jamaicaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef Geralt het volgende:
Als je als Italiaan geboren bent is dat een geboorterecht bijna.
En als volgende stap zou je eens hier en daar een paardenhoofd in een bed kunnen leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou beginnen met gaan dealen, prostitueren of je moeder af te persen voor meer zakgeld..
kijk aan zo'n antwoord heb ik wel wat, waarschijnelijk zal ik gewoon drugs moeten verkopen, en laten zien dat ik echt een mad man benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef einzweipolizei het volgende:
ik denk dat je laag begint, tenzij je goeie connecties hebt of echt iets te bieden hebt..
dus ja ik denk dat het vrij makkelijk kan, maar of je dat wil..
dus ook in de administratie lees: boekhouding lees: creatieve boekhoudingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef monkyyy het volgende:
De maffia schijnt overal in te zitten, advocaten, banken, drugs handel, een tijd terug hebben ze Las Vegas gerund, maar daar zijn ze uit getrapt. Kies eerst maar welke richting je op wil gaan.
Ja, overal.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dus ook in de administratie lees: boekhouding lees: creatieve boekhouding
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komtquote:
Ik denk het ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komt
Succes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komt
he's gonna be a made guyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Jij gaat het maken!
Als je niet van italiaanse afkomst bent gaat dat niet werken, dan kom je niet hoger als loopjongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Rode_banaan het volgende:
Ik raad je aan om een aantal mafia films te kijken. En met deze tips ben je binnen 5 jaar Don. Het is mij ook gelukt.
Waarom Amerikaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
Aangezien ik geen mod ben: kutpuber flikker op, terug naar ONZ jijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:32 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
nee dit is geen grap of bagger of whaever, ik wil serieus weten of er een mogelijkheid is in amerika te werken voor de mafia, en waar kun je meestal ze vinden of zo iets
(MODS DIT IS GEEN GRAP OF BAGGER GRAAG EEN SERIEUS ANTWOORD!)
beter Ruslandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom AmerikaJe kunt veel dichter bij huis terecht...Italie, de geboorteplaats van de Mafia...op Sicilie gaan wonen...voor je het weet zit je er middenin.
Ga dan naar Duitsland, daar is de 'Ndrangheta oververtegenwoordigd en vooral in de grensgebieden runnen ze verschillende pizzeria's/restaurants.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom AmerikaJe kunt veel dichter bij huis terecht...Italie, de geboorteplaats van de Mafia...op Sicilie gaan wonen...voor je het weet zit je er middenin.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:37 schreef BlueMage het volgende:
De Turkse mafia heeft nog wat carrieremogelijkheden heb ik vernomen hier in Venlo.
Kan ik je wel vertellen maar dan moet ik je vermoorden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:50 schreef fratsman het volgende:
[..]Maakt de familie K een doorstart?
dat hebben ze niet een tijdje gerund, dat hebben ze opgericht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef monkyyy het volgende:
De maffia schijnt overal in te zitten, advocaten, banken, drugs handel, een tijd terug hebben ze Las Vegas gerund, maar daar zijn ze uit getrapt. Kies eerst maar welke richting je op wil gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |