Herenkleding voor ware fijnproevers #13quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, maar de ene die ik zoek kan ik niet vinden.
Harry Potter is cool en Emma is mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee mijn zusje wilde die graag zien want ik had haar niet meegenomen naar de bios en dat nam ze me nog kwalijk
En Emma is wel een schoonheidje ja
Is Emma lelijk?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Herenkleding voor ware fijnproevers #13
Deze schat?
Nee zeker niet, maar em, kweet niet, niet mijn type xdquote:
Eerst mag ze haar haar weer even lang laten groeienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Emma is leuk, als ze vanavond voor me deur staat mag ze zo mee naar boven
Zoals bijna alle meiden van de Beauxbatons school (die all-girls school in deel 4)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach er zijn wel meer acteurs in Harry Potter die met mij naar boven mogen
Heeft ze toch al gedaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst mag ze haar haar weer even lang laten groeien
Dumbledore?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach er zijn wel meer acteurs in Harry Potter die met mij naar boven mogen
Ik ben hetero, dus sorry..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Zoals bijna alle meiden van de Beauxbatons school (die all-girls school in deel 4)
Ik was beetje zelf aan het dagdromen ;aquote:
Nee joh, Draco, Ron, Blaise nomquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dumbledore?
Sneep?
Hagred?
Hihihihihihi
I Agree, dat gezichtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
Hm heeeel eerlijk gezegd vind ik haar een 6je, foto''s enzo he
Mee eens, als je had gezegt dat ze 45 was had ik je zo geloofd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
Hm heeeel eerlijk gezegd vind ik haar een 6je, foto''s enzo he
Ik vind haar dus totaal echt niets hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Draco en zijn chick:
[ afbeelding ]
verkrachten & vermoorden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:12 schreef STING het volgende:
Ah, het is weer lente. De vogels zijn elkaar weer aan het verkrachten
We zouden een voorbeeld moeten nemen aan die beesten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
verkrachten & vermoorden.
Hier in de stad lagen een stuk of 8 dode duiven
Eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zouden een voorbeeld moeten nemen aan die beesten.
Katten ook gelijk in opperste staat van paraatheidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
verkrachten & vermoorden.
Hier in de stad lagen een stuk of 8 dode duiven
Kmoet nog, ben nu aan koken.. Kip in aardbeienjam :dquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef shifto het volgende:
Pfff weer gegeten, nu eens weekend plannen gaan maken
Ik ookquote:
True, maar je maakte mij nieuwsgierig!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga morgen naar de dierentuin met mijn date
Wat een toeval.quote:
Zeker Rawr jaquote:
nee, wel ijsmeis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Rawr, klinkt als rar... Is er geen Joysa.rar?![]()
Ik heb hem niet gezienquote:
helaas niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
Rawr, klinkt als rar... Is er geen Joysa.rar?![]()
er was een grappig artikel op de fok wiki maar die is weg :pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezienmaar hoor er ook alleen maar slechte verhalen over
Dan kom je nooit meer achter je computer vandaanquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kom je nooit meer achter je computer vandaan
fap fap fap is het danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]Is het zo erg? Nu kan het alleen nog maar tegenvallen trouwens
Ik heb een rustig weekendjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
Mensen hier gaan vanavond toch wel wat doen he!Ik wil geen super snelle slowchat zien als ik vanavond terug kom van de kroeg
Allemaal buiten spelen, hup!
![]()
Moet kunnen tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de afgelopen 4 weken beetje losgegaan in het weekend
Dus ik dacht even een weekendje niks....
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet me morgen toch gewoon in de dierentuin.
Ja inderdaad en zo jong ben ik niet meerquote:
Ik ben dood, ga vanavond helemaal niks doen. Gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
Mensen hier gaan vanavond toch wel wat doen he!Ik wil geen super snelle slowchat zien als ik vanavond terug kom van de kroeg
Allemaal buiten spelen, hup!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad en zo jong ben ik niet meer
Ow wacht... anders gaat Murdera nog raar denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |