Nu klinkt ie helemaal gladquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij doet makelaardij.Da's meer dan vegen.
Oh, ja, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ja man, srry maar het deed gewoon pijn, dacht echt wtf is dit voor ****
Ahzo, dan is het goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach hij gedraagt zich gewoon normaal. Aardige jongen, praat gewoon normaal dus niet met wollah wollah enzo. Hij is alleen heel donker en heeft zwart haar (hij kleedt zich dus niet als een Turk).
Hahaahahquote:
baas!, net als in het leger gaan denkend dat je alleen maar gaat schieten xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaahahhij heeft eerst CIOS gedaan, maar hij vond het maar niks dat je ook andere sporten dan voetbal moest doen.
Dankje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
En dit allemaal door paar depressieve exen xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
Dit is in 1 dag trouwens wel uitgelopen op 1 van de gezelligste slowchats van FOK, vind ik![]()
Yarr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
shifto, jij bent 3 dagen later jarig dan ik
Oeeeh!quote:
Iedereen is altijd op vakantie manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
Hebben wij wel geluk hè, bijna altijd lekker weer en of vakantie tijdens onze verjaardagen![]()
True datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op vakantie man
Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad van mijn eigen leeftijd, of altijd minimaal 3 jaar jonger of 4 jaar ouder ofzo
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terechtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga bosche bollen uitdelen en niks doen de hele dag
Je mag me er een paar komen brengen ;aquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terecht
Kom maar hoalen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Je mag me er een paar komen brengen ;a
Hier!!!!quote:
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom wel ff langs voor een bolletje
Aah, de mooie wereld genaamd ITquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Werk in Zaltbommel, maar zal pas tegen halverwege Juli zijn hoorquote:
Komt helemaal goed dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuis
het kan nog ergerquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
Jullie wonen nog niet samen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
met? paaseitjes eten?quote:
constructie was gereed halverwege 77quote:
jij bent snel vermaaktquote:
Does it show?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef Heroinjunk het volgende:
STING voelt zich goed nu er oudere mensen dan hij blijken te zijn.
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesVaker wel dan niet though...
ik schep geen verwachtingen, er zijn genoeg manieren om je daar tegen te beschermenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.
Het leven is zwaar
Ik heb dan liever iemand van mijn leeftijd of ouder.. sommige meiden van rond de 19/20 gedragen zich als 16..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.Moet niks met zo'n oud wijf ofzo.
Welk spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet vanavond of morgen even een bazenspel gaan pre-orderen.
pff wat is dat nou voor iets!quote:
Ik ben ook uit 1990.. en nog steeds, die mooie tijden van diablo 1 en 2quote:
De oudste was 5 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.Moet niks met zo'n oud wijf ofzo.
Ik hou niet van hack and slash games. Ik ben meer van de avonturen. Ik vind Uncharted ook geweldig namelijk. Oh en ik doe aan COD want dat vind ik gewoon fakking grappigquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
Vrouwelijke gamers
Ga eens gewoon mooi zijn en popjes kleren aandoen enzo
Ik wil niet geownd worden door mijn vriendin
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtmlquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
Vrouwelijke gamers
Ga eens gewoon mooi zijn en popjes kleren aandoen enzo
Ik wil niet geownd worden door mijn vriendin
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon samen gamen en daarna op heroic in bed verder gaan
En als je vriendin je inmaak, had je gewoon lag klaar!
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtml
Lees het artikel
Hahahaha aaawhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?
Aaight, nu je overgehaald ben, wordt mijn Wingman in lol xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben om, kom je bosche bol eten van t weekend?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahaha aaawhmaar ik speel geen rpg, dat vind ik stom. Ik vind Skyrim ook stom
.
Als in league of legends?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:55 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Aaight, nu je overgehaald ben, wordt mijn Wingman in lol xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |