kan nog ergerquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
Jullie wonen nog niet samen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
met? paaseitjes eten?quote:
constructie was gereed halverwege 77quote:
jij bent snel vermaaktquote:
Does it show?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef Heroinjunk het volgende:
STING voelt zich goed nu er oudere mensen dan hij blijken te zijn.
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesVaker wel dan niet though...
ik schep geen verwachtingen, er zijn genoeg manieren om je daar tegen te beschermenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.
Het leven is zwaar
Ik heb dan liever iemand van mijn leeftijd of ouder.. sommige meiden van rond de 19/20 gedragen zich als 16..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.Moet niks met zo'n oud wijf ofzo.
Welk spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet vanavond of morgen even een bazenspel gaan pre-orderen.
pff wat is dat nou voor iets!quote:
Ik ben ook uit 1990.. en nog steeds, die mooie tijden van diablo 1 en 2quote:
De oudste was 5 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.Moet niks met zo'n oud wijf ofzo.
Ik hou niet van hack and slash games. Ik ben meer van de avonturen. Ik vind Uncharted ook geweldig namelijk. Oh en ik doe aan COD want dat vind ik gewoon fakking grappigquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
Vrouwelijke gamers
Ga eens gewoon mooi zijn en popjes kleren aandoen enzo
Ik wil niet geownd worden door mijn vriendin
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtmlquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
Vrouwelijke gamers
Ga eens gewoon mooi zijn en popjes kleren aandoen enzo
Ik wil niet geownd worden door mijn vriendin
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon samen gamen en daarna op heroic in bed verder gaan
En als je vriendin je inmaak, had je gewoon lag klaar!
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtml
Lees het artikel
Hahahaha aaawhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?
Aaight, nu je overgehaald ben, wordt mijn Wingman in lol xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahaha aaawhmaar ik speel geen rpg, dat vind ik stom. Ik vind Skyrim ook stom
.
Als in league of legends?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:55 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Aaight, nu je overgehaald ben, wordt mijn Wingman in lol xd
Zo te zien niet bij Skyrim.. en ik ken er 4 die lol spele, dus ja, keuze snel gemaakt xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Waar kan ik zo een vrouwelijke gamer scoren?
Ik hou van gamen en van batsen haha
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van gamefilmpjes kijken.Ik volg gamers op Facebook. Ben ik nu een geek?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:57 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Zo te zien niet bij Skyrim.. en ik ken er 4 die lol spele, dus ja, keuze snel gemaakt xd
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik volg de hokjes termen niet zo, leef zoals je wilt het kan maar 1 keer
Ik leef ook zoals ik wil, anders zou waarschijnlijk half Utrecht al over me heen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik volg de hokjes termen niet zo, leef zoals je wilt het kan maar 1 keer
Ik moest ook lachen toen ik dat lasquote:
Nee, voornamelijk CoD filmpjes. Maar ik kijk veelal naar filmpjes van gamers die ik tof vind, niet zozeer om bepaalde games.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat las
Maar, als je game filmpjes kijk, keek je dan wel eens wow filmpjes?
Pardon hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik leef ook zoals ik wil, anders zou waarschijnlijk half Utrecht al over me heen zijn geweest
Toch moeten we deze resultaten met een korreltje zout nemen, aangezien de studie werd uitvoerd door de Britse gamesite Gamehouse. (lbs)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtml
Lees het artikel
Als ik me in hokjes zou laten stoppen bedoel ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pardon hoezo dat dan?
Oja en deze checken:
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLYquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch moeten we deze resultaten met een korreltje zout nemen, aangezien de studie werd uitvoerd door de Britse gamesite Gamehouse. (lbs)
JAMMER MANG
U mad?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLY
ik vind dat je niet zomaar JELLY erin mag gooien, das wel hard manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLY
Nee. Dan voer ik die code in en dan zorg ik dat ik fakking veel geld heb en dan bouw ik het huis en dan stop ik er weer mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Junk jij bent meer zo een SIMS speelster. HEB IK GELIJK OF NIE?
Pff da kan in het eggies ook nie mutsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Dan voer ik die code in en dan zorg ik dat ik fakking veel geld heb en dan bouw ik het huis en dan stop ik er weer mee.
Ja snap ik, maar ik vind Sims niet leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
Wie speelt er Starcraft 2![]()
[..]
Pff da kan in het eggies ook nie muts
Haterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb WoW gratis geprobeerd maar ik ging meteen dood en toen moest ik mijn lichaam gaan zoeken en toen was ik het zat.
AC = Assassin's Creedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
AC? Wasda? CoD 1 heb ik gedaan, op het werk. Rest niet.
[..]
Hater
Cooool! Ik heb ze allemaal uitgespeeld, ben nu met smart aan het wachten op 3. Ik vind Xbox zelf ook chiller maar mijn vriend wil een PS3 voor Uncharted enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het spelen
Brotherhood op de Xbox
Je moet er aan wennen, mijn vriend was eerst ook een pc gamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Ow kijk dat maakt je meteen normaal. Als het nou op de PC was was je wel een geek ja
Ik heb de Playstation 3 geprobeerd, ik vond het maar niks. Alleen Tekken/Mortal Kombat vind ik grappig
Ja deze ligt al een tijdje stof te happen, dus ik dacht even uitspelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Cooool! Ik heb ze allemaal uitgespeeld, ben nu met smart aan het wachten op 3. Ik vind Xbox zelf ook chiller maar mijn vriend wil een PS3 voor Uncharted enzo.
[..]
Je moet er aan wennen, mijn vriend was eerst ook een pc gamer.
Klopt, dat spel was echt gruwelijk lastig tot ik mijn 360 controller in mijn computer stak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Console. AC is niet doen met toetsenbord, Uncharted is puur PS3 game.
Ik vind de controller van Xbox ook fijner. Die hebben we ook nog een, alleen die is geband dus kan ik niet online spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja deze ligt al een tijdje stof te happen, dus ik dacht even uitspelen.
Hierna revelations en 3 heb ik ook al besteld, de freedom edition.
Ik heb alle consoles en genoeg keus in spellen. Maar meestal speel ik op de Xbox, die controller is fijner
Waarom gebanned?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind de controller van Xbox ook fijner. Die hebben we ook nog een, alleen die is geband dus kan ik niet online spelen.
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, dat spel was echt gruwelijk lastig tot ik mijn 360 controller in mijn computer stak.
Kijk, dat hoor je niet vaak xdquote:
Ik speel psx en ps2 games op me pc met een ps3 controllerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hè
Waarom nep als je gewoon een echte hebt liggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hè
Ja ik wil niet geband worden, dus ik durf dat nietquote:
Die past op je pc?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom nep als je gewoon een echte hebt liggen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die past op je pc?
Ik heb een idee hoor
Weet ik veel, ik zag laatst op internet. Speel nu games op je pc met een 360 controller ....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteraard.Veel console ports zijn ook alleen met die dingen te spelen.
Ik doe never nooit niet al me spellen wegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ik heb alle spellen zo'n beetje de deur uit gedaan en alleen Gears of War 3 gehoudenEn Forza 4, maar alleen amateurs online daar.
Nooit gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zag laatst op internet. Speel nu games op je pc met een 360 controller ....
Vandaar... Nep enzo
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik wil niet geband worden, dus ik durf dat niet
Dus koop al mijn games legaal
Ik speel s avonds altijd shooters online.
Nu voornamelijk gears of war 3
Ja ik wil ook spelen haha!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Prima reden, pas ombouwen omdat je vriendin zeurt hahaha
Hij kan jou natuurlijk ook een groot plezier doen en later op de avond stevig van bil gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook spelen haha!Maar dan moet ie weer cod spelen ofzo en dan mag ik niet meedoen want hij vindt splitscreen niet fijn
herkenbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik wil ook spelen haha!Maar dan moet ie weer cod spelen ofzo en dan mag ik niet meedoen want hij vindt splitscreen niet fijn
Doen we toch wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan jou natuurlijk ook een groot plezier doen en later op de avond stevig van bil gaan![]()
Ja ik twijfel ook al een tijd of ik mijn eigen PS3 zal kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
herkenbaar
Daarom hebben we toen ook ieder een eigen Xbox gekocht
Als ik ze uitgespeeld heb, ga ik ze toch in veel gevallen niet meer spelen. Alleen de spellen die ik bijzonder vaak heb gedaan, bewaar ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe never nooit niet al me spellen weg
ZondeMaar goed ik ben ook een echte gamer
en verzamelaar
Dat is waar. Maar je steekt er veel geld in, dus dan hou ik ze liever zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ze uitgespeeld heb, ga ik ze toch in veel gevallen niet meer spelen. Alleen de spellen die ik bijzonder vaak heb gedaan, bewaar ik.
Ik haal het er liever weer uit door het te ruilen/door te verkopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je steekt er veel geld in, dus dan hou ik ze liever zelf
Ja als je online speelt, en je kent meer mensen met een ps3 dan is de keuze snel gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doen we toch wel.
[..]
Ja ik twijfel ook al een tijd of ik mijn eigen PS3 zal kopen.
Door verkopen heeft tegenwoordig geen zin, soms is tweedehands nog duurder dan nieuwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haal het er liever weer uit door het te ruilen/door te verkopen
Bossquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
Klote screw.
Door Screwls wil ik nu een maatpak laten maken.
Heeft iemand hier daar ervaring mee? Nog aanbevelingen?
STING wellicht?
Game Maniaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door verkopen heeft tegenwoordig geen zin, soms is tweedehands nog duurder dan nieuw
Ligt eraan wat voor pak je wil, voor werk of gewoon voor feesten enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
Klote screw.
Je hebt goede smaakquote:
Ik heb tussen mannen in pak gewerkt en daar werd Hugo Boss altijd aangeraden..quote:
Ik weet er helemaal niks van af, maar BOSS wordt geloof ik een beetje afgeslacht door de pakkenliefhebbers.quote:
Ik koop daar altijd spellen die ik graag wil maar waar ik niet de hoofdprijs voor wil betalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef twi het volgende:
[..]Lekker goedkoop inderdaad, gewoon voor een paar eurootjes wat dumptitels scoren.
Uhu, maar duur -.-, mijn pak was dan nog 1 van de "goedkopere", voor een normale pak, lekker naar de WE gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb tussen mannen in pak gewerkt en daar werd Hugo Boss altijd aangeraden..
Nope, ik haal mijn pakken bij de Suit Supplyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
Klote screw.
STING wellicht?
Ik wil er een laten maken. Niet in een winkel kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pak je wil, voor werk of gewoon voor feesten enzo.
Voor werk is het gewoon door de stad lopen en kijken, maar pakken voor feesten tja, ik zelf eindigde in een Hugo Boss winkel xd
Daar hoor ik weinig goeds over, behalve dat het goedkoop is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Nope, ik haal mijn pakken bij de Suit Supply
Ik heb mijn pak ook laten maken, of naja, ik kocht dan een standaard model en die werd helemaal aangepastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil er een laten maken. Niet in een winkel kopen.
MCGREGOR
Was er niet een pakken topic op FOK! eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik heb mijn pak ook laten maken, of naja, ik kocht dan een standaard model en die werd helemaal aangepast
Maar Suit Supply is ook goed!
Geen idee, even zoeken maby?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was er niet een pakken topic op FOK! eigenlijk?
Ik ben hem kwijtgeraakt.
Voor dat geyle wijf Emma Watson zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
Harry Potter fanaten.. Wel laatst de Deathly Hallows part 1 en 2 gekeken
Mjah, maar de ene die ik zoek kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:43 schreef t3rrorbot het volgende:
Ooow als je zoekt op pakken of suits in fok krijg je genoeg forums.
Nee mijn zusje wilde die graag zien want ik had haar niet meegenomen naar de bios en dat nam ze me nog kwalijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voor dat geyle wijf Emma Watson zeker
Nee.., gewoon neequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voor dat geyle wijf Emma Watson zeker
Herenkleding voor ware fijnproevers #13quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, maar de ene die ik zoek kan ik niet vinden.
Harry Potter is cool en Emma is mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee mijn zusje wilde die graag zien want ik had haar niet meegenomen naar de bios en dat nam ze me nog kwalijk
En Emma is wel een schoonheidje ja
Is Emma lelijk?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Herenkleding voor ware fijnproevers #13
Deze schat?
Nee zeker niet, maar em, kweet niet, niet mijn type xdquote:
Eerst mag ze haar haar weer even lang laten groeienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Emma is leuk, als ze vanavond voor me deur staat mag ze zo mee naar boven
Zoals bijna alle meiden van de Beauxbatons school (die all-girls school in deel 4)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach er zijn wel meer acteurs in Harry Potter die met mij naar boven mogen
Heeft ze toch al gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst mag ze haar haar weer even lang laten groeien
Dumbledore?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach er zijn wel meer acteurs in Harry Potter die met mij naar boven mogen
Ik ben hetero, dus sorry..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Zoals bijna alle meiden van de Beauxbatons school (die all-girls school in deel 4)
Ik was beetje zelf aan het dagdromen ;aquote:
Nee joh, Draco, Ron, Blaise nomquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dumbledore?
Sneep?
Hagred?
Hihihihihihi
I Agree, dat gezichtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
Hm heeeel eerlijk gezegd vind ik haar een 6je, foto''s enzo he
Mee eens, als je had gezegt dat ze 45 was had ik je zo geloofd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
Hm heeeel eerlijk gezegd vind ik haar een 6je, foto''s enzo he
Ik vind haar dus totaal echt niets hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Draco en zijn chick:
[ afbeelding ]
verkrachten & vermoorden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:12 schreef STING het volgende:
Ah, het is weer lente. De vogels zijn elkaar weer aan het verkrachten
We zouden een voorbeeld moeten nemen aan die beesten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
verkrachten & vermoorden.
Hier in de stad lagen een stuk of 8 dode duiven
Eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zouden een voorbeeld moeten nemen aan die beesten.
Katten ook gelijk in opperste staat van paraatheidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
verkrachten & vermoorden.
Hier in de stad lagen een stuk of 8 dode duiven
Kmoet nog, ben nu aan koken.. Kip in aardbeienjam :dquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef shifto het volgende:
Pfff weer gegeten, nu eens weekend plannen gaan maken
Ik ookquote:
True, maar je maakte mij nieuwsgierig!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga morgen naar de dierentuin met mijn date
Wat een toeval.quote:
Zeker Rawr jaquote:
nee, wel ijsmeis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Rawr, klinkt als rar... Is er geen Joysa.rar?![]()
Ik heb hem niet gezienquote:
helaas niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Rawr, klinkt als rar... Is er geen Joysa.rar?![]()
er was een grappig artikel op de fok wiki maar die is weg :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezienmaar hoor er ook alleen maar slechte verhalen over
Dan kom je nooit meer achter je computer vandaanquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kom je nooit meer achter je computer vandaan
fap fap fap is het danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]Is het zo erg? Nu kan het alleen nog maar tegenvallen trouwens
Ik heb een rustig weekendjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
Mensen hier gaan vanavond toch wel wat doen he!Ik wil geen super snelle slowchat zien als ik vanavond terug kom van de kroeg
Allemaal buiten spelen, hup!
![]()
Moet kunnen tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de afgelopen 4 weken beetje losgegaan in het weekend
Dus ik dacht even een weekendje niks....
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet me morgen toch gewoon in de dierentuin.
Ja inderdaad en zo jong ben ik niet meerquote:
Ik ben dood, ga vanavond helemaal niks doen. Gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
Mensen hier gaan vanavond toch wel wat doen he!Ik wil geen super snelle slowchat zien als ik vanavond terug kom van de kroeg
Allemaal buiten spelen, hup!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en zo jong ben ik niet meer
Ow wacht... anders gaat Murdera nog raar denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |